ja, maar als je nog geen 10 minuten kan lopen is het wellicht wel handiger om dat eerst op te bouwenquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:39 schreef LasTeR het volgende:
Intervaltraining is de grootste vetverbrander.
Goede tip, daar heb ik ook wat aan. Ik maak nog erg korte passen waardoor mijn vriend met kortere benen nog sneller rent dan ik en ik krijg nu last van mijn knie, misschien ook omdat ik niet goed afwikkel. Ik ga proberen langere passen te maken, al vergt dat naar mijn idee wel weer meer energie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef E.T. het volgende:
Ik mag weer![]()
Vanmorgen bij de fysio groen licht gekregenHet laatste stukje littekenweefsel werd los- en soepel gemasseerd (dat was in eerste instantie behoorlijk pijnlijk trouwens!
) en daarna op de loopband. Eerst helling op gelopen om te kijken of m'n kuit de strekking goed aankon en later goed techniek bekeken. Afwikkeling van m'n voeten is prima iig
Ik kreeg wel nog als advies mee om te trainen op langere passen maken, dat is minder belastend en kun je je voeten nog beter afwikkelen.
Morgenavond dus maar weer eens kijken of ik weer wat kan met Evy. Ik denk dat ik maar gewoon weer verder ga. Laatste die ik gelopen heb was 16, ik denk dat ik die gewoon maar weer ga doen en dan kijken of ik die uit loop.
Nee, mijn Runkeeper wil alleen een training doen als de GPS aanstaat. Maar OK, ik zal er overmorgen eens mee prutsen.quote:
Tot nu toe heb ik nooit echte problemen met Evy gehad, maar als ik 5 minuten moet rennen en ze zegt na 4 minuten dat ik al klaar ben......quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik merk wel dat ik sinds ik met eigen muziek loop een stuk fijner loop
Ze wil zich nog wel eens verspreken, zo van zometeen 3 minuten terwijl het in werkelijkheid 4 zijn. Normaal gesproken komen de lengtes van de muziek WEL min of meer overeen met het renschema, maar deze run 19 is de eerste keer dat ik haar erop betrap dat er een hele minuut verschil zit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:04 schreef Sander het volgende:
Matchen die tijden niet? Dat is me echt nooit opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |