Da's bescherming tegen goed zicht op die babykrul van Gordon.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft wel wat kleine oogjes dames, zien jullie het ook?
Nee dat is verdriet, wanhoop en een wodkaatje te veel, Greys!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's bescherming tegen goed zicht op die babykrul van Gordon.
Ja, ik schreeft het net in het X-Factor topic. Oh, en hij maakte een goedmaakopmerking richting Amanda.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft wel wat kleine oogjes dames, zien jullie het ook?
Wattan wattan wattan Tink?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ik schreeft het net in het X-Factor topic. Oh, en hij maakte een goedmaakopmerking richting Amanda.
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat is verdriet, wanhoop en een wodkaatje te veel, Greys!
Dat we de aarde te leen hebben van onze kinderen en dat we er zuinig op moeten zijn [/greenpeace / walvissen / vlucht-activisme]quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wattan wattan wattan Tink?
Wat is dat nou voor halve info
Ja, wij zeiden het hier ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat we de aarde te leen hebben van onze kinderen en dat we er zuinig op moeten zijn [/greenpeace / walvissen / vlucht-activisme]
Oeh, dat gaat weer een compleet doorgedraaide Tessa opleverenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat we de aarde te leen hebben van onze kinderen en dat we er zuinig op moeten zijn [/greenpeace / walvissen / vlucht-activisme]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat weer een compleet doorgedraaide Tessa opleveren
quote:vr 06 mei 2011, 22:51
Martijn Krabbé professioneel ondanks dreigende aangifte
van onze redactie
AMSTERDAM - Ondanks de dreigende aangifte van Tessa van Leijenhorst tegen Martijn Krabbé leek de X Factor-presentator niet van zijn apropos gebracht. Hij nam professioneel de presentatie van de liveshow voor zijn rekening en waagde zich zelfs (onbedoeld?) aan een vrij pikante grap!
Wendy van Dijk en Martijn Krabbé presenteren samen X Factor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé presenteren samen X Factor. Foto: Ab Blauw
Alle ogen waren vrijdagavond gericht op Martijn, die voor het eerst na alle commotie op televisie verscheen. Hij nam vrijdagavond professioneel de presentatie van de liveshow voor zijn rekening.
Martijn heeft het aan de stok met zijn ex-vriendin Tessa. Zij beweert dat hij haar zou hebben geprobeerd te dwingen tot seks. "Het komt erop neer dat mijn cliënt Martijn Krabbé beschuldigt van verkrachting of poging tot verkrachting en/of mishandeling", liet mr. Spong, die de voormalig deelneemster van De Bus vertegenwoordigt, eerder weten.
Afgelopen week deed eerst Martijn aangifte van mishandeling tegen zijn ex-vriendin. Tessa, die momenteel zit ondergedoken, zegt op haar beurt dat ze aanstaande maandag aangifte tegen Martijn wil doen.
Opvallend was tijdens de liveshow dat veel kandidaten letterlijk van een teleurgestelde jury te horen kregen dat ze hun liedje hadden 'verkracht'.
En Martijn zelf liet zich tegen backstage-presentatrice Lieke van Lexmond ontvallen: "Leuk die groene broek in Red Room. Een beetje moeilijk om zo te bepalen of je door moet gaan of moet stoppen."
?? ik heb niet gekekenquote:en waagde zich zelfs (onbedoeld?) aan een vrij pikante grap!
quote:En Martijn zelf liet zich tegen backstage-presentatrice Lieke van Lexmond ontvallen: "Leuk die groene broek in Red Room. Een beetje moeilijk om zo te bepalen of je door moet gaan of moet stoppen."
Ooooooh! Jezus zeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:44 schreef Marrije het volgende:
Ik kan er helemaal naast zitten hoor![]()
Maar volgens mij gaat het om: beschuldigd worden van verkrachting -> niet weten wanneer je moet stoppen, niet weten wanneer een vrouw nee zegt ze ook echt nee bedoelt.
Met een groene broek (doorgaan) in een rode kamer (stoppen) niet weten wat bedoeld wordt.
Idd, maar als hij het vorige week gezegd had, was het alleen maar een grapje geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Marrije het volgende:
Het is dan ook de context die het 'pikant' maakt.
Ja maar nu gaan we op alle slakken zout leggen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, maar als hij het vorige week gezegd had, was het alleen maar een grapje geweest.
Dat zou het nu nog steeds kunnen zijn natuurlijk...
In elk geval goed over nagedacht, denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Als dat klopt trouwens Marrije, dan is het écht smerig..
Het zou me werkelijk niets verbazen. Heb je een linkje naar het artikel?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:56 schreef Smikke het volgende:
In het AD van vandaag wordt gesuggereerd dat Tessa eerder mensen hinderlijk achtervolgd en zelfs gechanteerd heeft. Door de advocaat van Martijn wordt dit 'tot op de bodem' uitgezocht.
Ai.
Dat kan ik op ad.nl niet vinden, stond het in de papieren versie?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:56 schreef Smikke het volgende:
In het AD van vandaag wordt gesuggereerd dat Tessa eerder mensen hinderlijk achtervolgd en zelfs gechanteerd heeft. Door de advocaat van Martijn wordt dit 'tot op de bodem' uitgezocht.
Ai.
had er een aantal in het vorige topic geplaatstquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Sowieso zou ik het leuk vinden als iedereen linkjes plaatst van uitzendingen/artikelen waarin de gate voorkomt. Ook van Boulevard ed. Dan hebben we een mooi gate-archief.
Klopt, ik ben nog van de oude stempel; ik lees de papieren versie.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat kan ik op ad.nl niet vinden, stond het in de papieren versie?
Zekers zielig voor zijn kinderenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef pleeborstel het volgende:
Team Peppetijn hier![]()
wel zielig voor zijn kindjes
zal morgen kijken wat ik kan doen. Lig nu platquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Sowieso zou ik het leuk vinden als iedereen linkjes plaatst van uitzendingen/artikelen waarin de gate voorkomt. Ook van Boulevard ed. Dan hebben we een mooi gate-archief.
Laten we lekker link gaan doenquote:Johnny Kraaijkamp jr. leeft mee met Martijn Krabbé
Uitgegeven: 6 mei 2011 09:38
Laatst gewijzigd: 6 mei 2011 09:38
AMSTERDAM - Johnny Kraaijkamp jr. is 'bijzonder aangegrepen' door de situatie waarin Martijn Krabbé zich momenteel bevindt.
© Novum
"Ik heb de afgelopen dagen meermaals aan Martijn gedacht", zegt hij.
De ex-vriendin van Krabbé kondigde eerder deze week aan aangifte tegen hem te doen wegens verkrachting, een poging daartoe of aanranding.
Rechter
Kraaijkamp jr. stond zelf enige tijd geleden ook voor de rechter. Hij zou zijn ex mishandeld hebben.
"Ik wil voorop stellen dat als er wel sprake blijkt van huiselijk geweld of poging tot verkrachting of iets dergelijks, dat het niet door de beugel kan", zegt Kraaijkamp jr. vrijdag in De Telegraaf.
"Maar ik weet als geen ander hoe dergelijke beschuldigingen, ondanks vrijspraak, aan je blijven 'kleven'."
Beschadigen
"Of het nu wel of niet zo is, het is in mijn optiek zo dat het té gemakkelijk is om iemand die bekend is, te beschadigen", stelt de acteur.
Een ex-vriendin van Kraaijkamp jr. beweerde dat hij haar had geslagen. Het gerechtshof oordeelde begin april dat er onvoldoende bewijs is om de acteur te veroordelen.
Ja dank!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
had er een aantal in het vorige topic geplaatst
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:04 schreef merel1986 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d-voor-verkrachting/
..met elke zin die ze uitkraamt wordt ze een stuk ongeloofwaardiger... vreselijk mens.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef roos85 het volgende:
item rtl boulevard
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/05_mei/entertainment/aangifte_verkrachting_martijn_krabbe.xml
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef roos85 het volgende:
zat nog haar eerste item in rtl boulevard terug te kijken, wat een zuur wijf..
vooral hoe ze over Amanda praat
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7e4c56b7-fb53-43c1-8baa-68bb637779a7/
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/maandag-aangifte-tegen-krabb/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |