ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
Hierna trouwens 1 van mijn favorieten aller tijden.
Oh dan heb ik niet gezegd dat jij cultuur baar baar was. Ik quote iemand 2 topics terug die dat zei. En toen werd er geen Golden Earring gedraaid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond alleen Golden Earring niet leuk, remember
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb echt geen alltime favoriet nummer
Maar Queen is te grijsgedraaid imho.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
amen to that.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Maar Queen is te grijsgedraaid imho.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Maar Queen is te geelgroengrijsgedraaid imho.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]Ohhh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
23quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, hoe oud ben jij eigenlijk? Dat vraag ik me de hele tijd af
De staat liever helemaal nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, dat is met alle liedjes zo, die moet je gewoon niet te vaak luisteren. Dat geldt voor Queen, maar ook voor Adele, De Staat etc.
Ga 24 kijken, veel beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik begonnen met het kijken van the wire, begin is best kut maar als je er 1x in zit![]()
(bijna aan het eind van S1 nu)
Behalve dEUS. Tom Barman is God.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, dat is met alle liedjes zo, die moet je gewoon niet te vaak luisteren. Dat geldt voor Queen, maar ook voor Adele, De Staat etc.
Alles al gezien, wel leuke end scenequote:
Dat ook, maar ik had het meer met de reden van de TT, in combinatie met dit filmpje:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is een plant die om de 1 of andere reden all1 in leven blijft als een vrouw m verzorgd.
dat heb ik dus met De Staatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Behalve dEUS. Tom Barman is God.
Nee serieus, ik luister nu al 5 jaar bijna nonstop dEUS en het verveelt me geen moment
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja
Ik kan begrijpen dat dit de 1e keer nogal rauw op je dak valt, maar je moet het vaak luisteren
The Wirequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik begonnen met het kijken van the wire, begin is best kut maar als je er 1x in zit![]()
(bijna aan het eind van S1 nu)
Ik heb alle seizoenen al 3x gezienquote:
Die lesbo agent is net neergeknalt, hoop dat ze het haalt, maar spoiler nog ff niet. Is ook een van mn favo charsquote:
Nee want jij spoilert welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die lesbo agent is net neergeknalt, hoop dat ze het haalt, maar spoiler nog ff niet. Is ook een van mn favo chars
Dan vind ik 35 koeien leuker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik had het meer met de reden van de TT, in combinatie met dit filmpje:
Uiteraard. Ik verslind die muziekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt inderdaad wel een beetje overeen met de progrock. Ken je Godspeed You! Black Emperor?
Da's het enige nummer wat ik van hen ken, en die is idd goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat nummer black roses met Geily Minoque is goed te doen.Verder vind ik hem ook niks.
Daar ben ik geweest dit jaar, met mijn vader alweer, en tegenwoordig grijp ik heel veel terug op progrockquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik verslind die muziek
Stoner, Progrock, Shoegaze en aanverwanten zijn toch wel mijn genres.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat nummer black roses met Geily Minoque is goed te doen.Verder vind ik hem ook niks.
quote:
En daarom draai ik mijn echt favoriete muziek zelden op de radioquote:
Vind t zelfs een geniaal nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's het enige nummer wat ik van hem ken, en die is idd goed.
Ken je Mogwai ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest dit jaar, met mijn vader alweer, en tegenwoordig grijp ik heel veel terug op progrockMaar, het concert was fantastisch
Hoezo? Gewoon draaien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
[..]
En daarom draai ik mijn echt favoriete muziek zelden op de radio
Pas nog een uur Stonerrock gedraaid. Misschien eens een show vullen met Shoegaze en Progrockquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon draaien!Misschien ga ik m wel meer waarderen. Ik heb vaak met echte toppers dat ik ze in t begin niet goed vind.
Als je een show wilt vullen met progrock, moet je daar geen uur voor uit trekken, maar wel iets langerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pas nog een uur Stonerrock gedraaid. Misschien eens een show vullen met Shoegaze en Progrock
Gewoon draaien wat je zelf mooi vindt. BEETJE rekening met de luisteraars houden, maar jij moet het zelf gewoon tof vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
[..]
En daarom draai ik mijn echt favoriete muziek zelden op de radio
Ga je gang. Jij bent de dj! Ik ben t met andere radio zenders ook wel eens niet eens. Denk je dat die stoppen omdat er een aantal mensen zeggen dat ze een nummer ruk of niet zo goed vinden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pas nog een uur Stonerrock gedraaid. Misschien eens een show vullen met Shoegaze en Progrock
Je hebt een punt ja. Draai je 4 nummers, is het uur overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een show wilt vullen met progrock, moet je daar geen uur voor uit trekken, maar wel iets langerAnders ben je binnen no-time klaar
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je zelf mooi vindt. BEETJE rekening met de luisteraars houden, maar jij moet het zelf gewoon tof vinden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je zelf mooi vindt. BEETJE rekening met de luisteraars houden, maar jij moet het zelf gewoon tof vinden.
Dit, dus mocht een ander het niets aanvinden, de andere mensen kunnen het misschien wel waarderen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je gang. Jij bent de dj! Ik ben t met andere radio zenders ook wel eens niet eens. Denk je dat die stoppen omdat er een aantal mensen zeggen dat ze een nummer ruk of niet zo goed vinden?Gewoon niks van aantrekken dus.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
Oke, aankomende zondag 2 uur lang Progrock en Shoegaze op ONZ Radio
Amen to that, sistaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik heb ook liever dat je dit soort muziek draait (wat ik overigens nog goed vind ook) dan commerciële bagger die iedereen kent
Precies! En de gene die t niet goed vinden kopen maar een radio of gaan even naar een andere stream luisteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Dit, dus mocht een ander het niets aanvinden, de andere mensen kunnen het misschien wel waarderen...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
Oke, aankomende zondag 2 uur lang Progrock en Shoegaze op ONZ Radio
Stimmtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:26 schreef mr-green het volgende:
Dit soort folk achtige muziek is perfect als je een kater hebt
Oh you bet ya! Missy Green is mijn bitchquote:
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind Radiohead op Creep na maar boutmuziek, ben ik nu raar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh you bet ya! Missy Green is mijn bitchYo homeboyz alles ghetttooooo represent!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh geil!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu ga ik stiekem toch wel los. En dat in bed
Fuck je frituurpan, ik ben vetterrr! Ik shine harder dan je lipglosssquote:
Heb je het nieuwe album geluisterd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahahahaha ik merk t ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Fuck je frituurpan, ik ben vetterrr! Ik shine harder dan je lipglosss
De negerin in mij is los nu
Neuh. Ik ben ook afgehaakt inmiddels.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee want ik vind het boutmuziekquote:
Ga je haar doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef Karzai het volgende:
Ik verveel me, wanneer komt knetter weer terug?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef Karzai het volgende:
Ik verveel me, wanneer komt knetter weer terug?
Nieuwe album is poepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het nieuwe album is echt anders hehDus vooroordelen
Dan zeg ik: 1 uur op het schoolplein! Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha ik merk t ja!
Hoef niet met je te bitchen in deze mood denk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
RATM is echt bazenmuziek zolang die kuthippie niet over politiek gaat ouwehoerenIn 2008 op Rock Am Ring was hij 15 min. aan het ouwehoeren over het milieu
Ja dat is echt vreselijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
RATM is echt bazenmuziek zolang die kuthippie niet over politiek gaat ouwehoerenIn 2008 op Rock Am Ring was hij 15 min. aan het ouwehoeren over het milieu
Dat is echt misselijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whut!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig, ze houdt haar kleding aan in bed
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig, ze houdt haar kleding aan in bed
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jongens maken je anders niet geil?Ehhh gek.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan zeg ik: 1 uur op het schoolplein! Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen
Oh? Waddan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
Sex Pistols ooit eens live gezien, grootste teleurstelling ooit.
vertelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh jawel hoorik durf er nu alleen vrij weinig over te zeggen, er leest iemand mee
Hahahaha leest je dinnetje mee?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh jawel hoorik durf er nu alleen vrij weinig over te zeggen, er leest iemand mee
Het was gewoon geen zak aan. 4 uitgebluste oude mannen die nog steeds dachten jonge punkgoden te zijnquote:
Okee dat klinkt idd sneu!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was gewoon geen zak aan. 4 uitgebluste oude mannen die nog steeds dachten jonge punkgoden te zijn
En dan nam hij heel stoer een slok wijn en spuugde het op de grond. Of heel rebels een sigaret roken terwijl er een rookverbod geldt. Dat trouwens totaal niet werd nageleefd op Lowlands
Precies om dit soort opmerkingen en nog veel meer in andere categorieën weet ik dat ik er goed aan doe mij voortaan vooral op de achtergrond te begeven, het is fijn dat je mij mijn plek even wijst. Ik ben weer weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan. Nigga please, jij basht sommige harder dan ik DV heb gebasht
Idd. Drunken Lullabies was echtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
FM zo fucking vet live! In mei komt het nieuwe album uit. Hopelijk weer zoals Drunken Lullabies want de laatste 2 vond ik matig.
Ja die 2 zijn geniaalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd. Drunken Lullabies was echt
en Swagger trouwens ook
Zeker, lekker 90's nostalgiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja die 2 zijn geniaal
UKJ, vette band
Ik ga me er niet eens druk om maken.quote:
Ik weet het niet, maar dat er een uur tussen reactie's er zijn, doet mij denken dat het persoonlijk is, dus verder bemoei ik me er niet mee..quote:
Je weet het maar nooit met meisjes uit de ghetto. Straks zitten ze te pingen met je mooiboys uit de bijlmer of hebben ze fitti.quote:
Heuj,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met meisjes uit de ghetto. Straks zitten ze te pingen met je mooiboys uit de bijlmer of hebben ze fitti.
Alles aan gedaan om nog wat te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je pikt nog 15 minuten mee van m'n show
Ik bedoelde het niet eens zo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Precies om dit soort opmerkingen en nog veel meer in andere categorieën weet ik dat ik er goed aan doe mij voortaan vooral op de achtergrond te begeven, het is fijn dat je mij mijn plek even wijst. Ik ben weer weg.
"SNELLER! SNELLER!!!!! IK WIL NAAR ONZIN RADIO LUISTEREN!!! SNELLER, ZEG IK JE!!!!"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alles aan gedaan om nog wat te horen
vanuit almere knoeperts hard geredennja.. ik niet
Ja, Karzai wil je doen maar dat kan niet omdat je volgens hem je kleding aan hebt in bedquote:
@ je point 3. Dus kan je niet pingen met moiboys oid?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heuj,
1. Gouda is geen ghetto
2. Ik ping niet, heb amper een telefoongeval
3. Ik ben nog altijd van het mannelijke geslacht
Ik had het over mezelf lieverdjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heuj,
1. Gouda is geen ghetto
2. Ik ping niet, heb amper een telefoongeval
3. Ik ben nog altijd van het mannelijke geslacht
eerst utrechtquote:
Ik sliep idd met mijn kleding aan jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, Karzai wil je doen maar dat kan niet omdat je volgens hem je kleding aan hebt in bed
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik sliep idd met mijn kleding aan ja
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerst utrechtkensington en de goose
toen almere go back to the zoo, kristal die ene van saunders ofzo.. dat geval van de voice:? was welen party squad.. al vonk dat minder.. stomme negerts om me heen die aan het drukken waren
Tik em aan ouwequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik sliep idd met mijn kleding aan ja
ik was bij een vreemde kerel in huis.. dan denk toch niet dat ik in mijn nakende niksie in zijn huiskamer ga liggenquote:
Zelfkennis is de beste kennisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik steven weer af op Faalhaas 2011 volgens mij
quote:
Dat ligt aan je intentiesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was bij een vreemde kerel in huis.. dan denk toch niet dat ik in mijn nakende niksie in zijn huiskamer ga liggen
Niet eens?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was bij een vreemde kerel in huis.. dan denk toch niet dat ik in mijn nakende niksie in zijn huiskamer ga liggen
waarom arm?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom arm?
Hij mocht een dag met mij optrekken, ik heb bloemetjes voor hem geplukt.. dat leek me al episch genoeg
Dat gebeurt ook in het dagelijks leven.. niets nieuws....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk wel al die verhalen dat jullie t gedaan hadden.Hoe krijg je praatjes in de wereld zeg!
![]()
tja maar is toch logisch. Als Knetter naar jou of mij zou komen krijg je precies dezelfde roddels.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk wel al die verhalen dat jullie t gedaan hadden.Hoe krijg je praatjes in de wereld zeg!
![]()
Ben je het hier mee eens Karzai?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom arm?
Hij mocht een dag met mij optrekken, ik heb bloemetjes voor hem geplukt.. dat leek me al episch genoeg
Ik werk de fokkers af heurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werk de fokkers af heurin rijen van 10.. trek maor een nummertje
Nu val je bij mij af.. Knetter.. bah...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werk de fokkers af heurin rijen van 10.. trek maor een nummertje
Als ze naar mij toe komt wordt er ook gewoon geneukt dus dan is t niet erg dat die roddels er zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
tja maar is toch logisch. Als Knetter naar jou of mij zou komen krijg je precies dezelfde roddels.
50 jaar later...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan is er nog hoop voor mij!Veel luisteren dus!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het was een speciale ervaring, we doen het nog een keertje over
Relaties en Psygologie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:56 schreef mr-green het volgende:
Je hebt toch zo'n onderdeel vrijgezellen en relaties ofzo
Wut?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
50 jaar later...
ToT: ozin adi is top...
(gebrekkig toetsenbord en slechte ogen enzo)
dat deed ik toch alquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nu val je bij mij af.. Knetter.. bah...
Slaap zequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef mr-green het volgende:
Ik ga slapen... Welterusten allemaal
ps: VH weer een bazenshow hoor
LOL Owwww....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat je hier over 50 jaar nog zit, om maar je liefdesleven te bevorderen
veul plezier in dromenland groentjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef mr-green het volgende:
Dat zou toch dramatisch zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat je hier over 50 jaar nog zit, om maar je liefdesleven te bevorderen
Dankequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef mr-green het volgende:
Slaap zequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook een aantal uurtjes met gesloten ogen liggen mediteren!
Trusten folks!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, het was ook te mooi om waar te zijn...
jho toedels hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook een aantal uurtjes met gesloten ogen liggen mediteren!
Trusten folks!
Dat klopt niet..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
tja maar is toch logisch. Als Knetter naar jou of mij zou komen krijg je precies dezelfde roddels.
sjonge jonge.. ik kom in het topic en iedereen gaat pitten.... makes me wonderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik duik ook m'n nest in. Was weer top VH
Trusten allemaal
meestal is het andersomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjonge jonge.. ik kom in het topic en iedereen gaat pitten.... makes me wonder
maar iig slaap lekkerveel plezier in dromenland
Waarschijnlijk is er dan wel wat nieuwsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhuIk vraag me af hoe de internetsamenleving er uitziet als wij oud zijn
Dat zei ik ook al.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze naar mij toe komt wordt er ook gewoon geneukt dus dan is t niet erg dat die roddels er zijn.
Ja, maar oudjes zitten dan wel op de webs...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er dan wel wat nieuws
Ah jho.. relaties zijn overbodig dan..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar oudjes zitten dan wel op de webs...
baldadige jeugd minister?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:01 schreef humorduck28 het volgende:
Al die jeugd die nu baldadig schijnen te zijn, horen in de toekomst minister te worden... ben er nu al bang voor... (al hoewel onze ouders dat ook waren... )
Ik bedoel dan ook dan over veertig jaar ofzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
baldadige jeugd minister?die baldadige jeugd krijgt hooguit een plaats in de bouw...
Naatje komt toch ook naar mij, das toch ook geen garantie voor seks. Alhoewel, dat geen seks voor het huwelijk werkt niet echt mee voor de roddelsquote:
Laat het nachtbraken beginnenquote:
Marijnissen komt ook uit de bouw. Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
baldadige jeugd minister?die baldadige jeugd krijgt hooguit een plaats in de bouw...
Ik ben er Knetter!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjonge jonge.. ik kom in het topic en iedereen gaat pitten.... makes me wonder
maar iig slaap lekkerveel plezier in dromenland
Als je al diploma`s kan kopen, is alles mogelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marijnissen komt ook uit de bouw. Het zou zomaar kunnen
hmm, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Marijnissen komt ook uit de bouw. Het zou zomaar kunnen
quote:
Niks van dat alles.... alleen koffie..quote:
Bier - opquote:
Ik kan niet roddelen.. ben niet thuis nuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetter, naatje is weer weg, nu kan ik roddelen, want ik wil roddelen
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan niet roddelen.. ben niet thuis nu
trein van almere naar drenthe werd hem niet om 12 uur
Agossie, je kon mij toch bellen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan niet roddelen.. ben niet thuis nu
trein van almere naar drenthe werd hem niet om 12 uur
Maar t is wel waarquote:
had idd gekunt.. ging er alleen van uit dat je bezopen zou zijn.. en miss wel bezoek hadquote:
lege bierflesjes, checkquote:
Dubbel checkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lege bierflesjes, check
tieten heel ver weg in zevenaar, check
niet van wijn houden, check
dat speldenknopje tussen mijn benen, check
Ohja, ik heb een goeie indruk achter gelaten hoor ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had idd gekunt.. ging er alleen van uit dat je bezopen zou zijn.. en miss wel bezoek had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |