Lekker rustig dus!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Half Nederland heeft een kater en ik moet werken.
Die was al vervlogen, maar bereikt nu een dieptepunt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn hoop in de mensheid vervliegt met de dag: ben ik zwanger?
Hoeveel hebben jullie er al inmiddels?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
Ach, spelen met het leven kan leuk zijn, maar dit is wat overdreven
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet echt goed onder woorden brengen hoe misselijk ik word van dat soort meisjes.
Tweede op komst he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er al inmiddels?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, dat Rollercoaster Tycoon.
zo ging het bij mij ook altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, dat Rollercoaster Tycoon.
Ergens in de comments bij dat plaatje stond:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
Nu heb ik zin in RT3. Even kijken of ie nog te krijgen is voor de mac. Ik heb wel een windows-versie liggen, maar ik heb geen windows meer op dvd
Dat is ook zo, meesterlijk spelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ergens in de comments bij dat plaatje stond:
One of the first laws of the internet... when someone mentions RCT, then at least one person will be installing it instantly.
Dat kindernamen steeds raarder worden was me al bekend...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Tegan het volgende:
Zo mijn nieuwe kindje ophalen. Mijn fiets dus
.
Misschien buigt dat in het begin nog wat mee?quote:
Blijven die handremmen en de fietsbel hangenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien buigt dat in het begin nog wat mee?
Ohh zo'n kratje. Dát doet pas zeer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven die handremmen en de fietsbel hangen
Is het een omafiets T? Of zoéén met een kratje voorop?
Wel klote als er ook nog zo'n aanhanger achter zit als nageboorte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef JDude het volgende:
En als je dan een tandem krijgt, is het dan een siamese tweeling?
Het is een gewone fietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven die handremmen en de fietsbel hangen
Is het een omafiets T? Of zoéén met een kratje voorop?
Een fiets met aanhangerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel klote als er ook nog zo'n aanhanger achter zit als nageboorte.
Ja, voor kinderen of voor honden.quote:
Het wachten is op het eerste topic 'BEN IK OMA?'quote:
Ik zou bang zijn dat ik halverwege dat karretje verlies (onder een bus ofzo) en daar thuis pas achterkom. Of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |