Neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef HappyBob het volgende:
Oké. Post hier je mooiste Utrecht foto [ afbeelding ]
alpaca kluifjesquote:
zoiets als kamelenbrie en konijnentaartquote:
Een dürüm döner, een kaasbroodje en een ayran.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee donkerbruine meergranensneetjes met pindakaas erop en een caprisonne.
capri sonne safari fruitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mond dicht over Caprisonne..ligt hier momenteel niet in de koelkastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nomnomnommmmm. Me jelly yes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een dürüm döner, een kaasbroodje en een ayran.
Nee, niks kan tippen aan de orange.quote:
Ik heb dibs op caprisonne.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mond dicht over Caprisonne..ligt hier momenteel niet in de koelkastMorgen ofzo maar weer zo'n pakketje halen
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, niks kan tippen aan de orange.
Dit wordt een mooie picknickquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, als we gaan daten neem ik Caprisonne voor je mee.[ afbeelding ]
Ik ga je niet betasten en zoenen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop een betere dan die met Jan.
Groetjesquote:
Challazquote:
Succesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga mijn vogel een schone kooi geven, b'bye.
Moet ik wel eerst even naar de blokkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk.Neem jij dit keer de picknickmand mee?
eerst de vogel uit de kooi halen voordat je met de hogedruk reiniger begintquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga mijn vogel een schone kooi geven, b'bye.
Blokkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even naar de blokker
Onderschatte winkel wel. Vroeger gingen wij daar altijd cadeautjes halenquote:
Zeker, ik kocht daar altijd met een vriendinnetje altijd van die beeldjes en knuffeltjes. Op een gegeven moment puilde onze kamer uit en toen samen op de rommelmarkt alle oude dingetjes verkopen. Gouden tijden waren dat. Ik mis ze wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Onderschatte winkel wel. Vroeger gingen wij daar altijd cadeautjes halenGoed alternatief op de Expo..aangezien wij deze niet in ons dorp hadden
ben geen fan van de blokker. ze hadden nog niet eens een vliegenmepper voor mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker, ik kocht daar altijd met een vriendinnetje altijd van die beeldjes en knuffeltjes. Op een gegeven moment puilde onze kamer uit en toen samen op de rommelmarkt alle oude dingetjes verkopen. Gouden tijden waren dat. Ik mis ze wel.
Hoe kan dat nou weer? Ze hebben zelfs elektrische man!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben geen fan van de blokker. ze hadden nog niet eens een vliegenmepper voor me
Wij kochten alleen voor anderen watquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker, ik kocht daar altijd met een vriendinnetje altijd van die beeldjes en knuffeltjes. Op een gegeven moment puilde onze kamer uit en toen samen op de rommelmarkt alle oude dingetjes verkopen. Gouden tijden waren dat. Ik mis ze wel.
die wil ik niet, dat heeft niks met de sport te maken..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Ze hebben zelfs elektrische man!
Ik ga even stofzuigen,
stiekem ben jij gordon?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
en dan heb ik nog niet eens mijn glitterpak aan
nu mag hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde zo klef enzo
Jamaar maar ik ben dat helemaal niet gewend van mezelf en normaal kots ik die mensen uit en en nu doe ik het zelf, walgelijk.quote:
boeiendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar maar ik ben dat helemaal niet gewend van mezelf en normaal kots ik die mensen uit en en nu doe ik het zelf, walgelijk.
je bent verliefd. kun je niks aan doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar maar ik ben dat helemaal niet gewend van mezelf en normaal kots ik die mensen uit en en nu doe ik het zelf, walgelijk.
ok, als jij zegt dat het mag zal ik gewoon doorgaanquote:
alsof het een ziekte isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent verliefd. kun je niks aan doen
Geeft niets, dat gaat vanzelfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Haha nee lekker weer, dan gaat piel lekker een hengeltje uitgooien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA JE ZEI HALLON.Hoi Piel.
![]()
Long time no see dude!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk! Klips en ik gingen koekjes bakken en toen voor de oven wachten tot ze klaar warenwat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi trouwens
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk! Klips en ik gingen koekjes bakken en toen voor de oven wachten tot ze klaar warenAwww superlief gewoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK ok nice nice leuk allesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha nee lekker weer, dan gaat piel lekker een hengeltje uitgooien!
Heb ik ook nog is vakantie, dus meer dan bierdrinken, kut roepen en hengelen doe ik eigenlijk niet nu. Geen tijd voor FOKzz dus.
quote:![]()
Ja hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww superlief gewoon!
[..]
OK ok nice nice leuk alles![]()
[..]
Leukleukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja he
En de koekjes waren superlekker
En morgen gaan we ook met een vriendin van me cupcakes maken
Ik stuur er wel een op, goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef mc-Piel het volgende:
Word mijn grote broer hier nog wel eens gesignaleerd?
Ooooo okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik stuur er wel een op, goed?Of je komt langs, ga je mee bakken. Maak je een piratencupcake
wie is dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef mc-Piel het volgende:
Word mijn grote broer hier nog wel eens gesignaleerd?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga de stad in, jurkje kopenlucky bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga de stad in, jurkje kopenVoor Bianca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje, doeidoei![]()
![]()
Oh balen welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer?
[..]
Ooooo okDat klinkt wel zeer tof, ik moet morgen wel alleen werken van een tot zeven. Naar.
Tuurlijk ! Vaste SC'er geworden hier jweet!quote:
Hehehehquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh balen welBel ze op en zeg: nee, ik kan niet, ik moet cupcakes bakken. En dan breng je er gewoon een langs en is alles goed.
HEIL PIEL!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef mc-Piel het volgende:
Ff lekker wakker worden met een klassieker.
Wel even naar 1.55 doorspoelen!
dus jij bent dat broertje waarvan hij niet wist waar die woonde?quote:
Ik ben hier eh slet.quote:
BAM DAAR ISTIE HOOR! HEB GISTEREN HIER EEN PAAR BIERTJES VOOR JE GEDOPT OUWE, JWZ OP HET PLEIN LEKKA UIT ME KKDAKKIE MET EEN NAKKIE.quote:
Tfoe, ezel.quote:
Ewa, wanneer gaan wij eens biertjes doppen en een lijntje snuiven?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
BAM DAAR ISTIE HOOR! HEB GISTEREN HIER EEN PAAR BIERTJES VOOR JE GEDOPT OUWE, JWZ OP HET PLEIN LEKKA UIT ME KKDAKKIE MET EEN NAKKIE.
Pass maar door eh mattie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ragbroeder, ik heb nog een lekkere beuker voor je om wakker te worden!
Na me examens vriend, helemaal uit onze schuif.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa, wanneer gaan wij eens biertjes doppen en een lijntje snuiven?
geen kwaliteitsmuziek posten als ik niet mee kan luisteren he..quote:
Waarom kan je niet luisterenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen kwaliteitsmuziek posten als ik niet mee kan luisteren he..
Zuiverse shit mattie. Jij hebt verstand.quote:
zit op mn werk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom kan je niet luisteren?
En het is wel hardcore, luister je dat?
Als een echte FOK!ker al FOK!kend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef mc-Piel het volgende:
Maar hoe heeft iedereen hier gisteren z'n 5 mei doorgebracht als ik vragen mag?
Stil.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef mc-Piel het volgende:
Ook gisteravond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als een echte FOK!ker al FOK!kend.
op mn werk/op fokquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef mc-Piel het volgende:
In Haarlem en thuis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef mc-Piel het volgende:
Welke kleur? Dan ga ik straks eventjes bijpassende schoentjes halenquote:
Ik zal er eem naar kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef gianni61 het volgende:
tip voor utrechtse hakkers:
de dubbel cd van Triax: audioslave.
zuid limburgs top-product
gewoon zo'n mooie witte met oranje/rode bloemen, ik zou knalrode lakschoentjes halenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke kleur? Dan ga ik straks eventjes bijpassende schoentjes halen
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
gewoon zo'n mooie witte met oranje/rode bloemen, ik zou knalrode lakschoentjes halen
Dagquote:
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:54 schreef mc-Piel het volgende:
ben ik weer!
Maar niemand wezen feesten op 5 mei?
Nee..iedereen moest werken enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:54 schreef mc-Piel het volgende:
ben ik weer!
Hoeveel heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:54 schreef mc-Piel het volgende:
ben ik weer!
Haha, niks gebruikt, alleen bier, sambuca, tequila.quote:
Strak in het Vernedepark.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, niks gebruikt, alleen bier, sambuca, tequila.
Maatje van me had wel 2 tikkies gedaan, die ging lekker.
Maar ik hield 't lekker bij alcohol.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef mc-Piel het volgende:
Dit is ook een lekkere beuker broer.
Wel wat ouder, maar wel lekker!
Blijft mooi!quote:
Die heb ik nog steeds op mijn telefoon staanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Blijft mooi!
Wat dacht je van deze?
Dit vond ik altijd een mooie
En terecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds op mijn telefoon staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Jij VINDT het goede muziek. Dat vinden ze bij onzin radio ook allemaal. Lijkt me dus een prima plek om daar al die liedjes te dumpenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef mc-Piel het volgende:
Niks geen onzin radio..
Dit is GOEDE muziek
Doei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. denk dat ik maar ga hengelen
Weg hier.
Have funquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef mc-Piel het volgende:
Weg hier.
Later boy, vang nog iets moois.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef mc-Piel het volgende:
Weg hier.
Spaterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef mc-Piel het volgende:
Weg hier.
rustug, had eergister nog 'n mooie twintiger.quote:
Heldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
rustug, had eergister nog 'n mooie twintiger.
Eens kijken of ik mijn topspiegel van 't water opnieuw kan vangen.
Vorig jaar zat ie op 27 pond, hopelijk is hij nu wat groter
mogguh jan.quote:
Ik kom wel 'n keertje die kant op!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HeldIk heb eigenlijk al lang niet meer gevist zeg.
hier willen ze met de personeelsvereniging gaan vissen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HeldIk heb eigenlijk al lang niet meer gevist zeg.
ik moest braken..midden in de tramquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kom wel 'n keertje die kant op!
Ga juli weekje naar France met m'n maatje
Wordt echt vet.
Een week lang slapen in een tentje, kakken in een emmer, maar vooral vis vangen!
Pics.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik moest braken..midden in de tram
Hehe, zeker met zo'n charterboot wrakvissen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier willen ze met de personeelsvereniging gaan vissen.
ik dacht: leuk, ik ga mee!
willen ze om 5:30 vertrekken.
ik denk: verrek maar rechtop, ik blijf slapen
Want?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
niks, gewoon op een forellenbakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hehe, zeker met zo'n charterboot wrakvissen?
Ik was vorige week zondag om half 5 'sochtends thuis.
Om 6 uur ging de wekker en om half 7 stond ik alweer
aan de waterkant..
Helaas waren ze aan het paaien.. heb geen enkele aanbeet
gehad, wel wat mooi beeldmateriaal en heb gezien dat die spiegel
waar ik 't net over had nog leeft.
Ok, dan is 5:30 echt totaal overbodigquote:
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor kb
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef mc-Piel het volgende:
Dat is toch heerlijk!
Word je 'sochtends wakker, het eerste wat je ziet is:Mooi wel, extra mooi. Door die spoiler raakte ik nieuwsgierig ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor kb
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef mc-Piel het volgende:
Dat is toch heerlijk!
Word je 'sochtends wakker, het eerste wat je ziet is:Als er mooie golven waren dan was het een prima uitzicht geweest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor kb
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik was aan het vissen! Niet aan het surfen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als er mooie golven waren dan was het een prima uitzicht geweest ja
golven zijn kut, wind ook. drijft je dobber steeds afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als er mooie golven waren dan was het een prima uitzicht geweest ja
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben serieus aan t overwegen om hier op te rotten en in omgeving Dordrecht te gaan wonen.
Dobberquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
golven zijn kut, wind ook. drijft je dobber steeds af
Daar gaat het dus al mis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik was aan het vissen! Niet aan het surfen.
Hengel weggooien, surfboard erbij pakken en gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
golven zijn kut, wind ook. drijft je dobber steeds af
Waarom Dordrecht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben serieus aan t overwegen om hier op te rotten en in omgeving Dordrecht te gaan wonen.
Furdi toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wie heb je dan in Dordt wonen dan?
als ik vis is het alleen op klein spulquote:
Je bent een dikzak. Doeiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff wat eten mensen, heb gewoon nog niks op en sterf van de honger. Voel me nu net een Zimbabwaan. Lata.
Trust mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vis is het alleen op klein spul
karpervissen is geen sport. hengel uitwerpen. beetverklikker eraan en dan de rest van de dag blowen en bier zuipen
zo fanatiek ben ik nooit geweest met vissen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Trust me!
Karpervissen is JUIST een uitdaging.
Proberen dressuur te doorbreken op cultuurwateren dmv. andere onderlijn, ander aas bijv.
Of op groot water, voordat ik ga vissen komt er een heel bodemonderzoek vooraf. Dieptes meten, taluudjes zoeken, plateau's zoeken.. Dit alles om hotspots te vinden.
Het is dus totaaaaaal niet even inwerpen en vangen. Als je dat doet, zul je nooit wat vangen. Tenzij het zo'n klein putje is met een giga knollenbestand dat je bij wijze van op de kant kunt ingooien en nog vis vangt.
Eigen woning jwz. Vriend van me die in Pijnacker woont (vlakbij Delft) wil best samen met mij wonen. :3 Betalen we samen de huur, scheelt heel wat. En ben je niet alleen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wie heb je dan in Dordt wonen dan?
Is tussen de 2 plaatsen waar hij en ik op school zitten.quote:
Jaaaquote:
Ben jij oud genoeg om alleen te wonen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eigen woning jwz. Vriend van me die in Pijnacker woont (vlakbij Delft) wil best samen met mij wonen. :3 Betalen we samen de huur, scheelt heel wat. En ben je niet alleen.
[..]
Is tussen de 2 plaatsen waar hij en ik op school zitten.
Tja, was het maar een hobby.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo fanatiek ben ik nooit geweest met vissen.
maar ja, ieder zn hobby.
Ik ben 17, moet kunnen. :3quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
Ben jij oud genoeg om alleen te wonen?
Maar heb je een baan dan, dat je het kunt betalen? Of betalen je ouders het?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eigen woning jwz. Vriend van me die in Pijnacker woont (vlakbij Delft) wil best samen met mij wonen. :3 Betalen we samen de huur, scheelt heel wat. En ben je niet alleen.
[..]
Is tussen de 2 plaatsen waar hij en ik op school zitten.
Dat was ook de leeftijd toen ik het ouderlijk huis verlietquote:
Whihihi.quote:
Wowquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was ook de leeftijd toen ik het ouderlijk huis verliet
Nog niet. Moet eerst ff sparen. Denk niet dat mn ouders t willen betalen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar heb je een baan dan, dat je het kunt betalen? Of betalen je ouders het?
Houd met alles rekening. De kosten kunnen namelijk tegenvallenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog niet. Moet eerst ff sparen. Denk niet dat mn ouders t willen betalen.
u kiddin' me?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit in een dierentuin geweest
nee, tenminste zover ik weet.quote:
Dit vind ik zo absurd, zit je in een SC en begroet je maar één persoon.quote:
Artis ook niet?!!?!?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tenminste zover ik weet.
wel in stockholm, maar dat was alleen met inheemse zweedse dieren
weet je wel hoe ver weg dat isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit vind ik zo absurd, zit je in een SC en begroet je maar één persoon. [ afbeelding ]
[..]
Artis ook niet?!!?!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Als kind hoorde je Artis te bezoeken met school. Artisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je wel hoe ver weg dat is
zelfs gaiapark nog niet, en dat ligt ongeveer naast de deur
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef mc-Piel het volgende:
RagbroederStuk beter dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij woont in de buurt van artis! Jij hebt makkelijk pratenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als kind hoorde je Artis te bezoeken met school. Artis
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef mc-Piel het volgende:
Dierentuinen!
Mijn hart heb ik laten liggen in Berliner Zoo, ik moet hoe dan ook nog een keer terug!
Ik ga dier- en veehouderij doen in Delft volgend jaar.
Na m'n bachelor wil ik Dierwetenschappen in wageningen gaan doen.
Piel de etholoog, ik word de nieuwe Steve Erwin. Misschien dat ik later ook in een
dierentuin wil werken. ( uiteraard niet als verzorger! )
Sorry, maar ik ben dat zo gewend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar jij woont in de buurt van artis! Jij hebt makkelijk praten
Het aquarium van artisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef dralion13 het volgende:
Artis is een lelijke dierentuin(ben er vorig jaar met school geweest)
Dierenpark emmen is veel mooier, roofdierenverblijven zijn ruim en natuurlijk ingericht (ipv hokken waar ze alleen maar heen en weer kunnen lopen).
Ik hou van dierenpark Emmen
Dat is wel vet inderdaadquote:
Dat klopt, maar dan wel liever in een mooi verblijf met ongeveer natuurlijk biotoop dan een betonnen hok met een plank waar ze op kunnen liggen en wat speeldingenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef mc-Piel het volgende:
Niks tegen kleine hokken.
Vergeet niet dat dieren in gevangenschap ( zeker in een dierentuin) optimale verzorging krijgen en geen natuurlijke vijanden hebben.
Dolfinarium vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en ik ben ook in het Dolfinarium geweest toen het vroor alles, ijskoud man, ijskoud![]()
En dan lekker in de stoofpan!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Ragboer het volgende:
Jagen
Lekker als je zo'n konijntje raakt en het leven uit dat beestje ziet vloeien...
Af en toe gooi ik wel eens een bakkie Belgisch paardenstoofvlees bij de patat. Is lekker man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan lekker in de stoofpan!
Konijn in 't zuur
Stoofvleesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Af en toe gooi ik wel eens een bakkie Belgisch paardenstoofvlees bij de patat. Is lekker man.
deze manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stoofvlees..
Zuurvlees moet je hebben!
Als semi-limbolander wil je niks anders!
Decibelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
ik kom wel elk jaar op beekse bergen. maar dan tijdens decibel. dan zie je geen dieren, hoewel veel mensen daar zo in een kooi konden
Dat hebben ze in blijdorp ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef dralion13 het volgende:
Het pinguïn verblijf in emmen is trouwens wel echt heel vet. Met een zwemvijver waar je vanaf de zijkant nog in kan kijken alsof het een aquarium is (en dan bovengronds ook nog te bekijken)
Daar ben ik nog nooit geweest, maar dat zijn wel echt vette dingen!quote:
In blijdorp hadden ze vroeger altijd die Grouper, daar kon ik uren naar kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, maar dat zijn wel echt vette dingen!
die hadden ze in stockholm ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef dralion13 het volgende:
Het pinguïn verblijf in emmen is trouwens wel echt heel vet. Met een zwemvijver waar je vanaf de zijkant nog in kan kijken alsof het een aquarium is (en dan bovengronds ook nog te bekijken)
Nationaal volleyball team nog gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hadden ze in stockholm ook.
was leuk park trouwens.
heel zweden is trouwens schitterend
Zondequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In blijdorp hadden ze vroeger altijd die Grouper, daar kon ik uren naar kijken.
Tot ie ziek werd, hij heeft de operatie niet overleefd
nee, maar het handbalteam is ook helemaal niet verkeerdquote:
Dames welteverstaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar het handbalteam is ook helemaal niet verkeerd
uiteraard, het herenteam zijn allemaal slungelige mannen met justin bieber kapselquote:
Wat een heldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef dralion13 het volgende:
Dierentuinen
Een vriend van me reist door heel europa om dierentuinen te bezoeken
Hihiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Met Cosje in de Subwayhij fokken dus ik lok
kansloosquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Met Cosje in de Subwayhij fokken dus ik ook
Wat leuk, een fok datequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Daten noem ik het niet meer met Cosje. Heb hem Te veel daarvoor gezien. maar gezellig is het wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil Michael Cera plz.![]()
![]()
![]()
Sorry Jan! Als ik mocht kiezen koos ik hem hoor
vrouwen kiezen altijd voor het onbereikbare..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Michael Cera boven McLovin kiezenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
halloquote:
quote:
HET WAS EEN GRAPJE GODALLEMACHTIGGquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen kiezen altijd voor het onbereikbare..
hahahahquote:
Das toch beter, hoeven we niet te ruziën. Die link trouwens; the piratesdilemmaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Michael Cera boven McLovin kiezen
[ afbeelding ]
Alles voor de piratenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das toch beter, hoeven we niet te ruziën. Die link trouwens; the piratesdilemma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef JanPiraat het volgende:
open einde togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stopte met lezen na 'learnt'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef gianni61 het volgende:
ik moest lachen:
Today, I learnt that eating McDonald's, Twisties, Chocolate and popcorn, then regretting it and going to the gym is a bad idea. I discovered how far vomit, on a moving treadmill, can be thrown across a room. FML
dan mis je leukste stukquote:
wupswupswupsquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef gianni61 het volgende:
ik moest lachen:
Today, I learnt that eating McDonald's, Twisties, Chocolate and popcorn, then regretting it and going to the gym is a bad idea. I discovered how far vomit, on a moving treadmill, can be thrown across a room. FML
die staan ook niet op fmylife.comquote:
hij was net nog hierquote:
Ja hoorquote:
Is het waar dat jij gisteren Merel tegenkwam?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye!
Gister de mooiste avond van mijn 18 jarige leven gahd!
Boh
Nu effe omkleden
Ook een feestje gebouwd op bevrijdingsdagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye!
Boh
Nu effe omkleden
Wats gebeurt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye!
Boh
Nu effe omkleden
Als ik jou moet geloven heb jij elk weekend bijna de mooiste avond van je levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye!
Boh
Nu effe omkleden
Ik heb alleen hondenkoekjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister voor het eerst naar Johnny Cash.![]()
Krijg ik nu een koekje van iemand?
je bent ontmaagd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye!
Boh
Nu effe omkleden
Tuurlijk, heb je verdientquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klap met de vlakke hand kun je krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou een levensgenieter toch die jongen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven heb jij elk weekend bijna de mooiste avond van je levenKomt niet meer geloofwaardig over. Pics/filmpjes van de avond zijn het enige wat mij nog kan overtuigen.
Auw wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klap met de vlakke hand kun je krijgenDit had je al veel eerder moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |