Hij is echt heel mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is mooi he!
Ik kende het nummer al maar helemaal vergeten, dankzij Egssweer herontdekt
Geen ideequote:
Dikke vervorming als ze "uithaalt", echt alsof je een kat tegen een schoolbord aanpleurt, wat een gekras.quote:
Nee voor mijquote:
bij mij mag ze ook langs komen..quote:
Je brent mij op een idee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee voor mij![]()
Niet stiekem een TT-change doen jij he
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je brent mij op een idee. [ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dat ben ik niet.quote:
Eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Bah verliefd worden geeft alleen maar problemen
Ik ga nu voor de lust. Gewoon ongeremde brute harde seks zonder liefdequote:
Hè, een vrouw die haar hersenen gebruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Bah verliefd worden geeft alleen maar problemen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de lust. Gewoon ongeremde brute harde seks zonder liefde
Alweer mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat die in mn boobs zitten dus ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè, een vrouw die haar hersenen gebruikt.
Het betere neukwerk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Compleet uitwonenquote:
Ik drink nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ga jij nou haten joh? neem nog een drankje.
Same.quote:
Mag ik je eerste zijnquote:
Roykie, ik kwam er dus laatst achter waar 2pac het meest bekend van is.quote:
Hier niet. Het was te warm en hij had hoofdpijnquote:
Okquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja leg even wat druk op mijn prestatie
Westside.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Roykie, ik kwam er dus laatst achter waar 2pac het meest bekend van is.
RIVERSIDE MOTHERFUCKER!
Dan moet je een paar dorpen verderop zijnquote:
Zal eens kijken of ik die medicijnen nog heb.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je een paar dorpen verderop zijn
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Westside.
En daar is hij hier inderdaad het bekendste mee geworden ja.
Ten tijde van de beef, en Death Row heeft daarna er alles aan gedaan om dat imago in stand te houden.
Ja en dan hard in de auto hierheen en als je hier bent levenloos zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die medicijnen nog heb.
Random hardheid
Oh. Dat is niet best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier niet. Het was te warm en hij had hoofdpijn
kloptquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WT doe eens niet mijn lovesongsmood verzieken
Ik ken de film wel, maar had geen idee dat dat in die clip verwerkt zat, die kende ik namelijk niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.
Dat komt van 2pac (uit de film Juice).
Sterrenreiziger lijkt me toch genoeg lovesong voor je ruige hamerseks?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WT doe eens niet mijn lovesongsmood verzieken
Ach het was sowieso wel lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat is niet best.
Ik werd juist door de hele kamer gegooid en aan mijn haren getrokken en niceness.![]()
Waarom hebben we het hier over?
Dan krijg jij hem toch wel weer op sterkte?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan hard in de auto hierheen en als je hier bent levenloos zeker
Loop je me nu te fucken of ben je echt heel dom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken de film wel, maar had geen idee dat dat in die clip verwerkt zat, die kende ik namelijk niet.
Maar Juice is niet waar hij het bekendste van is he.
Ja dan volg ik je ff nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je me nu te fucken of ben je echt heel dom?
Vast welquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan krijg jij hem toch wel weer op sterkte?
Ghehe neehee dat is neukmuziek ik wil lovesongsquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sterrenreiziger lijkt me toch genoeg lovesong voor je ruige hamerseks?
Oh, dat heb ik wel voor je, staat alleen niet in Draeckje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe neehee dat is neukmuziek ik wil lovesongs![]()
Zoetsappige meuk waar je van moet janken omdat je je alleen voelt ofzo
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILLLLLLLLLLLLLLL ALWAYSSSSSSSSSSS LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Wat dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel voor je, staat alleen niet in Draeckje.
Kom, dans met mijquote:
kun je uploadenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel voor je, staat alleen niet in Draeckje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normaal dans ik niet, maar vooruit dan
Boards of Canada - Pete Standing Alone (die is écht akelig)quote:
Ik ken er niks vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boards of Canada - Pete Standing Alone (die is écht akelig)
Vele andere nummers van hun.
Agnes Obel
Arvo Pärt - Spiegel im Spiegel
Cowboy Junkies - I'm so lonesome I could cry of To love is to bury
Chet Atkins & Mark Knopfler - I'll See you in my dreams
Eels - Electro shock blues (dat album)
Eels - Dirty Girl
Death Cab For Cutie - Plans (album)
The Mountain Goats - No Children.
Etc etc.
Hoe laat komt die ongeveer? Ik moet zo echt ff naar de winkel namelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een mooie voor je aangevraagd Huppel.
Kweenie, het is niet het volgende verzoekje (die ook van mij is) maar ik heb hem echt nét aangevraagd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat komt die ongeveer? Ik moet zo echt ff naar de winkel namelijk
geen hardstylequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een mooie voor je aangevraagd Huppel.
Dan wacht ik wel evenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie, het is niet het volgende verzoekje (die ook van mij is) maar ik heb hem echt nét aangevraagd.
Moet ik zeker nog een keer naar je toekomen met een stapel ceedees onder mijn arm.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik zeker nog een keer naar je toekomen met een stapel ceedees onder mijn arm.
Nee niet onder je arm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik zeker nog een keer naar je toekomen met een stapel ceedees onder mijn arm.
niet ik.. mijn vader welquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt een vinylsnijder in je schuur staan?
ik bel wel effe w8quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah mooi, doet 'ie ook verzoekjes?
JAAAAAAAAAA DIE IS UBERBAAS!!quote:
dat ding is al 4 jaar kapot zo te horenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah mooi, doet 'ie ook verzoekjes?
Deal!quote:
Ze zeggen wel eens (hoe paradoxaal trouwens) "zeg nooit nooit", maar "altijd" zeggen kan ook heel gevaarlijk zijn hoor.quote:
Ik wilde een hedendaags, niet op vinyl te krijgen nummer, toch op vinyl krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat ding is al 4 jaar kapot zo te horen
maar wat wil je dan?
Zolang ze dan tijdens de sex niet elke keer in mijn oor fluisterd dat ajax gewonnen heeft zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens (hoe paradoxaal trouwens) "zeg nooit nooit", maar "altijd" zeggen kan ook heel gevaarlijk zijn hoor.
Straks heeft Ajax gewonnen van van Feyenoord ofzo, en dan gaat zij jouw belofte verzilveren.
Alsof hij dat erg vindtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens (hoe paradoxaal trouwens) "zeg nooit nooit", maar "altijd" zeggen kan ook heel gevaarlijk zijn hoor.
Straks heeft Ajax gewonnen van van Feyenoord ofzo, en dan gaat zij jouw belofte verzilveren.
"hardcore op vinyl"quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde een hedendaags, niet op vinyl te krijgen nummer, toch op vinyl krijgen.
Idee!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ze dan tijdens de sex niet elke keer in mijn oor fluisterd dat ajax gewonnen heeft zie ik het probleem niet
Daarvan is er genoegquote:
Zo goed als alle hardcore staat al op vinyl noobquote:
quote:
Hihiquote:
Ghehequote:
I feel your love babequote:
of je bent een schizofreenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef Watertornado het volgende:
Haar stembereik is echt bangelijk groot trouwens.
Nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
jouw wordt geen zware antipsychotica: abilify gevoerd
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Maar ik ben voor feyenoord, dat is mijn gebrek volgens sommige
Nee hoor, 503 gram is genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef 129383 het volgende:
Weet iemand of je een zware cpu moet hebben voor Traktor?
Nee maar serieus, ik heb het ooit een een Celerontje draaiend te weten krijgen, maar toen moest de buffer wel helemaal open, dus niet echt ideaal.quote:
oké dus 1 amd athlon k8 x64 x2 2800+ lukt wel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik heb het ooit een een Celerontje draaiend te weten krijgen, maar toen moest de buffer wel helemaal open, dus niet echt ideaal.
K8 ken ik niet, dat betekent dat het nieuw genoeg is en dus dat het zeker goed zal draaien. Het eea valt en staat ook met je geluidskaart natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
oké dus 1 amd athlon k8 x64 2800+ lukt wel?
mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
K8 ken ik niet, dat betekent dat het nieuw genoeg is en dus dat het zeker goed zal draaien. Het eea valt en staat ook met je geluidskaart natuurlijk.
Ik ga jou bekerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Maar ik ben voor feyenoord, dat is mijn gebrek volgens sommige
Wanneer ga je weer draaienquote:
Nog zo'n heldquote:
Pimp C niet herkennenquote:
een i7 950 xtreme edition danquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
Muziekdingen op een AMD is sowieso een nono
Lekker gewerkt?quote:
Ja dus!quote:
Ja niemand wil draaienquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup
Maar dan kom ik thuis en hoor ik langzame kut muziek
We luisteren naar den Draak?
Doe eens gek johquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zal ik jullie een grappig verhaal vertellen?
Doe dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zal ik jullie een grappig verhaal vertellen?
Al gegeten?quote:
Pimp C heb ik niet aangevraagd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus!
Het zijn dus wel minimaal 4 nummers rap achter elkaar
Dus van 6 tot 7 jij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, eet pas tegen 7e. Eggs eet hierDus daar is het wachten op
Ja maar jij mailt, twittert enz ze helemaal gek daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik had laatst de eer om rond te kijken bij Radio Veronica. En ze vroegen of ik zelf iets met radio deed. Ik zei ik heb wel iets met internetradio gedaan. Onzin radio. Toen zei die bepaalde DJ van Veronica, ben je Paul in the Dark ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij mailt, twittert enz ze helemaal gek daar
Ga iig goed mn best doenquote:
Je was aan het fappen op de wc?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je raad nooit waarvandaan ik je net whatsappte
YEAH!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar goed, binnenkort zal ik wel terug moeten komen, want mijn vader is boos dat ik nog steeds z'n appeltje leen en hij dreigt dat hij HEUL snel terug moet, dus dan moet ik wel weer een eigen computer kopen. En dan kan ik ook virtual DJ installen enzooooooooo
Gadver!!quote:
Ik belde je toch niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadver!!
Ik haat mensen die dat doen. Neem je foon gewoon NIET mee naar de plee
Gelukkig niet neequote:
Ik vind het wel fijn dat als ik lekker mijn endeldarm aan het legen ben dat ik rustig het nieuws kan lezen of een spelletje kan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadver!!
Ik haat mensen die dat doen. Neem je foon gewoon NIET mee naar de plee
Prima maar bellen/whatsappen toch niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat als ik lekker mijn endeldarm aan het legen ben dat ik rustig het nieuws kan lezen of een spelletje kan doen.
Je ruikt het toch niet aan het berichtjequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima maar bellen/whatsappen toch niet?
Bellen? Watquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima maar bellen/whatsappen toch niet?
Geen idee. Wellicht nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt je zaterdagnachtshow weer terug?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bellen? Wat
Ja hallo ik bel even *plons* over de afspraak die we vorige week hadden *prffttfttf* hadden gemaakt.
Ja dat kan bestquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bellen? Wat
Ja hallo ik bel even *plons* over de afspraak die we vorige week hadden *prffttfttf* hadden gemaakt.
Je weet dat ik een adresje voor je heb hequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar goed, binnenkort zal ik wel terug moeten komen, want mijn vader is boos dat ik nog steeds z'n appeltje leen en hij dreigt dat hij HEUL snel terug moet, dus dan moet ik wel weer een eigen computer kopen. En dan kan ik ook virtual DJ installen enzooooooooo
Dat dusquote:
dan is deze voor de kringloopquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
Muziekdingen op een AMD is sowieso een nono
There's hope!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei wellicht. Ik zei niet zeker weten.
Gooi m ff bij mij af dan. Ik kan nog wel een 2e gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan is deze voor de kringloop
dag computer
Ik heb jaren lang met een collega gewerkt. Er was een periode, dat we dit nummer (geen gein) wel 20 keer per dag draaidequote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang met een collega gewerkt. Er was een periode, dat we dit nummer (geen gein) wel 20 keer per dag draaide
Dan upload je hem en geef je door aan koelkast dat je een betere versie hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef onlogisch het volgende:
Maar mijn versie is beter. Kan ie draak in?
Kan me niet voorstellen dat er een betere versie is dan die van het album komt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan upload je hem en geef je door aan koelkast dat je een betere versie hebt
Liefdequote:
Yeah.quote:
Ghehe is het druk?quote:
Nope.quote:
Gaan we weer skaipen? Of ben je nu niet chagrijnig?quote:
Fap zequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te sluiten.
Fijne avond allemaal
Nope, niet sjaggo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we weer skaipen? Of ben je nu niet chagrijnig?
Jammer en ok, ff opstartenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
Zit ik net heel goed bedoeld wat brainpower nummers te uppen. Zie ik na t uppen pas dat ze 192kbs zijn ipv 320....![]()
Ik wil wel een uurtje draaienquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
Als er nog iemand wil draaien: voor 20:00u opgeven want daarna kan het niet meer, ik kijk darts.
Hoe laat?quote:
Genre?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20.00 tot 21.00 of 22.00 als er verder geen gegadigden zijn
Ik zet je eropquote:
Oh vandaar dat fiets plaatje vanochtend. Ik dacht dat je met de fiets naar t festival zou gaan omdat je wilde zuipen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag fiets gekocht en daarna gelijk naar m'n ouders gefietst en nu net weer thuis! In totaal zo'n 35km!. Ben kapot, m'n benen en m'n reet (van het zadel) doen pijnLeuk fietsen
Neuhquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat fiets plaatje vanochtend. Ik dacht dat je met de fiets naar t festival zou gaan omdat je wilde zuipen.
Ah ook een stuk goedkoper dus!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeuhVia fietsplan van m'n werk fiets gekocht
Zo maar eens eten, ik zie een beetje dubbel
Yep 750 euro en dan afbetalen in 36 maanden van je bruto salarisquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ook een stuk goedkoper dus!![]()
Toch aan de zuip geweest!
Oh das erg netjes! Krijg je nog wat extra's als je met de fiets naar je werk komt nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep 750 euro en dan afbetalen in 36 maanden van je bruto salaris
Ik heb 1 biertje op bij m'n ouders
Nee, alleen het belastingvoordeelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das erg netjes! Krijg je nog wat extra's als je met de fiets naar je werk komt nu?
En dan al dubbel zien?
Ok das wel jammer. Dr zijn ook bedrijven die fietsen belonen door men die fietsend naar t werk komt meer geld te geven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, alleen het belastingvoordeel
Dubbel zien van het fietsen, niet van het bier
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb ik al iemand die van 10 tot 11 wil draaien?
Haha zou wat zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok das wel jammer. Dr zijn ook bedrijven die fietsen belonen door men die fietsend naar t werk komt meer geld te geven.
Smoesjes...![]()
.
Luister je wel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha zou wat zijnIk ben ff eten
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha zou wat zijnIk ben ff eten
Mark Knopflerquote:
Nee want ik ging net eten. Mark Knopfler is een baast, dat welquote:
Ende tietenquote:
Ik heb alleen de tietenquote:
Bootyquote:
Pics van de booty!quote:
Mja hij kan die tetten beter weg laten. Vanochtend heeft ie 2x geprobeerd tetten te posten hiero maar t ging 2x fout.quote:
Retweet!quote:
Hmquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja hij kan die tetten beter weg laten. Vanochtend heeft ie 2x geprobeerd tetten te posten hiero maar t ging 2x fout.
(_(_) (_|_) (_)_)quote:
quote:
quote:
Zo'n kont heb ik nietquote:
Wat voor vieze plaatjes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die mij vieze plaatjes sturen op msn
Hele dikke konten!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hele dikke konten!!![]()
En deze:BAHHH! ik ben aan het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dankzij Ez geen honger meerquote:
Vrees niet, ik ben er om je te redden!quote:
Ehhh,,,, neequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrees niet, ik ben er om je te redden!
[ afbeelding ]
Je had beloofd dat je die foto van ons niet zou plaatsenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrees niet, ik ben er om je te redden!
[ afbeelding ]
Grapje hoor, dat ben ik niet. Ik heb meer de looks van Paul Walker, de vechtskills van Chuck Norris en de charme van Angelina Jolie.quote:
Paul Walkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Grapje hoor, dat ben ik niet. Ik heb meer de looks van Paul Walker, de vechtskills van Chuck Norris en de charme van Angelina Jolie.
Jammer dat je niet de looks van angelina hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Grapje hoor, dat ben ik niet. Ik heb meer de looks van Paul Walker, de vechtskills van Chuck Norris en de charme van Angelina Jolie.
Ik zei het hem nogquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet de looks van angelina hebt
Mja, ik mis de tieten en het lange haar, het kontje heb ik wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet de looks van angelina hebt
Mja ik zou niet weten wat ik iedere keer moet typen hoor.quote:
Je kan toch wel iets verzinnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zou niet weten wat ik iedere keer moet typen hoor.
Verzin iets. Dit is wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zou niet weten wat ik iedere keer moet typen hoor.
Jij? Het kontje van Angelina?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ik mis de tieten en het lange haar, het kontje heb ik wel.
Hij heeft wel een lekker kontje hoorquote:
Dat t jullie nu pas opvalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzin iets. Dit is wel heel makkelijk.
Ja. Knetter ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker kontje hoor
RabarberBartquote:
Ik kijk niet 24/7 hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat t jullie nu pas opvalt.Had t net ook al gedaan.
Bart zn kont is 1000x kleiner en lekkerder dan die van Knetterquote:
Foei! niet meer doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat t jullie nu pas opvalt.Had t net ook al gedaan.
()() zo'n kontje dus?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart zn kont is 1000x kleiner en lekkerder dan die van Knetter
quote:
Ghehe dat is toch niet lekker zo kleinquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
Hallo, ik ben djkoelkast, wie wil mij eens stevig vast komen houden?
[ afbeelding ]
SPOILER: do not openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
NomnomnomSPOILER: do not openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat de broer van DW?
![]()
Ieeeelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
Hallo, ik ben djkoelkast, wie wil mij eens stevig vast komen houden?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |