abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96407455
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:42:21 #2
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96407490
Goeie TS. en TT.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96407507
Een betere seizoen ?
Een Ajacied die een FR topic opent ?
pi_96407526
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Paul-89 het volgende:
Een betere seizoen ?
Een Ajacied die een FR topic opent ?
Niet de 1e keer :')
pi_96407541
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Niet de 1e keer :')
Erg genoeg.
pi_96407569
Paul niet zo zeuren man
pi_96407585
Warum, warum, vragen, vragen, vragen?
pi_96407599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het kan 2 kanten op, aan de ene kant heeft PIETR helemaal gelijk, maar aan de andere kant, de Nederlandse competitie is super om ervaring op te doen. Hij speelt altijd basis, ze houden zelf volledige zeggenschap en hij is hier helemaal op zijn plaats. De supporters houden van hem, hij houdt van de supporters, dus laat hem gewoon blijven.

Hopen dan maar op een wonder
Dat bedoel ik. De Nederlandse competitie is aanvallend, het uitgangspunt is goed positiespel en technische spelers komen optimaal tot hun recht. Ideaal voor een Arsenal speler in opleiding. Daarbij staat hij inderdaad elke wedstrijd in de basis en speelt hij in een groot, stadion vol luidruchtige supporters. Ik zie geen reden waarom ze hem zouden weghalen, behalve dat er geen Europees voetbal ( :( ) wordt gespeeld.
pi_96407950
Nederlandse competitie is gewoon een perfecte competitie voor jonge (top)talenten.
Ryo lijkt het naar zijn zin te hebben bij Feyenoord en hij kan hier echt nog wel dingen leren/fysiek sterker worden. Hopelijk blijft hij nog een jaartje.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:51:07 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96408139
Ik denk dat Arsenal ook wel weet dat Feyenoord een plima club is waar mensen zich kunnen ontwikkelen zie Van Persie bv . Maar als ze willen dat Ryo Europese ervaring gaat op doen heb je een probleem
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_96408451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Arsenal ook wel weet dat Feyenoord een plima club is waar mensen zich kunnen ontwikkelen zie Van Persie bv . Maar als ze willen dat Ryo Europese ervaring gaat op doen heb je een probleem
Het is inderdaad niet te hopen dat Arsenal dat perse wil, maar die jongen heeft nu pas 12 (?) profduels gespeeld in zijn carrière dat Europees voetbal komt nog wel. ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:21:17 #12
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_96410368
Tot nu toe wel tevreden over van Geel. Maak me alleen zorgen wat voor invloed Cissé en Fernandez op de schulden gaan hebben, dat we niet straks weer terug bij af zijn...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_96411002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Siyara het volgende:
Tot nu toe wel tevreden over van Geel. Maak me alleen zorgen wat voor invloed Cissé en Fernandez op de schulden gaan hebben, dat we niet straks weer terug bij af zijn...
Maar weet ook iemand echt wat er met cissé aan de hand is?
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:32:52 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96411111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Maar weet ook iemand echt wat er met cissé aan de hand is?
Last van zijn teen. Is als het goed is over nu. Heeft vandaag weer meegetraind met het eerste. Fernandez trainde alweer langer mee volgens mij.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:39:08 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96411530
Is het eigenlijk niet jammer dat spelers als bijv. Kalou bij Chelsea in een redelijk nietszeggende rol spelen? Hij presteert wel redelijk, maar hij zal geen onuitwisbare afdruk achter laten. In de Nederlandse competitie kan een speler van dat kaliber tot zowat een legende uitgroeien :P . Dat bedacht ik me net gewoon.

Bah, modern football ;( .
2000 light years from home
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:42:44 #16
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_96411748
eens maar hij heeft voor het geld gekozen.
"Ik quote graag mezelf."
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:48:22 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96412122
Zou iedereen doen, maar toch is het jammer.
pi_96412734
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Merkie het volgende:
Is het eigenlijk niet jammer dat spelers als bijv. Kalou bij Chelsea in een redelijk nietszeggende rol spelen? Hij presteert wel redelijk, maar hij zal geen onuitwisbare afdruk achter laten. In de Nederlandse competitie kan een speler van dat kaliber tot zowat een legende uitgroeien :P . Dat bedacht ik me net gewoon.

Als die gast hier de sterren van de hemel speelt dan is er ook geen uitdaging meer. Zou een mooie speler voor Tottenham Hotspur zijn vind ik. Daar staat hij wrs wel in de basis.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 02:45:08 #19
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96419701
Leuk hoor, die toestroom van "talenten" (al kun je Fernandez daar niet erg toe rekenen), maar hoe moet de selectie er dan uit gaan zien? Je kunt nou eenmaal niet met 40 man trainen en met 26 man naar elke wedstrijd toe werken. Nu snap ik dat een Fernandez, Clasie, Nelom voor de breedte worden gehaald, maar op het middenveld heb je al zo veel jonge jongens, dat ik me afvraag of je zo'n Clasie er nu bij wil hebben. Voor Nelom hetzelfde: De Cler vertrekt, en Indi zal blijven. Dan heb je een linksback van 19 en een linksback van 20. Een andere zal er dan niet meer bijkomen. Dat is gewoon een hele matige bezetting. Apart dat ze niet eerst nog even rondkijken voor een iets betere, of met name meer ervaren speler van 27 ofzo.

Wel super natuurlijk dat De Vrij wil blijven, maar dan maar hopen dat Vlaar ook blijft, want met een matige partner presteert hij duidelijk minder (zie afgelopen week met Bahia).
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 6 mei 2011 @ 02:52:30 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96419755
Overigens vind ik de manier van communiceren van die Varkenoorders nog steeds matig. Ze wijzen wel aardige dingen aan, maar om het echt boeiend te maken moeten ze er dieper en onderbouwder op in gaan. Bijvoorbeeld over die belastingszaak. Ik blijf er bij, ze hebben die zaak keer op keer gewonnen, maar als dan de GKL z'n handen er af trekt willen ze niets liever dan zo snel mogelijk schikken. Met de GKL hadden we die 7.000.000 gewoon in de pocket gehouden.

Wat WEL interessant is, is het feit wat ze aanstippen dat zelfs jongens als De Ign. in die FIF worden gekwakt, wat gewoon absoluut niet de bedoeling was. Dat hieruit blijkt dat die investeerders gewoon sowieso alleen maar winst kunnen draaien is wel mooi aangestipt, al viel zoiets te verwachten. Blokland heeft Cisse binnengehaald onder het mom liefdadigheid, maar dat is dus gewoon duidelijk niet het geval (wat ik ook niet anders had verwacht). Dat er dus nu nog steeds zulke 'lijken uit de kast komen donderen' verbaast me ook voor geen milimeter.

Sterker nog, ik roep al jaren dat talentpools en investeerders nooit goed kunnen zijn: liefdadigheid bestaat in het voetbal niet.

Ik denk ook dat als ze met de VVF genoeg op zouden halen om uit categorie 1 te komen, en ze hadden dan pas de actie Supporters steunen Feyenoord gehouden, met de garantie dat het totaalbedrag direct in 1 speler van niveau wordt gestoken, dit veel meer op zou leveren.
pi_96424249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 02:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Leuk hoor, die toestroom van "talenten" (al kun je Fernandez daar niet erg toe rekenen), maar hoe moet de selectie er dan uit gaan zien? Je kunt nou eenmaal niet met 40 man trainen en met 26 man naar elke wedstrijd toe werken. Nu snap ik dat een Fernandez, Clasie, Nelom voor de breedte worden gehaald, maar op het middenveld heb je al zo veel jonge jongens, dat ik me afvraag of je zo'n Clasie er nu bij wil hebben. Voor Nelom hetzelfde: De Cler vertrekt, en Indi zal blijven. Dan heb je een linksback van 19 en een linksback van 20. Een andere zal er dan niet meer bijkomen. Dat is gewoon een hele matige bezetting. Apart dat ze niet eerst nog even rondkijken voor een iets betere, of met name meer ervaren speler van 27 ofzo.

Wel super natuurlijk dat De Vrij wil blijven, maar dan maar hopen dat Vlaar ook blijft, want met een matige partner presteert hij duidelijk minder (zie afgelopen week met Bahia).
Ja, wat wil je dan. Overbetaalde 5e klasse spelers halen die geen pepernoot toevoegen en nooit beter zullen worden? Met jongere spelers heb je in ieder geval nog de kans dat ze beter worden. Al is het alleen maar 1 speler die dan weer voor een goed bedrag verkocht kan worden is het het al waard.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:01:49 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96424731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef Merkie het volgende:

Kalou kiest er zelf voor om een rol in de luwte te blijven spelen bij een topclub. Een basisplaats daar is net een treetje te hoog voor 'm. Blijkbaar vindt hij dit wel best zo. Jammer maar helaas. Heb dan meer respect voor een speler als Van der Vaart. Het niet redden bij Real en dan via HSV naar de Spurs: een club die tegen de absolute top aanschurkt en waar hij vrijwel wekelijks een bepalende rol speelt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_96425934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 02:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens vind ik de manier van communiceren van die Varkenoorders nog steeds matig. Ze wijzen wel aardige dingen aan, maar om het echt boeiend te maken moeten ze er dieper en onderbouwder op in gaan. Bijvoorbeeld over die belastingszaak. Ik blijf er bij, ze hebben die zaak keer op keer gewonnen, maar als dan de GKL z'n handen er af trekt willen ze niets liever dan zo snel mogelijk schikken. Met de GKL hadden we die 7.000.000 gewoon in de pocket gehouden.

Wat WEL interessant is, is het feit wat ze aanstippen dat zelfs jongens als De Ign. in die FIF worden gekwakt, wat gewoon absoluut niet de bedoeling was. Dat hieruit blijkt dat die investeerders gewoon sowieso alleen maar winst kunnen draaien is wel mooi aangestipt, al viel zoiets te verwachten. Blokland heeft Cisse binnengehaald onder het mom liefdadigheid, maar dat is dus gewoon duidelijk niet het geval (wat ik ook niet anders had verwacht). Dat er dus nu nog steeds zulke 'lijken uit de kast komen donderen' verbaast me ook voor geen milimeter.

Sterker nog, ik roep al jaren dat talentpools en investeerders nooit goed kunnen zijn: liefdadigheid bestaat in het voetbal niet.

Ik denk ook dat als ze met de VVF genoeg op zouden halen om uit categorie 1 te komen, en ze hadden dan pas de actie Supporters steunen Feyenoord gehouden, met de garantie dat het totaalbedrag direct in 1 speler van niveau wordt gestoken, dit veel meer op zou leveren.
Wat ik zo stuitend vind is dat het op mij overkomt alsof er in het financiele beleid totáál, maar dan ook totáál geen rekening is gehouden met eventuele tegenvallers. Het lijkt net alsof die talentpools en die investeringen in de 'grote spelers' als het ultieme, laatste redmiddel werden gezien. Achteraf gezien is alles volledig misgelopen, met als gevolg dat de schuld vele malen hoger is geworden. Maar we redden het nu toch ook....? Wat was er toen zo belangrijk dat dit onverantwoorde risico is genomen? Het is gewoon uitstel van executie geweest. We spelen nu alsnog middenmoot en hebben nog steeds een schuld. What's the difference.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 11:34:00 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:51:00 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96426891
Weet zeker dat de nieuwe topspits die misschien komt, op zo een zelfde manier zal worden gefinancierd. Komt gewoon in de FIF terecht.
Elite
Tegen TTIP
pi_96427405
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Happel het volgende:
Weet zeker dat de nieuwe topspits die misschien komt, op zo een zelfde manier zal worden gefinancierd. Komt gewoon in de FIF terecht.
Joh.
pi_96427585
quote:
Precies. En 'topspits' vind ik sowieso al een veel te beladen term. Alsof echte toppers nog naar de Kuip willen komen. :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:36:24 #27
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96428772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

Bron? Zou het wel een goede zaak vinden. Voor de mogelijkheden die Feyenoord heeft is dit een prima back-up voor Vlaar en de Vrij.
quote:
Van Geel wil verdere samenwerking

De nieuwe technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel wil de samenwerking met Excelsior intensiveren. 'Ik hecht veel waarde aan de huidige samenwerking en ook volgend seizoen zullen er weer spelers van Feyenoord bij Excelsior spelen',aldus Van Geel.

Van Geel heeft verder met Excelsior contact over de nieuwe trainer bij de Kralingers. 'Excelsior beslist wie de nieuwe hoofdtrainer wordt, maar onze mening wordt wel gekend'. Verder maakte Van Geel bekend dat de Excelsior-spelers Kaj Ramsteijn en Jordy Clasie de voorbereiding op het nieuwe seizoen bij Feyenoord meemaken.
quote:
KNVB straft Feyenoord

De tuchtcommissie van de voetbalbond KNVB heeft Feyenoord een boete van 7.500 euro opgelegd. De Rotterdamse club krijgt de straf omdat aanhangers op 20 februari bij de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag in het bezoekersvak stoelen hebben vernield en beschadigd en ermee hebben gegooid.

[ Bericht 14% gewijzigd door H.M.Murdock op 06-05-2011 12:43:16 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:41:32 #28
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96428998
quote:
Van Geel laat vermogende 'vrienden' met rust

Martin van Geel zal als technisch directeur van Feyenoord pas in het 'laatste geval' een beroep doen op mogelijke financiële steun van de vermogende Vriendenclub van Feyenoord (VvF). Dat benadrukte de nieuwe topman in De Kuip donderdag tijdens zijn eerste perspraatje.

We zoeken nog een aanvalsleider, een linksback en aanvallend ingestelde middenvelder', gaf hij te kennen. 'De spitspositie heeft daarbij prioriteit. We willen voorin een aanspeelpunt hebben, een soort kapstok waaraan we ons aanvalsspel kunnen ophangen. Hij moet goed kunnen koppen en trefzeker zijn in de afronding. Maar we kunnen geen miljoenen investeren.'

Van Geel: 'Pas als iedereen binnen de club ervan overtuigd is, dat we onze nieuwe spits hebben gevonden, klop ik misschien bij de VvF aan. Maar daar wil ik zeer terughoudend in zijn. Ik wil eerst alle andere opties onderzocht hebben.'

Feyenoord werkt ook komend seizoen met een salarisplafond van 12 miljoen euro voor de A-selectie. Voor individuele contracten is volgens Van Geel geen maximaal bedrag afgesproken. Dat geeft hem de ruimte een eventuele topspeler een hoger salaris te geven dan de andere grootverdieners in de selectie. Zo lang Feyenoord nog in categorie 1 van het licentiereglement zit, mag de club echter zonder externe geldschieters geen aankopen doen. De Rotterdamse clubleiding hoopt in 2012 de financiële gevarenzone van het betaalde voetbal te verlaten.

Feyenoord geeft komend seizoen opnieuw 2,6 miljoen euro aan de jeugdopleiding uit. 'Die staat als een huis, het is één van de beste van Nederland', betoogde Van Geel. 'Aan dat bedrag zal dan ook niet worden getornd.'
Michael Owen is volgend seizoen transfervrij? ;)

quote:
Arsenal beslist pas na de zomer over Miyaichi

Feyenoord hoort pas in de aanloop naar het nieuwe seizoen of de Japanse aanvaller Ryo Miyaichi terugkeert in Rotterdam. De getalenteerde tiener kwam in de winterstop op huurbasis over van Arsenal. De Rotterdamse clubleiding wil de Aziatische smaakmaker graag nog minimaal een jaartje in De Kuip houden, maar moet afwachten wat zijn Engelse werkgever met hem van plan is. 'Arsenal neemt over Ryo pas in de voorbereiding een beslissing', liet de nieuwe technisch directeur Martin van Geel vandaag weten.

'Dat moeten we respecteren. Hij zal waarschijnlijk nog niet bij Arsenal gaan spelen, omdat de Engelse reglementen dat niet toestaan. Maar het kan zijn dat hij bij een andere club in Europa wordt ondergebracht. Uiteraard hopen we dat Feyenoord opnieuw de voorkeur krijgt. Hij is tenslotte al een beetje gewend hier.'
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_96429010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies. En 'topspits' vind ik sowieso al een veel te beladen term. Alsof echte toppers nog naar de Kuip willen komen. :')
Echte toppers niet, maar dat is nooit zo geweest. Je moet het hebben van jeugdopleiding en scouting. Omdat er voor volgend jaar nog geen goede spits in de jeugd zit moeten we die scouten. Daarom moet dat scoutingsapparaat even nagekeken worden, want er zijn echt te lang geen nieuwe topspelers uit de scouting voortgebracht.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:42:22 #30
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96429034
quote:
Sekou Cissé ziet na maanden wachten dan eindelijk licht aan het einde van de tunnel. De aanvaller van Feyenoord, die in september voor het laatst in actie kwam en vervolgens kwakkelde met een teenblessure, deed donderdag een volledige groepstraining mee. “Ik ben erg blij dat ik deze stap heb gezet. Hier heb ik lang naar uitgekeken”, zei Cissé op de website van Feyenoord.

De aanvaller kwam dit seizoen pas in één competitiewedstrijd in actie en speelde nog wat minuten mee in de Europa League en KNVB-beker. Nu voelt hij zich weer goed: “De medische staf liet de beslissing om weer helemaal aan te sluiten aan mij. Ik voelde me goed en soms moet je stappen durven zetten”, zei de Ivoriaan na de oefensessie van donderdag. “Ik ben erg blij over hoe de training is verlopen.”

De selectie heeft na de groepstraining van donderdag drie dagen vrijaf, maar Cissé zal bij Feyenoord individueel verder trainen. “Ik moet sterker worden”, zei hij. “Ik heb lang niet met de groep mee kunnen doen en ik merkte dat ik aan het einde van de training vermoeider werd. Niet gek natuurlijk, maar ik kan het me niet veroorloven om een paar dagen niets te doen. Volgende week wil ik weer met de groep meedoen en dus train ik voor mezelf door.”

Cissé sluit wel uit dat volgende week al van de partij is in de wedstrijd tegen NEC. “Ik richt me volledig op volgend seizoen”, zei hij. “Voor mij is het het belangrijkste om er dan weer te staan. Spelen tegen NEC is geen optie, ook niet nu ik weer met de groep heb meegetraind. Dat laatste is vooral een mooie opsteker richting volgend seizoen.”
Beloning voor het harde werken ^O^
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:57:38 #31
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_96429689
quote:
feyenoordtime.nl
Lezerscolumn

Tim moet op zijn tenen wegsluipen
Momenteel is Rotterdam in rep en roer. We weten niet meer waar we het moeten zoeken, de stad schaamt zich. De luiken van alle huizen zijn gesloten en de tissues zijn niet aan te slepen, velen lopen met gebogen hoofd over straat.

Er heerst in Rotterdam een grafstemming die het midden houdt tussen de collectieve rouw zoals we die zagen in Japan na de tsunami, en de collectieve schaamte onder de Duitsers na de Tweede Wereldoorlog. De reden? Het contract van Tim de Cler wordt niet verlengd.

Tim de Cler is een multimiljonair die de bank warm houdt bij Rotterdams Trots. Jarenlang zoog hij de bankrekening leeg van het noodlijdende Feyenoord. In de Kuip wordt het printpapier al jaren dubbel gebruikt zodat het salaris van Tim kan worden uitbetaald. Iedere maand ongeveer een ton en dat vier jaar lang.

Tim behoort tot een groep oudere spelers die door Peter Bosz voor veel te veel geld naar de Kuip werd gehaald. Een paar jaar later resulteerde dat in een failliet Feyenoord dat zich met een sterk verjongde ploeg al watertrappelend maar ternauwernood boven water weet te houden in de Eredivisie.

Tim streek gedurende de afgelopen jaren een miljoenensalaris op maar is nu 'gekwetst' omdat de directie hem geen nieuw contract wil aanbieden. Hoe haalt Feyenoord het ook in zijn hoofd om een vetbetaalde vedette die al jarenlang niets aan het team toevoegt geen contractverlenging aan te bieden?

Dat is de vraag die op het moment door de hoofden van alle Rotterdammers spookt. Kijkend naar het nieuwe Feyenoord komen ze echter maar tot een gezamenlijk antwoord: Tim de Cler moet zich kapot schamen en op zijn tenen de Kuip verlaten. En niemand zal hem opmerken, want Tim is allang vergeten.
Tim wie?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:00:08 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_96429789
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tim wie?
Weer zo'n column met het niveau van een kleuter dat op feitelijke onwaarheden berust.

Ten eerste is De Cler "in zijn ziel geraakt" omdat hij zijn basisplaats verloor na een blessure, niet omdat er geen nieuw aanbod is gedaan.

Ten tweede: waarom moet De Cler zich schamen omdat hij een hoog salaris heeft? Dat heeft Feyenoord hem zelf aangeboden.

Ten derde: De Cler heeft 87 wedstrijden gespeeld in vier jaar tijd. Blijkbaar vond Feyenoord dat hij wel genoeg toevoegt anders wordt hij niet zo vaak opgesteld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_96430264
quote:
Dat lijkt me ook. Gelukkig is de schuld - als ik het goed begrepen heb - al wel teruggedrongen tot zo'n 10 miljoen.

Het is dus te hopen dat we dankzij aflopenden contracten, enkele redelijke transfers waardoor we ieder jaar weer een beetje meer kunnen aflossen, ieder jaar weer wat meer kunnen groeien en investeren in de selectie waarmee we weer de weg omhoog inzetten, wat weer zorgt voor meer inkomsten etc.

Toch heb ik de laatste tijd wel het gevoel dat Feyenoord de goede weg is ingeslagen en het wel goed gaat komen. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_96430487
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Gelukkig is de schuld - als ik het goed begrepen heb - al wel teruggedrongen tot zo'n 10 miljoen.

Het is dus te hopen dat we dankzij aflopenden contracten, enkele redelijke transfers waardoor we ieder jaar weer een beetje meer kunnen aflossen, ieder jaar weer wat meer kunnen groeien en investeren in de selectie waarmee we weer de weg omhoog inzetten, wat weer zorgt voor meer inkomsten etc.

Toch heb ik de laatste tijd wel het gevoel dat Feyenoord de goede weg is ingeslagen en het wel goed gaat komen. :)
Het enige lichtpuntje in de duisternis vind ik het aantrekken van Martin van Geel. Voor de rest is het nog maar afwachten.
pi_96430732
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Michael Owen is volgend seizoen transfervrij? ;)

[..]

Als die naar de Kuip wilt komen eet ik alle sokken uit mijn sokkenla op
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:26:27 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96430903
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat zeker, ja. Blijf het alleen jammer dat mensen die verantwoordelijk zijn voor de misère kunnen blijven zitten. Dat moet veranderen, zodat we echt vooruit kunnen.
Elite
Tegen TTIP
pi_96430944
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zeker, ja. Blijf het alleen jammer dat mensen die verantwoordelijk zijn voor de misère kunnen blijven zitten. Dat moet veranderen, zodat we echt vooruit kunnen.
Eens. Hoe zit het nou eigenlijk met dat nieuwe stadion? Dat was toch de reden dat Gudde werd aangesteld?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:44:23 #38
53267 TC03
pi_96431710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eens. Hoe zit het nou eigenlijk met dat nieuwe stadion? Dat was toch de reden dat Gudde werd aangesteld?
Nee, Gudde is aangesteld om de proftak, amateurtak en het stadion weer samen te voegen.
pi_96432107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, Gudde is aangesteld om de proftak, amateurtak en het stadion weer samen te voegen.
Volgens mij was een belangrijke reden toch ook echt dat hij als voormalig ambtenaar van de gemeente Rotterdam goede contacten had in dat circuit en zodoende een positieve impuls kon geven richting het bouwen van een nieuw stadion.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:56:06 #40
53267 TC03
pi_96432256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens mij was een belangrijke reden toch ook echt dat hij als voormalig ambtenaar van de gemeente Rotterdam goede contacten had in dat circuit en zodoende een positieve impuls kon geven richting het bouwen van een nieuw stadion.
quote:
Bij Feyenoord heeft Gudde naast de dagelijkse leiding over de organisatie onder andere het begeleiden van de eenwording van profs, amateurs en stadion in zijn takenpakket.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
pi_96432720
quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat dit zijn takenpakket is betekent niet dat dat de réden voor zijn aanstelling was.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/14599__rss.php
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:30:10 #42
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_96433686
quote:
Slechte zaak. De vorige spits die op die manier is gekocht (met vreemd geld) is ook al zo'n succes geweest. Zie die dan eerst te lozen ofzo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:01:07 #43
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96434934
Reeds lange tijd is het vertrek van financieel directeur Onno Jacobs een vurige wens van vele Feyenoord-supporters. Bij diverse gelegenheden is dit kenbaar gemaakt; middels spandoeken, tijdens gesprekken met de Vrienden van Feyenooord, op internet, door een groot deel van de verzamelde supporters na afloop van de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Deze vurige wens heeft uiteraard niets met de persoon te maken, maar alles met zijn functioneren. Beter gezegd: Met zijn disfunctioneren. In elk zichzelf respecterend bedrijf, zou een directielid worden afgerekend op de puinhoop die Onno Jacobs er bij Feyenoord van gemaakt heeft. Als de persoon in kwestie al niet de eer aan zichzelf houdt. Zo niet bij Feyenoord

De cijfers spreken boekdelen. Onno Jacobs treedt gedurende het boekjaar (lees: seizoen) 2005-06 als financieel directeur in dienst bij Feyenoord, een boekjaar dat Feyenoord is begonnen met een negatief eigen vermogen van ¤ 2.904.000. Ultimo juni 2010 bedroeg het eigen vermogen maar liefst ¤ 34.822.000 negatief!

Wij vragen ons af of deze cijfers op zichzelf al niet meer dan genoeg zijn om met een dergelijk advies (ontslag Onno Jacobs) te komen. Immers, bij welk bedrijf kan een financieel directeur die eindverantwoordelijk is voor dergelijke cijfers nog aanblijven? Toch hebben wij in een aantal artikelen chronologisch uiteengezet hoe het zo ver heeft kunnen komen. Onno Jacobs is gedurende deze reconstructie altijd als volwaardig onderdeel van de directie, en dus niet een of ander simpel boekhoudertje, medeverantwoordelijk geweest voor wat misschien wel had geleid tot het faillissement van Feyenoord. Zonder interventie van de Vrienden van Feyenoord was een faillissement immers angstvallig dichtbij gekomen.

Deel I: Gegokt en verloren
Deel II en III: Gegokt en verloren

Vandaag deel IV: Jaarcijfers 2009 2010, FIF, en de Vrienden van Feyenoord

In december 2010 maakt Feyenoord de cijfers over het boekjaar 2009-10 bekend. Ultimo juni 2010 bedraagt het negatief eigen vermogen maar liefst 34.8 miljoen, tegen 23.3 miljoen een jaar eerder. De verslechterde vermogenspositie wordt veroorzaakt door een verlies (resultaat na belastingen) van maar liefst ¤ 14.547.000, enigszins gecompenseerd door het verkopen van 3.000 aandelen (¤ 3.000 nominaal, ¤ 2.997.000 agioreserve). Deze cijfers zijn wederom dramatisch, maar belangrijker is wellicht de passage bij Gebeurtenissen na balansdatum:

Op 28 oktober 2010 is bekend geworden dat het eigen vermogen van Feyenoord Rotterdam N.V., in een eerste tranche, door middel van een kapitaalinjectie ter grootte van ¤ 15,1 miljoen zal worden versterkt. Deze kapitaalinjectie wordt gerealiseerd door omzetting van langlopende leningen in eigen vermogen en additionele kapitaalstortingen. In een overeenkomst met VvF B.V. is vastgelegd dat de kapitaalinjectie zal plaatsvinden door storting op uit te geven aandelen. De uitgifteprijs van de aandelen is afhankelijk van de totale kapitaalinjectie. Het aandelenbelang dat de VvF kan verwerven is ten hoogste 49,9%. De verwerving van aandelen door VvF B.V. kan behoudens de eerste tranche van minimaal ¤ 15 miljoen gefaseerd plaatsvinden.

Het bedrag aan kapitaalstortingen is helaas beperkt, het grootste deel van de kapitaalinjectie bestaat uit de omzetting van langlopende leningen. Het FIF speelt een bijzondere rol in deze constructie en met name de totstandkoming hiervan. De laatste puzzelstukjes met betrekking tot dit investeringsfonds maken duidelijk hoe Feyenoord met de rug tegen de muur wel akkoord moest gaan met het voorstel van de Vrienden van Feyenoord.

In totaal zijn voor een bedrag van ¤ 12.360.000 vijf spelers ondergebracht in het FIF. Naast de in de delen I, II en III reeds bekend gemaakte namen en bedragen zijn dit Ignjatovic (¤ 663.000) en Mokotjo (¤ 250.000). Naast de transfersom zijn ook de commissie, het tekengeld en het salaris voor het eerste contractjaar van deze spelers in het FIF ondergebracht. In geval van een tekort wordt dit tekort, nadat alle spelers uit het mandje bij Feyenoord zijn vertrokken, omgezet in een lening aan Feyenoord, welke binnen drie jaar wordt afgelost en waarop 5% rente vergoed wordt, aldus Onno Jacobs onder het kopje Terugbetaling in een memo inzake aanpassingen van de voorwaarden van het FIF d.d. 16 maart 2010.

Een lagere opbrengst dan het bedrag waarvoor de speler in het FIF is opgenomen, betekent dus automatisch dat dit verschil wordt omgezet in een lening. Een transfervrij vertrek van een of meerdere van deze spelers had dus desastreuze gevolgen kunnen hebben, worst-case scenario: een lening van ¤ 12.360.000, in drie jaar af te lossen, tegen 5% rente per jaar. Dat dit de definitieve nekslag voor Feyenoord had kunnen betekenen, omdat Feyenoord hier gezien de toenmalige financiële situatie simpelweg niet toe in staat was geweest, behoeft geen verdere uitleg.

Zeker gezien het feit dat Ignjatovic reeds na een half jaar in het tweede elftal weer is weggestuurd, Sekou Cissé en Dani Fernandez al geruime tijd geblesseerd zijn en Karim El Ahmadi na ruzie met vooral Mario Been en Leo Beenhakker verhuurd is aan een club in het Midden Oosten.

Enkele retorische vragen rijzen op: Hoe heeft een financieel directeur, een volwaardig directielid, ooit zulke keuzes kunnen maken en/of akkoord kunnen gaan met genomen beslissingen? Keuzes waarover mededirectielid Eric Gudde later zal aangegeven dat er is gegokt en verloren. Hoe kan het dat er investeringen gedaan zijn waarover nota bene de heer Jacobs zélf aangaf dat ze zouden leiden tot onverantwoorde risicos? Maar bovenal, hoe kan het dat onze club structureel zo slecht bestuurd is en wordt? Hoe kan het dat ons Feyenoord zo ver is weggezakt dat een faillissement onafwendbaar leek? En hoe kan het dat de verantwoordelijke daarvoor, de heer Jacobs, nog altijd op zijn plaats zit?

Dat het met Feyenoord op zijn zachtst gezegd niet goed ging, realiseerden de Vrienden van Feyenoord (VvF) zich gelukkig ook. Op 28 oktober 2010 wordt het Vrienden van Feyenoord-plan gelanceerd en steekt men 17 miljoen (volgens het jaarverslag dus 15.1 miljoen) in de club waarmee de schuldenpositie, op dat moment rond de 43 miljoen euro, flink verbeterd. Echter, in tegenstelling tot wat velen denken, bestaat die 17 miljoen niet uit louter nieuwe gelden. Want zo blijkt: Veruit het grootste deel van de schuldenlast van het FIF is omgezet in aandelen. Verder is bekend dat minimaal anderhalf miljoen euro aan overige schulden in aandelen zijn omgezet. In totaal dus een aanzienlijk deel van de 17 miljoen. Direct is ook bekend dat bij (minimaal) 30 miljoen euro 49.9% van de aandelen in handen zullen komen van de VvF. Zodra dit bedrag bereikt is, krijgt men ook het recht op drie van de maximaal zeven zetels in de Raad van Commissarissen.

Het mes snijdt voor de Vrienden van Feyenoord aan twee kanten: enerzijds behoeden zij Feyenoord voor een naderend faillissement, anderzijds hebben zij door schulden om te zetten in aandelen een kans gekregen hun geld ooit nog terug te zien. Of het verstandig is om voor zo weinig geld zo veel zeggenschap aan een groep investeerders te geven is een vraag die helaas niet eens gesteld hoeft te worden. Feyenoord had op dat moment namelijk geen andere keus, zoals overigens ook erkend door commercieel directeur Mark Koevermans. De club stond met de rug tegen de muur. Door het eigen jarenlange wanbeleid!

Vast staat ook dat onze club nooit in deze situatie had mogen komen. Wij hopen middels deze en voorgaande berichten ons advies om de heer Jacobs op non-actief te stellen meer dan voldoende onderbouwd te hebben. Hoe kan iemand die de club aan de rand van de afgrond heeft gebracht nog aanblijven? Ten slotte vragen wij ons af waarom de heer Jacobs door sommigen binnen de club wordt afgeschilderd als slechts een eenvoudige boekhouder. Als volwaardig directielid is hij veel meer dan dat. Daarnaast is een salaris van ruim 16.000 euro per maand naar onze mening ietwat veel voor een eenvoudige boekhouder.

Overigens staat Onno Jacobs nog altijd de wederopstanding van Feyenoord in de weg daar vele supporters, waaronder enkele zeer welgestelde supporters, weigeren geld te storten in de bodemloze put Feyenoord, zo lang de heer Jacobs in functie is. Kortom:

Beste Onno, u heeft gegokt en verloren. Gegokt en verloren met geld van Feyenoord. Doe ons, supporters en tegenwoordig ook investeerders, een plezier: Trek uw conclusies. Immers: Clubbelang boven eigenbelang!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:58:48 #44
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96437536
En nu?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:05:06 #45
268409 voice-over
pi_96437796
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nu?
Jacobs wegsturen met een rechtmatige gouden handdruk van ¤ 500.000? Daar schiet Feyenoord veel mee op. NOT!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:16:29 #46
124676 RobertoCarlos
pi_96438274
Waarom dan?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:32:24 #47
268409 voice-over
pi_96439002
Omdat Feyenoord geen geld heeft. Ofwel, er is dan geen geld meer voor een broodnodige nieuwe spits.
pi_96442745
Die Jacobs moet gewoon zijn biezen pakken, wordt gehaat, tot op het bot. Er zijn mensen die hem dood willen hebben, hij kan beter heel snel een vliegtuig richting *insert willekeurig land dat ver weg ligt* en nooit meer terugkomen.

Snap ook niet dat hij kan blijven zitten, dat is toch onmogelijk?
pi_96442929
Ik zeg jacobs hoofdelijk aansprakelijk stellen voor onbehoorlijk bestuur..

Goede uiteenzetting van de varkenoord groep. Had alleen het idee dat ze met meer zouden komen dan alleen jacobs. Feitelijk wisten we dit al, alleen is het in detail uitgewerkt. Waarvoor hulde. Alleen, wat nu? Jacobs gaat nooit uit zich zelf het hazenpad kiezen..
#12 is not for sale!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:40:25 #50
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96443645
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:17 schreef Haringkop het volgende:
Ik zeg jacobs hoofdelijk aansprakelijk stellen voor onbehoorlijk bestuur..

Goede uiteenzetting van de varkenoord groep. Had alleen het idee dat ze met meer zouden komen dan alleen jacobs. Feitelijk wisten we dit al, alleen is het in detail uitgewerkt. Waarvoor hulde. Alleen, wat nu? Jacobs gaat nooit uit zich zelf het hazenpad kiezen..
Hem hoofdelijk aansprakelijk stellen lijkt me niet te lukken.

In principe zeggen ze niets wat niet allang bekend was, maar het netjes in een rijtje gezet is het toch wel fijn. Naast de schulden zit je dus ook nog met de FIF en de talentpools, wat wil zeggen dat er eigenlijk praktisch 50 miljoen moest worden afbetaald. De VvF gaan ons daar echt lang niet vanaf helpen ofzo.
pi_96443985
quote:
Craig Bellamy heeft er geen moeite mee om ook volgend seizoen het shirt van Cardiff City te dragen. Zelfs het missen van eventuele promotie naar de Premier League is voor de 31-jarige aanvaller geen obstakel.

Door Manchester City is Bellamy dit seizoen op huurbasis ondergebracht bij de formatie uit Wales. Bij zijn eigenlijke werkgever loopt zijn contract nog twee seizoenen door, maar de routinier hoopt ook komend seizoen in Cardiff te mogen spelen. "Als dit jaar een gemiste kans is, dan zal ik hier volgend seizoen ook zijn", zegt Bellamy, die claimt 'begaan' te zijn met de club. "Ik blijf. Met deze club wil ik naar de Premier League."

Bellamy was dit seizoen goed voor tien doelpunten in 32 optredens. De Welshman zou naar verluidt op belangstelling van meerdere clubs kunnen rekenen, maar buiten Cardiff is Manchester City de enige optie. "Manchester City kent mijn situatie. Naast Cardiff zijn The Citizens de enige waarvoor ik wil spelen in de Premier League."
Ben blij dat te horen. We moeten investeren in jonge mensen en niet in oude
pi_96443992
Stokstaart gaat een hoop bier ontvangen.
pi_96447784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hem hoofdelijk aansprakelijk stellen lijkt me niet te lukken.

In principe zeggen ze niets wat niet allang bekend was, maar het netjes in een rijtje gezet is het toch wel fijn. Naast de schulden zit je dus ook nog met de FIF en de talentpools, wat wil zeggen dat er eigenlijk praktisch 50 miljoen moest worden afbetaald. De VvF gaan ons daar echt lang niet vanaf helpen ofzo.
Was ook meer een zure reactie van mij. Pas bij bewuste misleiding kan je het daar op gooien. Dit is gewoon van het niveau 'ongeschikt', maar dat was ook wel langer bekend. Zolang er geen serieuze berichten zijn dat jacobs vele miljoenen tegenhoudt, zal hij wel voorlopig blijven zitten...
#12 is not for sale!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:22:06 #54
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96458560
Ik vraag me af of we niet beter de spits van Sparta hadden kunnen halen ipv die van Excelsior. Is dan ook al wel 26 en speelt nog eerste divisie, maar scoort er wel 29 en is met 1,93m en 88 kilo een interresant breekijzer, terwijl Fernandez toch een echte counterspits is. Denk dat we blij mogen zijn als hij volgend jaar 20 optredens (waarvan 15 invalbeurten) en ca. 5 doelpunten maakt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:33:43 #55
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96459051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me af of we niet beter de spits van Sparta hadden kunnen halen ipv die van Excelsior. Is dan ook al wel 26 en speelt nog eerste divisie, maar scoort er wel 29 en is met 1,93m en 88 kilo een interresant breekijzer, terwijl Fernandez toch een echte counterspits is. Denk dat we blij mogen zijn als hij volgend jaar 20 optredens (waarvan 15 invalbeurten) en ca. 5 doelpunten maakt.
INa, in die twee seizoen eredivisie was hij niet geweldig. Eerste seizoen ging goed en scoorde die er een stuk of 15, tweede seizoen had ie er nog maar 6 gemaakt.
Goede jupiler spits maar hij is geen eredivisie niveau.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:39:23 #56
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96459351
quote:
Luc Castaignos heeft er vanavond van langs gekregen van Johan Derksen. De voetbalanalyticus noemde de spits van Feyenoord, die deze zomer naar Inter vertrekt, in tv-programma Voetbal International ‘een hooghartige blaag’.

Derksen deed zijn uitspraken naar aanleiding van een voorval bij VVV-Venlo, waar Feyenoord afgelopen zondag met 3-2 verloor. Een Feyenoord-supporter zou met zijn zoontje naar Venlo zijn gereden om handtekeningen van de spelers te vragen. Alle voetballers zouden een krabbel hebben gezet, behalve Castaignos, die de fans voorbij liep alsof ze er niet stonden.

‘Eigenlijk moet een technisch directeur zo’n jongen meteen op de vingers tikken. Het enige moment waarop voetballers contact met hun fans hebben, is als ze van de bus naar het stadion lopen. Maar Castaignos negeert zijn eigen achterban.’

Over de aankomende overstap van de 18-jarige spits naar Inter, was Derksen ook niet positief. ‘Ze gaan hem waarschijnlijk uitlenen aan een club in de Serie B. Dan speel je daar elke week voor 1500 man in de provincie. Nee, dan had hij beter bij Feyenoord in de volle Kuip kunnen blijven voetballen. Veel beter voor zijn ontwikkeling.’
pi_96465417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:39 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Heeft ie weer wat gevonden om te janken die meesmuil :{w

quote:
KNVB straft Feyenoord

De tuchtcommissie van de voetbalbond KNVB heeft Feyenoord een boete van 7.500 euro opgelegd. De Rotterdamse club krijgt de straf omdat aanhangers op 20 februari bij de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag in het bezoekersvak stoelen hebben vernield en beschadigd en ermee hebben gegooid.
Dit meldt Feyenoord vandaag op zijn website.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)raft-Feyenoord.dhtml
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:00:16 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96465752
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heeft ie weer wat gevonden om te janken die meesmuil :{w

[..]

Ergens moet ik 'm wel gelijk geven wat betreft de stap naar Inter - veel te vroeg voor die jongen. Koop door Inter en dan nog 2 seizoenen verhuur aan Feyenoord, zoals op voorhand het plan was, was het beste geweest voor iedereen. Maarja, zaakwaarnemers hè...
pi_96466753
Hij heeft hier wel 100% gelijk in. Eerst je fans voorbijlopen, om vervolgens in de Serie B te gaan voetballen. Ergens hoop ik dat die jongen is goed op ze plaats gezet wordt. Falen wil ik niet zeggen, maar hij had nooit voor de centjes moeten kiezen...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:16:52 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96466836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft hier wel 100% gelijk in. Eerst je fans voorbijlopen, om vervolgens in de Serie B te gaan voetballen. Ergens hoop ik dat die jongen is goed op ze plaats gezet wordt. Falen wil ik niet zeggen, maar hij had nooit voor de centjes moeten kiezen...
Wat een onzin joh, hij heeft laatst na een training zelfs nog een balletje staan trappen op Varkenoord met m'n broertje en heeft echt geen sterallures of zo.
Hij neemt altijd de tijd voor die jonge knapen langs de kant, dat ie er na een dergelijke wedstrijd tegen VVV even geen trek in heeft en rechtstreeks naar de bus loopt neem ik hem echt niet kwalijk en geeft alleen maar aan dat ie uit het juiste hout is gesneden, zo'n jongen is er doodziek van dat ze Europees voetbal hebben laten lopen tegen VVV en zit vol frustraties en dat ie even geen handtekening uitdeelt vind ik niet zo vreemd.

Johan. :r
pi_96468733
Ja, maar hij heeft gehoord dat .. en dus doet hij altijd zo .. en is het een .. :')
pi_96469033
Zo kennen we Johan weer.
pi_96469122
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wat een onzin joh, hij heeft laatst na een training zelfs nog een balletje staan trappen op Varkenoord met m'n broertje en heeft echt geen sterallures of zo.
Hij neemt altijd de tijd voor die jonge knapen langs de kant, dat ie er na een dergelijke wedstrijd tegen VVV even geen trek in heeft en rechtstreeks naar de bus loopt neem ik hem echt niet kwalijk en geeft alleen maar aan dat ie uit het juiste hout is gesneden, zo'n jongen is er doodziek van dat ze Europees voetbal hebben laten lopen tegen VVV en zit vol frustraties en dat ie even geen handtekening uitdeelt vind ik niet zo vreemd.

Uhu,ik snap je ook wel. Maar,komop zeg,zeg dan gewoon ff: sorry nu niet ofzo..
Dont do drugs,Mkaaayy?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:32:14 #64
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96472519
Als dat gedrag zich beperkt tot na VVV vind ik het niet meer dan logisch, getuigd juist van een goede winnaarsmentaliteit. Maargoed, de zeiksnor moet weer eens zeiken.

Ik betwijfel wel of z'n overstap de beste keuze is, maar in eerste instantie wilde hij natuurlijk dan ook nog hier blijven ballen. Dat hij daar later vanaf is gestapt zal wel met de situatie hier te maken hebben. Kan me best voorstellen dat hij hier gek wordt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:38:59 #65
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96472717
quote:
Kishna verkiest langer verblijf bij Ajax boven Liverpool

Ricardo Kishna verkiest een langer verblijft bij Ajax boven een avontuur op de Engelse velden, zo weet het Algemeen Dagblad. Het talent van de Amsterdammers stond nadrukkelijk in de belangstelling van Liverpool. De 16-jarige aanvaller kan in de ArenA een jeugdcontract tekenen voor de komende drie seizoenen.

De puber kwam twee jaar geleden over uit de jeugdopleiding van ADO Den Haag. De jeugdinternational maakte ook op de Amsterdamse trainingsvelden grote indruk en wordt gezien als een van de grootste talenten van zijn lichting. Mocht Kishna het contract voorzien van een handtekening, is hij na Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz, Rodney Sneijder en Jody Lukoki het vijfde talent uit de jeugdopleiding die zich langer bindt aan de Nederlandse topclub.

Het is niet nieuw dat Engelse topclubs hun scouts naar diverse jeugdelftallen in het Nederlandse voetbal sturen. Onder meer Jeffrey Bruma, Patrick van Aanholt en Oguzhan Özyakup verlieten de velden van hun profclub voor een nieuwe uitdaging over zee.
Natuurlijk niet bepaald een Feyenoord-bericht, maar waarom ik het plaats:

Het is opvallend hoe vaak ajax wel zulke jongens weet te behouden terwijl die bij Feyenoord gelijk vertrekken. Bij ons zijn er in 2 jaar tijd al 5 weggekaapt. Daarnaast geld dit niet alleen voor de jeugd, maar ook voor de doorgebroken spelers. Vergelijk de houding van Eriksen met die van Castaignos. Nu kun je zeggen dat dat enkel komt door de plaats die Feyenoord nu inneemt in de competitie, maar we blijven een slapende reus waar een talentje als een Bruma of een Ake perfect door kan stromen en meer dan genoeg kan leren. Ik vind dat argument dan ook alleen valide voor oudere spelers, zoals Vlaar.

Tweede reden dat ik hem toch plaats: je ziet deze berichten meer en meer en meer. Het is echt ongelooflijk aan hoeveel Nederlandse talenten de afgelopen maanden is getrokken. Als er niet als de sodemieter een gezamenlijke oplossing voor wordt bedacht is de Nederlandse competitie echt gedoemd om af te zakken tot een nog veel bedenkelijker niveau. :r
pi_96473756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Precies, bij de training neemt hij ook altijd volop de tijd (zeker voor die kids)
Derksen moet gewoon weer iets negatiefs over Feyenoord zeggen. Zo begon ie trouwens ook zijn uitzending : Meteen die Beenhakker ophemelen en kankeren over het feit dat V Geel niks toe gaat voegen. Die man is een en al verbitterd dat hij zijn bron voor actueel Feyenoordnieuws kwijt is.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:23:34 #67
189963 nubreektmijnklomp
pi_96473960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waarom moeten voetballers perse elke keer na een wedstrijd met de fans praten of iets dergelijks? Als je thuis verliest van VVV als 19 jarige of zo snap ik ook wel dat je ff geen zin hebt om met de fans te praten. Sowieso, waarom zouden die spelers elke week met de fans praten? Ik snap ook wel dat je daar gek van wordt als speler zijnde.

En dat ie hoger op wil is logisch, het is misschien niet verstandig nu maar daar staan gasten van die leeftijd dan ook niet om bekend. Ik denk dat de meeste mensen hetzelfde zouden doen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96476269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Waarom moeten voetballers perse elke keer na een wedstrijd met de fans praten of iets dergelijks? Als je thuis verliest van VVV als 19 jarige of zo snap ik ook wel dat je ff geen zin hebt om met de fans te praten. Sowieso, waarom zouden die spelers elke week met de fans praten? Ik snap ook wel dat je daar gek van wordt als speler zijnde.

En dat ie hoger op wil is logisch, het is misschien niet verstandig nu maar daar staan gasten van die leeftijd dan ook niet om bekend. Ik denk dat de meeste mensen hetzelfde zouden doen.
Waarom zij moeten praten met hun fans, het zijn goddomme hun fans, het zijn diegene die hun salaris betalen, als Luc na een goal zijn Feyenoordlogo kust en Feyenoord roept, roept en kust hij feitelijk de supporters, Feyenoord is van de Supporters. Tuurlijk is het logisch dat hij er ff geen zin in hebt, maar je moet dan tenminste nog wel het fatsoen hebben om dat even te zeggen, zo van, nu even niet.

Jij als Ajacied begrijpt dat niet, jij begrijpt niet hoe de Feyenoord cultuur in elkaar steekt, wat een warmte er bij de club hangt. Ga maar heel gauw terug naar je 020 topic, Ajacieden in een Feyenoord topic :r

Was idd trouwens erg opvallend hoe Derksen helemaal los ging, werkelijk helemaal los, over Van Geel. Hij bakt er niks van, etc. etc. Begint de laatste tijd wel een beetje op te vallen zo... :+
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:48:32 #69
189963 nubreektmijnklomp
pi_96476333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:46 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Waarom zij moeten praten met hun fans, het zijn goddomme hun fans, het zijn diegene die hun salaris betalen, als Luc na een goal zijn Feyenoordlogo kust en Feyenoord roept, roept en kust hij feitelijk de supporters, Feyenoord is van de Supporters. Tuurlijk is het logisch dat hij er ff geen zin in hebt, maar je moet dan tenminste nog wel het fatsoen hebben om dat even te zeggen, zo van, nu even niet.

Jij als Ajacied begrijpt dat niet, jij begrijpt niet hoe de Feyenoord cultuur in elkaar steekt, wat een warmte er bij de club hangt. Ga maar heel gauw terug naar je 020 topic, Ajacieden in een Feyenoord topic :r

Was idd trouwens erg opvallend hoe Derksen helemaal los ging, werkelijk helemaal los, over Van Geel. Hij bakt er niks van, etc. etc. Begint de laatste tijd wel een beetje op te vallen zo... :+
:').
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:51:48 #70
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96476434
Hoewel wmb Beenhakker enkele maanden geleden de enige persoon met een fatsoenlijk netwerk en al helemaal de enige met iets van voetbal-knowhow was (wat hij dan helaas compenseerde met een negatieve houding en gelek naar de media), is Van Geel nu juist zo'n beetje het enige lichtpuntje in de Feyenoord-organisatie. De zeiksnor moet gewoon z'n muil houden want zo is hij gewoon niet meer serieus te nemen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:54:56 #71
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96476525
quote:
Feyenoord denkt met Martin van Geel de juiste man in huis te hebben gehaald • Nieuwe technisch directeur is begonnen in De Kuip • Spits heeft de hoogste prioriteit.

Garanties kan en wil Martin van Geel niet geven. Maar de doelstelling van de nieuwe technisch directeur van Feyenoord is duidelijk: “Bij elke club heb ik winst gemaakt.” Bij zijn vorige werkgever Roda JC kocht Van Geel voor drie ton aan spelers tegen vijf miljoen aan verkoop. Bij zijn aanstelling stond de Limburgse formatie zestiende en was de begroting vijftien miljoen euro. Een kleine drie jaar later staat Roda zesde en is de begroting terug geschroefd naar tien miljoen euro. Het zijn cijfers die het financieel noodlijdende Feyenoord als muziek in de oren klinkt. “Maar Feyenoord is geen Roda, hier ligt alles onder een vergrootglas. Het enige wat ik kan doen is mijn best.”

Net zoals zijn voorganger Leo Beenhakker moet Van Geel veel bewerkstelligen met nul middelen. Winkelen met een lege portemonnee dus. “We moeten inventief zijn en kijken naar transfervrije spelers, ruilmogelijkheden of huur. Pas in uiterste nood zal ik gebruik maken van de Vrienden van Feyenoord.”
Van Geel kan niks met de gedachtegang dat in een dergelijke werkomgeving een technisch directeur van weinig toegevoegde waarde is. “Het aan- en verkoopbeleid is maar een onderdeel van wat ik doe. Nog meer dan in het bedrijfsleven is er bij een voetbalclub dagelijkse leiding nodig. Ik moet ervoor zorgen dat alle geledingen (jeugd, eerste elftal, samenwerkingsverband Excelsior) op elkaar aansluiten. Feyenoord moet terug naar wat het hoort. Als het aan mij ligt blijf ik hier tot aan mijn pensioen.”
Daarentegen is het huidige media-offensief over Van Geel bij Feyenoord ook wel weer wat overdreven. Elke dag komt er wel minimaal 1 mooi bericht naar buiten.
pi_96477084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

:').
heeft ie wel een punt, waarom hangen jullie hier tegenwoordig zoveel rond :')
pi_96478370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

heeft ie wel een punt, waarom hangen jullie hier tegenwoordig zoveel rond :')
Ja, inderdaad, zelfs de TS is er een :N
pi_96480849
quote:
Net zoals zijn voorganger Leo Beenhakker moet Van Geel veel bewerkstelligen met nul middelen. Winkelen met een lege portemonnee dus. “We moeten inventief zijn en kijken naar transfervrije spelers, ruilmogelijkheden of huur. Pas in uiterste nood zal ik gebruik maken van de Vrienden van Feyenoord.”
Nou, schiet maar. Wie kunnen we krijgen in ruil voor El Dramadi, Bruins, Schaken, Hofland, De Cler, Bahía en Aouassar?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:15:42 #75
124676 RobertoCarlos
pi_96484867
Hofland is toch al verkocht?
pi_96486722
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hofland is toch al verkocht?
Verhuurd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:02:42 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96486770
Contract loopt wel af dit seizoen, en blijft in Cyprus.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:54:53 #78
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96488748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, schiet maar. Wie kunnen we krijgen in ruil voor El Dramadi, Bruins, Schaken, Hofland, De Cler, Bahía en Aouassar?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hofland, Bruins en De Cler zijn gewoon transfervrij (einde contract). Bahia zullen ze denk ik (vrijwel) voor niets naar Brazilie laten vertrekken: heeft lang veel voor ons betekend (modelprof) en heeft een aardig salaris. Voor Auassar en Schaken moet je waarschijnlijk bijleggen als ze meer willen verdienen dan de koffiejuffrouw. Alleen El Ahmadi zal je dus evt nog wat voor krijgen.

SPOILER
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:30:39 #79
124676 RobertoCarlos
pi_96490083
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:

Bahia zullen ze denk ik (vrijwel) voor niets naar Brazilie laten vertrekken: heeft lang veel voor ons betekend (modelprof) en heeft een aardig salaris.
Alles goed? :P :X
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:33:07 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96490176
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Alles goed? :P :X
Hoezo dit, hij heeft zich altijd voorbeeldig opgesteld en nooit in de media lopen zeiken om het verlies van een basisplaats of wat dan ook.
De held annuleerde zelfs zijn huwelijksreis om in een klooster Nederlands te leren. _O_

Heeft ook genoeg wedstrijden voor ons gespeeld, dat ie dat niet altijd even goed gedaan heeft doet natuurlijk niets af aan het feit dat hij belangrijk voor ons is geweest.
  zondag 8 mei 2011 @ 00:17:00 #81
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96491923
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hoezo dit, hij heeft zich altijd voorbeeldig opgesteld en nooit in de media lopen zeiken om het verlies van een basisplaats of wat dan ook.
De held annuleerde zelfs zijn huwelijksreis om in een klooster Nederlands te leren. _O_

Heeft ook genoeg wedstrijden voor ons gespeeld, dat ie dat niet altijd even goed gedaan heeft doet natuurlijk niets af aan het feit dat hij belangrijk voor ons is geweest.
Dat dus ^O^
Hele matige speler gebleken in dit Feyenoord, apart want het was een groot talent, maar hij heeft zich in ieder geval altijd meer dan geweldig opgesteld, kun je niet van veel spelers zeggen.

7 seizoenen, 178 wedstrijden, held _O_
  zondag 8 mei 2011 @ 00:18:33 #82
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_96491987
Speelde door gebrek aan beter meer dan 175 wedstrijden voor ons. Heeft ook aardige reeksen gehad, maar was toch vaak een onzekerheidje achterin. Klein afscheidje geven, en laten vertrekken naar Brazilie.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 8 mei 2011 @ 00:25:23 #83
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96492270
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:18 schreef PIETR het volgende:
Speelde door gebrek aan beter meer dan 175 wedstrijden voor ons. Heeft ook aardige reeksen gehad, maar was toch vaak een onzekerheidje achterin. Klein afscheidje geven, en laten vertrekken naar Brazilie.
Heeft ook best hele leuke reeksen gehad hoor. Maar heeft over het geheel gewoon niet kunnen brengen wat we van hem verwachtten. Jammer, in 2003 zat hij nog bij de selecao, en Chelsea/PSV hadden bijna hem gehaald ipv Alex destijds.

Toch, zijn voorbeeldige houding is werkelijk zeldzaam, en daarom alleen al is hij gewoon een held. Zal waarschijnlijk wel richting een half miljoen verdienen (minimum is al meer dan 3 ton, en na 7 seizoenen zal hij daar wel flink boven zitten), dus gewoon z'n transfervrije afscheid naar Brazilie gunnen van de zomer en een goedkopere speler er voor terug halen.
  zondag 8 mei 2011 @ 00:50:56 #84
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_96493251
  zondag 8 mei 2011 @ 01:31:14 #85
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_96494568
quote:
Je weet dat dat twee jaar terug is? Of je dacht bewust terug aan vervlogen tijden?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 8 mei 2011 @ 07:25:30 #86
268409 voice-over
pi_96497005
Vanochtend opgestaan in de ijdele hoop een bericht op internet te lezen dat ons aller Been Feyenoord na dit seizoen gaat verlaten. Helaas, het mocht weer niet zo zijn. :{

Op het CV van de trainer van Feyenoord staat dat hij een niet afgemaakte LEAO-opleiding heeft (het allerlaagste VMBO-niveau ) dat hij als speler in het buitenland is mislukt (kelder Italie) en dat wij aan z'n "prestaties" bij NEC wekelijks worden herinnerd door Been zelf.

Het seizoen zit er bijna op. Tijd voor een beoordeling.

Een trainer krijgt een doelstelling mee aan het begin van het seizoen waarop hij na afloop van het seizoen wordt beoordeeld. De doelstelling was: Europees voetbal halen, en zo lang mogelijk meedoen om de hoogste plaatsen. Meedraaien met Twente, Ajax, PSV en wellicht AZ. Halverwege het seizoen moesten we vrezen voor degradatie. Feyenoord staat 10e in de rangschikking na 33 wedstrijden. Europees voetbal zit er niet in. In Eindhoven is Feyenoord vernederd met 10-0. Been heeft in z'n eentje het duo Verbeek/Bengtsson overtroffen, en dat is een prestatie hoor! Is hij dan een goede motivator? De spelers namen thuis wraak op PSV maar lieten alles en iedereen in de steek toen het er in Venlo echt om ging en Been smeekte om inzet.

Eindcijfer: een vetdikke onvoldoende (2 a 3).

Er is echt maar een reden waarom Mario Been er nog zit en dat is omdat Feyenoord onder financiele curatele staat. 'Clubman' Been maakt daar op minachtende wijze misbruik van. Deze man verdient een keiharde trap op het achterwerk en dient een Kuip-verbod te krijgen van minstens 5 jaar.
pi_96497195
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 07:25 schreef voice-over het volgende:
Vanochtend opgestaan in de ijdele hoop een bericht op internet te lezen dat ons aller Been Feyenoord na dit seizoen gaat verlaten. Helaas, het mocht weer niet zo zijn. :{

Op het CV van de trainer van Feyenoord staat dat hij een niet afgemaakte LEAO-opleiding heeft (het allerlaagste VMBO-niveau ) dat hij als speler in het buitenland is mislukt (kelder Italie) en dat wij aan z'n "prestaties" bij NEC wekelijks worden herinnerd door Been zelf.

Een trainer krijgt een doelstelling mee aan het begin van het seizoen waarop hij na afloop van het seizoen wordt beoordeeld. De doelstelling was: Europees voetbal halen, en zo lang mogelijk meedoen om de hoogste plaatsen. Meedraaien met Twente, Ajax, PSV en wellicht AZ. Halverwege het seizoen moesten we vrezen voor degradatie. Feyenoord staat 10e in de rangschikking na 33 wedstrijden. Europees voetbal zit er niet in. In Eindhoven is Feyenoord vernederd met 10-0. Been heeft in z'n eentje het duo Verbeek/Bengtsson overtroffen, en dat is een prestatie hoor! Is hij dan een goede motivator? De spelers namen thuis wraak op PSV maar lieten alles en iedereen in de steek toen het er in Venlo echt om ging en Been smeekte om inzet.

Er is echt maar een reden waarom Mario Been er nog zit en dat is omdat Feyenoord onder financiele curatele staat. 'Clubman' Been maakt daar op minachtende wijze misbruik van. Deze man verdient een keiharde trap op het achterwerk en dient een Kuip-verbod te krijgen van minstens 5 jaar.
Als jij het beter kan, de afkoopsom van Been kan betalen en het voor minder geld per jaar wil doen, ga je gang, want voor de rest is er geen betere coach die we kunnen betalen en dat weet jij ook.
  zondag 8 mei 2011 @ 10:31:30 #88
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_96498305
Ik heb nog nooit eerder een trainer ontroerd zien worden van de (negatieve) behaalde resultaten van de club. Maar toen Fred R. na de overwinning op PSV een beetje alles en iedereen de schuld ging geven, en zelf op het punt stond om eens lekker te gaan janken omdat ie zijn zin niet kreeg, dat Been toen (tijdens de persconferentie) zei 'Gozert, heb jij nu pijn? Goh, dat heb ik ook wel eens'. ( :P )
Ik heb natuurlijk het liefst dat Feyenoord elk jaar de landstitel pakt, maar als we dan toch tiende worden, dan heb ik liever Been dan een of andere klungel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_96498348
Ik vind Been een matige trainer, maar als je hem een Kuip-verbod wil geven ben je niet goed bij je hoofd :')
pi_96498635
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 08:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Als jij het beter kan, de afkoopsom van Been kan betalen en het voor minder geld per jaar wil doen, ga je gang, want voor de rest is er geen betere coach die we kunnen betalen en dat weet jij ook.
Zet dan gewoon een willekeurige volksgek voor de groep die het doet voor het minimumloon in plaats van Been. Het is echt te idioot voor woorden dat jij van mening bent dat hij mag blijven omdat het 'toch' niet beter kan. Eigenlijk kan je aan dergelijke reacties wel zien hoe ver Feyenoord inmiddels al gezakt is.

1e ronde uitgeschakeld nationale beker
Voorronde uitgeschakeld Europa League
9/10e eindklassering
Geen europees voetbal
Grootste nederlaag in historie geleden

Ik denk dat er voldoende trainers zijn die het beter kunnen doen dan dat. Want dat is echt het allerlaagste wat je uit dit Feyenoord kan halen. Als je ze juist weet motiveren dan zijn ze tot een hoop in staat dat kon je zien tegen Psv. Maar Been kan dat niet dus moet hij gewoon wieberen.

Bij Ado ging het dit seizoen toch ineens ook geweldig terwijl vorig jaar rampzalig was? Nieuwe trainer. En natuurlijk hadden ze geluk met de spelers gezien ze nu begonnen te scoren maar Been heeft net zo goed koekebakkers gehaald naar de Kuip wat ons alleen maar geld heeft gekost en een hoop ellende. Hij heeft geen visie en tactisch bewind van een natte vaatdoek

En als het een echte Feyenoorder is wat hij zelf beweerd dan stapt hij op en houdt hij de eer aan zichzelf in plaats van een afkoopsom. En mocht het niet anders kunnen dan ontslaan ze hem ipv een nieuwe spits. Denk dat je daar meer aan hebt
  zondag 8 mei 2011 @ 11:01:04 #91
124676 RobertoCarlos
pi_96498785
Hoeveel verdient Been nou per jaar?
pi_96498795
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeveel verdient Been nou per jaar?
Elke euro is teveel

Maar zal wel iets van 5/6/7 ton zijn
  zondag 8 mei 2011 @ 11:07:12 #93
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_96498907
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:01 schreef Vetzakje het volgende:

[..]

Elke euro is teveel

Maar zal wel iets van 5/6/7 ton zijn
Volgens Derksen zit Been in de buurt van één miljoen per jaar.

quote:

Overal mee eens, behalve met de laatste alinea. Been is nog steeds één van de grootste Feyenoorders aller tijden, die geef je geen stadionverbod.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:27:08 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96499288
Hey is Ritmo weer terug?
pi_96499655
een trainer die 20 wedstrijden Schaken opstelt omdat zijn vriend hem gekocht heeft deugt niet.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:51:24 #96
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96499873
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Been is nog steeds één van de grootste Feyenoorders aller tijden.
Veeg me op! _O-
  zondag 8 mei 2011 @ 12:12:22 #97
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96500403
quote:
...
Mee eens. Been heeft zijn houdbaarheidsdatum bereikt, en allang eigenlijk. Misschien dat hij ooit terug kan keren als hij genoeg ervaring heeft opgedaan. Maar hij kan niet het maximale uit deze groep halen. Hij kan ze niet genoeg motiveren voor elke wedstrijd en ik heb ook het gevoel dat veel spelers hem niet serieus nemen omdat ze toch elke week worden opgesteld (Wijnaldum).
pi_96501311
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hofland, Bruins en De Cler zijn gewoon transfervrij (einde contract).
Mooi.
quote:
Bahia zullen ze denk ik (vrijwel) voor niets naar Brazilie laten vertrekken: heeft lang veel voor ons betekend (modelprof) en heeft een aardig salaris.
Het is inderdaad één van de sympathiekste leden van de selectie. Het is gewoon jammer dat ie zo zuigt... Hopelijk ziet een andere club potentieel in hem en durft het aan hem te kopen voor een leuk bedrag. Hij verdient echt wel meer dan een klein afscheidje, though :Y
quote:
Voor Auassar en Schaken moet je waarschijnlijk bijleggen als ze meer willen verdienen dan de koffiejuffrouw. Alleen El Ahmadi zal je dus evt nog wat voor krijgen.

SPOILER
Hm, je probeert me te vertellen dat Messi niet komt?
SPOILER
pi_96503539
Bahia verdient geen klein afscheid hoor, echt wat hij allemaal heeft gedaan voor de club, hij moet een groots afscheid krijgen, rasechte Feyenoorder!
  zondag 8 mei 2011 @ 14:30:15 #100
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_96504978
Alweer 9 jaar terug is het vandaag.

Nog steeds kippenvel
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:42:06 #101
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96505329
Tevens wordt het zonder aankopen weer een bagger seizoen :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_96505864
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
Hoezo? Elke wedstrijd is in ieder geval spannend :')
  zondag 8 mei 2011 @ 15:21:48 #103
268409 voice-over
pi_96506276
En Johan Derksen blijft maar volharden met zijn leugens dat Been de onvoorwaardelijke steun heeft van de Feyenoord-supporters ("hij houdt ze in deze fase rustig") _O-
  zondag 8 mei 2011 @ 15:35:36 #104
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96506636
Gewoon niet serieus te nemen die zeiksnor.
pi_96507804
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:30 schreef vandermar het volgende:

Nog steeds kippenvel
wat is er toch met ons cluppie gebeurd vraag je je dan af :'(
pi_96507826
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Gewoon niet serieus te nemen die zeiksnor.
Idd, wat een galspuier zeg, dat zo'n man nog mag werken bij VI :r
  zondag 8 mei 2011 @ 16:38:52 #107
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_96508214
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:22 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Tevens het laatste Nederlandse succes in Europa toch?
  zondag 8 mei 2011 @ 16:52:07 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96508600
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Tevens het laatste Nederlandse succes in Europa toch?
Si.

quote:

[..]

Daar is makkelijk antwoord op te geven.
Elite
Tegen TTIP
pi_96508931
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:30 schreef vandermar het volgende:

Nog steeds kippenvel
Ja hier ook kippenvel hoor! Ik had dit in een sjonniekroeg in Leiden gekeken en heb erna mijn vader, broertje en wat vrienden lichtelijk bezopen opgebeld in een telefooncel om wat met hen te lallen over hoe geweldig dit wel niet was. De telefoonkaart met nog iets van 35 gulden tegoed in de cel laten liggen, alsmede mijn jas, pet en één schoen 8)7 Volgende dag nog teruggegaan, maar alles was weg behalve mijn gymp, maar daar had iemand in gezeken.

Goeie ouwe studententijd O+
pi_96509054
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja hier ook kippenvel hoor! Ik had dit in een sjonniekroeg in Leiden gekeken en heb erna mijn vader, broertje en wat vrienden lichtelijk bezopen opgebeld in een telefooncel om wat met hen te lallen over hoe geweldig dit wel niet was. De telefoonkaart met nog iets van 35 gulden tegoed in de cel laten liggen, alsmede mijn jas, pet en één schoen 8)7 Volgende dag nog teruggegaan, maar alles was weg behalve mijn gymp, maar daar had iemand in gezeken.

_O-
pi_96509180
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

O happy days _O-
Groetjes, Ezio.
  zondag 8 mei 2011 @ 17:19:40 #112
124676 RobertoCarlos
pi_96509474
quote:

[..]

Ik wil Jorien terug :(
pi_96511394
Dat volk, in ons stadion. ;(
  zondag 8 mei 2011 @ 18:17:48 #114
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96511417
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik wil Jorien terug :(
Het verval is al onder Jorien begonnen, door het slecht behandelen van de UEFA Cup helden, het goedkope vertrek van deze gasten (Tomasson, Bosvelt en v. Hooijdonk samen voor iets meer dan een miljoen meen ik?).

Vervolgens nam hij meer afstand en daarmee gaf hij Gullit, Wotte en Woerts de vrije hand om de beol helemaal naar de tering te helpen. Ook heeft hij waarschijnlijk een rol gespeeld in de 'topaankopen' via Rob Janssen.

Toch blijf ik er bij dat hij het nooit ZO ver fout had laten lopen als die rasmongolen die er nu zitten.

Ik snap ook niet zo goed waarom hij 'van afstand' is gaan 'regeren', had hij dat niet gedaan had niemand hem weg willen hebben, want daarvoor ging het stukken, stukken beter dan nu.
  zondag 8 mei 2011 @ 18:18:25 #115
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96511441
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
Oh ja, dat is ook nog gaande -O-
Hup Duitsland *O*

:{
  zondag 8 mei 2011 @ 18:22:11 #116
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96511600
Overigens, wij weten natuurlijk niet hoe Been van dag tot dag communiceert met zijn spelers, maar als hij nog 1 keer zo loopt te ouwek*nkerhoeren dat we maar niet te veel moeten verwachten want het zijn allemaal nog maar jonge jongens bladiebla mag hij van mij per direct op het vliegtuig naar het andere eind van de wereld :r

Willem is dan misschien een ouwe halve zool die niet in alles meer helemaal meeloopt met de tijd, maar hij heeft gewoon volledig gelijk over die zielige berustende houding en het te lage verwachtingspatroon.

Ik ben er van overtuigd dat we zonder die kansloze houding van Been in het eerste half jaar absoluut voor europees hadden gespeeld en een paar plaatsen hoger waren geeindigd.
pi_96512249
Als die volgend seizoen teleurstellend begint kan het snel zijn afgelopen met Mario. Daarom had ik ook liever deze zomer een nieuwe trainer gehad. Het lijkt gewoon niet te werken emt Mario. Maar ja hopen dat we een soort van Ado/Roda effect krijgen.
pi_96512376
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Het verval is al onder Jorien begonnen, door het slecht behandelen van de UEFA Cup helden, het goedkope vertrek van deze gasten (Tomasson, Bosvelt en v. Hooijdonk samen voor iets meer dan een miljoen meen ik?).

Vervolgens nam hij meer afstand en daarmee gaf hij Gullit, Wotte en Woerts de vrije hand om de beol helemaal naar de tering te helpen. Ook heeft hij waarschijnlijk een rol gespeeld in de 'topaankopen' via Rob Janssen.

Toch blijf ik er bij dat hij het nooit ZO ver fout had laten lopen als die rasmongolen die er nu zitten.

Ik snap ook niet zo goed waarom hij 'van afstand' is gaan 'regeren', had hij dat niet gedaan had niemand hem weg willen hebben, want daarvoor ging het stukken, stukken beter dan nu.
Jorien heeft de verkeerde mensen aangesteld, hij wilde geen tegenspraak. Vervolgens is jij van 'afstand' gaann regeren, maar is hij wel overal van op de hoogte geweest. D
Het bestuur had maar een bevoegdheid tot 100.000 euro.

Jorien heeft ons hier gesleurd...:(
#12 is not for sale!
  zondag 8 mei 2011 @ 19:05:49 #119
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96513346
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Jorien heeft de verkeerde mensen aangesteld, hij wilde geen tegenspraak. Vervolgens is jij van 'afstand' gaann regeren, maar is hij wel overal van op de hoogte geweest. D
Het bestuur had maar een bevoegdheid tot 100.000 euro.

Jorien heeft ons hier gesleurd...:(
Is zo. Maar de fouten zijn pas toen hij afstand nam ernstiger geworden. Misschien een misplaatst vertrouwen gehad in mensen als Gullit. Toen hij er nog bovenop zat zouden zulke geintjes in ieder geval niet voorgekomen zijn.

Hoe dan ook, ik zou dat Tuig wat er nu zit zonder 2x met m'n ogen te hoeven knipperen inruilen voor een er dicht bovenop zittende Jorien.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:16:32 #120
124676 RobertoCarlos
pi_96516954
Wie was er eigenlijk directeur toen Feyenoord voor het laatst de uefabeker won?
pi_96517318
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Rob Baan, best een goede altijd geweest ook al heeft hij ook miskopen gedaan.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:33:14 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96518133
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
De boel beefde weer lekker op en neer... de Kuip O+
  zondag 8 mei 2011 @ 20:42:34 #123
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_96518862
Eigenlijk zouden wij nu met z'n allen in het ajax topic moeten hangen, zoals ze ook altijd bij ons doen :P
pi_96518978
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Siyara het volgende:
Eigenlijk zouden wij nu met z'n allen in het ajax topic moeten hangen, zoals ze ook altijd bij ons doen :P
Liever niet.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:44:50 #125
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96519025
quote:
We zijn wel beter dan dat ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 20:48:57 #126
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_96519318
Ik heb de verleiding ook weten te weerstaan. Ik heb wel ernstig genoten van de wedstrijd overigens :)
pi_96521425
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef Siyara het volgende:
Ik heb de verleiding ook weten te weerstaan. Ik heb wel ernstig genoten van de wedstrijd overigens :)
Zeker! Zo hoort een finale te zijn, lekker spannend en een verdiende winnaar. Twente stond gewoon beter, tactisch slimmer en miste alleen wat geluk hier en daar.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:37:38 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96522844
quote:
Doe maar niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_96523914
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Onze successen zijn bijna allemaal.voortgekomen uit toeval, dan aan gedegen beleid. De titel in 99 kwam uit de lucht vallen. Daarna heb je onder van marwijk een redelijke periode gekend. Maar ook die werd niet ondersteund door een heldere visie. De uefa cup was ook in zekere zin toeval, waarna je als club gewoon niet heb kunnen oogsten. Dat is tekend genoeg, als je de successen voortkomen uit visie kan je verder bouwen. Maar bij ons is succesfactor altijd een paar personen geweest en niet de organisatie...

Van der herik had visie, maar vond zich zelf uiteindelijk toch belangrijker verloor compleet de controle. Dat kan je niet alleen maar afschuiven op anderen. Hij was overal van op de hoogte maar liet het gebeuren. Hij dulde geen open organisatie en zijn keuzes hebben ons naar de afgrond geleid.
#12 is not for sale!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:17:48 #130
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96525720
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
Zolang ze die Dost maar niet halen. En zeker niet voor een bak geld. Ten eerste is het een probleemkind. Ten tweede is Ajax zijn droomclub, dan kan je naar mijn mening nooit 100% met je hart voor Feijenoord voetballen.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:25:40 #131
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96526242
Gezellig zo'n finale.

quote:
Ajax-supporters gestrand in Rotterdam

Bij de Kuip zijn zondagavond vierhonderd Ajax-supporters gestrand wegens gebrek aan bussen naar Amsterdam. De busmaatschappij heeft twaalf bussen leeg teruggehaald, omdat enkele supporters ze de heenweg bussen hebben vernield.

De politie werd pas na de wedstrijd op de hoogte gebracht van de vernielingen en kon de daders niet meer achterhalen. De politie probeert de gestrande Ajax-aanhangers per trein te laten terugreizen naar de hoofdstad.

Tijdens de bekerfinale tussen FC Twente en Ajax zijn 32 aanhoudingen verricht, wegens vernielingen en belediging. Een woordvoerster van de politie noemde de sfeer goed. Tijdens de wedstrijd werd een helikopter gebruikt om supportersgroepen in de gaten te houden.
quote:
Rotterdam worstelt met Voetbalwet

De gemeente Rotterdam gaat bekijken of de toepassing van de Voetbalwet moet worden aangepast. Dit naar aanleiding van een uitspraak in kort geding tegen burgemeester Aboutaleb.

De burgemeester legde donderdag een aantal Ajax-fans een meldingsplicht op op grond van de Voetbalwet. Ze hadden kaartjes voor de bekerfinale zondagavond tegen FC Twente, maar moesten zich melden op een politiebureau in Amsterdam. Daarop spanden de supporters een kort geding aan. De voorzieningenrechter stelde de Ajax-fans in het gelijk, waardoor zij nu gewoon naar de Kuip mogen.

De gemeente bestudeert de uitspraak, maar blijft geloven in maatregelen als de meldplicht. "We kunnen hiermee heel gericht optreden tegen die paar mensen die het voor veel anderen willen verpesten", aldus een woordvoerster. "Een voetbalfinale moet een feest zijn voor iedereen. Daar horen alleen mensen bij die er een feest van willen maken."
:')
  zondag 8 mei 2011 @ 22:27:18 #132
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96526363
Mooi dat die Aboutaleb eens wat tegengas krijgt m.b.t die achterlijke voetbalwet.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:28:59 #133
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96526494
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Zolang ze die Dost maar niet halen. En zeker niet voor een bak geld. Ten eerste is het een probleemkind. Ten tweede is Ajax zijn droomclub, dan kan je naar mijn mening nooit 100% met je hart voor Feijenoord voetballen.
Doet Vlaar toch ook?
pi_96526721
Vlaar is geen jood...

Ff gegoogled, kwam dit tegen, echt een visie hebben ze daar xD

http://partyflock.nl/topi(...)stop_bij_AZ_weg.html
  zondag 8 mei 2011 @ 22:32:51 #135
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96526754
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Doet Vlaar toch ook?
Vlaar voor Ajax?
  zondag 8 mei 2011 @ 22:35:04 #136
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96526908
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Vlaar voor Ajax?
Jup, geruchten doen de ronden. Hij wilde vroeger liever naar Ajax dan naar Feijenoord. Maar ondertussen zal die wel bekeerd zijn ;).
  zondag 8 mei 2011 @ 22:37:37 #137
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96527060
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Jup, geruchten doen de ronden. Hij wilde vroeger liever naar Ajax dan naar Feijenoord. Maar ondertussen zal die wel bekeerd zijn ;).
Tja geruchten. Alles is mogelijk maar hij heeft bewust gekozen voor Feijenoord toen hij nog bij AZ speelde terwijl hij ook naar Ajax kon. Bovendien loopt hij er dan niet zo mee te koop overal als een Dost.
pi_96527106
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tja geruchten. Alles is mogelijk maar hij heeft bewust gekozen voor Feijenoord toen hij nog bij AZ speelde terwijl hij ook naar Ajax kon. Bovendien loopt hij er dan niet zo mee te koop overal als een Dost.
Idd, Dost spreekt zich natuurlijk ook wel een beetje expres erover uit. Vlaar heb ik het nog nooit horen zeggen...
pi_96527789
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM _O_
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin zondag 8 mei 2011 @ 22:48:34 #140
35723 crew  GGMM
pi_96527815
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM _O_
;(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:55:44 #141
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96528311
Die Dost moet je gewoon nooit willen. Niet alleen omdat hij in een ajax-pyjama slaapt, maar minstens zo goed omdat hij ze gewoon niet op een rijtje heeft staan. Zelfs nu hoor je nog regelmatig berichten over dat hij zo slecht in z'n vel zit bij Heerenveen, dat alles hem zo zwaar valt sinds die mislukte transfer etc.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:00:37 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96528605
Volgens mij heeft Vlaar ooit eens iets gezegd als dat hij wel graag naar ajax keek omdat die in zijn jeugd het beste voetbal speelden ofzo, niets meer, niets minder. Is opzich niet onlogisch. Als hij al voor ajax zou zijn, wat ik betwijfel, heeft hij dat iig nooit op een storende manier geuit en altijd zijn best gedaan voor Feyenoord. Groot verschil met Dost dus. Ik zie hem overigens ook nog wel naar AZ of PSV gaan.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:02:02 #143
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96528693
quote:
8 Heracles Almelo 46 62 - 56
9 FC Utrecht 44 50 - 50
10 Feyenoord 43 52 - 53
Feijenoord - NEC 4-0
Heracles Almelo - Ado Den Haag 0-4
O-)
  zondag 8 mei 2011 @ 23:02:05 #144
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_96528698
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Zeker! Zo hoort een finale te zijn, lekker spannend en een verdiende winnaar. Twente stond gewoon beter, tactisch slimmer en miste alleen wat geluk hier en daar.
That's right! (fool) *O*
Look behind you! It's your ass!
  zondag 8 mei 2011 @ 23:03:44 #145
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_96528797
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De boel beefde weer lekker op en neer... de Kuip O+
Dat was een mooi gezicht.
Look behind you! It's your ass!
  zondag 8 mei 2011 @ 23:14:33 #146
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96529367
Ado gaat niet winnen van Heracles, en ik moet nog maar zien dat we zelf de 3 punten pakken tegen NEC. Zou nog wat zijn, als we verliezen zakken we gewoon nog een plaats ook :{
pi_96529374
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Paul-89 het volgende:
Als die volgend seizoen teleurstellend begint kan het snel zijn afgelopen met Mario. Daarom had ik ook liever deze zomer een nieuwe trainer gehad. Het lijkt gewoon niet te werken emt Mario. Maar ja hopen dat we een soort van Ado/Roda effect krijgen.
O en wie wilde je dan neerzetten.
Mario kan als het materiaal een beetje behoorlijk is ons gewoon weer naar Europees Voetbal leiden.
Groetjes, Ezio.
pi_96529781
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mario kan als het materiaal een beetje behoorlijk is ons gewoon weer naar Europees Voetbal leiden.
Wie precies zou ik niet durven zeggen, maar ook het krediet van Mario is een keer op.
Als hij er aankomend seizoen niet in slaagt automatisme in de ploeg te krijgen is het voor mij wel duidelijk.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:24:30 #149
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_96529802
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Been had dit seizoen al Europees Voetbal moeten halen.
Hij moet eigenlijk gewoon weg, maar de vraag is wie zet je er dan neer.
Van Hanegem zou ik alleen eventueel als assistent-coach aannemen.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:28:29 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96529969
Laten we gewoon gezellig zonder hoofdtrainer verder gaan, trainers met know-how genoeg op Varkenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')