Bovendien was ze er in het bewuste tijdschrift allang voor uitgekomen dat ze een minnaar had omdat Martijn geen aandacht voor haar had.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja en ik denk bovendien niet dat een wereldbekende organisatie als Sea Shepherd wel wil meewerken als ene Amanda belt met "Hee kunnen jullie effe tegen familie en de pers doen alsof ik heldhaftig werk aan boord verricht, want ik wil lekker drie maanden rondneuken en heb een smoes nodig."
Tja, het kan. Spong is inderdaad in het nieuws. Ik was hem eigenlijk al vergeten. Nu zie je vooral Bram Moscovitz in de media.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om aandacht in de media, of ze wel of geen slachtoffer is of wel of niet "schuldig" is boeit hem echt niet, hij moet het als strafpleiter sowieso al niet echt hebben van de verdediging van onschuldige engeltjes, dus dat kan zijn motivatie niet zijn.
Airtime is zijn motivatie, en of zijn cliënte dader of slachtoffer is maakt niet uit, als ze maar in beeld is (met hem ernaast).
Precies dat is ook wat ik dacht. Ik heb dus een beetje mijn twijfels over haar 'heldhaftige' motievenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja en ik denk bovendien niet dat een wereldbekende organisatie als Sea Shepherd wel wil meewerken als ene Amanda belt met "Hee kunnen jullie effe tegen familie en de pers doen alsof ik heldhaftig werk aan boord verricht, want ik wil lekker drie maanden rondneuken en heb een smoes nodig."
Kinderen van soldaten op missie missen ook wel eens één van de ouders drie maanden. En dat dan vaak meermalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Precies dat is ook wat ik dacht. Ik heb dus een beetje mijn twijfels over haar 'heldhaftige' motieven![]()
Ze had er trouwens wel eerder geen moeite mee om haar kinderen alleen te laten, maar ach zoals iemand hiervoor al eerder zei: "daar komen die kinderen echt wel overheen hoor" (lijkt wel of kinderen een soort bijzet-accessoires zijn)
"En pik me dan tussendoor ff twee dagen op ergens, zodat ik wat opnames kan maken en dan lijkt het net of ik écht op jullie schip zit!"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En ff neuken met de matrozenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"En pik me dan tussendoor ff twee dagen op ergens, zodat ik wat opnames kan maken en dan lijkt het net of ik écht op jullie schip zit!"
En denk je dat die kinderen dat leuk vinden? Maar het is de vaders of moeders vergeven omdat men weet dat het voor de broodwinning is, heel wat anders. Maar die Amanda moet het niet voor het geld te doen, maar heeft een soort vrijheid-blijheid-stoerheid motieven. Grow up!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kinderen van soldaten op missie missen ook wel eens één van de ouders drie maanden. En dat dan vaak meermalen.
Het is niet dat ze daar hun leven lang gebukt onder gaan.
Kinderen zijn blij als hun ouders blij zijn. Ze zijn veerkrachtiger dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
En denk je dat die kinderen dat leuk vinden? Maar het is de vaders of moeders vergeven omdat men weet dat het voor de broodwinning is, heel wat anders. Maar die Amanda moet het niet voor het geld te doen, maar heeft een soort vrijheid-blijheid-stoerheid motieven. Grow up!
Oh alleen voor de poen laat je je kinderen alleen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
En denk je dat die kinderen dat leuk vinden? Maar het is de vaders of moeders vergeven omdat men weet dat het voor de broodwinning is, heel wat anders. Maar die Amanda moet het niet voor het geld te doen, maar heeft een soort vrijheid-blijheid-stoerheid motieven. Grow up!
Natasia wat betreft De gouden kooi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh alleen voor de poen laat je je kinderen alleen?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"En pik me dan tussendoor ff twee dagen op ergens, zodat ik wat opnames kan maken en dan lijkt het net of ik écht op jullie schip zit!"
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Natasia wat betreft De gouden kooi?
Nogmaals, ik zie Krabbé nog niet eens aan de coke, laat staan de rest.
Sorry, maar ik denk dat ze een soort "ik-voel-mij-in-mijn-vrijheid-bekneld" oprisping heeft, erg onvolwassen. Soort vervroegde midlife crisis maar dan voor het vrouwske Amandaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda niet zo'n lomp wijf als ze overal wordt neergezet.
Nou én? Heb jij toch geen last van?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat ze een soort "ik-voel-mij-in-mijn-vrijheid-bekneld" oprisping heeft, erg onvolwassen. Soort vervroegde midlife crisis maar dan voor het vrouwske Amanda
Oh. Nou, begrijpelijk wel. Als dertiger met een bekende man en drie kleine kinderen. Een man neemt een cabrio en een minnaresquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat ze een soort "ik-voel-mij-in-mijn-vrijheid-bekneld" oprisping heeft, erg onvolwassen. Soort vervroegde midlife crisis maar dan voor het vrouwske Amanda
Gelukkig niet zeg! Lijkt mij vreselijk die Amandaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou én? Heb jij toch geen last van?
Ik weet niet precies de geschiedenis, maar was het niet precies andersom? (betreft minnaars)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Nou, begrijpelijk wel. Als dertiger met een bekende man en drie kleine kinderen. Een man neemt een cabrio en een minnares
Wat is de rol van Tessa dan in dit verhaal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de geschiedenis, maar was het niet precies andersom? (betreft minnaars)
Nou ja, ik vermoed een one night stand jáááren terug en sindsdien een soort 'vriendschap'. Beetje feesten, beetje snuiven en zuipen. En een Tessa die regelmatig wat claimerig deed, maar dat liep nooit uit de hand. Tot ze het in haar bol kreeg toen ze wel erg dichtbij Martijns leven mocht komen toen Amanda op zee was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Martijn op dat monster is gevallen, hij kan elke vrouw krijgen en waar kiest ie voor; een aan harddrugs verslaafd geestesziek manwijf...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Misschien ben ik kort door de bocht, maar ik heb het vermoeden dat Tessa een vorm van kwaadaardig narcisme onder de leden heeft. Ik kan er ook naast zitten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed een one night stand jáááren terug en sindsdien een soort 'vriendschap'. Beetje feesten, beetje snuiven en zuipen. En een Tessa die regelmatig wat claimerig deed, maar dat liep nooit uit de hand. Tot ze het in haar bol kreeg toen ze wel erg dichtbij Martijns leven mocht komen toen Amanda op zee was.
De tegenvaller toen hij NIET als in een stuiverromannetje voor haar koos, gedoe en gesmeek, en toen kwam hij toch nog een avondje langs (om ervan af te zijn en omdat hij wel zin had in een snuif) en flipte ze omdat hij voet bij stuk hield: wel een feestje, geen relatie. Vechtpartij et voilá. An evil woman was born.
Ik denk eerder aan een theatrale persoonlijkheidsstoornis. Vooral omdat ze haar verhaal dramatiseert. ("Ik heb dagenlang lopen huilen, zó erg is het!" "Ik zit ondergedoken én heb beveiliging moeten inschakelen, zó erg is het!")quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Misschien ben ik kort door de bocht, maar ik heb het vermoeden dat Tessa een vorm van kwaadaardig narcisme onder de leden heeft. Ik kan er ook naast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |