Ik haat Tessa. Al heel lang. Zij spoort niet.quote:
Ik mag hopen dat Tessa sowieso geen kinderen gaat baren. Met zo'n verlepte kop en een kutkarakter gaat dat denk ook niet gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef Marrije het volgende:
Maar goed dat die gozer met haar geen kind heeft zeg.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Tessa sowieso geen kinderen gaat baren. Met zo'n verlepte kop en een kutkarakter gaat dat denk ook niet gebeuren.
Ah, dus eigenlijk is ze boos dat Martijn niet wilde...quote:Op zondag 8 mei 2011 15:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Tessa sowieso geen kinderen gaat baren. Met zo'n verlepte kop en een kutkarakter gaat dat denk ook niet gebeuren.
Eén ding is zeker, ze is boos.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is ze boos dat Martijn niet wilde...
dat kind komt in de baarmoeder al onder toezicht van jeugdzorg te staanquote:Op zondag 8 mei 2011 15:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
en vanwege haar aankondigen er een mediacircus van te maken en eerdere chantagepogingen bij anderen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Mula het volgende:
Het zou nog triester zijn als ze gewoon de waarheid spreekt en Martijn dus zwaar over grenzen is gegaan. Niemand die haar gelooft vanwege haar verbitterde gedrag.
Oh jawel, ze wil hem kapot maken, zijn carrière om zeep helpen en als je het mij vraagt ook zijn gezin kapot maken (ja nog meer), het gaat allang niet meer om haar, zij gunt hem het licht in de ogen niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Smikke het volgende:
Morgen is het D-day, dan zal ze aangifte gaan doen. Zegt ze.
Ik vind het een trieste situatie. Wie wordt hier nu beter van? Martijn niet, maar ook Tessa niet, ze richt zichzelf toch ook onherstelbare schade aan op deze manier. Dit kan ze zelf toch ook niet willen.
Hoe irritant ik haar ook in de Bus vond, dit gun ik haar ook niet. Ik denk echt dat die vrouw niet goed is.
Als soap of gate is dit natuurlijk om te smullen, maartoch.
Ze is natuurlijk heel erg gekwetst.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh jawel, ze wil hem kapot maken, zijn carrière om zeep helpen en als je het mij vraagt ook zijn gezin kapot maken (ja nog meer), het gaat allang niet meer om haar, zij gunt hem het licht in de ogen niet meer.
Is daar al iets meer over bekend eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat 'het monster' vandaag echt aangifte doet van 'verkrachting!'
Die blauwe plekken heeft het monster gewoon zelf aangebracht en nou schijnt dat monster ook nog een verleden van afpersingspraktijken te hebben, het moet niet gestoorder worden...
Team Tijnquote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef Leandra het volgende:
En ik ben benieuwd hoe snel ze eigenlijk blauwe plekken krijgt, bij sommige mensen ontstaan die al bijna als je naar ze kijkt.
Dan is het wel heel makkelijk om iemand een oor aan te naaien...
Ik ook, mijn moeder (die zelf ook al blauwe plekken krijgt als er een veertje op haar arm valt) heeft zelfs wel eens gevraagd of een toenmalig vriendje me mishandelde... Niet dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Team Tijn
Ikzelf heb al blauwe plekken zodra ik naar een speeltuin of een tafelpunt kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |