Laagje chocolade over mijn bovenbenen en ze kunnen doorgaan voor pindarotsjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lokale poffertjeskraam belde laatst voor mn bovenbenen toen hun pan stuk was.
Hapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laagje chocolade over mijn bovenbenen en ze kunnen doorgaan voor pindarotsjes.
Neem een paar grote happen, ik kan het vet missenquote:
Gaan we gezellig praten over correctiebroekjes die steun (haha) biedenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:27 schreef anna82 het volgende:
Misschien moeten we een steun (haha, steun) groepje voor vrouwen die niet de benen van Merel hebben oprichten!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef anna82 het volgende:
Ik zou best een vriendje willen hebben die mij meenam naar de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax-Twente bv
Gaat Cambuur nog meedoen met de nacompetentie?
Jazekers doen ze mee, dat is dan ook de volgende wedstrijd. Een wedstrijd van groot belang, hoor eens dat gezang.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef anna82 het volgende:
Ik zou best een vriendje willen hebben die mij meenam naar de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax-Twente bv
Gaat Cambuur nog meedoen met de nacompetentie?
Dat zou zo maar kunnen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik meer van natuur dan van steden houd.
En welk model broek het beste afkleedt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaan we gezellig praten over correctiebroekjes die steun (haha) bieden.
Ik was eindelijk aan het fietsen! En ik ga denk ook zo naar bed. Ook met een boek. Maar dan eentje van Doris Lessing.quote:Slaapt bijna iedereen ofzo? Het is vrijdagavond!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Jazekers doen ze mee, dat is dan ook de volgende wedstrijd. Een wedstrijd van groot belang, hoor eens dat gezang.
Nee, bij belangrijke wedstrijden hoef ik geen vrouwen om me heen. Ze hebben geen stem voor voetbal ik denk dan van, ga lekker roddelen ofzo ik wil een wedstrijd zien.
"die *speler van de tegenstander* is wel knap"
"voor wie zijn we?"
"die is wel goed zeg"
"huh? dat was toch wel een schop?"
"wat zingen ze nu?"
"hebben ze geen wijn?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |