Geen idee, maar wat heeft dat met dit jaar te maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet. 2007 ook niet. 2004 ook niet
Ja, is ook wel leuk voor de mensen die niet in/bij een kroeg willen op het Leidse, maar ik verwacht niet dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat met dit jaar te maken?
Besides, als men één ding geleerd heeft van het afgelopen WK...
Blijft toch grappig dat Jiskefet het mooiste lied over Ajax heeft gemaakt.quote:
Nog niet gezien neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef Nober het volgende:
Ik heb net een interview van Frank de Boer in m'n mail gezien, misschien is het hier al gepost.
''I must be a father figure'' op FIFA.com
Ja klopt, van beide is het redelijk incidenteel. Maar tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja zolang de consequenties een geclosed topic zijn en opnieuw beginnen dien je maar te luisteren.
Overigens zei iemand vandaag niet te begrijpen dat Porto wel een finale kon bereiken (En de hele scout discussie ontstond), maar wat dacht je van Braga
. Volgens mij hebben die geen hoger budget en lijkt het mij ook sterk dat ze de beste Zuid-Amerikaanse talentjes kunnen weghalen met de concurrentie van Porto, Benfica en Lissabon.
Van Porto niet van Braga zeker wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja klopt, van beide is het redelijk incidenteel. Maar toch
Vorig jaar was Porto slecht. Als Ajax in de vorm was van de 2e seizoenshelft van Vorig jaar hadden ze de EL ook kunnen winnen. Maar ze kregen die vorm pas na Juventus.quote:
Toch zet het je aan het denken. Wat als Ajax zich een heel jaar puur en alleen op de Europacup zou richten. Zou het Ajax ook lukken?quote:
En als Vertonghen niet 2x had gebukt ipv weg te koppen lagen er zelfs in die confrontatie genoeg kansen op doorgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar was Porto slecht. Als Ajax in de vorm was van de 2e seizoenshelft van Vorig jaar hadden ze de EL ook kunnen winnen. Maar ze kregen die vorm pas na Juventus.
Omdat nummertje #1540 binnen een dag alweer vol was ging ik er vanuit dat het al gepost was in nummertje #1539, maar ik zocht niet zo ver terug te kijken.quote:
De laatste tijd is elke topic van Ajax wel binnen een dag volquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat nummertje #1540 binnen een dag alweer vol was ging ik er vanuit dat het al gepost was in nummertje #1539, maar ik zocht niet zo ver terug te kijken.
Braga staat 4de en gelijk met de nummer 3 (Sporting)... wel 35 punten achter Porto en 14 achter Benfica.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Het is bij ploegen als Braga en Schalke het een of het ander of heel goed in Europa of in de competitie.
Daarom zeg ik ook zou Ajax dit ook kunnen indien ze een heel seizoen puur en alleen in het teken van de Europacup zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Het is bij ploegen als Braga en Schalke het een of het ander of heel goed in Europa of in de competitie.
Nou ja, normaal komen ze ook niet superver, meestal 8e finales CL of zo.quote:
Ik ben extatisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Het mag hier niet meer over off-topic onzin en voila het topic is dood ik hoop dat de mods blij zijn.
Belachelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik moet ook al om 13:15 met de treincombi naar de kuip
Tering, dat is wel heel erg vroeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk ook over het Nederlands voetbal zeggen. Hoe kunnen Groningen, AZ en Heerenveen (en in mindere mate Twente omdat al een topclub is) steeds talentvolle spelers halen die Ajax eigenlijk wel had willen hebben en kunnen gebruiken. Hoe kunnen dat soort clubs vaak voor gevaar zorgen tegen Ajax? Hoe kan een AZ de titel pakken, Twente al 3 jaar op rij boven Ajax eindigen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja zolang de consequenties een geclosed topic zijn en opnieuw beginnen dien je maar te luisteren.
Overigens zei iemand vandaag niet te begrijpen dat Porto wel een finale kon bereiken (En de hele scout discussie ontstond), maar wat dacht je van Braga
. Volgens mij hebben die geen hoger budget en lijkt het mij ook sterk dat ze de beste Zuid-Amerikaanse talentjes kunnen weghalen met van Porto, Benfica en Lissabon als concurrentie.
oh, ik dacht dat ze gewoon machtsbelust waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Feijenoorders hebben dan ook iets met poverheid
3 jaar? Ik weet vrij zeker dat dit jaar nog niet voorbij is en dat wij nog boven Twente kunnen eindigen. En in 2007-2008 werden wij 2e. Dus pas 2 jaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk ook over het Nederlands voetbal zeggen. Hoe kunnen Groningen, AZ en Heerenveen (en in mindere mate Twente omdat al een topclub is) steeds talentvolle spelers halen die Ajax eigenlijk wel had willen hebben en kunnen gebruiken. Hoe kunnen dat soort clubs vaak voor gevaar zorgen tegen Ajax? Hoe kan een AZ de titel pakken, Twente al 3 jaar op rij boven Ajax eindigen?
Check je feiten nog maar eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
3 jaar? Ik weet vrij zeker dat dit jaar nog niet voorbij is en dat wij nog boven Twente kunnen eindigen. En in 2007-2008 werden wij 2e. Dus pas 2 jaar
Ik ook, ergste is nog dat we niet eens een biertje mogen meenemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat is wel een groot voordeelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente
Jij mag tenminste met de auto.
Kan je onderweg nog ergens stoppen om wat te vreten, bier meenemen en chill zitten in je auto.quote:
Bij jou is het zeker dat je een leuke dag krijgt ..quote:
Dadelijk breekt ze haar been op 4 plaatsen, hoe weet jij nou of het een leuke dag wordt..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij jou is het zeker dat je een leuke dag krijgt ..Maakt niet uit of Ajax wint over verliest
Wel sympathiek dat je ook met ons ajacieden mee denkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dadelijk breekt ze haar been op 4 plaatsen, hoe weet jij nou of het een leuke dag wordt..(laten we hopen van niet.. over dat been dan he.)
Ik had het over haar laatste wedstrijd, niet over het feit dat ik wil dat jouw cluppie wintquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat je ook met ons ajacieden mee denkt.
Lijkt me sterk dat ze iemand sparen, de Beker is gewoon een mooie prijs en aangezien de wedstrijd pas een week later is zal spelers sparen eerder negatief zijn voor het wedstrijdritme, dan positief voor de kracht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben wel benieuwd of beide teams in de beker op volle sterkte gaan spelen of toch wat spelers willen sparen voor de landstitel.
quote:AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui mist zondag de bekerfinale tussen Ajax en FC Twente. De spits is onvoldoende hersteld van een hamstringblessure. „We kijken het zaterdag nog even aan”, hield trainer Frank de Boer nog een kleine slag om de arm. „Maar ga er maar van uit dat hij er niet bij is. We willen ook geen risico nemen.”
Nou ja, een Braga b.v. zouden we moeten kunnen hebben zoals we eind vorig seizoen speelde. Jammer dat het dit seizoen ineens weer kut ging. Hopen dat we vanaf volgend jaar een definitieve opmars hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als Ajax in de thuiswedstrijd bij Moskou er een paar had gescoord (waar het alle kans toe had) had het ook wel verder kunnen komen. Maar de Portugese en Spaanse clubs gewoon een stap te ver voor de Nederlandse clubs op het moment.
Cruyff zegt CL winst, dus die winnen we gewoon ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, een Braga b.v. zouden we moeten kunnen hebben zoals we eind vorig seizoen speelde. Jammer dat het dit seizoen ineens weer kut ging. Hopen dat we vanaf volgend jaar een definitieve opmars hebben.
Krijgen we 50 000 000 van hem_O_ dan moet het lukken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cruyff zegt CL winst, dus die winnen we gewoon ja!
Lukt sowieso wel, geef het een jaartje of 3.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Krijgen we 50 000 000 van hem_O_ dan moet het lukken.
Cruyff neemt wel een miljardair mee lijkt mij, vind het niet kunnen als hij zonder geld komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Krijgen we 50 000 000 van hem_O_ dan moet het lukken.
Je denkt echt dat we over 3 jaar kans maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lukt sowieso wel, geef het een jaartje of 3.
Het was sarcasmequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je denkt echt dat we over 3 jaar kans maken?
Flikker op met je miljardairs, die maken het hele voetbal kapot.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cruyff neemt wel een miljardair mee lijkt mij, vind het niet kunnen als hij zonder geld komt
Die hebben ook niet echt "geld". Dat is een of andere satelliet club. Dat is niet te vergelijken met b.v. een Chelsea of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef mash_ het volgende:
Achja geld zegt ook niet alles, kijk maar naar vitesse
Ja..maar ze zijn er nu toch al, dus een miljardair bij Ajax zal het niet meer kapot maken dan dat het nu al is. Een miljardair hoeft geen slecht iets te zijn, zolang hij alleen maar geld geeft voor spelers en zorgt voor een grotere begroting. Er moet beleid zijn, niet zoals Chelsea of Man. Cityquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Flikker op met je miljardairs, die maken het hele voetbal kapot.
Maar zo word het wel, die miljardairs geven alleen geld omdat ze resultaat willen zien. Geven niemand de tijd en passanten worden gelijk ontslagen. Een miljonair bij Ajax zal Ajax op de lange termijn meer kapot maken dan hoe het nu gaat als cruijff en dergelijke komen. Vooral met die financial fairplay shit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja..maar ze zijn er nu toch al, dus een miljardair bij Ajax zal het niet meer kapot maken dan dat het nu al is. Een miljardair hoeft geen slecht iets te zijn, zolang hij alleen maar geld geeft voor spelers en zorgt voor een grotere begroting. Er moet beleid zijn, niet zoals Chelsea of Man. City
Dat krijg je als je puur voetbalt op opportunisme en niet op automatismen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, een Braga b.v. zouden we moeten kunnen hebben zoals we eind vorig seizoen speelde. Jammer dat het dit seizoen ineens weer kut ging. Hopen dat we vanaf volgend jaar een definitieve opmars hebben.
Ajax werd toen niet weggespeeld. En het spel was wellicht niet super(FC Suarez) maar we scoorde en wonnen. Bij vlagen is het nu een stuk beter, maar we scoren niet .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat krijg je als je puur voetbalt op opportunisme en niet op automatismen.
En ik vond het spel van de tweede seizoenshelft vorig seizoen ook helemaal niet goed, maar de punten werden wel binnen gehaald.
Maar tegen een goed voetballend team (Braga) zou je ook vorig seizoen geen schijn van kans hebben gehad. Ajax speelde puur power play voetbal en dat gaat maar eventjes goed als je alle geluk hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax werd toen niet weggespeeld. En het spel was wellicht niet super(FC Suarez) maar we scoorde en wonnen. Bij vlagen is het nu een stuk beter, maar we scoren niet .
Braga valt wel mee, als PSV speelde zoals Benfica thuis en Isac niet blunderde stonden ze nu in de finale.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar tegen een goed voetballend team (Braga) zou je ook vorig seizoen geen schijn van kans hebben gehad. Ajax speelde puur power play voetbal en dat gaat maar eventjes goed als je alle geluk hebt.
Nee, zowel Benfica als Braga zijn gewoon een stukje beter dan PSV.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Braga valt wel mee, als PSV speelde zoals Benfica thuis en Isac niet blunderde stonden ze nu in de finale.
Benfica wel, Braga niet vind ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, zowel Benfica als Braga zijn gewoon een stukje beter dan PSV.
Braga valt wel mee hoor, die hebben jaren lang niks gepresteerd, dat ze nu een keer tot de finale komen is knap maar een incident.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, zowel Benfica als Braga zijn gewoon een stukje beter dan PSV.
Klopt, maar dan kunnen ze op dit moment en vorig seizoen nog wel een betere ploeg hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Braga valt wel mee hoor, die hebben jaren lang niks gepresteerd, dat ze nu een keer tot de finale komen is knap maar een incident.
quote:Sulejmani opent Cruyff Court
Miralem Sulejmani heeft vrijdagmiddag het Cruyff Court Miralem Sulejmani geopend in Holendrecht. De Ajacied werd in april 2008 verkozen tot het voetbaltalent van de Eredivisie.
Het Talent van het Jaar krijgt, naast de felbegeerde titel, een Cruyff Court dat zijn naam draagt. Sulejmani mocht om die reden een Cruyff Court laten aanleggen op een door hem aangewezen plaats. In het bijzijn van Carole Thate, directeur van de Cruyff Foundation en Emile Jaensch, namens het stadsdeel Amsterdam Zuidoost, 'schoot' Sulejmani vrijdagmiddag letterlijk het Cruyff Court open. Na de opening speelden jonge voetballertjes van de Holendrecht School, de Morgenster en de D2 van Ajax een mini-toernooitje.
,,Amsterdam Zuidoost is de ‘achtertuin’ van Ajax en Ajax heeft een speciale band met de wijk’’, vertelt de Servische aanvaller over zijn keuze. ,,Op advies van de Ajax Foundation heb ik voor de wijk Holendrecht gekozen omdat het Cruyff Court een goede aanwinst is voor de kinderen uit de buurt. Bovendien ligt het dicht bij enkele basisscholen waardoor veel leerlingen er ook plezier aan kunnen beleven. Ik ben er trots op dat in Holendrecht een Cruyff Court ligt dat mijn naam draagt.’’
Braga heeft ook niet een super ploeg, het is maar dat ze zich 100% kunnen concetreren op de EL.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Braga valt wel mee hoor, die hebben jaren lang niks gepresteerd, dat ze nu een keer tot de finale komen is knap maar een incident.
Fischer schijnt vandaag ook weer goed gespeeld te hebben.quote:Castillion: 'Contract is heel speciaal'
Geoffrey Castillion verlengde vrijdagmiddag zijn aflopende contract tot en met 30 juni 2013. De boomlange spits kreeg afgelopen jaar met veel blessures te maken. Uit het vernieuwde contract spreekt veel vertrouwen in de Amsterdammer.
In maart sprak Geoffrey Castillion tegenover Ajax.nl over debuteren in Ajax 1. ,,Eerst meetrainen met Ajax 1, dan aansluiten bij de wedstrijdselectie en dan als uiteindelijke doel mijn debuut’’, zei de Amsterdamse Ajacied. ,,Het seizoen duurt nog even, dus de kans zit erin dat ik een vervelend jaar alsnog met iets fantastisch kan afsluiten.”
Castillion heeft blijkbaar een voorspellende gave, want drie dagen na die uitspraak werd hij door hoofdtrainer Frank de Boer opgenomen in de selectie voor het duel met ADO Den Haag. De boomlange spits maakte zijn (versnelde) droomdebuut in het eerste elftal. Ajax verloor met 3-2 in Den Haag, maar Castillion maakte een goede indruk. Toch kijkt hij niet met een heel goed gevoel terug op dit seizoen. ,,In een woord: drama’’, sprak Castillion na de ondertekening van zijn verbeterde overeenkomst. ,,Ik ben in totaal maar drie maanden fit geweest. Verder heb ik alleen maar blessureleed gekend. Het contract is daarom heel speciaal en het is ontzettend mooi dat Ajax door wil met mij.’’
Hij kan zich in alle rust focussen op de revalidatie van zijn knieblessure en richten op volgend seizoen. Als Castillion fit is, mag hij meedoen met het eerste elftal in de voorbereiding van seizoen 2011-2012.
Hoofdtrainer Frank de Boer heeft in ieder geval vertrouwen in de Ajacied, die in 2005 aan de Ajax-jeugdopleiding werd toegevoegd. ,,Geoffrey is een groot talent. Hij heeft snelheid, scorend vermogen en hij is sterk. Het is jammer voor hem en voor ons dat hij dit seizoen veel blessureleed heeft gekend. Als hij fit is en als hij nóg beter leert inzien waar het om draait in de topsport, kan hij zich verder ontwikkelen. Dit nieuwe contract laat zien dat we vertrouwen in hem hebben. Hij kan dé spits van Ajax worden.’’
Speelde ook goed tegen servië inderdaad. De Bondt heb ik alleen de eerste wedstrijd van nl gezien, en toen werd hij geloof ik in de 60e minuut gewisseldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Fischer schijnt vandaag ook weer goed gespeeld te hebben.
Iemand al gezien hoe De Bondt heeft gespeeld? Vond hem de eerste wedstrijd niet zo bijzonder.
Mooie quote over Ajax op de adidas site bij ons thuis shirtquote:Men's Ajax Home Jersey
They’ve dominated the Eredivisie. They’ve won the European Treble. And these football superstars from Amsterdam aren't done yet. Celebrate their remarkable past and promising future with this adidas Ajax Home Jersey featuring CLIMACOOL® ventilation for added comfort.
Jammer dat er alleen maar onzin staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mooie quote over Ajax op de adidas site bij ons thuis shirt
Wat, klopt gewoon hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jammer dat er alleen maar onzin staat.
Ze praten dus ook in verleden tijd. Dan klopt het gewoon. Sowieso blijft het nog steeds de grootste club, daar kan je op teren tot je ingehaald wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja historisch gezien wel. Maar je kan toch niet voor eeuwig teren op de historie.
Ze pikken inderdaad altijd de verkeerdequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef msnk het volgende:
Alweer een satellietclub van ons naar de klote
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef msnk het volgende:
Alweer een satellietclub van ons naar de klote
Nou ja, die hele samenwerking sloeg toch nergens opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Samenwerken met Ajax kan 2 kanten op. 1) je gaat failliet(haarlem), 2) je gaat degraderen(almere city). Who's next?
Ach... ik heb Happel al zo vaak zonder succes tegengesproken dat ik me gewoon gewonnen geef en geen zin heb in gesloten topics.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, die hele samenwerking sloeg toch nergens op.
Sowieso durven jullie gewoon niet meer hé, zolang we geen pics van naakte wijven posten.
Het heeft ook geen zin om er tegen in te gaan, dan kom de banhammer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... ik heb Happel al zo vaak zonder succes tegengesproken dat ik me gewoon gewonnen geef en geen zin heb in gesloten topics.
En van die samenwerking heb ik ook nooit wat begrepen er zouden trainers/bestuursleden overgaan naar Almere maar dat is zover ik weet nooit gebeurd?. Maar ja... iig heeft Germinal Beerschot wel wat spelers opgeleverd een satallietclub hoeft dus niet perse te falen
Zoiets, ze wilde danny blind en zo daar stallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... ik heb Happel al zo vaak zonder succes tegengesproken dat ik me gewoon gewonnen geef en geen zin heb in gesloten topics.
En van die samenwerking heb ik ook nooit wat begrepen er zouden trainers/bestuursleden overgaan naar Almere maar dat is zover ik weet nooit gebeurd?. Maar ja... iig heeft Germinal Beerschot wel wat spelers opgeleverd een satallietclub hoeft dus niet perse te falen
Viva la revolucion! Daar moet je risico's voor lopen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin om er tegen in te gaan, dan kom de banhammer.
Ik durf niks meer prijs te geven sinds ik weet dat je een mede Delftenaar bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zoiets, ze wilde danny blind en zo daar stallen.
[..]
Viva la revolucion! Daar moet je risico's voor lopen!
Nee maar ik snap je wel. Maar een beetje slowchat mag, zolang we maar niet halfnaakte vrouwen gaan posten en zo. Dan voelen homo's zich gediscrimineerd
Ach, Feyenoord heeft ook samenwerkingsverbanden met vitesse delft. Dus dan valt een samenwerkingsverband met een topklasse club nog meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niks meer prijs te geven sinds ik weet dat je een mede Delftenaar bent. (
)
En er waren iig plannen voor Almere city, maar het lijkt erop dat ze het expres net zolang hebben uitgesteld zodat het geen eens meer nodig was. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar een beetje wazig is het allemaal wel.
Opmaken en een strik erom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Trabzonspor wil El Hamdaoui overnemen.
Bronquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:56 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)daoui#reactie-128127quote:'Een goed gesprek' klaarde vervolgens wel de lucht, maar van een perfect huwelijk is sindsdien geen sprake meer geweest. Trabzonspor is bereid om 4,5 miljoen euro te betalen voor El Hamdaoui, die in het verleden tevens werd gelinkt aan Fulham en VfL Wolfsburg. Onduidelijk is echter wat de hoogte is van het bedrag dat Ajax voor de Marokkaanse spits verlangt. Het contract van de geboren Rotterdammer loopt nog tot medio 2014.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Mijn FM held uit de jeugd van Barcelonaquote:
Het zou wel mooi zijn als we die 19 jarige kunnen krijgen, maar ik weet niet hoe goed hij is en of hij beter is dan castillon. Hij heeft ook nog niet op niveau gevoetbald. Alhoewel hij zeker transfervrij het risico wel waard is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:22 schreef DeNummer10 het volgende:
John Guidetti, 19-jarige spits van Manchester City wilt zijn contract niet verlengen (dat loopt dit seizoen af) want hij wilt op niveau spelen. Is verhuurd aan Burnley en een Zweedse club. Dat soort kansjes moet Ajax het wel van hebben op de transfermarkt denk ik, al is het de vraag of zo'n jongen écht goed uit de voeten kan in een 433 systeem. Kwaliteit heeft hij, maar volgens mij is het een typische spits voor Engels voetbal, ik heb hem niet vaak genoeg gezien.
Wie wel in het systeem zou passen is de 21-jarige Mehmeti van Malmö. Net als Guidetti Zweeds jeugdinternational en een belofte.
Bojan huren, dat zal pas mooi zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:36 schreef DeNummer10 het volgende:
Gai Assulin had bij Ajax kunnen spelen, maar Jol hield dit tegen destijds.
Bij ons had hij niet misstaan op links. Voor City komt hij tekort denk ik, hij mist de atletische/fysieke eigenschappen om daar op te vallen. Technisch en qua inzicht is het prima. Eredivisie kan hij makkelijk mee. Misschien zien we hem binnenkort alsnog terug?
Voor een speler van het kaliber Bojan welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Huurspelers ben ik geen voorstander van.
5,5quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Voor hoeveel is El Hamdaoui gekocht van AZ?
Een elftal met alleen maar talenten schiet je ook niets mee op. Je moet juist een gezonde mix hebben tussen ervaren spelers en jeugd. Met 11 talentjes op het veld ga je geen kampioen worden en ze worden daar zelf ook niet beter van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben ik niet met je eens. Houdt de ontwikkeling van je eigen talent binnen en een andere club plukt er uiteindelijk de vruchten van. En ik vind Bojan lang niet de topper die men verwacht had.
Hij kan het niveau van Barcelona nét niet aan. Bij Ajax schopt hij er 25+ in.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben ik niet met je eens. Houdt de ontwikkeling van je eigen talent binnen en een andere club plukt er uiteindelijk de vruchten van. En ik vind Bojan lang niet de topper die men verwacht had.
Dat klopt, maar dan moet je geen spelers gaan huren. Daar heb je niks aan. Of kopen of zelf opleiden, als topclub in de eredivisie moet je niet gaan huren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een elftal met alleen maar talenten schiet je ook niets mee op. Je moet juist een gezonde mix hebben tussen ervaren spelers en jeugd. Met 11 talentjes op het veld ga je geen kampioen worden en ze worden daar zelf ook niet beter van.
Spelers met de kwaliteiten voor Ajax of hoger, de "ervaring" en de kunst om dit ook over te brengen op een individu, laat staan een groep, die zijn echt zeldzaam. Daarbij raken talenten ook meer ervaren juist door wedstrijden te spelen. Die hysterie rondom Ajax is heel vervelend. Laat die jongens eens ontwikkelen. Door fouten uit het verleden, zoals Jol bijvoorbeeld, ben je nu minder ver dan je had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een elftal met alleen maar talenten schiet je ook niets mee op. Je moet juist een gezonde mix hebben tussen ervaren spelers en jeugd. Met 11 talentjes op het veld ga je geen kampioen worden en ze worden daar zelf ook niet beter van.
Huren is iets wat Ajax eigenlijk niet zou moeten doen. Dat zou echt haaks op het beleid van de club staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kan het niveau van Barcelona nét niet aan. Bij Ajax schopt hij er 25+ in.
Inderdaad, huren werkt gewoon niet als je op de lange termijn een top club wilt worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Huren is iets wat Ajax eigenlijk niet zou moeten doen. Dat zou echt haaks op het beleid van de club staan.
Alsof dat ooit serieus is geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
"Barcelona biedt 20 miljoen op El Hamdaoui"
2008.
Kan snel gaan.
Eens!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Huren is iets wat Ajax eigenlijk niet zou moeten doen. Dat zou echt haaks op het beleid van de club staan.
Trouwens, je zei dat je met je vriendje in het Twente vak zat bij de bekerfinale, maar ik dacht dat Paul voor utrecht was?quote:
Al eem behoorlijke tijd tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Waar is die gast eigenlijk, waar is zijn gespam op FOKquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwens, je zei dat je met je vriendje in het Twente vak zat bij de bekerfinale, maar ik dacht dat Paul voor utrecht was?
Van mij mogen ze.quote:
Geen idee, mis hem niet ook. FC Utrechtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk, waar is zijn gespam op FOK
Dudequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwens, je zei dat je met je vriendje in het Twente vak zat bij de bekerfinale, maar ik dacht dat Paul voor utrecht was?
Ja sorry, hij kwam ineens bij me op toen ik naar Genee aan het luisteren was.quote:
Paul, hij kwam bij me op toen ik een vuilnisbak zag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja sorry, hij kwam ineens bij me op toen ik naar Genee aan het luisteren was.
Ik had gewoon zin om een slechte grap te maken. Maar goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paul, hij kwam bij me op toen ik een vuilnisbak zag.
Ze hebben niet geboden, maar er was zeker Interessequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof dat ooit serieus is geweest.
quote:
En we gaan op joden jacht mag dan niet ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om een slechte grap te maken. Maar goed.
Morgen even doen alsof het 1945 is en die duitsers op rollen, ben ik weer tevreden.
Ja, dat mag van de echte joden niet. Dat is toch niet onze schuld of wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En we gaan op joden jacht mag dan niet ..
Met echte bedoel ik dus de aanhangers van het joodse geloof dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat mag van de echte joden niet. Dat is toch niet onze schuld of wel?.
Ik hoop nu eigenlijk vooral dat ze het winnen zodat ik al die Tukkers die mij hebben lopen afkraken kan gaan afkraken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:12 schreef IDisposable het volgende:
Wat een humor als ze gewoon de dubbel pakken.
quote:De selectie voor de bekerfinale tegen FC Twente die zondag 8 mei om 18.00 uur begint, ziet er als volgt uit:
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
André Ooijer
Nicolás Lodeiro
Daley Blind
Demy de Zeeuw
Dario Cvitanich
Nicolai Boilesen
Aras Özbiliz
Lorenzo Ebecilio
Duitsers en lampies afkraken, heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop nu eigenlijk vooral dat ze het winnen zodat ik al die Tukkers die mij hebben lopen afkraken kan gaan afkraken.
Dat weet ie niet hij is er alleen heilig van overtuigd dat het niet zo is. Al lijkt mij ook sterk dat ie ooit naar Barcelona kon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat Barça geen interesse had?
Omdat Barcelona zich nooit bij AZ gemeld heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat Barça geen interesse had?
Natuurlijk was het bij Twente gemoedelijker, het was toen namelijk geen Nederlandse topclub.quote:Ronald de Boer: ‘Bij beide clubs genoten, maar Twente is gemoedelijker’
Voor Ajax en trainer Frank de Boer is buigen of barsten. Zondag staat de KNVB-beker op het spel, terwijl een week later het kampioenschap binnengesleept kan worden. Beide keren is FC Twente de tegenstander. De broer van de hoofdtrainer van de Amsterdammers, Ronald de Boer, was elf seizoenen Ajacied en speelde anderhalf seizoen in Enschede.
De inmiddels veertigjarige De Boer geeft in gesprek met AT5 aan dat hij, net als zijn broer, aan de slag gaat bij Ajax. “Die kans is heel groot”, verzekert de voormalig middenvelder annex aanvaller. “Ik heb net gesproken met de KNVB en ga de cursus Oefenmeester I doen. Daarna wil ik de papieren van Coach Betaald Voetbal halen. In de tussentijd moet ik gaan werken, waarschijnlijk bij Ajax. Dit jaar nog.”
De Boer stond bij zowel Ajax als Twente onder contract en kent de clubs dus goed. “Bij beide clubs heb ik genoten”, geeft de oud-international aan. “Maar als je het over gezelligheid hebt is Twente iets gemoedelijker.”
Het is nog steeds gemoedelijk bij Twente en die presteren ook. PSV had dat ook vroeger maar dat is net zo'n wespennest geworden als Ajax.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Barcelona zich nooit bij AZ gemeld heeft.
Hij zal vast op een shortlist gestaan hebben, maar met hem vele anderen.
Even iets anders:
[..]
Natuurlijk was het bij Twente gemoedelijker, het was toen namelijk geen Nederlandse topclub.
Bij topclubs gaat presteren>gemoedelijkheid.
Nu nog wel ja, maar de doelstelling van Twente was dit jaar ook om gewoon bij de eerste 5 te komen. Hoe meer ze groeien, hoe meer gemoedelijkheid er weg gaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog steeds gemoedelijk bij Twente en die presteren ook. PSV had dat ook vroeger maar dat is net zo'n wespennest geworden als Ajax.
Er was dus interesse ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Barcelona zich nooit bij AZ gemeld heeft.
Hij zal vast op een shortlist gestaan hebben, maar met hem vele anderen.
Even iets anders:
[..]
Natuurlijk was het bij Twente gemoedelijker, het was toen namelijk geen Nederlandse topclub.
Bij topclubs gaat presteren>gemoedelijkheid.
Hoeft niet per se toen het nog liep bij PSV (dus voor 2008) was het daar ook gemoedelijk. Dat verdwijnt als de verwachtingen hoog zijn en de ploeg die niet waarmaakt. Dat moet Twente nog meemaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, maar de doelstelling van Twente was dit jaar ook om gewoon bij de eerste 5 te komen. Hoe meer ze groeien, hoe meer gemoedelijkheid er weg gaat.
Ja, als je het zo wil zeggen zou er best wel interesse zijn geweest.quote:
Dat bedoel ik. Het is allemaal koek en ei zolang het goed gaat. In slechte tijden zie je niets meer van die gemoedelijkheid terug, dat je je kan afvragen hoe oprecht gemoedelijkheid in topsport is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet per se toen het nog liep bij PSV (dus voor 2008) was het daar ook gemoedelijk. Dat verdwijnt als de verwachtingen hoog zijn en de ploeg die niet waarmaakt. Dat moet Twente nog meemaken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog steeds gemoedelijk bij Twente en die presteren ook. PSV had dat ook vroeger maar dat is net zo'n wespennest geworden als Ajax.
quote:Ajax A2 na bloedheet duel ook kampioen
Nadat half april Ajax A1 in de Eredivisie voor A-junioren kampioen werd, kroonde Ajax A2 dat speelt in de Eerste Divisie, zich zaterdagmiddag als beste. In Kerkrade beleefde trainer Dick de Groot een bloedheet anderhalf uur, met een 3-3 resultaat. Dat punt was genoeg voor de titel.
,,Alles zat erop en eraan", verzuchtte trainer Dick de Groot na afloop van het kampioensduel van zijn Ajax A2. Zijn team begon in dertig graden uitstekend aan het uitduel tegen Roda, dat een punt nodig had om zich te handhaven. Ajax had een puntje nodig voor de titel en dat leek aanvankelijk geen enkel probleem. Want dankzij twee goals van Yener Arica leidde Ajax A2 na 25 minuten met 2-0. Maar toen Roda tegenscoorde na een onnodige fout in de achterhoede, was de ploeg aangeslagen. Bij rust stond het zelfs 2-2, want de Limburgers wisten een vrije trap prima achter doelman Chiel Kramer te jagen.
In de tweede helft kwam Roda tot grote teleurstelling van iedereen met een Ajax-hart op voorsprong. ,,En toen gaf ik er eerlijk gezegd geen cent meer voor", analyseerde De Groot. ,,Maar we gingen anders spelen en met vier aanvallers proberen die gelijkmaker te maken. Want Willem 2 had ook gewonnen en wij moesten dus wel een punt halen." Dat lukte uiteindelijk. In de allerlaatste seconde van de wedstrijd maakte Sven Nieuwpoort de 3-3 en konden de handen de lucht in. Ajax A2, bij wie Ed Peereboom na 31 jaar zijn laatste wedstrijd vlagde, was kampioen.
,,Gezien het hele seizoen is het verdiend", klonk het trots uit de mond van De Groot. ,,Vandaag was de spanning groot, maar ik erg blij met deze titel. Zo vaak gebeurt het niet dat zowel Ajax A1 als Ajax A2 in hetzelfde jaar kampioen wordt. Dit is goed voor Ajax."
Opstelling Ajax A2: Chiel Kramer; Sven Nieuwpoort, Iljaas Rodjan, Xandro Schenk; Mike Busse (Jaime Lawrence); Glenn van Zoolingen, Yener Arica, Donny van der Wal (Tobias Kistenmaker); Davi Lizardo (Khalid Salim El Abed), Rowendey Schoop (Djarno Hofland); Cerilio Cijntje.
Klopt, al is kampioen worden een leuk toetje. Veel belangrijker is de persoonlijke ontwikkeling van de jongens. Bij een goede lichting kan het zomaar zijn dat er 4 man door kunnen stromen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gaat lekker met onze A jeugd
Dat sowieso, maar als beide A teams nog kampioen worden, nadat er al zoveel A1 spelers naar het eerste zijn doorgestroomd dit jaar, geeft toch aan dat het een goede, talentvolle lichting is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, al is kampioen worden een leuk toetje. Veel belangrijker is de persoonlijke ontwikkeling van de jongens. Bij een goede lichting kan het zomaar zijn dat er 4 man door kunnen stromen.
Ook nog een aantal in de winterstop naar jong ajax.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen Ebecillio en Boilesen toch? Waarvan Boilesen alleen de laatste paar wedstrijden dus gemist heeft.
Klopt, al deden ze dan meestal gewoon ook nog bij Ajax A1 mee. Net als Bouy en Klaassen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ook nog een aantal in de winterstop naar jong ajax.
Nou ja, dan nog een redelijke prestatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, al deden ze dan meestal gewoon ook nog bij Ajax A1 mee. Net als Bouy en Klaassen.
Eens, maar met deze A1 was je ook een enorme faler als trainer als je dit team geen kampioen kon laten worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog een redelijke prestatie.
Hoeveel van hun waren FCT supporters in 2006?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een ergernis weer vandaag, al die Twente sukkels met hun grote waffel bij mijn voetbalclub. Ik ga serieus bij beker winst en het kampioenschap met een Ajax shirt in de plaatselijke kroeg staan om ze allemaal uit te lachen.
Toen stonden ze allemaal nog op de A9 te dansen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel van hun waren FCT supporters in 2006?
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een ergernis weer vandaag, al die Twente sukkels met hun grote waffel bij mijn voetbalclub. Ik ga serieus bij beker winst en het kampioenschap met een Ajax shirt in de plaatselijke kroeg staan om ze allemaal uit te lachen.
2/3 echte supporters van Twente de rest zijn allemaal meelopers. Vervolgens kom je thuis en krijg je te horden dat de hele familie hier morgen de bekerfinale wilt kijken omdat wij alleen EL hebben in deze familie. 2 jaar geleden had ik er nog nooit iemand over gehoord, alleen opa die zo af en toe een samenvatting op de NOS keek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel van hun waren FCT supporters in 2006?
Moet je wel in je Ajax shirt rondlopenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
2/3 echte supporters van Twente de rest zijn allemaal meelopers. Vervolgens kom je thuis en krijg je te horden dat de hele familie hier morgen de bekerfinale wilt kijken omdat wij alleen EL hebben in deze familie. 2 jaar geleden had ik er nog nooit iemand over gehoord, alleen opa die zo af en toe een samenvatting op de NOS keek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Ajax idd, want ze zijn afgelopen 7 jaar kampioen geworden..oh wait.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
Moet wel zeggen dat het grootste gedeelte van de supporters meelopers zijn dat is bij iedere club zo die de afgelopen jaren boven verwachting presteerde. AZ, Twente, NAC ook bij de topclubs zitten ze in overtal. En bij Ajax al helemaal.
Niet willen in zien dat er ook bij Ajax successupporters zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Ajax idd, want ze zijn afgelopen 7 jaar kampioen geworden..oh wait.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet willen in zien dat er ook bij Ajax successupporters zitten.
inderdaad! Kijk maar naar mij!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
QFT. Firefox1, was begin vorig jaar voor AZ, werd toen ff FCT, maar toen Ajax kans maakte was het Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
QFT. Firefox1, was begin vorig jaar voor AZ, werd toen ff FCT, maar toen Ajax kans maakte was het Ajax.
Hij kan er zelf tenminste om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
QFT. Firefox1, was begin vorig jaar voor AZ, werd toen ff FCT, maar toen Ajax kans maakte was het Ajax.
Je vergeet PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Omdat ie er al een half jaar mee gepest is ja, nu is hij er overheen.quote:
Ajax heeft vorig jaar de beker nog gepakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch knap dat een club die al zo lang geen succes meer heeft gehad, toch successupporters heeft
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Niet echt, Ajax is meer een club dat wanneer je iemand vraagt, die voetbal niet volgt, voor wie hij is hij Ajax zegt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
Gelukkig is deze man geen successupporter.
[ afbeelding ]
is baasquote:
Deze rappert spant toch echt de kroonquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
De vent had twee jaar eerder de open dag van Ajax nog gepresenteerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze rappert spant toch echt de kroon
[ afbeelding ]
Successupporterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De vent had twee jaar eerder de open dag van Ajax nog gepresenteerd.
Volgens mij was Ebecilio geen A-speler meer. Speelde sowieso in Jong Ajax.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen Ebecillio en Boilesen toch? Waarvan Boilesen alleen de laatste paar wedstrijden dus gemist heeft.
Snoop dawgie dawg!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil reageren, maar dan banned Happel mequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, buitenlanders
Toch smoof?
Zou niet meer dan terecht zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil reageren, maar dan banned Happel me
Volgens mij van dezelfde lichting als Boilesen en Eriksen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Volgens mij was Ebecilio geen A-speler meer. Speelde sowieso in Jong Ajax.
Bronquote:Ajax hoort bij Italiaans titelfeest Milan kassa flink rinkelen
De verovering van de landstitel door AC Milan zorgt ook voor blijde gezichten in Amsterdam. Ajax verdient namelijk 750.000 euro extra aan Urby Emanuelson, die in de winterstop verkaste naar i Rossoneri. Bij de overgang van de Oranje-international spraken beide clubs een initiële transfersom af van 1,7 miljoen euro. Bij een titel zou daar nog 7,5 ton bijkomen.
Milan speelde zaterdagavond doelpuntloos gelijk bij AS Roma. Het ene punt was voldoende om de achttiende landstitel in de historie binnen te slepen. Emanuelson, wiens contract bij Ajax in de zomer ten einde zou lopen, verliet de hoofdstad na zesenhalf jaar en tekende in Italië een overeenkomst tot 2014. Tot op heden speelde hij nog weinig: in de Serie A begon hij één keer in de basis en viel hij zesmaal in.
Vorige maand scoorde de linkshalf/linkeraanvaller voor het eerst, tegen Palermo. De Scudetto met Milan is de eerste landstitel voor de dertienvoudig international. Voor ploeg- en landgenoot Clarence Seedorf is het titel titel nummer zes op zijn conduitestaat; voor Mark van Bommel is het nummer negen, wanneer ook het kampioenschap met Fortuna Sittard in 1994/95 wordt meegerekend. AC Milan is nu qua landstitels op gelijke hoogte gekomen met Internazionale, dat er ook achttien verzamelde. Juventus blijft de recordkampioen van Italië, met 27 titels.
meer dan Afellay tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bron
Uiteindelijk 2,5 miljoen gevangen voor een halfjarig contract. Doen we niet slecht.
Nee, die ging voor 3.quote:
Ben ik met je eens, al moet ik wel zeggen dat hij ook misbruikt werd. Als hij vanaf het begin gewoon alleen linksback zou hebben gestaan, en de trainers ook een back van hem hadden gemaakt was het wel goed gekomen denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die ging voor 3.
Maar goed, dat was wel gelijk de belangrijkste speler van PSV, terwijl Urby vervangbaar is.
Al blijf ik wel een zwak voor Urby houden maar het probleem is dat hij op geen enkele plek goed genoeg is. Maar kon wel van zijn acties genieten en zijn tackle op de bal was een van de beste in de Eredivisie. Helaas stonden daar ook veel slaperige Urby momentjes tegenover.
Vorig jaar naast Pantelic heeft hij de toppers beslist met prachtige goals. Het is typisch een speler die niet zelf kan dragen, maar die zich wel op kan trekken aan de rest. Op zich geen schande.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die ging voor 3.
Maar goed, dat was wel gelijk de belangrijkste speler van PSV, terwijl Urby vervangbaar is.
Al blijf ik wel een zwak voor Urby houden maar het probleem is dat hij op geen enkele plek goed genoeg is. Maar kon wel van zijn acties genieten en zijn tackle op de bal was een van de beste in de Eredivisie. Helaas stonden daar ook veel slaperige Urby momentjes tegenover.
Eens, maar over een heel seizoen was zijn rendement gewoon te laag. Zou in principe ook een dragende speler bij Ajax moeten zijn maar dat kwam er helaas veel te weinig uit. Maar Urby is wel een heldquote:Op zondag 8 mei 2011 00:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vorig jaar naast Pantelic heeft hij de toppers beslist met prachtige goals. Het is typisch een speler die niet zelf kan dragen, maar die zich wel op kan trekken aan de rest. Op zich geen schande.
16 goals in 25 wedstrijden en hij liet het hele team beter voetballen. Zijn toegevoegde waarde is echt onderschat! We missen nu een speler zoals hij.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar over een heel seizoen was zijn rendement gewoon te laag. Zou in principe ook een dragende speler bij Ajax moeten zijn maar dat kwam er helaas veel te weinig uit. Maar Urby is wel een held
21 goals in 170 wedstrijden of zo zul je bedoelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:57 schreef Mr.Badjas het volgende:
[..]
16 goals in 25 wedstrijden en hij liet het hele team beter voetballen. Zijn belang wordt echt onderschat.
Wat verzin jij ineens?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:57 schreef Mr.Badjas het volgende:
[..]
16 goals in 25 wedstrijden en hij liet het hele team beter voetballen. Zijn toegevoegde waarde is echt onderschat! We missen nu een speler zoals hij.
Eh, je weet dat we het over Urby Emanuelson hadden en niet over Pantelic? Misschien eerst eens de discussie lezen voordat je je er mee gaat bemoeienquote:Op zondag 8 mei 2011 01:01 schreef Mr.Badjas het volgende:
Wat? ik had het alleen over de competitie. Tel je alle wedstrijden mee (KNVB & EL) 33 wedstrijden en 20 goals. Dat zijn gewoon hele goeie statistieken.
Nee, ik was wel fan van Pantelic bij Ajax. Goede teamspeler, afmaker en gewoon een mooi figuur.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Mr.Badjas het volgende:
Nice, ik dacht dat je het over Pantelic hadMy bad.
Oh ik denk al, waar heb jij het overquote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Mr.Badjas het volgende:
Nice, ik was weer eens verkeerd aan het lezen en dacht dat je het over Pantelic hadMy bad.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kan niet slapen, te zenuwachtig voor de wedstrijd ..
Neequote:Op zondag 8 mei 2011 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Je kunt je alvast gaan indrinken in dat geval?
d'r is niet veel te zien op TV.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon hup Feyenoord in je post zetten, maar ja ik ga nog wat tv kijken en dan is het wachten tot 18:00
quote:
Ik ga ook tv kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon hup Feyenoord in je post zetten, maar ja ik ga nog wat tv kijken en dan is het wachten tot 18:00
Leuk als Ajax de beker wint, maar dit is toch veel belangrijk:quote:Op zondag 8 mei 2011 07:41 schreef Santello het volgende:
Ik ga de deur uit, beker is voor ons jongens![]()
Anders steel ik die beker gewoon bij verlies, mannetje op het veld zal ik zijn!
Je heb nog bijna 8 uur om een punt achter je relatie te zetten.quote:
quote:'El Hamdaoui heeft aanbiedingen van PSV en Villarreal op zak'
De kans dat Mounir El Hamdaoui komende zomer bij Ajax zal vertrekken lijkt steeds groter te worden. De spits, die sinds de komst van Frank de Boer in onmin leeft met de club en de fans, zou reeds aanbiedingen hebben gehad van Villarreal en PSV. Wat Ajax voor El Hamdaoui zou willen hebben is niet bekend.
Villarreal neemt komende zomer zo goed als zeker afscheid van Giuseppe Rossi. De Italiaan lijkt op weg naar FC Barcelona, dat hem graag als back-up achter David Villa wil hebben. De Yellow Submarine is in de zoektocht naar een nieuwe aanvalsleider uitgekomen bij El Hamdaoui.
Zijn huidige situatie bij Ajax zou daarbij één van de belangrijkste redenen zijn voor de Spaanse ploeg om contact op te nemen met het management van El Hamdaoui. Op deze wijze hoeft Villarreal niet de hoofdprijs te betalen en kan het geld dat ontvangen wordt door de transfer van Rossi geïnvesteerd worden in andere onderdelen van het team.
Naast Villarreal zou ook PSV contact hebben gezocht met de huidige spits van Ajax. De Eindhovenaren nemen komende zomer afscheid van Danny Koevermans en Marcus Berg en moeten Jonathan Reis nog zeker tot november missen en zijn dus naarstig op zoek naar een nieuwe spits. Marcel Brands, technisch directeur bij PSV, is een oude bekende van El Hamdaoui en zou de spits dolgraag naar Eindhoven willen halen. Het enige probleem waar PSV tegen aan lijkt te lopen is de vraagprijs van Ajax (om en nabij de vijf miljoen) en het honorarium van El Hamdaoui. De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen.
Ik denk dat Mark er een beetje langs zit, het wordt 2-1 voor Twente.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Na de A1 is ook de A2 & de D2 van Ajax kampioen geworden!
De jeugd heeft de toekomst
Vandaag de bekerfinale...
We komen 1-0 achter door een goal van Ruiz
1-1 door Siem
2-1 door Luuk de Jong
2-2 door Sulejmani.
2-3 door een goal van Siem
Mark my words
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark er een beetje langs zit, het wordt 2-1 voor Twente.
Als hij rond de 5 miljoen moet opleveren kan PSV hem niet eens betalen.quote:
Tja.. voor 3 miljoen doet psv het wel, maar 5 .. denk het niet, en Ajax zal hem waarschijnlijk ook niet naar de concurrent laten gaan ook al willen ze er graag vanaf.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]Ik lees hierboven dat PSV interesse heeft in Mounir. Ik zal hem hoogstpersoonlijk bij jullie voor de deur afzetten
in elk geval niet voor 3 miljoen..quote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja.. voor 3 miljoen doet psv het wel, maar 5 .. denk het niet, en Ajax zal hem waarschijnlijk ook niet naar de concurrent laten gaan ook al willen ze er graag vanaf.
Ik ook, ondanks zijn wat mindere seizoen heb ik toch een enorm zwak voor Siem.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou wel mooi zijn he als Siem het verschil gaat maken vandaag. Gun het die kerel zo.
PSV heeft geen cent te makken.. maar misschien als Engelaar weggaat en nog wat zooi dan komt er geld vrij vanwege salarissen. Maargoed PSV heeft een spits nodig die goaltjes maakt anders zakt het verder af..quote:
Vaak hebben clubs voor transfergelden en salaris 2 verschillende potjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PSV heeft geen cent te makken.. maar misschien als Engelaar weggaat en nog wat zooi dan komt er geld vrij vanwege salarissen. Maargoed PSV heeft een spits nodig die goaltjes maakt anders zakt het verder af..
Maar het is het Ajax topic dus..
Ellende of 20 goals, 1 of het ander die gok moet je dan nemen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef 16meter het volgende:
Alleen voor de hoofdprijs naar PSV laten gaan.
El Ham is een Trojaans paard. PSV is achterlijk om niet te beseffen dat je met hem alleen maar ellende binnenhaalt.
Inderdaad, het is geen slechte speler. Voor een lage prijs naar de concurrent is gewoon niet slim. Maar we hebben wel nog andere spelers voor PSV, misschien dat ze interesse hebben in Aisatti?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef msnk het volgende:
Ik zie Hamlap het goed doen bij Psv, dus doe maar niet. Geef hem dan maar gratis+paar klompen aan Villarreal of TS
Aisatti kwam van psvquote:Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, het is geen slechte speler. Voor een lage prijs naar de concurrent is gewoon niet slim. Maar we hebben wel nog andere spelers voor PSV, misschien dat ze interesse hebben in Aisatti?
Villarreal kan echt wel wat beters halen. En ik denk sowieso niet dat ze Rossi gaan verkopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef Smoofie het volgende:
Villareal, 5.5 miljoen, strik eromheen, taartje erbij en en kaartje met geluk en klaar.
Als opvolger van Rossi is het sowieso erg raar, dat niveau heeft hij natuurlijk bij lange na niet en zal hij ook niet meer halen. Hoogstens (ik ken de selectie van Villarreal niet) dat ze de nummer 2 doorschuiven als opvolger van Rossi en dat ze met El Hamdaoui een goedkope back-up willen hebben. Maar ze weten ook van de problemen van El Hamdaoui (en de oorzaak), dus sowieso een sterk gerucht.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Villarreal kan echt wel wat beters halen. En ik denk sowieso niet dat ze Rossi gaan verkopen.
In Spanje speelt Villarreal na Barcelona het meest verzorgende spel.
quote:'Trabzonspor wil El Hamdaoui'
Mounir El Hamdaoui staat in de belangstelling van het Turkse Trabzonspor. De club zou hem na dit seizoen graag overnemen van Ajax.
Door Yorick Hokke
8 mei 2011 12:14:00
Dat meldt Milliyet. Trabzonspor ziet in de Marokkaanse spits de ideale versterking voor de aanval. De 26-jarige El Hamdaoui lijkt geen toekomst meer te hebben in Amsterdam. De spits botste al meermalig met Ajax-trainer Frank de Boer en wordt door de eigen fans uitgefloten tijdens de wedstrijden.
De spits kwam in de zomer over voor vijf miljoen over van AZ en begon het seizoen goed. Met prachtige goals tegen onder andere FC Groningen en sc Heerenveen leek El Hamdaoui prima naast sterspeler Luis Suarez te passen. Na het ontslag van toenmalig trainer Martin Jol botste El Hamdaoui echter met opvolger Frank de Boer, nadat hij werd gepasseerd voor de wedstrijd tegen AC Milan.
Hoeveel Trabzonspor wil betalen voor El Hamdaoui is vooralsnog niet bekend. De Turkse ploeg staat in de Turkse competitie op een gedeelde eerste plaats met Fenerbahce, maar moet het op basis van het doelsaldo afleggen tegen topclub uit Istanbul. De Turkse competitie resteert nog drie wedstrijden.
http://www.goal.com/nl/ne(...)spor-wil-el-hamdaoui
Moet het nou echt zo? Denk aan mijn hart hequote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Na de A1 is ook de A2 & de D2 van Ajax kampioen geworden!
De jeugd heeft de toekomst
Vandaag de bekerfinale...
We komen 1-0 achter door een goal van Ruiz
1-1 door Siem
2-1 door Luuk de Jong
2-2 door Sulejmani.
2-3 door een goal van Siem
Mark my words
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef 16meter het volgende:
Ajax heeft het aardig gedaan.
Zondag de titel pakken.
Ajax heeft het heel slecht gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef 16meter het volgende:
Ajax heeft het aardig gedaan.
Zondag de titel pakken.
Dit dus, terecht verloren. Slecht verdedigt, gare wissels en mazzel goals van Ajax kant.quote:
Helemaal mee eenschquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus, terecht verloren. Slecht verdedigt, gare wissels en mazzel goals van Ajax kant.
Oh ja, die goal van twente was terecht. En hoe was die goal van de zeeuw mazzel?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus, terecht verloren. Slecht verdedigt, gare wissels en mazzel goals van Ajax kant.
Eerste keer dat je Ajax kijkt?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef RijstNatie het volgende:
Vond Siem de Jong en die links back het slechts vandaag bij ajax.
Niet die Blind, maar die blonde Deen ofso
Bogelund? Hagelund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |