Lekker rustig dus!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Half Nederland heeft een kater en ik moet werken.
Die was al vervlogen, maar bereikt nu een dieptepunt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn hoop in de mensheid vervliegt met de dag: ben ik zwanger?
Hoeveel hebben jullie er al inmiddels?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
Ach, spelen met het leven kan leuk zijn, maar dit is wat overdreven
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet echt goed onder woorden brengen hoe misselijk ik word van dat soort meisjes.
Tweede op komst he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er al inmiddels?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, dat Rollercoaster Tycoon.
zo ging het bij mij ook altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, dat Rollercoaster Tycoon.
Ergens in de comments bij dat plaatje stond:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
Nu heb ik zin in RT3. Even kijken of ie nog te krijgen is voor de mac. Ik heb wel een windows-versie liggen, maar ik heb geen windows meer op dvd
Dat is ook zo, meesterlijk spelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ergens in de comments bij dat plaatje stond:
One of the first laws of the internet... when someone mentions RCT, then at least one person will be installing it instantly.
Dat kindernamen steeds raarder worden was me al bekend...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Tegan het volgende:
Zo mijn nieuwe kindje ophalen. Mijn fiets dus
.
Misschien buigt dat in het begin nog wat mee?quote:
Blijven die handremmen en de fietsbel hangenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien buigt dat in het begin nog wat mee?
Ohh zo'n kratje. Dát doet pas zeer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven die handremmen en de fietsbel hangen
Is het een omafiets T? Of zoéén met een kratje voorop?
Wel klote als er ook nog zo'n aanhanger achter zit als nageboorte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef JDude het volgende:
En als je dan een tandem krijgt, is het dan een siamese tweeling?
Het is een gewone fietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven die handremmen en de fietsbel hangen
Is het een omafiets T? Of zoéén met een kratje voorop?
Een fiets met aanhangerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel klote als er ook nog zo'n aanhanger achter zit als nageboorte.
Ja, voor kinderen of voor honden.quote:
Het wachten is op het eerste topic 'BEN IK OMA?'quote:
Ik zou bang zijn dat ik halverwege dat karretje verlies (onder een bus ofzo) en daar thuis pas achterkom. Of nietquote:
Volgens mij fietst het dan instantly minder zwaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik halverwege dat karretje verlies (onder een bus ofzo) en daar thuis pas achterkom. Of nietFiets wegzetten en thee drinken en 's avonds denken: 'Ik vergeet iets...'
'Oeh, wind mee!'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij fietst het dan instantly minder zwaar.
Lijkt me ook. Maarja, blijkbaar kan het wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Mja, raar. Hoe kun je je kind nou toch vergeten.
Ja.. nouja, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik vind het toch raar.quote:
Ik mis mijn vrijheid van meningsuiting, sinds 2002 mag ik niets meer zeggen.quote:
Ik dacht dat de dood van de democratie pas is ingetreden toen de PVV zo ongeveer overal inspraak in kreeg.quote:
Of naar Nick en Simonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat de dood van de democratie pas is ingetreden toen de PVV zo ongeveer overal inspraak in kreeg.
Je was stiekem naar Nick en Simon zeker.quote:
Op haar facebook maakt ze er geen geheim van dat ze N&S fan is hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je was stiekem naar Nick en Simon zeker.
Ik zag wel iets van The Killers voorbijschieten, maar geen N&S toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op haar facebook maakt ze er geen geheim van dat ze N&S fan is hoor.
Heidi?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ok ik verveel me nu officieel dood.
Er is maar zoveel heidi dat een mens kan verdragen...
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag wel iets van The Killers voorbijschieten, maar geen N&S toch?
Hier je bewijs Kuukske.quote:
Die verdient een rotschop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je al zo rijp dan?
Wie dat woord ooit heeft verzonnen
Fijn he, gemeentehuizen en openingstijden. Maandag halen en dan persoonlijk gaan afgeven waar het naartoe moet, is dat een optie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef Tegan het volgende:
Het gemeentehuis is trouwens alweer dicht. En ik moet een uitreksel uit de basisadministratie hebben voor dinsdag, en dan moet het al daar aangekomen zijn![]()
.
Is wel een optie, maar ik moet ook gewoon werken dus wordt heel krap. Ik kan nog wel uitstel vragen, omdat er dus allemaal feestdagen tussen zaten (eigenlijk belachelijk dat ik niet sowieso langer kreeg), maar ik wil dat liever niet omdat het dan alleen maar langer duurt voor het wordt goedgekeurd enzo. Beetje een dilemmaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Fijn he, gemeentehuizen en openingstijden. Maandag halen en dan persoonlijk gaan afgeven waar het naartoe moet, is dat een optie?
Hè wat? Waarheen?quote:
Met Ant dingen doen en er ja op zeggen? Dat mag ik niet van JD denk ik.quote:
Gewoon zo'n snelweg hotel voor een paar uur afhuren uiteraard. JD mag wel even wachten in gang.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met Ant dingen doen en er ja op zeggen? Dat mag ik niet van JD denk ik.
Als je nu al klaagt dan heb ik nieuws voor je: de overheid gaat flink snijden de komende jaren in zaken als stadswinkels. Minder balies, minder ambtenaren, minder ruime openingstijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Fijn he, gemeentehuizen en openingstijden.
Hoe moet de werkende mens daar dan z'n zaken doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je nu al klaagt dan heb ik nieuws voor je: de overheid gaat flink snijden de komende jaren in zaken als stadswinkels. Minder balies, minder ambtenaren, minder ruime openingstijden.
quote:
Ik hoop het! Anders ben ik voor de vorige niet eens gevraagd!quote:
Als je echt geen gaatje kan vinden vrij nemen. Moet nu ook al vaak zat voor van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe moet de werkende mens daar dan z'n zaken doen
Ik heb hem dit jaar ook al twee keer aangevraagdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr zich realiseert dat hij zijn DigiD niet uit zijn hoofd kent.
voordeel van 8 maand WW: ik ken hem wel uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Oh, was een plaatje van de band Orgy.quote:
Goed, gisterenavond een glas cola en ik heb alles weggeburptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe is het afgelopen met de misselijkheid Kuuks?
Charming!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, was een plaatje van de band Orgy.
[..]
Goed, gisterenavond een glas cola en ik heb alles weggeburpt.
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Naar het blijkt heb ik het wachtwoord opgeslagen in firefox.![]()
Vraagje aan Chrome-users: heeft dat ook een 'master password' waarmee je al je opgeslagen wachtwoorden kan afschermen?
Je kan toch meestal ook via SMS identificeren?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet toch eerst een wachtwoord en een gebruikersnaam invoeren geloof ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
J
[..]
Je kan toch meestal ook via SMS identificeren?
Volgens mij kon je met de belastingaangifte ook met alleen gebruikersnaam en SMS af. Maar ik wist mijn wachtwoord gewoonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet toch eerst een wachtwoord en een gebruikersnaam invoeren geloof ik.
Maar dan was er gewoon geen probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij kon je met de belastingaangifte ook met alleen gebruikersnaam en SMS af. Maar ik wist mijn wachtwoord gewoon
Zo ben ik.quote:
Kokend water bijgooienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
M'n voetenbadje begint koud te worden, maar geen zin om m'n voetjes eruit te halen
Te luiquote:
Te lui om de werkelijk reden te typen danquote:
quote:
Meld voor de volledigheid dan ook dat je 1 liter heet water in een theepot binnen handbereik had.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, gewoon geen zin in. Vond het wel prima eigenlijk
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meld voor de volledigheid dan ook dat je 1 liter heet water in een theepot binnen handbereik had.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meld voor de volledigheid dan ook dat je 1 liter heet water in een theepot binnen handbereik had.
Ja hallo! Ik zeg toch dat ik gewoon wel prima vond?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo! Ik zeg toch dat ik gewoon wel prima vond?
Oh.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het plan is dat'ie (omgerekend) op één liter benzine heen en weer kan rijden naar berlijn.
Dat is best boeiend maar volgens mij zijn er al wel meer indrukwekkende zuinigheidsrecords gezetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moeten jullie allemaal keiboeiend vinden!
Heel goed, hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat moeten jullie allemaal keiboeiend vinden!
Ik kijk te weinig films om zoiets te kopen. En de PC hangt al aan de tv dus die doet eigenlijk dienst als media-centre, alleen dan zonder afstandsbedieningquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:50 schreef Tegan het volgende:
Tof speeltje.
http://www.dell.com/nl/p/(...)s1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Om aan het strand te liggen ja, zweefvliegen gaat niet echt topquote:
Niet bijster veel denk ik. Even de kroeg in.quote:
Jeuj bierschuur!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nou wij zijn naar de bierschuur geweest en hebben 25 verschillende biertjes
ik weet dus iig wat vriendje vanavond doet: snurken
als jij wilt komen, bedenk ik me á la minutequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
Zie ik nu dat JB onder een housewarming denkt uit te komen?
Thor kijken met vriend van mequote:
quote:
Jeejquote:
opgegeven.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
He JB. Hoe is het eigenlijk met je OU-avontuur?
That's only human.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
opgegeven.
Godver, krijg net mailtje van ex waarin ze vertelt dat ze opnieuw gaat trouwen en nu baal ik als een stekker dat het me zoveel doet. KUT!!
dan was ik graag even wat minder menselijk geweest vandaag.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
opgegeven.
Godver, krijg net mailtje van ex waarin ze vertelt dat ze opnieuw gaat trouwen en nu baal ik als een stekker dat het me zoveel doet. KUT!!
Ik had net een appelflap!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb:
(oke niet de kerst versie maar ik kon geen ander plaatje vinden)
[ afbeelding ]
ik een salade met blauwe kaas, peer en walnotenquote:
vergeet de vitamine B niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan was ik graag even wat minder menselijk geweest vandaag.
Ik ga maar ff wat vitamine D tanken op een terras in Arnhem, denk ik. Zien of ik dan m'n eetlust weer terug krijg.
Vitamine Bierquote:
Voorlopig ff niet meer, moet flink minderen, de kilo's vliegen er aan, ik ga inmiddels snel richting de 90 kilo. 7 jaar geleden woog ik nog 60.quote:
Ja, 7 jaar geleden woog ik nog 53 ofzo, maar heyquote:Op zondag 8 mei 2011 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig ff niet meer, moet flink minderen, de kilo's vliegen er aan, ik ga inmiddels snel richting de 90 kilo. 7 jaar geleden woog ik nog 60.
Ik heb voor mn verjaardag wel allemaal bier gekregen wat ook nog op moet.quote:
Kap jij met vitamine B en dan minder ik met vitamine C.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Maar ik drink serieus wel echt veel te veel..
Dat hou je echt niet langer dan een dag vol.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kap jij met vitamine B en dan minder ik met vitamine C.
Dat zal allicht niet allemaal aan het bier liggenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig ff niet meer, moet flink minderen, de kilo's vliegen er aan, ik ga inmiddels snel richting de 90 kilo. 7 jaar geleden woog ik nog 60.
Ik drink meestal 1 of 2 dagen in de week. Maar dan drink ik ook niet weinig meestalquote:Op zondag 8 mei 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Maar ik drink serieus wel echt veel te veel..
Oh ja, goeie. Hoe kan ik de Marokkanen hier de schuld van geven?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal allicht niet allemaal aan het bier liggen
Bij mij is het alles of niets, ik ben heel zwart-wit.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink meestal 1 of 2 dagen in de week. Maar dan drink ik ook niet weinig meestal
Die woestijndwalers hebben hier allemaal calorierijk voedsel geïntroduceerd om ons allemaal een hartvervetting te bezorgen en dan de macht te grijpenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, goeie. Hoe kan ik de Marokkanen hier de schuld van geven?
Dat was het! Thanx.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die woestijndwalers hebben hier allemaal calorierijk voedsel geïntroduceerd om ons allemaal een hartvervetting te bezorgen en dan de macht te grijpen
Geen probleem, de tsunami van shoarma en kebab moet gestopt worden!quote:
Gaat pittig worden zondag. Heb er nu al zin in.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef DrMarten het volgende:
Zo! Eerste prijs is binnen, op naar de volgende
Iedereen droomt over CLquote:
Een lemonparty?quote:
De helft van de wereldbevolking woont daar. En de milieu-situatie daar geeft veel mogelijkheden tot mutant-vorming.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eehoofdige-baby.html
Dít is spooky. Waarom gebeurt dit trouwens (altijd?) in China?
quote:Daarop besloot de moeder om abortus te plegen. Daarvoor was het echter te laat aangezien de vrouw op het punt stond te bevallen.
Mja,quote:
Zolang de bloedtoevoer naar het andere hoofdje gegarandeerd blijft kan het in theorie.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
Even, puur technisch gezien he
wat zou er gebeuren als je er gewoon 1 hoofdje afhakt?
gaat de hele baby dan dood?
Ik bedoel niet met een bijl en dan maar gewoon kijken hoe het bloed er uit gutst maar in een ziekenhuis op een slimme manier
even de ethische kant daar gelaten dan natuurlijk
ja leek mij ook welquote:Op maandag 9 mei 2011 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang de bloedtoevoer naar het andere hoofdje gegarandeerd blijft kan het in theorie.
quote:
En het overgebleven hoofdje alle lichaamsfuncties aan kan sturen. Zou zomaar kunnen dat de controle over bijvoorbeeld hartslag bij 1 van de hoofdjes ligt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang de bloedtoevoer naar het andere hoofdje gegarandeerd blijft kan het in theorie.
Ik wou hem niet echt afhakken!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En het overgebleven hoofdje alle lichaamsfuncties aan kan sturen. Zou zomaar kunnen dat de controle over bijvoorbeeld hartslag bij 1 van de hoofdjes ligt.
Als je er even over na denkt kan er iig heel veel mis gaan, dus laat beide hoofdjes maar zitten
Ik geloof niet in zielen tbh. Maar beide hoofdjes zullen mits intact hun eigen persoonlijkheid hebben ja. 1 vd 2 doden is dan ook niks anders dan moordquote:Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wou hem niet echt afhakken!
ik bedoel je hebt ook nog een ziel en zo
die 2 hoofdjes hebben 2 karakters en 2 zielen en 2 paar hersenen etc
dus je had het sowieso niet zomaar kunnen doen
Er is NU brand?!?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nooooooooooooooo
T en Grrrrrr!
Er is brand boven DE ijssalon!
Ik hoop dat nu niet alle ijs smelt en ze dicht gaan
kak ik was net bezig vriendje over te halen om zo een ijsje te halen![]()
zal wel niet meer gaan
zoiets jaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nooooooooooooooo
T en Grrrrrr!
Er is brand boven DE ijssalon!
Ik hoop dat nu niet alle ijs smelt en ze dicht gaan
kak ik was net bezig vriendje over te halen om zo een ijsje te halen![]()
zal wel niet meer gaan
De lekkere bediende achter de toonbank.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. Wat kan er verbranden, het ijs, de vriezer
?
Arm ijs.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Oeh, daar gaat hij dan. De ijssalon van rhu, Grrrrrrrr en mij.
http://yfrog.com/mw60873901z
"Heeft u ook waterijs?"quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar waren ze van die rollen dakbedekking aan elkaar aan het branden op het dak en kwam daar de brand door.
De ijssalon heeft allemaal waterschade, dus niet open nu voorlopig.
Hehequote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
oho... ik dacht dat vriendje mijn sleutels kwijt was geraakt maar ze zaten diep onder in mijn tas...
Hij is nou naar het oppashuis waar we dit weekend waren om te zoeken
I am in big trouble...
Mooie rookwolk, dat wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Nee, Intermezzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)alLinksEnabled=falsequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee, Intermezzo?
Mijn hond tript van de sirenes in het filmpje.
Oh, zo te lezen valt het voor hen mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)alLinksEnabled=false
Daar zou mijn ijs ook spontaan van smeltenquote:
Leugens, in het filmpje is duidelijk te zien dat het blussen enorme stoomwolken oplevert!quote:
whaa wat ontzettend tof Ttje!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef Tegan het volgende:
Donderdag sleutel halen en dan is het definitief.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef Tegan het volgende:
Mieters!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef Tegan het volgende:
Als je er woontquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Tegan het volgende:
Owja, wat denken jullie. Nu iedereen een mail sturen, of pas al ik er daadwerkelijk woon?
En terecht!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik mocht niet uit huis zonder te trouwen natuurlijk.
Dat gaat vast toffe plaatjes en video's opleveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Tegan het volgende:
Als je een slaapkamer wil delen mag je wel bij mij intrekken.
Oehquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat vast toffe plaatjes en video's opleveren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets nieuws
Heb dan een heel huis met drie slaapkamers
Dat is handig voor alle H&M buitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets nieuws
Heb dan een heel huis met drie slaapkamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |