Toetsenbordinstellingen fixen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg mijn puntjes niet meer op de o
"o
Waarom jank je dan zo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Mijn leven kenmerkt zich door luiheid, zelf zo min mogelijk doen en de rest van de wereld zoveel mogelijk laten doen.
Eén van mijn grootst mogelijke nachtmerries is dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als iemand mijn kind zou pesten zou ik de hellehonden erop af sturen
Alt 148quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"o
ALT148quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"o
zo?quote:
Ketstopic?quote:
Ik ben zo lui, dat ik nu nog huil voor de volle maan van twee weken geleden.quote:
Nu al die hellehonden kopen en trainenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Eén van mijn grootst mogelijke nachtmerries is dat.
quote:
ja...maar ik wil gewoon "oquote:
SPUIT11quote:
Ik wórd dan de hellehond...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
*zucht*quote:
Snap ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een zwaktebodquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zo lui, dat ik nu nog huil voor de volle maan van twee weken geleden.
Nee, VS-101 Internationaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
*zucht*
Landinstelling van je toetsenbord op Nederlands instellen
Eerst stond er "Dit is een topic". Dat is nog tien keer tenenkrommender.quote:
Nog een thee en een koekje erbij? En dan weer lekker klessebessen achter de geraniums!quote:
Ik dacht dat jij dat ervan gemaakt hadquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst stond er "Dit is een topic". Dat is nog tien keer tenenkrommender.
Nee, dat is zo fout dat het leuk is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst stond er "Dit is een topic". Dat is nog tien keer tenenkrommender.
Wat een goede ideeen heb je toch ook Airquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een thee en een koekje erbij? En dan weer lekker klessebessen achter de geraniums!
Maar als je je ermee bemoeit gaan ze hem alleen maar harder pestenquote:
Nee!quote:
Ook goed. Een zo'n kansloze instelling iigquote:
Of dat werkt hangt van je instellingen afquote:
Kom met een alternatief, roepen wat er niet goed is is zoooo makkelijk als je niks beters weetquote:
Koop gewoon een turks toetsenbord, staan ze wel op!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee!
ik heb geen rare toetsenbordindelingen geïnstalleerd staan, alleen US international
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
Dan kun je het beter meenemen en nog steeds niet gebruiken, want zo is het uiteindelijk een berg geworden.
En gelijk mij weer aanwijzen hè!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat ervan gemaakt had
Ik vind dat kletstopic echt wel 80x erger hoor
Het wordt pas interessant als ze het nakend in een bak met vla doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een goede ideeen heb je toch ook Air
Toekijken hoe de taalnazis elkaar verbeteren
ALLES is beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kom met een alternatief, roepen wat er niet goed is is zoooo makkelijk als je niks beters weet
Dat moet te regelen zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas interessant als ze het nakend in een bak met vla doen.
Zo lang blijf ik hier nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En gelijk mij weer aanwijzen hè!
Zorg dat, met behulp van de eerste regel, dat jij het volgende topic opent en fix erin dat het geen datingtopic is, maar dat onschuldig flirten mag.
Meisjes met rode grijze haren, die kunnen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
God wat heb ik toch een hekel aan mijn haar verven
>>> Alles... oke >>> ArTiC ... maak er maar: Dit is het bats- en kets topic vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
ALLES is beter
Die hele zin kan er natuurlijk ook gewoon uit
doorlopen naar het volgende portiek?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Meisjes met rode grijze haren, die kunnen....
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
nog ff en ik flikker die hele OP leeg en dan zoeken jullie het maar uit
Dat is ook weer niet waarquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> Alles... oke >>> ArTiC ... maak er maar: Dit is het bats- en kets topic van
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> Alles... oke >>> ArTiC ... maak er maar: Dit is het bats- en kets topic van
De aarde stopt met draaien als dat niet goed isquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Maar echt, wat doet het ertoe wat er in de OP staat, seriously?
Hoofdhaar is anders wel gewenst hoor.quote:
Dat heet dan ook hoofdhaar. De rest heet haarquote:
En begint te stuiteren...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De aarde stopt met draaien als dat niet goed is
Een streepje mag best hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef MissMSX het volgende:
Dat heet dan ook hoofdhaar. De rest heet haar
Wat, de OP, ja dat kan echt niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope ....vind ik nogal triest eigenlijk
Jij bent echt een ouwe zak he?quote:
Preciesquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat, het gebruik vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit zegt een hoop over jou....quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las 'opneuken' en ik zag het helemaal voor me.
Rolkooi1 zit toch in de telefoonwereld?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En begint te stuiteren...
Maaruh zijn er nog telefoonkiddies hier of moet ik naar het tech forum?
Oh..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit zegt een hoop over jou....
Dingen die ik heul niet wil weten
"Nee hoor lieverd, het maakt mij niet uit. Wat jij wil. Kies jij maar."quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
Nee, kaal is ook goed. Ik ben gewoon flexibel.
Ah, de term die principelozen gebruiken om het voor zichzelf acceptabel te laten klinkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank.quote:
Topquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=edit
Dit is nu de OP en nou nokken met dat gezeik
Wat lief!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Nee hoor lieverd, het maakt mij niet uit. Wat jij wil. Kies jij maar."
een ouwe kale zak?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
'Onschuldig flirten'?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
Wie is dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rolkooi1 zit toch in de telefoonwereld?
smoelquote:
Hai lekker ding. Kom je hier vaker?quote:
Royco1. Misschien kan je 'm even PM'enquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wie is dat?
Naja... ik neem morgen beide tels even mee... misschien dat ze op het werk nog een idee hebben...
Je zei 'kom' *hihi*quote:
What else is new?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
Hoezo geen datingtopic? Wat is er onschuldig aan flirten, mijn hart is godver gebroken. Allemaal leugens in die OP!
Ja, maar niet oudquote:
Boeiendquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
Jij hebt de regels overtreden en bent toch gaan daten. Aanvaard de consequenties van je eigen roekeloosheid. Je bent in iedere OP gewaarschuwd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
Hoezo geen datingtopic? Wat is er onschuldig aan flirten, mijn hart is godver gebroken. Allemaal leugens in die OP!
kusje erop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
Niet waar, de gevolgen stonden nergens vermeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt de regels overtreden en bent toch gaan daten. Aanvaard de consequenties van je eigen roekeloosheid. Je bent in iedere OP gewaarschuwd.
Lees je nooit de kleine lettertjes dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet waar, de gevolgen stonden nergens vermeld.
De gevolgen zijn dan ook te divers. De één eindigt met een gebroken hart, de ander eindigt met een kledder en sommigen zullen zelfs gelukkig eindigen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Niet waar, de gevolgen stonden nergens vermeld.
Echt niet, straks moet ik mijn kapmes nog uit het vet halen om een weg te banen door dat oerwoud.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
"Nee hoor lieverd, het maakt mij niet uit. Wat jij wil. Kies jij maar."
Hoe heb jij MissMSX eigenlijk leren kennen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gevolgen zijn dan ook te divers. De één eindigt met een gebroken hart, de ander eindigt met een kledder en sommigen zullen zelfs gelukkig eindigen.
dat laatste lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gevolgen zijn dan ook te divers. De één eindigt met een gebroken hart, de ander eindigt met een kledder en sommigen zullen zelfs gelukkig eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |