Lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef Klaudias het volgende:
Ik heb geen vriendin, dus kan ik haar niet doen.
5 minutenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef Jowbas het volgende:
Hoe lang doe jij erover om je haar te doen?
Ik ongeveer 5 min, heb op het moment niet zo heel lang haar.
(Jongen trouwens)
Jullie?
Same here.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef Karina het volgende:
Kammen (ik heb lang haar) duurt ongeveer 2 minuten of zo? Waarom wil je dat weten eigenlijk?
wtf. Douchen is max 5 minuten. 2 seconden kam er overheen en klaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef linpunt het volgende:
erm als ik alles meetel?
wassen - 15 minuten (maar dan douche ik ook en dan moet ik nog shampooen en conditoiner doen wat moet intrekken)
handdoek drogen - 5 miunten
beschermzooi (tegen hitte föhn en stijltang) - 2-3 minuten
föhnen + kammen - 15 minuten (ik heb heel lang haar.. maar warm-koud)
stijltang - 5 minuten..
40 minuten, maar als ik dan kleding aan heb ben ik ook klaar om de deur uit te gaan.
5 minuten maar? Dat zou ik echt niet redden, meer omdat ik gewoonlijk niet onder de douche vandaan te slaan ben (douchenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:02 schreef Lod het volgende:
[..]
wtf. Douchen is max 5 minuten. 2 seconden kam er overheen en klaar.
nee man..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:02 schreef Lod het volgende:
[..]
wtf. Douchen is max 5 minuten. 2 seconden kam er overheen en klaar.
heb ik ook, dan heb ik een knotje inquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:37 schreef La_Vita het volgende:
op werk/schooldagen zo'n 20 minuten denk ik. Ik heb veel en lang haar, eer dat dat drooggefohnd is..![]()
Oja en dan moet er ook nog een verzorgend spulletje in en daarna moet het nog in model gebracht worden.
Soms ben ik dat wel helemaal zat
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:43 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee man..
douchen houdt in:
- haar nat maken
- douchegel + puff
- scrub (sabon)
- shampoo
- conditionair + in laten werken
- uitspoelen
[..]
heb ik ook, dan heb ik een knotje in
ik kan niet goed tegen de geur van haar.. en als ik weet dat mijn haar niet gewassen is kan ik er ook niet tegen als het mijn nek aanraaktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:46 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Of een of andere vlechtKeuze genoeg daarin.
Ben jaloersss! dat wil ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
0 minuten. Ik heb een geniaal krullend kapsel waar ik niks aan hoef te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |