Kan jij me niet prikken ^^quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:27 schreef Sjechov het volgende:
Ik werk zelf op het laboratorium en neem ook bloed af (al is dat niet mijn hoofdtaak).
Vraag gewoon om iemand die je kan afleiden en ook de tijd voor je neemt,
Dat doen we bij ons ook.
Dan vragen ze vaak mij, omdat ik mensen de oren van de kop kan lullen
Ik moest nuchter prikken en vrij veel buisjes.. plus, de persoon die me ging prikken wist niet welk buisje t moest zijn. Dat ging ze vragen waardoor ze me de kans gaf om mezelf nog enger te maken. Het afvalbakje met naalden en watjes met bloed.. brrrr ^^quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik wilde zeggen niet kijken naar de naald, maar dat helpt dus niet.
Lastige vraag eigenlijk, maar zorgen voor afleiding vind ik wel een goede. Iemand meenemen die tegen je praat tijdens het prikken of een mp3-speler opzetten en de andere kant opkijken?
Als je niet nuchter hoeft te zijn: goed ontbijten/lunchen.
Hoe kwam het dat je de vorige keer van je stokje ging? Omdat je erg bang was voor de naald of was het na het prikken dat je je niet goed voelde?
En als t niet luktquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gewoon kijken naar de naald, ook zodra ie erin gaat. Als dat je lukt, ben je voor het leven genezen.
Je kan het ook alvast vooraf oefenen.
Ja, oefenen! Met een hete breinaald!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gewoon kijken naar de naald, ook zodra ie erin gaat. Als dat je lukt, ben je voor het leven genezen.
Je kan het ook alvast vooraf oefenen.
Oh dat is minder. Dit keer vragen om iemand die al ervaren is en weet welk buisje gebruikt moet worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef Lyriella het volgende:
[..]
Ik moest nuchter prikken en vrij veel buisjes.. plus, de persoon die me ging prikken wist niet welk buisje t moest zijn. Dat ging ze vragen waardoor ze me de kans gaf om mezelf nog enger te maken. Het afvalbakje met naalden en watjes met bloed.. brrrr ^^
Injecties vind ik niet vervelend. Alleen ze moeten mn bloed gewoon laten zitten waar t zit ^^quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
TS, hoe gaat het dan bij de tandarts als je een verdoving nodig hebt?
Moet k doen jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef 2cv het volgende:
Uitleggen en er bij gaan liggen (in overleg).
Je kan ook stoppen met je aanstellen. Niet afwachten, uitvluchten zoeken of wat dan ook, gewoon gaan.
Verdoving bij de tandartsquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
TS, hoe gaat het dan bij de tandarts als je een verdoving nodig hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |