quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die niet de lapo hebben maar wel snel het nieuwe topic openen
Had dan dat nummer geplaatst waarvan ik de titel kwijt ben maar die met die negers ik geloof snoop doggquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef dralion13 het volgende:
Pas dan op zn minst de TT aan als je zo nodig een mijlpaal wilt hebben
Dit allebeiquote:
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
Verder over Utrecht dan maar [ afbeelding ]
Dat komt, omdat TS van de SS isquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef K-Cash het volgende:
mensen die aandacht zoeken door een mijlpaal topic snel te openen
Schat die jongeman dan ook niet zo hoog in. Deze teleurstelling heb je dan ook echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef FreezePop het volgende:
ik had van zeroku wel iets beters verwacht, helaas niet aan mijn verwachtingen voldaan. jammer man, heel jammer.
eehmmm dan kom ik op 2 mogelijke nummers voor je uit :quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had dan dat nummer geplaatst waarvan ik de titel kwijt ben maar die met die negers ik geloof snoop dogg
Helemaar waar ditquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schat die jongeman dan ook niet zo hoog in. Deze teleurstelling heb je dan ook echt aan jezelf te danken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
'iets beters' is niet hoog ingeschat. Zelfs de lage verwachting die ik van hem had, heeft hij niet kunnen voldoen. Beetje jammer dit, zal een tijdje duren voordat ik hem dit kan vergeven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schat die jongeman dan ook niet zo hoog in. Deze teleurstelling heb je dan ook echt aan jezelf te danken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef n8n het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Soms heb je je momenten waardoor ik mij herinner waarom ik je ook alweer zo tof vondquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eehmmm dan kom ik op 2 mogelijke nummers voor je uit :
Ik lol'deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch was die lage verwachting die je had, in zijn geval dus een hoge verwachting. Gewoon even bijstellen en de teleurstelling vliegt mee met de wind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
'iets beters' is niet hoog ingeschat. Zelfs de lage verwachting die ik van hem had, heeft hij niet kunnen voldoen. Beetje jammer dit, zal een tijdje duren voordat ik hem dit kan vergeven.
OHJOHOHOH WAT BEN IK BANG.quote:
ik moest hieraan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuisOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
slechte TT, maar TS is wel legaal bezigquote:
Care.quote:
Blijf je zolang wegquote:
Care.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
slechte TT, maar TS is wel legaal bezig
Hooidraad jou lieve glimlach maakt mij in geen 10 jaar kwaadquote:
Banaanvraagquote:
HOHOHOHO nou daar heb je me hoor.quote:
Ik weet wel wat dat zou kunnen zijn, maar lijkt me sterk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, als ik vanaf mn laptop naar Fok wil, kom ik uit op hyves. Wtf?
:3quote:
Heb jij hyves?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aliensquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooooh een gedichtjequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hooidraad jou lieve glimlach maakt mij in geen 10 jaar kwaad
ik zie je op straat
voor een knaak was je mn vaat
maar ik geef je geen knaak en zet je mn huis uit
opgelicht dus nu weer naar Utrecht Centraal met je blokfluit
om toch wat centen te verdienen voor halve liters vannacht
Pas op voor dronken zwervers anders word je nog![]()
Boehoe, het zit je wel diep hequote:
Snap ik helemaalquote:
Start -> Uitvoeren -> cmdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkie zeg eens? Post nu vanaf mn telefoon
grquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
Nou ik ga maar weer, veel plezier met Zeroku
Ik zei plezier en Zeroku in dezelfde zin
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
tot horensquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
werkt niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> cmd
En dan intikken: open C:/Windows/system32/drivers/etc/hosts
En wat er in staat aan mij geven.
Speelt de nieuwe Battlefield zich in Korea af ja ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef dralion13 het volgende:
Een vriend van me is bijna opgepakt door noord-korea wegens spionage
Why? En zit hij in Noord-Korea dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef dralion13 het volgende:
Een vriend van me is bijna opgepakt door noord-korea wegens spionage
Kan ook als je naar start > documenten o.i.d. gaat en dan in die balk kopiëren.quote:
Nee, in real lifequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Speelt de nieuwe Battlefield zich in Korea af ja ?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
'Start -> Documenten -> Wachtwoorden.txt' en dan hier even posten.
Had hij ook wel een beetje aan kunnen zien komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, in real life
Hij zit voor stage in Vladivostok en ging vogels kijken in de buurt van de noord-koreaanse grens. De noord-koreanen vonden het niet prettig dat hij met een telescoop rondliep bij de grens.
Raar dat dat dan niet lukte met zo'n kijker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had hij ook wel een beetje aan kunnen zien komen.
Opzich, maar wat is een leven nou als je geen risico's neemtquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had hij ook wel een beetje aan kunnen zien komen.
Volgens mij iets in de richting van Biologie, dat hij onderzoek doet naar bepaalde diersoorten daar (onder andere amoerpanter)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Wel tof trouwens, een stage die kant op. Wat voor opleiding?
Hmm. Stuk minder spectaculair dan ik dachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de richting van Biologie, dat hij onderzoek doet naar bepaalde diersoorten daar (onder andere amoerpanter)
Opleiding voor spionnen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Stuk minder spectaculair dan ik dacht.
Hoezo, das toch hartstikke vetquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Stuk minder spectaculair dan ik dacht.
Ruslandkunde, Russische taal, kunstgeschiedenis. Zoietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoezo, das toch hartstikke vet
Wat had jij dan verwacht?
Kunstgeschiedenis vind ik nou niet echt spectaculair eigenlijk...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ruslandkunde, Russische taal, kunstgeschiedenis. Zoiets.
Wel als je hier in Rusland bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis vind ik nou niet echt spannend eigenlijk...
Het onderzoek naar het zeldzaamste roofdier ter wereld vind ik persoonlijk spannender klinken
Kijk eens bij de instellingen van je normale browser. :3 En dan onder proxy. Moet je ff instellen dat je niet verbindt met een proxy. Bij Firefox:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja?
Met IE werkt het wel maar dat geduld heb ik niet
Zie mn edit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijk eens bij de instellingen van je normale browser. :3 En dan onder proxy. Moet je ff instellen dat je niet verbindt met een proxy. Bij Firefox:
Opties -> Geavanceerd. En dan staat er ergens "configureer hoe Firefox verbinding maakt met het internet".
Das wel een heul vet museum inderdaadquote:
Niks voor mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe stoer, als je thuis uit zulke glazen drinkt.
Ziet er uit als zo'n waxinelichtjeshouder, met die platte onderkantquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe stoer, als je thuis uit zulke glazen drinkt.
Hoezo nietquote:
Antiekquote:
Kunst.quote:
Hij was wel wat gestressed hoor paar uur geleden met die belhamel in de tuinquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij ligt er wel lekker relaxed bij he.
Functionele kunstquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ja.
[..]
Ja! Daar wil je toch niet uit drinken?! Alleen bekijken ja.
lijken wel op elkaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was wel wat gestressed hoor paar uur geleden met die belhamel in de tuin
[ afbeelding ]
Inderdaad en deze heeft vandaag nog op mn schoot gelegen in de tuin toen ik een sigaretje rooktequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De buren. Jan woont in een Kattenbuurt.
Awhhh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef dralion13 het volgende:
Mijn kat was gister Jaloers omdat er een jong katje (nog geen jaar oud) de tuin in kwam die meer aandacht kreeg
Ja, gekke catlady is hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Henkie94 het volgende:
Ook echt de verhaaltjes die Jan eromheen verzint.
omggg sorry die heb ik over het hoofd gezien ::'( even terugkijken sorry sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jan, je zegt niks over mijn gedicht
Zo mijn best op gedaan
Ja en jij bent een radio onzerrrrrrrrrrrt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef quaas het volgende:
Zijn jullie nou piroateeehh? [ afbeelding ]
hahahahha omgquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef Ragboer het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)_out_na_nemen_hijs// <---
jij was dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en jij bent een radio onzerrrrrrrrrrrt.
hahahhhaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
JanPiraat
Uitkijkend over de verre zee
Staat hij daar gedwee
Een fles bier hand
Een sigaar aan de tand
En zeven jonge maagden in het ruim
Tevreden likt hij van zijn baard het bierschuim
Het is tijd om naar beneden te gaan
Bange meisjes, daar gaat zijn jongeheer van staan
Eén voor één neemt hij hun maagdelijkheid af
Degene die tegenwerkt krijgt onverbiddelijk straf
En als hij klaar is loopt een tevreden JanPiraat naar boven
Want jonge vrouwen van hun maagdelijkheid beroven
Daar krijgt hij dorst van
Zijn mond aan de bierkan
En over 5 minuten weer naar het ruim
Want hij heeft wel weer zin in een verse pruim
Hij wordt nu door de vrouwen aanbeden
En Jan, die blijft voorlopig beneden
Nein, jammer genoeg, zal ik ook een piroat wordeeeeh?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watwatwat?!
Ik mis DJKoelkast wel, is hij al terug?
quote:
Nee.quote:
Hmm kan je doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef quaas het volgende:
[..]
Nein, jammer genoeg, zal ik ook een piroat wordeeeeh? [ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
Loopt er weer een gast mij te stalken op facebook over top stat pro of zo
Bron?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef Ragboer het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)_out_na_nemen_hijs// <---
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb die troep net geblokkeerd. Opfucken.
Ja.quote:
Wat leuk, een dude uit 1994 met een kinderfeestjequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja ik heb wat kinderen in mn kelder.
Kijk, dat jij nou zo gay was dat je K3 leuk vindt, kan ik ook niks aan doen. Maar je moet jezelf niet op anderen projecteren he.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat leuk, een dude uit 1994 met een kinderfeestjeCola en K3
Sorry.quote:
Mijn broertje vindt K3 ook leuk. En nagellak ook. En damesschoenen met hakken ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijk, dat jij nou zo gay was dat je K3 leuk vindt, kan ik ook niks aan doen. Maar je moet jezelf niet op anderen projecteren he.
Toen ik net zo oud was als jij (zei de oude beer) luisterde ik naar The Rasmus o.a.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijk, dat jij nou zo gay was dat je K3 leuk vindt, kan ik ook niks aan doen. Maar je moet jezelf niet op anderen projecteren he.
Hij is in ieder geval wel consistent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt K3 ook leuk. En nagellak ook. En damesschoenen met hakken ook.
We waren eens in een schoenenwinkel en toen pakte hij allemaal van die hoge hakken enzo... De schoenenwinkelmeneer zei tegen hem: Ik hoop dat dit een fase is jongeman.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel consistent.
quote:
Ik had in groep 5 ook een jongen in de klas die altijd nagellak droegquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt K3 ook leuk. En nagellak ook. En damesschoenen met hakken ook.
Hij is 12?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We waren eens in een schoenenwinkel en toen pakte hij allemaal van die hoge hakken enzo... De schoenenwinkelmeneer zei tegen hem: Ik hoop dat dit een fase is jongeman.
[..]![]()
HIJ IS GROOOOTER.
OEHOEEEEEEEE OEHOEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
In the shadowwww, all my life [ afbeelding ]
Ik luister naar zoveel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik net zo oud was als jij (zei de oude beer) luisterde ik naar The Rasmus o.a.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had in groep 5 ook een jongen in de klas die altijd nagellak droeg
Gedeeld door 4.quote:
Je hebt het nu niet over je 3 jarige broertje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We waren eens in een schoenenwinkel en toen pakte hij allemaal van die hoge hakken enzo... De schoenenwinkelmeneer zei tegen hem: Ik hoop dat dit een fase is jongeman.
[..]![]()
HIJ IS GROOOOTER.
En ZO schattig.quote:
Dat ging over zn pim0ltje.quote:
Neenee zn pim0ltje werd groter en dat zei hijjjjj.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gedeeld door 4? Hij is 3 en groter dan jij?
En dat was dan ook nog zo;n "stoere" populaire jongenquote:
Oh wachtquote:
Nice, mijn broertje ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En dat was dan ook nog zo;n "stoere" populaire jongen
Ja, FB status allusss.quote:
Nee nietwaar!!!!quote:
Bloempjequote:
Appeltjequote:
Jij kwam me weer lastigvallen.quote:
Ja, toen je het zei toen herinnerde ik me 't weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice, mijn broertje ook.
[..]
Ja, FB status allusss.
[..]
Nee nietwaar!!!!
Kliboquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef quaas het volgende:
KIibo had naaktfoto's in haar stad verspreid, en nu heeft ze heel veel mannelijke vrienden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BLIJF ZERO BLIJF IK HOU VAN JE.![]()
![]()
![]()
Ons mam was niet zo blij met mijn nachtelijke escapade gisteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BLIJF ZERO BLIJF IK HOU VAN JE.![]()
![]()
![]()
Klibo? Oh, Klibo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef quaas het volgende:
KIibo had naaktfoto's in haar stad verspreid, en nu heeft ze heel veel mannelijke vrienden
Done?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam was niet zo blij met mijn nachtelijke escapade gisteren.
OMG NEE RADIO ONZIN ALLES WAT IK ZEI DAAR IS BIJNA GELOGENNNN.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef quaas het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, toen je het zei toen herinnerde ik me 't weer.
Hoezo? Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam. *zucht*.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met jou?quote:
Wie zegt dat je nu niet liegt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG NEE RADIO ONZIN ALLES WAT IK ZEI DAAR IS BIJNA GELOGENNNN.
[..]![]()
[..]
Hoezo? Die heb ik gemist.
Niets bijzonders. Ik kwam om 4 uur boven en daar werd ze wakker vanquote:
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klibo is mn ONZ Radio nickname. Die kreeg ik van Koelkasssst.
Was je zo actief in ONZ radioquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zitten hier niet in onz radioquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ghehehe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik kwam om 4 uur boven en daar werd ze wakker van.
quote:
Alleen in de SC.quote:
Ik weet wel plekjes waar jij aan mag zitten bij mij.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hier hartstikke eerlijk, want hier posten al mijn homies.
quote:
Ik wil je aanraken op allemaal plekjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet wel plekjes waar jij aan mag zitten bij mij.
Wat?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil je aanraken op allemaal plekjes![]()
![]()
Ga weg pestkopquote:
Ja, zeg dat maar tegen ons mam.quote:
Toevallig, dat ben ik net aan het kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef HappyBob het volgende:
Tijd voor meisjes in de jungle [ afbeelding ]
In mn fotoboek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef quaas het volgende:
Klinker, waar was die foto van je ookalsweer?
Zero's mams, Zero moet blijven. Want ik hou van hem als mijn eigen zoon.quote:
Volgende week bij jou kijken? Lijkt me leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Toevallig, dat ben ik net aan het kijken
Ik heb het doorgegeven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zero's mams, Zero moet blijven. Want ik hou van hem als mijn eigen zoon.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In mn fotoboek.
[..]
Zero's mams, Zero moet blijven. Want ik hou van hem als mijn eigen zoon.
Thanks.quote:
Maar wel eerst Dames in de dop en daarna Oh oh Tirol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week bij jou kijken? Lijkt me leuk [ afbeelding ]
Helemaal toppie.quote:
Ja, die stond in mn fotoboek. Maar niet meer dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef quaas het volgende:
[..]eerlijk gezegd bedoelde ik die van je gezicht
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal toppie.
[..]
Ja, die stond in mn fotoboek. Maar niet meer dus.
En ook GTST dan..dan heb ik ook alles weer gezien die dagquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar wel eerst Dames in de dop en daarna Oh oh Tirol.
Ze wil nog niet echt luisteren.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ook GTST dan..dan heb ik ook alles weer gezien die dag
oh oh Tirol gaat echt te ver bietsjquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar wel eerst Dames in de dop en daarna Oh oh Tirol.
Wacht..Oh Oh Tirol is afgelopen toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Nu genieten van de voorgevel van Anna
Jaquote:
Weet ik. Maar moet morgen ook nog leren enzo. Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn volgens mij wil ons mam hier poetsenquote:
OoooOooo Okok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Maar moet morgen ook nog leren enzo. Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn volgens mij wil ons mam hier poetsen.
Nein, alleen zaterdag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OoooOooo Okok.
Morgen ook werken?
Ons mam altijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Maar moet morgen ook nog leren enzo. Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn volgens mij wil ons mam hier poetsen.
kquote:
Uhuh. En maandag weder naar schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |