die elfstedentocht? Ja, tuurlijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Als 'ie er komt, dan verzet je het toch?
dat is wel erg weinig en ik zie weinig groente.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:57 schreef Ravka het volgende:
s: half uurtje steppen
o: havermoutpap
t: appel
l: blikje zalm, rood uitje, komkommer, tomaatje, mayo/sambal
d: met quarngehakt gevulde champions, sla, olijven, eitje
t: soyayoghurt
Dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
sla en komkommer zetten geen zoden aan de dijk.
champignons zijn schimmel.
spuit 33,5quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
dat is wel erg weinig en ik zie weinig groente.
Soms is herhaling bést nuttig.quote:
Net aan 1000 kcal. En dan heb ik de sport er nog niet eens af getrokken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:57 schreef Ravka het volgende:
s: half uurtje steppen
o: havermoutpap
t: appel
l: blikje zalm, rood uitje, komkommer, tomaatje, mayo/sambal
d: met quarngehakt gevulde champions, sla, olijven, eitje
t: soyayoghurt
Yup, een complot. Morgen eet je broccoli of boontjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef Ravka het volgende:
[..]
Tomaat, komkommer, sla, champignons. Is dit een complot
Je lunch kan ook een stuk beter, en er mogen nog wel een paar tussendoortjes bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef Ravka het volgende:
Ok, jullie zijn de experts! Binnenkort Ainsley-d's.
En de borstvoeding... Niet dat ik er ervaring mee heb, maar alles wat het kind eet blijft er minder over voor de moeder toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Net aan 1000 kcal. En dan heb ik de sport er nog niet eens af getrokken.
nadat loveli met je klaar is wel...quote:
wat ook erg lekker is, is een salade van kidney bonen, tomaat, rode ui en avocadoquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef Ravka het volgende:
Morgen linzen-salade. Ik ben niet zo van de broccoli/peultjes. Of te gaar of juist niet.
Oh jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef progje het volgende:
[..]
wat ook erg lekker is, is een salade van kidney bonen, tomaat, rode ui en avocado
oeh dat klinkt ook goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
en couscoussalademet feta en gegrilde groenten
Ik heb vandaag couscous opquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
en couscoussalademet feta en gegrilde groenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |