Ja dat is waar, maar niemand vroeg aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
En misschien is dat wel omdat ze te hard zijn voor overdag of zo.Staat ook in draakje aangegeven.
Mja, mij maakt 't niet uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar niemand vroeg aan
Nu maar ff normale verzoekjes aangevraagd
Had geen muziek opstaan toen volgens mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op dit liedje ben ik mijn maagdelijkheid kwijtgeraakt, romantisch heh...
Op welk liedje ben jij je maagdelijkheid kwijtgeraakt ?!
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had geen muziek opstaan toen volgens mij
Mijn aanrander nam niet de moeite om iets van muziek te regelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op dit liedje ben ik mijn maagdelijkheid kwijtgeraakt, romantisch heh...
Op welk liedje ben jij je maagdelijkheid kwijtgeraakt ?!
Hij beatboxte ook niet wat of zo ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn aanrander nam niet de moeite om iets van muziek te regelen
Ik was serieus hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij beatboxte ook niet wat of zo ?
Dat vorige liedje (die voor Def Rhymz) hoorde ik vanmorgen weer op de radio
Ooh sorry dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was serieus hoor
En nee hij was te druk met mijn nee-geroep negeren
Niet alles is altijd een grapquote:
Huh welke dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heloef, ik heb een negerliedje voor je aangevraagd, luister nu snel man!
Hihi ik zit er niet mee hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm soms ben ik een beetje té kwetsend naar mensen toe heh?
Haha dat is mij zelfs nooit overkomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Def Rhymz tochhehehe
Hij was laatst opgepakt voor zwartrijden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |