dat kan ze ja! Als ze even een foto mèt gezicht zou posten (quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals, ik vind m erg mooi!
Je kan dan ook waarschijnlijk alles hebben met zo'n lijf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders had uniek nooit meer RTL gemist kunnen kijken!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals, ik vind m erg mooi!
Je kan dan ook waarschijnlijk alles hebben met zo'n lijf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan ze ja! Als ze even een foto mèt gezicht zou posten () dan weet ik zeker dat het plaatje helemaal klopt
Veel plezier! Ik heb zo'n vermoeden dat je je niet zult vervelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Máár, wij moeten zo maar eens onszelf klaar gaan maken voor de Batavierenrace![]()
Nee, heb ik .. lurkertjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Plugin nog niet geinstalleerd?
http://www.microsoft.com/silverlight/default.aspx
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al eens op Rituals d'r FB lopen slijmen, maar heb haar tot nu toe nog niet naar mijn kant kunnen halen.
Foto's!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef Merel het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben: m'n enorme ASOS-bestelling is binnen en ik vind veel te veel leuk.
Jaja, die komen nog welquote:
Dan ben je niet hetero hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
. Ik word verlegen van jullie
.
Ik ben dan misschien wel hetero, maar ik vind vrouwen véél aantrekkelijker dan mannen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je niet hetero hoor!
Swietje, we pakken haar!.
Ik zag zelf ook dat het bovenstukje wat vreemd zat inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Chicolate het volgende:
Rituals ik vind hem mooi, maar het bovenstukje lijkt een beetje vreemd te zitten. Het doet lijken alsof je hangtieten hebt en die heb je helemaal niet. Met een bredere, vooral wat hogere riem zou het er misschien beter uitzien
.
En ik mis mn lange spiegel, nu kan ik mezelf niet van top tot teen zien als ik wil kijken of wat ik aanheb leuk staat.
Ik had een lange spiegel en hij viel van de deur dus was ie stukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
[..]
Ik zag zelf ook dat het bovenstukje wat vreemd zat inderdaad. Scheef ook. Ik hou niet zo van brede riemen om een taille, maar ik kan wel dat bovenstukje iets beter doen denk ik
.
Irritant! Kun je geen goedkope, nieuwe spiegel kopen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had een lange spiegel en hij viel van de deur dus was ie stuk. Ik weet niet of ik wel een nieuwe wil wagen. En een spiegel op de binnenkant van de badkamerdeur is ook wat suboptimaal, ik hoef mezelf niet zo nodig te zien als ik net wakker ben of uit de douche kom
.
De bedrand komt het dichtst in de buurt, maar dan krijg ik hem vast op mn hoofd als ik slaap ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
[..].
Heb je misschien iets waar je de spiegel op kunt zetten? Ik heb een lange spiegel op een verhoging staan, gewoon tegen de muur.
Neuh de uitverkoop op ASOS is van het asymmetrische, verder heb ik nooit zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Blurred86 het volgende:
je bent wel een beetje van het asymmetrische trouwens zeg
Mooi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Merel het volgende:
Ja jurkjes! Of nouja jurkjes ,die met de ampersand erop is gewoon een lekker hangshirt. En onder het zwarte ding moet ook een kort broekje of een legging of wat dan ook, want zo draag ik 'm nietIk snap overigens niet wat mijn spiegel en telefoon (= fototoestel) met m'n benen doen, maar ze lijken op de foto een stuk slanker dan IRL
Ik denk dat ik deze houd:
[ afbeelding ]
En zo zagen ze eruit op het model:
[ afbeelding ]
Maar dit ga ik dus niet dagelijks dragen hè. Dit is voor IbizaEn ik zou de blauwe eigenlijk wel naar een bruiloft aan willen, maar hij is toch echt te kort om fatsoenlijk te zijn...
Ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!ik vind de blauwe en de zwarte het mooist.
Liegerd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Merel het volgende:
Ik heb IRL witte cellulitisdijen, ik weet niet waar ze op de foto gebleven zijn
Die blauwe!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Merel het volgende:
Ja jurkjes! Of nouja jurkjes ,die met de ampersand erop is gewoon een lekker hangshirt. En onder het zwarte ding moet ook een kort broekje of een legging of wat dan ook, want zo draag ik 'm nietIk snap overigens niet wat mijn spiegel en telefoon (= fototoestel) met m'n benen doen, maar ze lijken op de foto een stuk slanker dan IRL
Ik denk dat ik deze houd:
[ afbeelding ]
En zo zagen ze eruit op het model:
[ afbeelding ]
Maar dit ga ik dus niet dagelijks dragen hè. Dit is voor IbizaEn ik zou de blauwe eigenlijk wel naar een bruiloft aan willen, maar hij is toch echt te kort om fatsoenlijk te zijn...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nu we het toch toevallig over benen hebbenvinden jullie dat ik zo'n broekje kan hebben? honestly! (rechts dus, voor de slimmeriken)
Mooie benen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nu we het toch toevallig over benen hebbenvinden jullie dat ik zo'n broekje kan hebben? honestly! (rechts dus, voor de slimmeriken)
Qua slankheid kan je hem hebben, maar hij zit te strak voor zijn lengte waardoor je teveel bovenbeen over lijkt te hebben. (als in het model is te strakaansluitend. Iets meer baggy zoals het spijkerbroekje van Rituals zou met deze lengte beter zijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik geloof er niks van!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zelf ben ik inmiddels formaat zeekoe en zou ik t liefst niet meer buiten komen, maar ja.
nee het is linnen geloof ik, maar hij zit in mijn taille vrij los en om mijn bovenbenen juist strakkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het voor broekje Blurred? Een shortje of echt een wielrenbroekje ofzo?
ja dat vind ik zelf ook leuker! heb dit trouwens ook helemaal niet aangehad zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef Merel het volgende:
Als ie nog iets uitloopt waardoor 'ie iets losser om je bovenbenen zit kan je 'm prima hebben volgens mij. Ik zou het alleen anders combineren, niet met zo'n vest, maar gewoon lekker in de zomer met een T-shirtje of hemdje
Zal ik de mijne posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg bijna de neiging om mijn benen te posten als tegenhanger, maar om de slankies nou te traumatiseren is ook weer zo onaardig.
En ik mis m'n Duveltje. Bweh!
Ik heb Corona op...quote:
Ik heb deze week ook 2x pizza gegeten. De eerste dag de ene helft in het restaurant en de dag erna thuis de andere helft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Merel het volgende:
Ik wilde m'n lijstje erin gooien, maar wil niet toegeven dat ik weer eens pizza gegeten heb
Maar jij kunt morgen wel chocolade met dropvulling gaan shoppen bij Stockman (bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg bijna de neiging om mijn benen te posten als tegenhanger, maar om de slankies nou te traumatiseren is ook weer zo onaardig.
Gezien je jeansmaat kunnen je benen niet gigantisch zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn collega's willen morgen een of andere toeristische rondvaart gaan makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jij kunt morgen wel chocolade met dropvulling gaan shoppen bij Stockman (bijvoorbeeld).En leuk kijken bij de Marimekko winkel (en dan gillend wegrennen wegens veel te hysterich). En in die geweldige kathedraal kijken en evt. nog een tof museum meepikken. En als je daar geen zin in hebt, dan ga je gewoon ergens lekker zitten en een boek lezen.
![]()
En dan morgen Duvel weer in je armen sluiten!
Qua oncharmante benen: dat win ik! Met vers litteken en stuenkous!
Naar Suomenlinna? Dat schijnt wel heel erg de moeite waard te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn collega's willen morgen een of andere toeristische rondvaart gaan maken.
Je telefoon doet ze in spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:09 schreef Merel het volgende:
Ik snap overigens niet wat mijn spiegel en telefoon (= fototoestel) met m'n benen doen, maar ze lijken op de foto een stuk slanker dan IRL
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb opeens zin in rose. Was helemaal vergeten dat het vrijdagavond is, ik morgen niet op tijd op hoef en ik dus wat kan drinken. Tot Duvel langskwam
.
PM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Ik vind het wel een leuke stad, maar afijn, ik vind alles wel leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, niet echt. Dus ik ga wel gewoon mee. Ik moet zeggen dat ik de stad ook niet zo heel bijzonder vind. Maar misschien heb ik de bijzondere plekjes gewoon niet gezien. Zou kunnen. Maar 't is nog niet zo'n stad waarvan ik denk, 'wow! Daar wil ik snel weer heen!' ofzo.
De laatste keer dat ik in Helsinki was, heb ik echt onwijs veel chocolade ingekocht in de meest vage varianten. Zo lekker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Blurred86 het volgende:
chocola met drop ja? ik ben echt een liefhebber van drop én van chocola, maar gecombineerd? huu
is dat lekker?
Laagje chocolade over mijn bovenbenen en ze kunnen doorgaan voor pindarotsjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lokale poffertjeskraam belde laatst voor mn bovenbenen toen hun pan stuk was.
Hapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laagje chocolade over mijn bovenbenen en ze kunnen doorgaan voor pindarotsjes.
Neem een paar grote happen, ik kan het vet missenquote:
Gaan we gezellig praten over correctiebroekjes die steun (haha) biedenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:27 schreef anna82 het volgende:
Misschien moeten we een steun (haha, steun) groepje voor vrouwen die niet de benen van Merel hebben oprichten!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef anna82 het volgende:
Ik zou best een vriendje willen hebben die mij meenam naar de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax-Twente bv
Gaat Cambuur nog meedoen met de nacompetentie?
Jazekers doen ze mee, dat is dan ook de volgende wedstrijd. Een wedstrijd van groot belang, hoor eens dat gezang.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef anna82 het volgende:
Ik zou best een vriendje willen hebben die mij meenam naar de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax-Twente bv
Gaat Cambuur nog meedoen met de nacompetentie?
Dat zou zo maar kunnen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik meer van natuur dan van steden houd.
En welk model broek het beste afkleedt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaan we gezellig praten over correctiebroekjes die steun (haha) bieden.
Ik was eindelijk aan het fietsen! En ik ga denk ook zo naar bed. Ook met een boek. Maar dan eentje van Doris Lessing.quote:Slaapt bijna iedereen ofzo? Het is vrijdagavond!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Jazekers doen ze mee, dat is dan ook de volgende wedstrijd. Een wedstrijd van groot belang, hoor eens dat gezang.
Nee, bij belangrijke wedstrijden hoef ik geen vrouwen om me heen. Ze hebben geen stem voor voetbal ik denk dan van, ga lekker roddelen ofzo ik wil een wedstrijd zien.
"die *speler van de tegenstander* is wel knap"
"voor wie zijn we?"
"die is wel goed zeg"
"huh? dat was toch wel een schop?"
"wat zingen ze nu?"
"hebben ze geen wijn?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |