quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:31 schreef Hydrogeny het volgende:
Standje 69 staand! Kan er af en toe gelikt worden en kunnen we het glas bier in je kont zetten.
Fotoboek van PB-tjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef PB-tje het volgende:
HTC, bedankt voor de tip!
over pics gesproken...hoe voeg je een profiel foto toe? Volgens mij wil het niet helemaal lukken
Klopt inderdaad, als je "all te way" kan, kan je ze ballen likkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef PB-tje het volgende:
Ik hoef geen expert er in te worden.. wil gewoon weten hoe ik dat laatste stapje doorkom...
Heb begrepen dat als je de techniek onder de knie hebt het ook mogelijk is om de man nog te bespelen met je tong... dat lijkt me wel een goed ultiem doel om mezelf te stellen.
Nu nog die kok neigingen proberen te verminderen
Je moet inderdaad wel een goede oefen partner hebben. Maar je maakt een goed begin met het vasthouden op het punt waar het nog net gaat. Dan wanneer de neiging weg is weer een stukje verder gaan. Probleem is alleen dat dit iets is wat best een tijdje kan duren (zelfs bij regelmatig oefenen) en het oefenen is niet het meest leuke voor je tegenspeler. Dus zonder vaste partner kan dit nog een hele uitdaging wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef PB-tje het volgende:
Alcohol
Mijn tong naar voren 'uitsteken' zodat mn spieren zich open stellen
En vasthouden op het moment dat de kokneigingen opkomen.. proberen zo lang mogelijk op dat punt te blijven.. en dan weer opnieuw beginnen...
Nadeel is dat de meeste mannen een beetje ongeduldig zijn en op dat punt vaak proberen door te drukken
Zoek je iemand die er wel open voor staat. Of een vast sex partner?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef PB-tje het volgende:
I know...
Bij one night stands, of vastere scharrels... blijft het toch een probleem..
Dan is je doel namelijk heel duidelijk: klaarkomen
Zoals ik al in het andere topic zei, over iets meer dan 40 dagen moeten we maar eens wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef PB-tje het volgende:
I know...
Bij one night stands, of vastere scharrels... blijft het toch een probleem..
Dan is je doel namelijk heel duidelijk: klaarkomen
70% daarvan zit ook tussen je oren, uiteindelijk is het niet zo moeilijkquote:
En daar hebben zovéél vrouwen moeite mee. Dat laatste stukje controle weggeven om echt te genieten. Vele kunnen het (nog) nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef PB-tje het volgende:
Gewoon jezelf de mogelijkheid geven om te genieten, dan komt de rest vanzelf
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef PB-tje het volgende:
Veel mannen ook niet hoor... laten we die groep aub niet vergeten...
Meeste mannen denken nog steeds dat dominantie betekend dat je iemand vastbindt...
Hehehe, je klinkt precies als een vriendin van mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef PB-tje het volgende:
Vastbinden is kinder spel... gedomineerd worden door een man die je maar hoeft aan te kijken en je staat al te trillen op je benen is vele malen geiler.
Het gevoel krijgen dat je puur gebruikt wordt voor zijn lust en genot...heerlijk!
That's the spiritquote:
En je kon jezelf zo goed laten gaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef PB-tje het volgende:
Dat is waar... maar dan ben ik minder bezig met de daad zelfen gewoon meer aan het genieten
True maar als je je goed kan concentreren kan je het ook makkelijker onderdrukken...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ja maar als je je kokneigingen tegen wil houden is het wel fijn als je een beetje verdoofd bent
Oww, dan ben je al redelijk goed op weg. Dat laatste stukje is een kwestie van de juiste partner vinden. Dat gaat je niet lukken met ongeduldige one night stands...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |