Geen idee, maar wat heeft dat met dit jaar te maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet. 2007 ook niet. 2004 ook niet
Ja, is ook wel leuk voor de mensen die niet in/bij een kroeg willen op het Leidse, maar ik verwacht niet dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat met dit jaar te maken?
Besides, als men één ding geleerd heeft van het afgelopen WK...
Blijft toch grappig dat Jiskefet het mooiste lied over Ajax heeft gemaakt.quote:
Nog niet gezien neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef Nober het volgende:
Ik heb net een interview van Frank de Boer in m'n mail gezien, misschien is het hier al gepost.
''I must be a father figure'' op FIFA.com
Ja klopt, van beide is het redelijk incidenteel. Maar tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja zolang de consequenties een geclosed topic zijn en opnieuw beginnen dien je maar te luisteren.
Overigens zei iemand vandaag niet te begrijpen dat Porto wel een finale kon bereiken (En de hele scout discussie ontstond), maar wat dacht je van Braga
. Volgens mij hebben die geen hoger budget en lijkt het mij ook sterk dat ze de beste Zuid-Amerikaanse talentjes kunnen weghalen met de concurrentie van Porto, Benfica en Lissabon.
Van Porto niet van Braga zeker wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja klopt, van beide is het redelijk incidenteel. Maar toch
Vorig jaar was Porto slecht. Als Ajax in de vorm was van de 2e seizoenshelft van Vorig jaar hadden ze de EL ook kunnen winnen. Maar ze kregen die vorm pas na Juventus.quote:
Toch zet het je aan het denken. Wat als Ajax zich een heel jaar puur en alleen op de Europacup zou richten. Zou het Ajax ook lukken?quote:
En als Vertonghen niet 2x had gebukt ipv weg te koppen lagen er zelfs in die confrontatie genoeg kansen op doorgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar was Porto slecht. Als Ajax in de vorm was van de 2e seizoenshelft van Vorig jaar hadden ze de EL ook kunnen winnen. Maar ze kregen die vorm pas na Juventus.
Omdat nummertje #1540 binnen een dag alweer vol was ging ik er vanuit dat het al gepost was in nummertje #1539, maar ik zocht niet zo ver terug te kijken.quote:
De laatste tijd is elke topic van Ajax wel binnen een dag volquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat nummertje #1540 binnen een dag alweer vol was ging ik er vanuit dat het al gepost was in nummertje #1539, maar ik zocht niet zo ver terug te kijken.
Braga staat 4de en gelijk met de nummer 3 (Sporting)... wel 35 punten achter Porto en 14 achter Benfica.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Het is bij ploegen als Braga en Schalke het een of het ander of heel goed in Europa of in de competitie.
Daarom zeg ik ook zou Ajax dit ook kunnen indien ze een heel seizoen puur en alleen in het teken van de Europacup zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Het is bij ploegen als Braga en Schalke het een of het ander of heel goed in Europa of in de competitie.
Nou ja, normaal komen ze ook niet superver, meestal 8e finales CL of zo.quote:
Ik ben extatisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Het mag hier niet meer over off-topic onzin en voila het topic is dood ik hoop dat de mods blij zijn.
Belachelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik moet ook al om 13:15 met de treincombi naar de kuip
Tering, dat is wel heel erg vroeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk ook over het Nederlands voetbal zeggen. Hoe kunnen Groningen, AZ en Heerenveen (en in mindere mate Twente omdat al een topclub is) steeds talentvolle spelers halen die Ajax eigenlijk wel had willen hebben en kunnen gebruiken. Hoe kunnen dat soort clubs vaak voor gevaar zorgen tegen Ajax? Hoe kan een AZ de titel pakken, Twente al 3 jaar op rij boven Ajax eindigen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja zolang de consequenties een geclosed topic zijn en opnieuw beginnen dien je maar te luisteren.
Overigens zei iemand vandaag niet te begrijpen dat Porto wel een finale kon bereiken (En de hele scout discussie ontstond), maar wat dacht je van Braga
. Volgens mij hebben die geen hoger budget en lijkt het mij ook sterk dat ze de beste Zuid-Amerikaanse talentjes kunnen weghalen met van Porto, Benfica en Lissabon als concurrentie.
oh, ik dacht dat ze gewoon machtsbelust waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Feijenoorders hebben dan ook iets met poverheid
3 jaar? Ik weet vrij zeker dat dit jaar nog niet voorbij is en dat wij nog boven Twente kunnen eindigen. En in 2007-2008 werden wij 2e. Dus pas 2 jaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk ook over het Nederlands voetbal zeggen. Hoe kunnen Groningen, AZ en Heerenveen (en in mindere mate Twente omdat al een topclub is) steeds talentvolle spelers halen die Ajax eigenlijk wel had willen hebben en kunnen gebruiken. Hoe kunnen dat soort clubs vaak voor gevaar zorgen tegen Ajax? Hoe kan een AZ de titel pakken, Twente al 3 jaar op rij boven Ajax eindigen?
Check je feiten nog maar eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
3 jaar? Ik weet vrij zeker dat dit jaar nog niet voorbij is en dat wij nog boven Twente kunnen eindigen. En in 2007-2008 werden wij 2e. Dus pas 2 jaar
Ik ook, ergste is nog dat we niet eens een biertje mogen meenemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat is wel een groot voordeelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente
Jij mag tenminste met de auto.
Kan je onderweg nog ergens stoppen om wat te vreten, bier meenemen en chill zitten in je auto.quote:
Bij jou is het zeker dat je een leuke dag krijgt ..quote:
Dadelijk breekt ze haar been op 4 plaatsen, hoe weet jij nou of het een leuke dag wordt..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij jou is het zeker dat je een leuke dag krijgt ..Maakt niet uit of Ajax wint over verliest
Wel sympathiek dat je ook met ons ajacieden mee denkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dadelijk breekt ze haar been op 4 plaatsen, hoe weet jij nou of het een leuke dag wordt..(laten we hopen van niet.. over dat been dan he.)
Ik had het over haar laatste wedstrijd, niet over het feit dat ik wil dat jouw cluppie wintquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat je ook met ons ajacieden mee denkt.
Lijkt me sterk dat ze iemand sparen, de Beker is gewoon een mooie prijs en aangezien de wedstrijd pas een week later is zal spelers sparen eerder negatief zijn voor het wedstrijdritme, dan positief voor de kracht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben wel benieuwd of beide teams in de beker op volle sterkte gaan spelen of toch wat spelers willen sparen voor de landstitel.
quote:AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui mist zondag de bekerfinale tussen Ajax en FC Twente. De spits is onvoldoende hersteld van een hamstringblessure. „We kijken het zaterdag nog even aan”, hield trainer Frank de Boer nog een kleine slag om de arm. „Maar ga er maar van uit dat hij er niet bij is. We willen ook geen risico nemen.”
Nou ja, een Braga b.v. zouden we moeten kunnen hebben zoals we eind vorig seizoen speelde. Jammer dat het dit seizoen ineens weer kut ging. Hopen dat we vanaf volgend jaar een definitieve opmars hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als Ajax in de thuiswedstrijd bij Moskou er een paar had gescoord (waar het alle kans toe had) had het ook wel verder kunnen komen. Maar de Portugese en Spaanse clubs gewoon een stap te ver voor de Nederlandse clubs op het moment.
Cruyff zegt CL winst, dus die winnen we gewoon ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, een Braga b.v. zouden we moeten kunnen hebben zoals we eind vorig seizoen speelde. Jammer dat het dit seizoen ineens weer kut ging. Hopen dat we vanaf volgend jaar een definitieve opmars hebben.
Krijgen we 50 000 000 van hem_O_ dan moet het lukken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cruyff zegt CL winst, dus die winnen we gewoon ja!
Lukt sowieso wel, geef het een jaartje of 3.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Krijgen we 50 000 000 van hem_O_ dan moet het lukken.
Cruyff neemt wel een miljardair mee lijkt mij, vind het niet kunnen als hij zonder geld komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Krijgen we 50 000 000 van hem_O_ dan moet het lukken.
Je denkt echt dat we over 3 jaar kans maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lukt sowieso wel, geef het een jaartje of 3.
Het was sarcasmequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je denkt echt dat we over 3 jaar kans maken?
Flikker op met je miljardairs, die maken het hele voetbal kapot.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cruyff neemt wel een miljardair mee lijkt mij, vind het niet kunnen als hij zonder geld komt
Die hebben ook niet echt "geld". Dat is een of andere satelliet club. Dat is niet te vergelijken met b.v. een Chelsea of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef mash_ het volgende:
Achja geld zegt ook niet alles, kijk maar naar vitesse
Ja..maar ze zijn er nu toch al, dus een miljardair bij Ajax zal het niet meer kapot maken dan dat het nu al is. Een miljardair hoeft geen slecht iets te zijn, zolang hij alleen maar geld geeft voor spelers en zorgt voor een grotere begroting. Er moet beleid zijn, niet zoals Chelsea of Man. Cityquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Flikker op met je miljardairs, die maken het hele voetbal kapot.
Maar zo word het wel, die miljardairs geven alleen geld omdat ze resultaat willen zien. Geven niemand de tijd en passanten worden gelijk ontslagen. Een miljonair bij Ajax zal Ajax op de lange termijn meer kapot maken dan hoe het nu gaat als cruijff en dergelijke komen. Vooral met die financial fairplay shit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja..maar ze zijn er nu toch al, dus een miljardair bij Ajax zal het niet meer kapot maken dan dat het nu al is. Een miljardair hoeft geen slecht iets te zijn, zolang hij alleen maar geld geeft voor spelers en zorgt voor een grotere begroting. Er moet beleid zijn, niet zoals Chelsea of Man. City
Dat krijg je als je puur voetbalt op opportunisme en niet op automatismen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, een Braga b.v. zouden we moeten kunnen hebben zoals we eind vorig seizoen speelde. Jammer dat het dit seizoen ineens weer kut ging. Hopen dat we vanaf volgend jaar een definitieve opmars hebben.
Ajax werd toen niet weggespeeld. En het spel was wellicht niet super(FC Suarez) maar we scoorde en wonnen. Bij vlagen is het nu een stuk beter, maar we scoren niet .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat krijg je als je puur voetbalt op opportunisme en niet op automatismen.
En ik vond het spel van de tweede seizoenshelft vorig seizoen ook helemaal niet goed, maar de punten werden wel binnen gehaald.
Maar tegen een goed voetballend team (Braga) zou je ook vorig seizoen geen schijn van kans hebben gehad. Ajax speelde puur power play voetbal en dat gaat maar eventjes goed als je alle geluk hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax werd toen niet weggespeeld. En het spel was wellicht niet super(FC Suarez) maar we scoorde en wonnen. Bij vlagen is het nu een stuk beter, maar we scoren niet .
Braga valt wel mee, als PSV speelde zoals Benfica thuis en Isac niet blunderde stonden ze nu in de finale.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar tegen een goed voetballend team (Braga) zou je ook vorig seizoen geen schijn van kans hebben gehad. Ajax speelde puur power play voetbal en dat gaat maar eventjes goed als je alle geluk hebt.
Nee, zowel Benfica als Braga zijn gewoon een stukje beter dan PSV.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Braga valt wel mee, als PSV speelde zoals Benfica thuis en Isac niet blunderde stonden ze nu in de finale.
Benfica wel, Braga niet vind ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, zowel Benfica als Braga zijn gewoon een stukje beter dan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |