quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ohja, ik heb een goeie indruk achter gelaten hoor ik
My godquote:
jij hebt nog een paar jaar om te genieten van je jeugd.. stel je niet aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was er bijna, hoopte eigenlijk dat er iemand zou ingrijpen
Nog bedankt
over veertig jaar is het voor sommigen al zo ver.. voor mij al over achtentwintig jaar...quote:
Wat is er zo moeilijk aan "open nieuw deel"?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog bedankt
oh het gaat over het open nieuw deelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog bedankt
Gelukkig wordt er niet zo gereageerd als gister met Rensjebreequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan "open nieuw deel"?
Komt ook denk ik ook wel na al die festivals...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh het gaat over het open nieuw deel
ik let niet op
vertel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er niet zo gereageerd als gister met Rensjebree
Die ging nogal los dat Knetter "te snel" een nieuw topic had geopend gisternacht.quote:
Wat is er zo moeilijk aan "even wachten op de poster van de lapo"?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan "open nieuw deel"?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er niet zo gereageerd als gister met Rensjebree
dat ik al 3 minuten aan het wachten wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan "even wachten op de poster van de lapo?
Als er na 5 minuten nog geen nieuwe deel is geopend, pak ik mijn deel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan "even wachten op de poster van de lapo"?
Na gister open ik alleen nog maar als ik lapo hebquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Karzai het volgende:
Ik dacht niet dat iedereen zo braaf zou blijven wachten
Maar hij had ook wel wat minder fel kunnen reagerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]daar schaam ik mij nog steeds diep voor.. ik had geen geduld
Mocht ik lapo hebben, ga gerust je gang als ik nog niet gereageerd heb...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Na gister open ik alleen nog maar als ik lapo hebik kijk wel uit
ja ok.. maar ik was ook echt gewoon heul snelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar hij had ook wel wat minder fel kunnen reageren
wat gaat je doen danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben op de helft van mijn lijstje voor zondag. Heb al maar liefst 7 nummers
nee ik doe het niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mocht ik lapo hebben, ga gerust je gang als ik nog niet gereageerd heb...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als er na 5 minuten nog geen nieuwe deel is geopend, pak ik mijn deel...
Wat is t nou?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ik al 3 minuten aan het wachten was
uhm.. hoelang moet ik wachten voor ik open dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah wel, anders krijg je ruzie met mij..
We zien wel wie er eerder is.. maar verander je UI niet zo snell...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. hoelang moet ik wachten voor ik open dan?dan zet ik de stopwatch erbij
je kan toch kijken wanneer de lapo was...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je dat op je klokje hebt zitten bij houden....![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |