quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef Houniet het volgende:
Ik ga gewoon daten morgenavond, kwam haar tijdens K-dag tegen en het was best gezellig.
Voel me goed.
Thnx. Komt goed!quote:
Zoiets dus, mis mijn "2e huis" en bepaalde mensen. En heb zin om te huilen, maar ben ook super moe. Dus bedtijdquote:
Overwhelming? Dat is toch juist leuk om te doen allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Mishu het volgende:
Moe. Vandaag contract van mijn kamer ondertekend en het is best overwhelming allemaal. Welke kleur verf stress, is het wel de kleur die ik gekozen had (nee dus bij 1 keer waarschijnlijk)?
Morgen een familiedag. Ik moet dus even gedwongen ontspannen en relaxen maar ik weet niet of ik daar zin in heb nu
Komt wel goed Yukiquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef Sylvana het volgende:
GoedMag na een half jaar beginnen met mijn anti-depressiva afbouwen omdat het al ruim 2 maanden goed met me gaat
Whats wrongquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als dit serieus zo doorgaat is iemand binnen nu en een half jaar z'n baan kwijt. Ben het echt zat nu.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:20 schreef Sylvana het volgende:
GoedMag na een half jaar beginnen met mijn anti-depressiva afbouwen omdat het al ruim 2 maanden goed met me gaat
Waar ben je eigenlijk heen geweest?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:25 schreef Dimens het volgende:
Zo moe, 3 uur op gestaan om het vliegtuig naar Nederland te pakken. Net geland en zit nog in het vliegtuig.
Ik wil slapen.
Misschien beetje boel vertrouwen in jezelfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Voel nu zoveel dat ik ht allemaal maar een beetje probeer te verstoppen. Super druk weekend voor de boeg en totaal geen energie voor... Ben zo bang voor alles wat er komen gaat.. Mis een beetje vertrouwen in mezelf...
Jeeshh die kan ik me wel herinneren , hij had ook interesse in manga enzo nog weleens een pb van hem gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik dit moet brengen.
Vanmiddag is Ezechielk gebeld door het schoonzusje van 8108139dpths met de mededeling dat hij afgelopen weekend zelfmoord heeft gepleegd.
Morgen is de crematie.
De reden dat ik het hier neer zet is omdat hij hier vaak postte.
Ik hoop dat hij nu de rust heeft gevonden waar hij blijkbaar zo wanhopig naar op zoek was.
Rust zacht lieve vriend
Fucking hellquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanmiddag is Ezechielk gebeld door het schoonzusje van 8108139dpths met de mededeling dat hij afgelopen weekend zelfmoord heeft gepleegd.
Morgen is de crematie.
Ik hoop dat hij nu de rust heeft gevonden waar hij blijkbaar zo wanhopig naar op zoek was.
Rust zacht lieve vriend
Ik herinner die onmogelijke username wel! Rust in vrede.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
Jezus, dat meen je niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
Ik wil zo graag dat dit een misselijke grap is. Helaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jezus, dat meen je niet...Het ging wel echt kut met hem maar dit had ik ook weer niet verwacht...
Ik schrik hier van... En wilde net posten dat ik nog maar een uurtje hoef en dan lekker weekend heb... Nu kan me dat ff niet boeien...
Dat gevoel ken ik had ik met die vriend ook de eerste dagen , verschrikkelijk ook voor zijn familie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat dit een misselijke grap is. Helaas.
Ik kreeg het idee dat hij er langzaamaan wel zou komen. Jammer genoeg niet
OMGquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Dat vind ik een mooi idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:35 schreef formerjellybean het volgende:
Kunnen we hier op relaties en psychologie niet even een topic aanmaken ter nagedachtenis aan hem ???
quote:
Dank je schatquote:
Wowquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
Thanx laat het dan wel plaatsen door iemand die hem hier goed kende. Het lijkt me een mooie manier om iemand die hier op fok toch vaak postte te eren.quote:
Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx laat het dan wel plaatsen door iemand die hem hier goed kende. Het lijkt me een mooie manier om iemand die hier op fok toch vaak postte te eren.
damn t was duidelijk dat hij worstelde met heel veel,net op zn eigen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
Schoonzusje kan ook de vriendin van je broer zijn hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie gaan me nu vast haten maar zelfmoord![]()
Kut voor jullie en zijn familie hoor maar zelfmoord![]()
Schoonzusje, nam dus aan dat hij een vriendin had...![]()
Ik vind het vooral kut voor haar...
Wat een rot bericht zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
ik wil wel even zeggen dat jouw nickname + avatar mij echt aan het lachen makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef Lamabal het volgende:
Het is en blijft altijd een bericht wat je niet wilt horen.
Sometimes Life's a bitch
Dat heb ik ook, komt ook wel omdat ik zelf nogal 'diep' heb gezeten in het verleden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:18 schreef whosvegas het volgende:
Het bericht zojuist van 8108139dpths heeft me aangegrepen, ook al kende ik hem niet.
Nouja, zo raar is het ook weer niet. Het is realistisch om te denken dat het leven zo in elkaar zit. Als 95% van Nederland achterlijk veel eet met kerst, staat ook bijna niemand er bij stil dat er een paar landen verderop jonge weeskinderen lijm zitten te snuiven in een riool. Of nog dichter bij huis: dat een moeder met 4 kids 3 straten verderop amper geld heeft om knakworsten te kopen om er toch nog wat van te maken met de kids.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Mishu het volgende:
Het voelt een beetje stom om te posten over wat je voelt als er net iemand zelfmoord heeft gepleegd. Hoe minuscuul zijn dan je eigen zorgen opeens vergeleken daarbij.
En hoe raar is het dan om te zeggen dat het met jou wel super tof wappie gaat.
OT: goed, moe, maar alleen maar leuke dingen.
Ik kende hem niet, maar R.I.P.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen is de crematie.
Rust zacht lieve vriend
Misschien klinkt het egoïstisch en gevoelloos maar het nieuws deed mij weinig. Ik heb hem niet gekend en weet ook niet wat er gaande was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Mishu het volgende:
Het voelt een beetje stom om te posten over wat je voelt als er net iemand zelfmoord heeft gepleegd. Hoe minuscuul zijn dan je eigen zorgen opeens vergeleken daarbij.
En hoe raar is het dan om te zeggen dat het met jou wel super tof wappie gaat.
OT: goed, moe, maar alleen maar leuke dingen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, zo raar is het ook weer niet. Het is realistisch om te denken dat het leven zo in elkaar zit. Als 95% van Nederland achterlijk veel eet met kerst, staat ook bijna niemand er bij stil dat er een paar landen verderop jonge weeskinderen lijm zitten te snuiven in een riool. Of nog dichter bij huis: dat een moeder met 4 kids 3 straten verderop amper geld heeft om knakworsten te kopen om er toch nog wat van te maken met de kids.
Ik las net een oude post (maart in hvjjn) van hem in het zelfmoordtopic, dat hij voor de trein wou springen. Ik vermoed heel erg depressief?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Had 8108139dpths een psychiatrische stoornis?
Als degenen die hem kennen dit niet willen vertellen, hoeft het niet.
Nouja, het kan ook zomaar dat hij bijv. schizofreen was of borderline had.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik las net een oude post (maart in hvjjn) van hem in het zelfmoordtopic, dat hij voor de trein wou springen. Ik vermoed heel erg depressief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |