quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:31 schreef Hydrogeny het volgende:
Standje 69 staand! Kan er af en toe gelikt worden en kunnen we het glas bier in je kont zetten.
Fotoboek van PB-tjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef PB-tje het volgende:
HTC, bedankt voor de tip!
over pics gesproken...hoe voeg je een profiel foto toe? Volgens mij wil het niet helemaal lukken
Klopt inderdaad, als je "all te way" kan, kan je ze ballen likkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef PB-tje het volgende:
Ik hoef geen expert er in te worden.. wil gewoon weten hoe ik dat laatste stapje doorkom...
Heb begrepen dat als je de techniek onder de knie hebt het ook mogelijk is om de man nog te bespelen met je tong... dat lijkt me wel een goed ultiem doel om mezelf te stellen.
Nu nog die kok neigingen proberen te verminderen
Je moet inderdaad wel een goede oefen partner hebben. Maar je maakt een goed begin met het vasthouden op het punt waar het nog net gaat. Dan wanneer de neiging weg is weer een stukje verder gaan. Probleem is alleen dat dit iets is wat best een tijdje kan duren (zelfs bij regelmatig oefenen) en het oefenen is niet het meest leuke voor je tegenspeler. Dus zonder vaste partner kan dit nog een hele uitdaging wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef PB-tje het volgende:
Alcohol
Mijn tong naar voren 'uitsteken' zodat mn spieren zich open stellen
En vasthouden op het moment dat de kokneigingen opkomen.. proberen zo lang mogelijk op dat punt te blijven.. en dan weer opnieuw beginnen...
Nadeel is dat de meeste mannen een beetje ongeduldig zijn en op dat punt vaak proberen door te drukken
Zoek je iemand die er wel open voor staat. Of een vast sex partner?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef PB-tje het volgende:
I know...
Bij one night stands, of vastere scharrels... blijft het toch een probleem..
Dan is je doel namelijk heel duidelijk: klaarkomen
Zoals ik al in het andere topic zei, over iets meer dan 40 dagen moeten we maar eens wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef PB-tje het volgende:
I know...
Bij one night stands, of vastere scharrels... blijft het toch een probleem..
Dan is je doel namelijk heel duidelijk: klaarkomen
70% daarvan zit ook tussen je oren, uiteindelijk is het niet zo moeilijkquote:
En daar hebben zovéél vrouwen moeite mee. Dat laatste stukje controle weggeven om echt te genieten. Vele kunnen het (nog) nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef PB-tje het volgende:
Gewoon jezelf de mogelijkheid geven om te genieten, dan komt de rest vanzelf
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef PB-tje het volgende:
Veel mannen ook niet hoor... laten we die groep aub niet vergeten...
Meeste mannen denken nog steeds dat dominantie betekend dat je iemand vastbindt...
Hehehe, je klinkt precies als een vriendin van mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef PB-tje het volgende:
Vastbinden is kinder spel... gedomineerd worden door een man die je maar hoeft aan te kijken en je staat al te trillen op je benen is vele malen geiler.
Het gevoel krijgen dat je puur gebruikt wordt voor zijn lust en genot...heerlijk!
That's the spiritquote:
En je kon jezelf zo goed laten gaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef PB-tje het volgende:
Dat is waar... maar dan ben ik minder bezig met de daad zelfen gewoon meer aan het genieten
True maar als je je goed kan concentreren kan je het ook makkelijker onderdrukken...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ja maar als je je kokneigingen tegen wil houden is het wel fijn als je een beetje verdoofd bent
Oww, dan ben je al redelijk goed op weg. Dat laatste stukje is een kwestie van de juiste partner vinden. Dat gaat je niet lukken met ongeduldige one night stands...quote:
Nee, correctie, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
jij verwachte iets bij mij te kunnen bewerkstelligen
Misschien NSFW tag er bij?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef PB-tje het volgende:
http://profielen.chattijd.nl//?profiel=littellady
Ik doe gewoon net of ik zijn opmerking niet heb gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef PB-tje het volgende:
@Buel, hahaha godver, moest net de telefoon opnemen
Ah ik ben dus niet de enige die dat probleem heeft. En mijn collega's maar vragen waar het topic over gaatquote:
Dit topic gaat gewoon over de betere kwaliteit pijpen. Erg belangrijk dat je pijpen wel van hoge kwaliteit zijnquote:
Precies!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef BuellXB12 het volgende:
Ja wat moet je met goedkopere pijpen, mis je net dat beetje meer....
HA ha ha ik geloof je op je woord, afgaand op bovenstaande berichten en je fotòquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef PB-tje het volgende:
de Pijp-Kwaliteit verhouding in deze is zeer uitstekend te noemen
Maar dat laatste stukje is waar de echte kwaliteit zich in onderscheid natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef PB-tje het volgende:
de Pijp-Kwaliteit verhouding in deze is zeer uitstekend te noemen
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef BuellXB12 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien, is geen belediging hoor PB
Tja, tja... 3cm all I sayquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef PB-tje het volgende:
Ik voel me niet beledigdik weet van mezelf heel goed wat mijn kwaliteiten zijn
Jij met je pics!quote:
ik wist dat ik "meer" in die zin er bij had moeten zettenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef PB-tje het volgende:
aaaah schat toch... nu snap ik je minderwaardigheidscomplex
Dat is met zoveel dingen in het levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef PB-tje het volgende:
@Ninja... als je het wist, had je het moeten doen
Buel... thank you...thank you verry much!
Ik heb andere "grotere" kwaliteitenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef PB-tje het volgende:
Ach, het is niet erg dat je niet zo slim bent
Zei je ook bij je eerste date : ik zou maar even opzij gaan, ik weet niet hoe groot ie wordt ! ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb andere "grotere" kwaliteiten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef BuellXB12 het volgende:
[..]
Zei je ook bij je eerste date : ik zou maar even opzij gaan, ik weet niet hoe groot ie wordt ! ?
Inmiddels weet ik dat je nog even moet oefenen voordat je kan zeggen dat ik niet groot genoeg benquote:
Kwestie van wat hoger inschatten dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef PB-tje het volgende:
@Ninja... inmiddels weet ik ook dat je bij de man 5 cm overdrijving er af moet halen
Op je werk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef PB-tje het volgende:
@htc... jij bent zeker visser?
@Ninja... ja ik doe nog steeds mn best!!
............blijft er voor sommigen -3 cm over !?!??!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef PB-tje het volgende:
@Ninja... inmiddels weet ik ook dat je bij de man 5 cm overdrijving er af moet halen
Ja maar onder de 17 krijgt PB hem wel weg en heeft ze niks om te oefenen dus...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef tja77 het volgende:
Het gaat niet om de lengte heren, het gaat erom wat je ermee doet.
Sprak de man die uiterst bekwaam met zijn 25 cm. vleesstok om kan gaan.
En nu weer wakker worden....
Is het wel te hopen dat de broeders geen FOK!kers zijn, anders loop je de kans dat je dat zaad alsnog krijgtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb mezelf opgesloten op kantoor
@Buel... beetje raar overlijdingsbericht...
Jonge vrouw gevonden, half naakt op haar kantoor... voorover gebogen in haar stoel...gestikt in de leverworst van de albertheijn... het stukje bedroeg 5 centimeter....deze kon ze niet meer behappen..
De ambulancebroeders vonden het levenloze lichaam aan met haar mond wijd open en zaadvragende ogen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef PB-tje het volgende:
Jonge vrouw gevonden, half naakt op haar kantoor... voorover gebogen in haar stoel...gestikt in de leverworst van de albertheijn... het stukje bedroeg 5 centimeter....deze kon ze niet meer behappen..
De ambulancebroeders vonden het levenloze lichaam aan met haar mond wijd open en zaadvragende ogen
Sorry voor de late reactie, moest eerst zelf even aan het zuurstof, kwam niet meer bij, en lastig typen als je op de grond ligt te stuipen van het lachen !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef PB-tje het volgende:
Zoek een scharrel met een kleinere piemel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:26 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje aan de dames en heren.
Ik ben een overtuigd vrijgezel, met een heerlijk afwisselend sexleven.
Ben zelf een groot genieten van het geven van pijpbeurten, de reacties die je krijgt zowel lichamelijk als verbaal zijn geweldig. Nu mag ik zeggen dat ik de technieken heel goed beheers. Daarnaast doet een pijpbekkie het ook altijd goed. Ik merk alleen steeds meer en meer dat de mannen toch wel groot fan zijn van het deep throathen... nu krijg ik hem al aardig ver wegmaar net dat laatste duwtje houdt het toch nog tegen... de tranen springen in de ogen en de make up loopt uit.. maar volgens mij wind dit de mannen alleen nog maar meer op... Hoe kom ik over die laatste drempel heen? En in welke positie is dit voor de mannen het fijnst? ik neem aan dat deze ook een leuk uitzicht willen hebben?
Krijg je zo'n vadsige die de hele dag donuts zit te eten in de wagenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef PB-tje het volgende:
ik denk dat ik 112 maar ga bellen... misschien zit er nog een leuke verrassing bij
Hoezo? ze heeft wel gelijk dat die tranende ogen erg geil zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:35 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Zoek een scharrel met een kleinere piemel.
Wil ik er bij zijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef BuellXB12 het volgende:
HA ha ha ja, of 2 vrouwen ! en dan ?????????????????
Couldn `t agree more................quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft wel gelijk dat die tranende ogen erg geil zijn
Je kunt ook iemand anders bellen....;)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef PB-tje het volgende:
ik denk dat ik 112 maar ga bellen... misschien zit er nog een leuke verrassing bij
Ik heb tot 3x geprobeerd het topic te redden, ik ga nu gewoon mee met de flow. En ik denk dat ik nog wel wat belletjes kan plegen als je zo graag iets wil met een leverworstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef BuellXB12 het volgende:
Zou een reallity kunnen worden,3 vrouwen en een leverworst !
Raar eigenlijk waar deze topic heengaat
............... want ik doe het 4 jaar op een pik van 17 cm dan heb je toch een verkeerd beeld meid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef PB-tje het volgende:
ja maar een pik van 17 cm kan ik ook laten verdwijnen... t gaat me voornamelijk over de categorie XL
Aaaah ok, nou het is je vergevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef PB-tje het volgende:
@ buel>>> ook daar loop je het gevaar tot afbreken :p
@ phantom >> als ik ervaren was had ik de vraag ook niet neergezetdus je hebt gelijk< maar mjin reactie was eigenlijk op die van Buel omdat die zei dat hij in de kleine vissen categorie zat :p dus excuus als je je aangesproken voelde
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Phantomesse het volgende:
Haal anders zon dubbelzijdige dildo en ga daar op oefenen, komt geen eind aan die dingen.
Geval van Cliff hanger of The Edge ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef PB-tje het volgende:
heeft er iemand leverworst
ik zag net nog een ambulance broeder voorbij rennen met een tang en komkommer>> de brandweerslang is trouwens vergrendeld
Iemand nog camera ? lijkt erop dat we vanavond iets te doen hebben !!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Haal ik de vrouwelijke broeders wel...
Moet ik even langs huis maar dat mag het probleem niet zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef BuellXB12 het volgende:
[..]
Iemand nog camera ? lijkt erop dat we vanavond iets te doen hebben !!!!!!!!!!!!!
en actie !![]()
HA die weet niet wat m overkomt !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef PB-tje het volgende:
Ja sssssssssssssssssssssst heb een date met een hele lieve brave jongen... wat moet die wel niet denken
Laat je hem wel héélquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef PB-tje het volgende:
Ja sssssssssssssssssssssst heb een date met een hele lieve brave jongen... wat moet die wel niet denken
OMG ze trekt die hele gozer uit elkaar !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef PB-tje het volgende:
ik ga hem slopen![]()
Is de broer van een goede vriend... ff aanpakken die handel
Ik zag haar eerst!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef BuellXB12 het volgende:
Komen wij wel To The Rescue, toch Ninja ?
Nee, eerlijk is eerlijk, maareuh, hou je van nat of van droog ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zag haar eerst!maar vooruit dan maar delen...
Ik hou van langzaam nat wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef BuellXB12 het volgende:
Ne
[..]
Nee, eerlijk is eerlijk, maareuh, hou je van nat of van droog ?
Als je van nat houdt ga ik eerst ff !
ha ha ha
Euhhh, nee hoezo?quote:
Hoezo eerst? kunnen we niet iets gezamelijkers doen? Jij mag er gewoon constant bij..quote:
Alsof dat alleen vrouwen luktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Vrouwen gaan sowieso voor, en weet je... Dan is ze in ieder geval alvast klaargekomen voor ik jullie er op loslaat.
Ik weet haar wensen niet, maar ok, deal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alsof dat alleen vrouwen luktmaar gezien haar wensen scheelt het wel, kan ze zich gewoon focussen op dat
Ho ho ! ! !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Vrouwen gaan sowieso voor, en weet je... Dan is ze in ieder geval alvast klaargekomen voor ik jullie er op loslaat.
Maar goed, help jij haar, helpen wij jou en dan helpt zij onsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet haar wensen niet, maar ok, deal.
Top, strak plan ! !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef tja77 het volgende:
Ik ga dood, en reincarneer als leverworst....
Maar ze heeft die leverworst nu al in haar keel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef tja77 het volgende:
Ik ga dood, en reincarneer als leverworst....
Even een paar keer stoten tegen de onderkant/achterkant dan maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef PB-tje het volgende:
euhmm.....hallo... ik lig nog steeds voorover gebogen met mn leverworst
Schat, ik zit nog op mijn werk, have merci!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef PB-tje het volgende:
Mwa.... t gaat... maar de traanoogjes zijn onvermijdelijk... make up loopt over mn gezicht
Precies, en paar klopjes op de rugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Even een paar keer stoten tegen de onderkant/achterkant dan maar?
oh meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef PB-tje het volgende:
Heren en dame, bedankt voor alle tips
Ik ga mn frustraties even botvieren op een onschuldig slachtoffer
Laat je nog wel weten hoe het gegaan is ??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef PB-tje het volgende:
Heren en dame, bedankt voor alle tips
Ik ga mn frustraties even botvieren op een onschuldig slachtoffer
Dat vindt mijn vriend ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft wel gelijk dat die tranende ogen erg geil zijn
You can't suppress nature...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef zwartedoos het volgende:
kijk alle wanhopige kerels van fok weer uit alle gaten en hoeken kruipenmet natuurlijk allemaal een lul van 20+cm
Weet jij als de beste he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef zwartedoos het volgende:
kijk alle wanhopige kerels van fok weer uit alle gaten en hoeken kruipenmet natuurlijk allemaal een lul van 20+cm
dat ze hier wanhopig zijn? dat weet ik al langer idd jaquote:
Nee, zwartedoos die van mij is geen 20 cm hoor ! zit denk ik gewoon op het gemiddelde, en zo wanhopig ben ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef zwartedoos het volgende:
Foto's van je blowjob mond graagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:26 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje aan de dames en heren.
Ik ben een overtuigd vrijgezel, met een heerlijk afwisselend sexleven.
Ben zelf een groot genieten van het geven van pijpbeurten, de reacties die je krijgt zowel lichamelijk als verbaal zijn geweldig. Nu mag ik zeggen dat ik de technieken heel goed beheers. Daarnaast doet een pijpbekkie het ook altijd goed. Ik merk alleen steeds meer en meer dat de mannen toch wel groot fan zijn van het deep throathen... nu krijg ik hem al aardig ver wegmaar net dat laatste duwtje houdt het toch nog tegen... de tranen springen in de ogen en de make up loopt uit.. maar volgens mij wind dit de mannen alleen nog maar meer op... Hoe kom ik over die laatste drempel heen? En in welke positie is dit voor de mannen het fijnst? ik neem aan dat deze ook een leuk uitzicht willen hebben?
Ik weet nu niet met wie we meer medelijden moeten hebben... Met hem of met jouquote:Op zondag 8 mei 2011 12:23 schreef PB-tje het volgende:
Uit pure verveling en de kater ochtend, bij deze alvast de update...
Voor iedereen die 112 stand by had staan... ik heb hem veilig thuis gebracht.
Braaf mannetje was het... leuke avond gehad, geen afsluiting
Zo lekker de zon in en oefenen op mn leverworst
Had me gebeld!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:04 schreef PB-tje het volgende:
Met mij hoef je nooit medelijden te hebben..
Ik heb me daarna heerlijk vermaakt in bed
Dat gaat pas in vanaf de 16e dus dit weekend mocht het nog en zelfs komend weekend kan het nog maar daarna gaat de knoop er in....quote:
Toch nog vermaakt dus ! Superquote:Op zondag 8 mei 2011 17:04 schreef PB-tje het volgende:
Met mij hoef je nooit medelijden te hebben..
Ik heb me daarna heerlijk vermaakt in bed
Die van mij is 5cmquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef zwartedoos het volgende:
Ik geloof dat ik deze zin niet helemaal volg, of je hebt zojuist een plekje in mijn hall of fame bemachtigdquote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef ReVamp_ het volgende:
Op het moment dat ik klaarkom kan ik hem net helemaal dr in krijgenAnders idd ook net niet!
Je had beter met mij wat kunnen gaan eten....quote:Op zondag 8 mei 2011 12:23 schreef PB-tje het volgende:
Uit pure verveling en de kater ochtend, bij deze alvast de update...
Voor iedereen die 112 stand by had staan... ik heb hem veilig thuis gebracht.
Braaf mannetje was het... leuke avond gehad, geen afsluiting
Zo lekker de zon in en oefenen op mn leverworst
Goedemorgen, je kunt het toch tegen hem zeggen dat je wilt oefenen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
Goedemorgen!
@DustPuppy, het oefenen is dan ook juist het probleem... omdat ik voornamelijk scharrel, is het vrij moeilijk om rustig te oefenen... want zeg nou zelf... als jij een meid tegen komt in de kroeg, je besluit na een avondje flink hitsen op de muziek samen naar huis te gaan... dan heb jij ook geen zin om je in te houdendan wil je in haar mond klaarkomen... of ze hem dan helemaal neemt of maar een beetje... dat maakt in die minuten niet uit
Vaste oefenpartner aanstellen?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:36 schreef PB-tje het volgende:
Goedemorgen!
@DustPuppy, het oefenen is dan ook juist het probleem... omdat ik voornamelijk scharrel, is het vrij moeilijk om rustig te oefenen... want zeg nou zelf... als jij een meid tegen komt in de kroeg, je besluit na een avondje flink hitsen op de muziek samen naar huis te gaan... dan heb jij ook geen zin om je in te houdendan wil je in haar mond klaarkomen... of ze hem dan helemaal neemt of maar een beetje... dat maakt in die minuten niet uit
Zou ik dat ooit doen denk je???quote:Op maandag 9 mei 2011 08:41 schreef PB-tje het volgende:
ja dat zeg je nu... en als ik op me knietjes voor je zit...voel ik ineens een paar handen op mn hoofd duwen
Dan moet je oefenen met dildo's e.d.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:47 schreef PB-tje het volgende:
@DustPuppy dat is niet echt een optie... ik ben in 2 dingen heel goed... one night stands of een relatie... maar een sex relatie werkt nooit bij mij... ik wordt dan toch te persoonlijk waardoor er gevoelens ontstaan...
Hmmm, ik ben nu al voorspelbaar....quote:Op maandag 9 mei 2011 08:47 schreef PB-tje het volgende:
@tja77 ... uhuik had niet anders verwacht dan dit antwoord
Ik wou net zeggen. Dat is ook het eerste wat bij mij opkomt.quote:
Jupquote:Op maandag 9 mei 2011 08:53 schreef PB-tje het volgende:
Dus als jij een aantrekkelijke vrouw ziet, ze flirt met je, je raakt aan de praat, ze is zo geil als de neten.....
Dan heb jij zelfbeheersing?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kerel tegen mij zij: nee nee dametje.... ik heb zelfbeheersing
+1quote:Op maandag 9 mei 2011 09:04 schreef tja77 het volgende:
Ik heb ook nog nooit toegehapt wanneer ik aan de praat raakte met een mooie dame, die gruwelijk veel zin had. Maar dan moet ik ook toegeven dat een dusdanige situatie zich ook nog niet heeft aangedient.
Maar ik ken mezelf, en ga ook geen dingen beweren die ik niet na kan komen, en ik DENK dat ik mezelf niet zou kunnen beheersen.
Ik denk dat het heel erg ligt aan de hoeveelheid drank die ik op heb. Maar als ik nuchter genoeg ben, kan ik alles wegrationaliseren.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:04 schreef tja77 het volgende:
Ik heb ook nog nooit toegehapt wanneer ik aan de praat raakte met een mooie dame, die gruwelijk veel zin had. Maar dan moet ik ook toegeven dat een dusdanige situatie zich ook nog niet heeft aangedient.
Maar ik ken mezelf, en ga ook geen dingen beweren die ik niet na kan komen, en ik DENK dat ik mezelf niet zou kunnen beheersen.
Dat is niet helemaal waar, ik heb al gezegd dat ik dat kanquote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kerel tegen mij zij: nee nee dametje.... ik heb zelfbeheersing
Er loopt nog een 40 days and 40 nights topic, dan kan je je bewijzenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg ligt aan de hoeveelheid drank die ik op heb. Maar als ik nuchter genoeg ben, kan ik alles wegrationaliseren.
Ik krijg zelf weleens kritiek dat ik dat teveel toe, maar goed zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
Ha! Daar ben ik veel te cynisch voorquote:Op maandag 9 mei 2011 09:15 schreef tja77 het volgende:
Als ze dan een vrouw treffen die er prachtig uitziet, en die duidelijk laat merken dat ze iets wilt, dan ga je meteen denken dat het een "once in a lifetime oppurtunity" is, en die MOET je gewoon met beide handen pakken, anders heb je daar de rest van de dag/week/maand/jaar of zelfs leven spijt van.
Lol, been there done that?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er loopt nog een 40 days and 40 nights topic, dan kan je je bewijzen
De 16e gaan we weer een challenge doen, je kan dus nog prima mee doenquote:
Sorry, maar dat is echt geen uitdaging.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De 16e gaan we weer een challenge doen, je kan dus nog prima mee doenheb je een week om je voor te bereiden
Preuts absoluut niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef tja77 het volgende:
Als een man dat soort dingen zegt (zoals DustPuppy), krijg ik altijd het vermoeden, dat de persoon in kwestie
Preuts, lelijk, homo, gereformeert of iets dergelijks enz is.
Nu zul je me dat niet van iemand horen zeggen die ik niet ken. Ik ken je niet, dus ga ook niet over je oordelen, tis alleen een gedachte die door mijn hoofd spookt.
Wat let je om dan mee te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt geen uitdaging.
Zou juist averechts moeten werken zou je denken, als ik een paar maanden geen seks heb gehad, hoeft een vrouw me maar aan te kijken en ik kan mijn onderbroek verschonen (bij wijze van spreke dan)quote:Op maandag 9 mei 2011 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Preuts absoluut niet.
Lelijk, valt wel mee (denk ik)
Hetero.
Atheïst
Misschien is mijn libido door uithongering om het leven gekomen, dat kan natuurlijk ook
Tja een paar maanden.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou juist averechts moeten werken zou je denken, als ik een paar maanden geen seks heb gehad, hoeft een vrouw me maar aan te kijken en ik kan mijn onderbroek verschonen (bij wijze van spreke dan)
Paar jaar? zonder fappen, zonder seks?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Tja een paar maanden.
Probeer het eens een paar jaar, zou ik zeggen
Zelfonthouding is idd nutteloos. 40 dagen zonder sex bewijs/bereik je niks mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef PB-tje het volgende:
Ik haal het weekend niet eens zonder mezelf aan te raken
Snap dan ook totaal het nut niet van zelfonthouding..
Ik denk altijd maar zo: als je wat wilt, moet je er voor gaan
Ja, maar als je de behoefte niet hebt?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef PB-tje het volgende:
Ik haal het weekend niet eens zonder mezelf aan te raken
Snap dan ook totaal het nut niet van zelfonthouding..
Ik denk altijd maar zo: als je wat wilt, moet je er voor gaan
Je draagt toevallig geen grijze geitenwollen sokken, en gaat iedere zondag naar de kerk?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar als je de behoefte niet hebt?
Dat zei ik toch net?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je draagt toevallig geen grijze geitenwollen sokken, en gaat iedere zondag naar de kerk?
en nog steeds eenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb dagelijks de behoefte... ben nog een 'jeugdige' dus ik sta bol van de hormoontjes
Whats in a name? is jouw motto toch? Tenminste dat staat er...quote:Op maandag 9 mei 2011 09:42 schreef PB-tje het volgende:
Het leven hoeft helemaal niet moeilijk te zijn is dan ook niet voor niks mijn motto
Hehehe, maar wat staat daar onder dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef PB-tje het volgende:
Nee PBtje is vanwege mijn bijnaamPijp Bekkie
Maar geduld is volgens mij niet je sterkste kantquote:Op maandag 9 mei 2011 09:53 schreef PB-tje het volgende:
Ik denk dat ik toch gewoon geduld moet hebben, tijdens de sex moet aanvoelen of het de juiste persoon is om mee te oefenen... en dan blijven proberen
Puppy lust you meanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |