Is in scene gezet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik hoop dat Simon echt opgegeten is door die leeuwen, dan kunnen ze wel stoppen met het uitzenden van die commercial.
Haha ja dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik hoop dat Simon echt opgegeten is door die leeuwen, dan kunnen ze wel stoppen met het uitzenden van die commercial.
Wie wil er nu nog naar de efteling?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef fruitellafantastic het volgende:
Die reclame valt wel mee, want; Nick en Simon
Die actie is gewoon kut! Je kunt er niet eens mee naar de Efteling
Efteling haterquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wie wil er nu nog naar de efteling?
Walibi ook niet, was laatst nog met laatste lesdag en dat is tering druk. Te weinig attracties en klein park, te veel bezoekers = lange rijen van anderhalf uurquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Jac0bus het volgende:
Whehe I Lol'd toen ik hem voor het eerst zag.
Eh, Simon?!
Of die stomme mondjes als ze in die boodschappentas zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Jac0bus het volgende:
Whehe I Lol'd toen ik hem voor het eerst zag.
Eh, Simon?!
waarom naar de efteling als je ook naar nick en simon kanquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
waarom naar de efteling als je ook naar nick en simon kan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Aaardappel het volgende:
En dat bedoel ik!
[..]
waarom naar de efteling als je ook naar nick en simon kan
|
Forum Opties | |
---|---|