Niet de 1e keerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Paul-89 het volgende:
Een betere seizoen ?
Een Ajacied die een FR topic opent ?
Dat bedoel ik. De Nederlandse competitie is aanvallend, het uitgangspunt is goed positiespel en technische spelers komen optimaal tot hun recht. Ideaal voor een Arsenal speler in opleiding. Daarbij staat hij inderdaad elke wedstrijd in de basis en speelt hij in een groot, stadion vol luidruchtige supporters. Ik zie geen reden waarom ze hem zouden weghalen, behalve dat er geen Europees voetbal (quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het kan 2 kanten op, aan de ene kant heeft PIETR helemaal gelijk, maar aan de andere kant, de Nederlandse competitie is super om ervaring op te doen. Hij speelt altijd basis, ze houden zelf volledige zeggenschap en hij is hier helemaal op zijn plaats. De supporters houden van hem, hij houdt van de supporters, dus laat hem gewoon blijven.
Hopen dan maar op een wonder
Het is inderdaad niet te hopen dat Arsenal dat perse wil, maar die jongen heeft nu pas 12 (?) profduels gespeeld in zijn carrière dat Europees voetbal komt nog wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Arsenal ook wel weet dat Feyenoord een plima club is waar mensen zich kunnen ontwikkelen zie Van Persie bv . Maar als ze willen dat Ryo Europese ervaring gaat op doen heb je een probleem
Maar weet ook iemand echt wat er met cissé aan de hand is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Siyara het volgende:
Tot nu toe wel tevreden over van Geel. Maak me alleen zorgen wat voor invloed Cissé en Fernandez op de schulden gaan hebben, dat we niet straks weer terug bij af zijn...
Last van zijn teen. Is als het goed is over nu. Heeft vandaag weer meegetraind met het eerste. Fernandez trainde alweer langer mee volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar weet ook iemand echt wat er met cissé aan de hand is?
Als die gast hier de sterren van de hemel speelt dan is er ook geen uitdaging meer. Zou een mooie speler voor Tottenham Hotspur zijn vind ik. Daar staat hij wrs wel in de basis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Merkie het volgende:
Is het eigenlijk niet jammer dat spelers als bijv. Kalou bij Chelsea in een redelijk nietszeggende rol spelen? Hij presteert wel redelijk, maar hij zal geen onuitwisbare afdruk achter laten. In de Nederlandse competitie kan een speler van dat kaliber tot zowat een legende uitgroeien. Dat bedacht ik me net gewoon.
Bah, modern football.
Ja, wat wil je dan. Overbetaalde 5e klasse spelers halen die geen pepernoot toevoegen en nooit beter zullen worden? Met jongere spelers heb je in ieder geval nog de kans dat ze beter worden. Al is het alleen maar 1 speler die dan weer voor een goed bedrag verkocht kan worden is het het al waard.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Leuk hoor, die toestroom van "talenten" (al kun je Fernandez daar niet erg toe rekenen), maar hoe moet de selectie er dan uit gaan zien? Je kunt nou eenmaal niet met 40 man trainen en met 26 man naar elke wedstrijd toe werken. Nu snap ik dat een Fernandez, Clasie, Nelom voor de breedte worden gehaald, maar op het middenveld heb je al zo veel jonge jongens, dat ik me afvraag of je zo'n Clasie er nu bij wil hebben. Voor Nelom hetzelfde: De Cler vertrekt, en Indi zal blijven. Dan heb je een linksback van 19 en een linksback van 20. Een andere zal er dan niet meer bijkomen. Dat is gewoon een hele matige bezetting. Apart dat ze niet eerst nog even rondkijken voor een iets betere, of met name meer ervaren speler van 27 ofzo.
Wel super natuurlijk dat De Vrij wil blijven, maar dan maar hopen dat Vlaar ook blijft, want met een matige partner presteert hij duidelijk minder (zie afgelopen week met Bahia).
Kalou kiest er zelf voor om een rol in de luwte te blijven spelen bij een topclub. Een basisplaats daar is net een treetje te hoog voor 'm. Blijkbaar vindt hij dit wel best zo. Jammer maar helaas. Heb dan meer respect voor een speler als Van der Vaart. Het niet redden bij Real en dan via HSV naar de Spurs: een club die tegen de absolute top aanschurkt en waar hij vrijwel wekelijks een bepalende rol speelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Merkie het volgende:
Is het eigenlijk niet jammer dat spelers als bijv. Kalou bij Chelsea in een redelijk nietszeggende rol spelen? Hij presteert wel redelijk, maar hij zal geen onuitwisbare afdruk achter laten. In de Nederlandse competitie kan een speler van dat kaliber tot zowat een legende uitgroeien. Dat bedacht ik me net gewoon.
Bah, modern football.
Wat ik zo stuitend vind is dat het op mij overkomt alsof er in het financiele beleid totáál, maar dan ook totáál geen rekening is gehouden met eventuele tegenvallers. Het lijkt net alsof die talentpools en die investeringen in de 'grote spelers' als het ultieme, laatste redmiddel werden gezien. Achteraf gezien is alles volledig misgelopen, met als gevolg dat de schuld vele malen hoger is geworden. Maar we redden het nu toch ook....? Wat was er toen zo belangrijk dat dit onverantwoorde risico is genomen? Het is gewoon uitstel van executie geweest. We spelen nu alsnog middenmoot en hebben nog steeds een schuld. What's the difference.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens vind ik de manier van communiceren van die Varkenoorders nog steeds matig. Ze wijzen wel aardige dingen aan, maar om het echt boeiend te maken moeten ze er dieper en onderbouwder op in gaan. Bijvoorbeeld over die belastingszaak. Ik blijf er bij, ze hebben die zaak keer op keer gewonnen, maar als dan de GKL z'n handen er af trekt willen ze niets liever dan zo snel mogelijk schikken. Met de GKL hadden we die 7.000.000 gewoon in de pocket gehouden.
Wat WEL interessant is, is het feit wat ze aanstippen dat zelfs jongens als De Ign. in die FIF worden gekwakt, wat gewoon absoluut niet de bedoeling was. Dat hieruit blijkt dat die investeerders gewoon sowieso alleen maar winst kunnen draaien is wel mooi aangestipt, al viel zoiets te verwachten. Blokland heeft Cisse binnengehaald onder het mom liefdadigheid, maar dat is dus gewoon duidelijk niet het geval (wat ik ook niet anders had verwacht). Dat er dus nu nog steeds zulke 'lijken uit de kast komen donderen' verbaast me ook voor geen milimeter.
Sterker nog, ik roep al jaren dat talentpools en investeerders nooit goed kunnen zijn: liefdadigheid bestaat in het voetbal niet.
Ik denk ook dat als ze met de VVF genoeg op zouden halen om uit categorie 1 te komen, en ze hadden dan pas de actie Supporters steunen Feyenoord gehouden, met de garantie dat het totaalbedrag direct in 1 speler van niveau wordt gestoken, dit veel meer op zou leveren.
Joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Happel het volgende:
Weet zeker dat de nieuwe topspits die misschien komt, op zo een zelfde manier zal worden gefinancierd. Komt gewoon in de FIF terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |