En je had nog geen bericht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef Ewelina het volgende:
Mijn belastingaangifte is gestort![]()
Ik ga zometeen even een jurkje scoren.
Nee, niet gehad. Motorbloempje ook niet. Ik heb begin maart aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je had nog geen bericht?.
Wanneer heb je aangifte gedaan? Ben benieuwd of ik ook wat terug krijg.
Het stelt niet zoveel voorquote:
Stelt best wat voor! Dat soort baantjes kúnnen een mooie manier zijn om 'erin te rollen'!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het stelt niet zoveel voor. Student-assistent bij een grootschalig onderzoek waarbij ik dan data ga invoeren
. Dat soort baantjes zijn alleen vrij gewild bij studenten, dus het is even afwachten of ik het word. Ik vond het al heel wat dat ik op gesprek mocht komen
.
Dat bijles geven vond ik wel echt leuk om te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja, bijles geven heb ik ook nog gedaan ja! Op eigen houtje.
En 1,5 dag bij de LidlDaar was ik ECHT niet voor gemaakt, wat een nare deprimerende bende was dat
Ben zo gauw mogelijk wat anders gaan zoeken
Ik eind maart pas, dus zal hier nog wel even duren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, niet gehad. Motorbloempje ook niet. Ik heb begin maart aangifte gedaan.
Truequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stelt best wat voor! Dat soort baantjes kúnnen een mooie manier zijn om 'erin te rollen'!Ik duim voor joe!
Handig, dan kan Mark meteen een goed woordje voor je doen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Oei! Op Mark z'n werk hebben ze een passende vacature! (waar ik in 2008 ook al eens op gesprek ben geweest). Enige tijd geleden nog contact gehad en toen gaven ze aan dat ze voor 2012 geen dergelijke vacatures verwachten, maar nu dus wel! Zo zie je maar weer dat je altijd zelf de site in de gaten moet houden, want HR-poppetjes laten nooit van zich horen.
Ik 225, daar ben ik blij mee. Beter dat dan dat je iets moet betalen!quote:
Lekker over één kam scherenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Oei! Op Mark z'n werk hebben ze een passende vacature! (waar ik in 2008 ook al eens op gesprek ben geweest). Enige tijd geleden nog contact gehad en toen gaven ze aan dat ze voor 2012 geen dergelijke vacatures verwachten, maar nu dus wel! Zo zie je maar weer dat je altijd zelf de site in de gaten moet houden, want HR-poppetjes laten nooit van zich horen.
Meh, vorig jaar was die veul hogerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik 225, daar ben ik blij mee. Beter dat dan dat je iets moet betalen!
Ja sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker over één kam scherenHoe lang staat de vacature er al op? Hopelijk kan je daar op gesprek!
Misschien krijgt Mark wel een bonus als hij iemand binnen brengt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar als ze zeggen dat ze je in portefeuille houden en contact zullen opnemen als er weer een vaca is, doen ze dat 9 van de 10 keer niet. Vorige keer ben ik binnengekomen met een hele suffe brief, dus ik hoop nu weer succes te hebben met m'n nieuwe brief.
En ik laat Mark erbuiten, denk ik. Die werkt er zelf nog maar een half jaar en moet z'n functioneringsgesprek nog hebben (al ziet het er wel naar uit dat dat allemaal goed gaat komen; als ik hoor wat 'ie allemaal vertelt, is 'ie echt goed bezig daar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |