Hij is echt heel mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is mooi he!
Ik kende het nummer al maar helemaal vergeten, dankzij Egssweer herontdekt
Geen ideequote:
Dikke vervorming als ze "uithaalt", echt alsof je een kat tegen een schoolbord aanpleurt, wat een gekras.quote:
Nee voor mijquote:
bij mij mag ze ook langs komen..quote:
Je brent mij op een idee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee voor mij![]()
Niet stiekem een TT-change doen jij he
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je brent mij op een idee. [ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dat ben ik niet.quote:
Eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Bah verliefd worden geeft alleen maar problemen
Ik ga nu voor de lust. Gewoon ongeremde brute harde seks zonder liefdequote:
Hè, een vrouw die haar hersenen gebruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Bah verliefd worden geeft alleen maar problemen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de lust. Gewoon ongeremde brute harde seks zonder liefde
Alweer mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat die in mn boobs zitten dus ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè, een vrouw die haar hersenen gebruikt.
Het betere neukwerk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Compleet uitwonenquote:
Ik drink nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ga jij nou haten joh? neem nog een drankje.
Same.quote:
Mag ik je eerste zijnquote:
Roykie, ik kwam er dus laatst achter waar 2pac het meest bekend van is.quote:
Hier niet. Het was te warm en hij had hoofdpijnquote:
Okquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja leg even wat druk op mijn prestatie
Westside.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Roykie, ik kwam er dus laatst achter waar 2pac het meest bekend van is.
RIVERSIDE MOTHERFUCKER!
Dan moet je een paar dorpen verderop zijnquote:
Zal eens kijken of ik die medicijnen nog heb.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je een paar dorpen verderop zijn
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Westside.
En daar is hij hier inderdaad het bekendste mee geworden ja.
Ten tijde van de beef, en Death Row heeft daarna er alles aan gedaan om dat imago in stand te houden.
Ja en dan hard in de auto hierheen en als je hier bent levenloos zekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die medicijnen nog heb.
Random hardheid
Oh. Dat is niet best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier niet. Het was te warm en hij had hoofdpijn
kloptquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WT doe eens niet mijn lovesongsmood verzieken
Ik ken de film wel, maar had geen idee dat dat in die clip verwerkt zat, die kende ik namelijk niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.
Dat komt van 2pac (uit de film Juice).
Sterrenreiziger lijkt me toch genoeg lovesong voor je ruige hamerseks?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WT doe eens niet mijn lovesongsmood verzieken
Ach het was sowieso wel lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat is niet best.
Ik werd juist door de hele kamer gegooid en aan mijn haren getrokken en niceness.![]()
Waarom hebben we het hier over?
Dan krijg jij hem toch wel weer op sterkte?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan hard in de auto hierheen en als je hier bent levenloos zeker
Loop je me nu te fucken of ben je echt heel dom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken de film wel, maar had geen idee dat dat in die clip verwerkt zat, die kende ik namelijk niet.
Maar Juice is niet waar hij het bekendste van is he.
Ja dan volg ik je ff nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop je me nu te fucken of ben je echt heel dom?
Vast welquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan krijg jij hem toch wel weer op sterkte?
Ghehe neehee dat is neukmuziek ik wil lovesongsquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sterrenreiziger lijkt me toch genoeg lovesong voor je ruige hamerseks?
Oh, dat heb ik wel voor je, staat alleen niet in Draeckje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe neehee dat is neukmuziek ik wil lovesongs![]()
Zoetsappige meuk waar je van moet janken omdat je je alleen voelt ofzo
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILLLLLLLLLLLLLLL ALWAYSSSSSSSSSSS LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Wat dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel voor je, staat alleen niet in Draeckje.
Kom, dans met mijquote:
kun je uploadenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel voor je, staat alleen niet in Draeckje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normaal dans ik niet, maar vooruit dan
Boards of Canada - Pete Standing Alone (die is écht akelig)quote:
Ik ken er niks vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boards of Canada - Pete Standing Alone (die is écht akelig)
Vele andere nummers van hun.
Agnes Obel
Arvo Pärt - Spiegel im Spiegel
Cowboy Junkies - I'm so lonesome I could cry of To love is to bury
Chet Atkins & Mark Knopfler - I'll See you in my dreams
Eels - Electro shock blues (dat album)
Eels - Dirty Girl
Death Cab For Cutie - Plans (album)
The Mountain Goats - No Children.
Etc etc.
Hoe laat komt die ongeveer? Ik moet zo echt ff naar de winkel namelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een mooie voor je aangevraagd Huppel.
Kweenie, het is niet het volgende verzoekje (die ook van mij is) maar ik heb hem echt nét aangevraagd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat komt die ongeveer? Ik moet zo echt ff naar de winkel namelijk
geen hardstylequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een mooie voor je aangevraagd Huppel.
Dan wacht ik wel evenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie, het is niet het volgende verzoekje (die ook van mij is) maar ik heb hem echt nét aangevraagd.
Moet ik zeker nog een keer naar je toekomen met een stapel ceedees onder mijn arm.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik zeker nog een keer naar je toekomen met een stapel ceedees onder mijn arm.
Nee niet onder je arm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik zeker nog een keer naar je toekomen met een stapel ceedees onder mijn arm.
niet ik.. mijn vader welquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt een vinylsnijder in je schuur staan?
ik bel wel effe w8quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah mooi, doet 'ie ook verzoekjes?
JAAAAAAAAAA DIE IS UBERBAAS!!quote:
dat ding is al 4 jaar kapot zo te horenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah mooi, doet 'ie ook verzoekjes?
Deal!quote:
Ze zeggen wel eens (hoe paradoxaal trouwens) "zeg nooit nooit", maar "altijd" zeggen kan ook heel gevaarlijk zijn hoor.quote:
Ik wilde een hedendaags, niet op vinyl te krijgen nummer, toch op vinyl krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat ding is al 4 jaar kapot zo te horen
maar wat wil je dan?
Zolang ze dan tijdens de sex niet elke keer in mijn oor fluisterd dat ajax gewonnen heeft zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens (hoe paradoxaal trouwens) "zeg nooit nooit", maar "altijd" zeggen kan ook heel gevaarlijk zijn hoor.
Straks heeft Ajax gewonnen van van Feyenoord ofzo, en dan gaat zij jouw belofte verzilveren.
Alsof hij dat erg vindtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens (hoe paradoxaal trouwens) "zeg nooit nooit", maar "altijd" zeggen kan ook heel gevaarlijk zijn hoor.
Straks heeft Ajax gewonnen van van Feyenoord ofzo, en dan gaat zij jouw belofte verzilveren.
"hardcore op vinyl"quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde een hedendaags, niet op vinyl te krijgen nummer, toch op vinyl krijgen.
Idee!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ze dan tijdens de sex niet elke keer in mijn oor fluisterd dat ajax gewonnen heeft zie ik het probleem niet
Daarvan is er genoegquote:
Zo goed als alle hardcore staat al op vinyl noobquote:
quote:
Hihiquote:
Ghehequote:
I feel your love babequote:
of je bent een schizofreenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef Watertornado het volgende:
Haar stembereik is echt bangelijk groot trouwens.
Nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
jouw wordt geen zware antipsychotica: abilify gevoerd
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Maar ik ben voor feyenoord, dat is mijn gebrek volgens sommige
Nee hoor, 503 gram is genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef 129383 het volgende:
Weet iemand of je een zware cpu moet hebben voor Traktor?
Nee maar serieus, ik heb het ooit een een Celerontje draaiend te weten krijgen, maar toen moest de buffer wel helemaal open, dus niet echt ideaal.quote:
oké dus 1 amd athlon k8 x64 x2 2800+ lukt wel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik heb het ooit een een Celerontje draaiend te weten krijgen, maar toen moest de buffer wel helemaal open, dus niet echt ideaal.
K8 ken ik niet, dat betekent dat het nieuw genoeg is en dus dat het zeker goed zal draaien. Het eea valt en staat ook met je geluidskaart natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
oké dus 1 amd athlon k8 x64 2800+ lukt wel?
mooiquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
K8 ken ik niet, dat betekent dat het nieuw genoeg is en dus dat het zeker goed zal draaien. Het eea valt en staat ook met je geluidskaart natuurlijk.
Ik ga jou bekerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Maar ik ben voor feyenoord, dat is mijn gebrek volgens sommige
Wanneer ga je weer draaienquote:
Nog zo'n heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |