Dat gaat bij mij eigenlijk pas weg als er zo'n donzig laagje op groeitquote:Op zondag 8 mei 2011 09:09 schreef Erasmo het volgende:
Jam daar zit zoveel suiker in dat blijf heul lang goed.
Daten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef Godshand het volgende:
Probeer iemand van Fok! te versieren en dan gaan samenwonen, een gedeeld huishouden is stukken goedkoper, zeker als je een medevrek versiert
oude mesjes goed schoonspoelen en in de vriezer leggen. Dan zijn ze nog één keer heel scherpquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef princess-a het volgende:
Als je na het scheren je scheermesje even schoonmaakt met een tandenborstel gaat je mesje veel langer mee
Ben je een vrek?quote:
alleen je tandenborstel een stuk korterquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef princess-a het volgende:
Als je na het scheren je scheermesje even schoonmaakt met een tandenborstel gaat je mesje veel langer mee
Daarom zit elke Fok! user op het werk en copieert daar dit soort teksten, waarna er na het lezen ook weer wcpapier isquote:Op donderdag 19 mei 2011 05:08 schreef CoExist het volgende:
Jezus wat een gierige tips weer zeg! En ik maar denken dat elke Fok! user 5K per maand verdiende.
Echte vrekken en sloebers lezen ook ff deze topics:
(Be)sparen, bijna een hobby & (Be)sparen, bijna een hobby #2
En wel snel lezen hé, anders slijt je monitor zo snel!
De echte vrek regelt zo'n machine en laad zn kaart gratis op..quote:Op donderdag 19 mei 2011 04:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu de OV-chipkaart er is: de kortste route uitzoeken en met opzet één à twee haltes eerder uitstappen en een langer stukje lopen.
Boodschappen om de hoek deed ik altijd te voet/fiets.
Ja, toen kwam voedselvergiftiging zeker minder voorquote:Op maandag 9 mei 2011 02:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Gewoon op je zintuigen vertrouwen als het op de houdbaarheid van voedsel aankomt. Vroeger hadden de mensen geen datumpje op de verpakking en veel minder chemische conserveertroep en ging het ook goed
een goedkope borstel kost iets van 90 cent, mijn scheermesjes zijn per stuk al 4 keer zo duurquote:Op donderdag 19 mei 2011 04:37 schreef spiedermann het volgende:
[..]
alleen je tandenborstel een stuk korter![]()
Hier een euro per 10, lang leve de Euroshop en ze voldoen nog ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
een goedkope borstel kost iets van 90 cent, mijn scheermesjes zijn per stuk al 4 keer zo duur
En als je gaat douchen of in bad gaat, spoel je voordat het water eens goed warm is zomaar een paar liter door het putje. Dus emmer in je bad/douche, opvangen dat koude water en daar kan je mooi je planten mee water geven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef Motar het volgende:
Als je aardappels kookt of groente in water, bewaar het water van het afgieten dan in een apart bakje.
Dit water kun je gebruiken als het eten opgeschept is om in de gebruikte pannen te gooien om ze zo al te laten weken ivm vet/olie resten terwijl jij lekker gaat eten.
als je dan gaat afwassen is het ergste al losgeweekt.
Daar heb ik natuurlijk bediendes voor, maar ik dacht gewoon even mee![]()
Haha douchen in het donker. Wordt ook heel romantisch je benen breken omdat je bepaalde zaken niet ziet staan of over je zeepje uitglijdt die je net liet vallenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je gaat douchen of in bad gaat, spoel je voordat het water eens goed warm is zomaar een paar liter door het putje. Dus emmer in je bad/douche, opvangen dat koude water en daar kan je mooi je planten mee water geven.
Las ik ooit in die Vrekkenkant vroeger, nooit vergeten
Nooit gedaan ook![]()
Er stonden altijd hilarische tips in die Vrekkenkrant, kruipend door de supermarkt bijvoorbeeld. Omdat de goedkoopste dingen altijd 'beneden' staan.
En romantisch samen douchen in het donker
Ik heb het allemaal nooit ter harte genomen, misschien moet ik toch eens wat gaan consuminderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |