Naïef als ik ben heb ik de hoop op serieuze antwoorden nog niet helemaal opgegeven.quote:
ja.. hoop dat ik je hier niet mee ga beledigen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Naïef als ik ben heb ik de hoop op serieuze antwoorden nog niet helemaal opgegeven.Vandaar dat ik natuurlijk ook altijd gepest werd: ik ben te goedgelovig.
Als je tijdens de pauze walvisblubber uit een emmer eet steven je recht op een stevig robbertje gepest worden af ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?
Ja ben 't met je eens hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja.. hoop dat ik je hier niet mee ga beledigen..
ik vind het pesten van "sociaal zwakkeren".. mensen die geen tegengas durven te geven, goedgelovig zijn, niet zo mondig zijn e.d. best wel lame. Das ook gewoon niet eerlijk.
neuj, ik ben nu al vergeten wie je bent laat staan dat ik de post nog weetquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ben 't met je eens hoormaar neem m'n post in KLB niet al te serieus verder.
Als ze haar weer hadden laten struikelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Check.. onder valse voorwendselen .. en terecht anders hadden ze haar uitgelachen ..
Dat was een show geweest !!
Gemiste kans zeg ik
Inderdaadquote:
Dus dat !!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Dyll het volgende:
[..]
Als ze haar weer hadden laten struikelen.
Wat ben je toch 'n ADHD'er.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neuj, ik ben nu al vergeten wie je bent laat staan dat ik de post nog weet
ik weet het man, komt door kutshownews wat ik aan het kijken ben.quote:
was dat het? Dat ze haar vroeger gewoon lieten struikelen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Dyll het volgende:
[..]
Als ze haar weer hadden laten struikelen.
Ja ook, ze deden allemaal van zo'n kleine pesterijen. Dat deden die jongens eigenlijk bij iedereen. Eigenlijk gewoon plagen. Maar het probleem is/was dat ze het zichzelf té veel aantrok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef linpunt het volgende:
was dat het? Dat ze haar vroeger gewoon lieten struikelen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit gelezen heb vind ik dat wijf van RTL 4 helemaal 'n zeikerd.
rapestquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit gelezen heb vind ik dat wijf van RTL 4 helemaal 'n zeikerd.
en dan dit 10 episodes lang.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Opmerkelijk wel dat niemand verder enig idee heeft waar ze het over heeft
wie weet is dat ook de insteek.. andere mensen die naar het programma kijken zich beter laten voelen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Godsamme.
Ik word ook gepest en ik voel me nogsteeds beter dan de gasten die me pesten.
Maar misschien is dat omdat ik best arrogant ben, maar toch, jankerd.
dan jijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef BlazingV2 het volgende:
Tja, maar er naar zo een dertig jaar nogsteeds zo te huilen?
Ik ben best arrogant, en heb altijd de neiging om het beter te weten, en ben dus best hatelijk (in de woorden van anderen) en word dus, zoals eerder gezegt, gepest.
Maar ik loop dus gewoon nogsteedst, elke dag, met een "ik ben beter dan jou" bek rond.
mag je het nog pesten noemen als je het terugdeed?quote:
arrogant is niet per se beter of minder irritant dan zielig "slachtoffertje"..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef BlazingV2 het volgende:
Tja, maar er naar zo een dertig jaar nogsteeds zo te huilen?
Ik ben best arrogant, en heb altijd de neiging om het beter te weten, en ben dus best hatelijk (in de woorden van anderen) en word dus, zoals eerder gezegt, gepest.
Maar ik loop dus gewoon nogsteedst, elke dag, met een "ik ben beter dan jou" bek rond.
"Ik ben beter dan jij?"quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
"Ik ben beter dan jij?"
Volgens mij klopt "jou" ook hoor?
Dat is waar, maar ga dan ooit naar je leraar of moeder toe, ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
mag je het nog pesten noemen als je het terugdeed?
[..]
arrogant is niet per se beter of minder irritant dan zielig "slachtoffertje"..
want nu is ze geen makkelijk doelwit om op werk te worden gepest..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Neuralnet het volgende:
Het is schokkend om te zien hoe mensen het probleem bagatelliseren om schuldgevoel en verantwoordelijkheid te vermijden. Pesten wordt zwaar onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen kapot te maken is door pesten. Bij de een kost het hooguit wat meer moeite dan bij de ander.
Was dat hoe je er overheen gekomen bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
mag je het nog pesten noemen als je het terugdeed?
ik deed het gewoon gelijk terug.. dus er was nooit echt een moment geweest dat ik depressief was en daarom 'eroverheen moest komen'..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Was dat hoe je er overheen gekomen bent?
Boeiende invalshoek.
Misschien, maar als je er niks aan doet, dan blijft het ook zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Neuralnet het volgende:
Het is schokkend om te zien hoe mensen het probleem bagatelliseren om schuldgevoel en verantwoordelijkheid te vermijden. Pesten wordt zwaar onderschat. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen kapot te maken is door pesten. Bij de een kost het hooguit wat meer moeite dan bij de ander.
Wat is beter, huilen of terug pesten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Was dat hoe je er overheen gekomen bent?
Boeiende invalshoek.
dus we zijn het allemaal met elkaar eens. :'Dquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef I0_0I het volgende:
In zo'n programma wordt het beeld geschetst dat pesten iets is wat zich alleen op basisscholen afspeelt. Man, dat is gewoon onderdeel van deze wereld.
Later op de middelbare school, op een studie of op je werk zijn die machtsverhoudingen net zo. Dan wordt er misschien niet meer gepest, maar als je dan buiten de boot valt krijg je helemaal geen aandacht meer, is dat zoveel beter?
Pesten bij kinderen is relatief onschuldig. Je hebt het grotendeels zelf in de hand en als je het wil pest je gewoon terug.
Natuurlijk zijn er andere gevallen waarbij een hele groep zich tegen iemand keert en er geweld en chantage is, maar ik heb niet het idee dat dit programma over zulke gevallen is.
Dit is gewoon weer proberen te shockeren met dingen die niet shockerend zijn, waardeloze TV.
Nee, want die mensen zijn inmiddels volwassen en gebruiken geen puberwoorden als "geburned" meer.quote:want nu is ze geen makkelijk doelwit om op werk te worden gepest..
god, hier wordt ze al geburned.. laat staan wat haar collegas haar aan gaan doen omdat ze haar zo hebben gezien op nationale tv..
Dan weet je ook hoe onmogelijk het kan zijn voor een slachtoffer om iets terug te doen. Wat had jij gedaan als het door ging tijdens de middelbare school? Klappen uitgedeeld? Dan gaan ze je negeren en dan?quote:Misschien, maar als je er niks aan doet, dan blijft het ook zo.
Ik kan het weten, op de basisschool werdt ik DAG IN DAG UIT gepest. Vrienden? Dat woord kende ik niet. Elke pauze ruzie, en in de les "HAHA KIJK HEM DAN" of "STINKERD BLEH".
Wel honderd keer is mijn moeder op school gekomen, maar toch stopte het niet.
Ik weet hoe erg pesten kan zijn, en wens het niemand toe, maar als je er niks tegen doet, stopt het ook niet.
Misdaad is ook onderdeel van deze wereld. Dat betekent niet dat we het moeten goedkeuren. Als er nu 5 man je in elkaar gaan trappen, doe je aangifte, maar als jullie allemaal 13 waren en het op school gebeurt, is het "onderdeel van de wereld".quote:In zo'n programma wordt het beeld geschetst dat pesten iets is wat zich alleen op basisscholen afspeelt. Man, dat is gewoon onderdeel van deze wereld.
...
Sure, zal vast niemand meer gepest worden op werk. Droom lekker verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Nee, want die mensen zijn inmiddels volwassen en gebruiken geen puberwoorden als "geburned" meer.
[..]
Dan weet je ook hoe onmogelijk het kan zijn voor een slachtoffer om iets terug te doen. Wat had jij gedaan als het door ging tijdens de middelbare school? Klappen uitgedeeld? Dan gaan ze je negeren en dan?
[..]
Misdaad is ook onderdeel van deze wereld. Dat betekent niet dat we het moeten goedkeuren. Als er nu 5 man je in elkaar gaan trappen, doe je aangifte, maar als jullie allemaal 13 waren en het op school gebeurt, is het "onderdeel van de wereld".
Wie heeft gezegt dat het gestopt is? Het is gewoon doorgegaan maar omdat ik gewoon zo arrogant ben heeft het geen effect meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Neuralnet het volgende:
Dan weet je ook hoe onmogelijk het kan zijn voor een slachtoffer om iets terug te doen. Wat had jij gedaan als het door ging tijdens de middelbare school? Klappen uitgedeeld? Dan gaan ze je negeren en dan?
Ik heb nooit gezegd dat pesten niet erg is, enkel dat je 30 jaar na data niet meer moet janken en gewoon moet doorgaan met je levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Nee, want die mensen zijn inmiddels volwassen en gebruiken geen puberwoorden als "geburned" meer.
[..]
[..]
Misdaad is ook onderdeel van deze wereld. Dat betekent niet dat we het moeten goedkeuren. Als er nu 5 man je in elkaar gaan trappen, doe je aangifte, maar als jullie allemaal 13 waren en het op school gebeurt, is het "onderdeel van de wereld".
eehh, sommige groepen gaan wel normaal met elkaar omquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef I0_0I het volgende:
Later op de middelbare school, op een studie of op je werk zijn die machtsverhoudingen net zo.
niet alle, daar ging het nou juist om.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
eehh, sommige groepen gaan wel normaal met elkaar om
Dat zeggen ze alleen maar...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef FreezePop het volgende:
Dat programma
De mensen die gepest worden herinneren het zich nog. De pesters zullen de vrouw niet eens herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |