Het iets minder pijnlijke vervolg op de anal probe...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Die knul communiceert rechtstreeks met d'r CI.
Kick the baby...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het iets minder pijnlijke vervolg op de anal probe...
Dat zou ik ook niet doen. Doel meer op het gebeuren erna.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Mini. het volgende:
Er is nog wel een verschil tussen neurotisch opvoeden en drinken of roken tijdens je zwangerschap...
Wij proberen het ook.Maar de sociale druk is echt walgelijk groot als je eenmaal ouder bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Tink: klopt. Mocht ik ooit nog een kind krijgen, dan wordt het de 'laissez-faire'-methode. Ipv dat paniekerige gedoe. Schei toch uit.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij proberen het ook.Maar de sociale druk is echt walgelijk groot als je eenmaal ouder bent.
Je kan vooraf werkelijk niet inschatten hoe jezelf, je relatie en je leven veranderen.
"Ooit nog"? Je mirena is er al vandoor, wie weet hoe snel jij aan de vreetbuien van broccoli met haring en augurk begint.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Tink: klopt. Mocht ik ooit nog een kind krijgen, dan wordt het de 'laissez-faire'-methode. Ipv dat paniekerige gedoe. Schei toch uit.
South Parkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't kick the baby...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Wat denk je van die ouders die nooit eens blij zijn met wat een kind presteert. Wint het net geen goud, dan is het niet goed, haalt het geen persoonlijk record, niet goed. Dat is dan geen 'jammer, volgende keer beter' maar 'je doet ook alles fout.. blabla'
Gadverdamme.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ouders die hun kleine kinderen hun mislukte (volwassen) dromen opdringen
yup...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:34 schreef Mini. het volgende:
Oja, ik had vanmiddag ook ineens zin in augurken.![]()
Best angstaanjagend hoeveel je als ouder fout kunt doen, want die mensen doen het waarschijnlijk net zo goed met de beste bedoelingen.
Lijstje had ik al gepost op pagina 1 geloof ik, maar die is een beetje verzopen tussen de posts. Ik ben 171 cm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kun je een lijstje posten van wat je gemiddeld op een dag eet? Dan zijn er hier vast mensen die tips voor je hebben. Je lengte is ook handig om even te vermelden (iemand van 180cm kan meer eten zonder aan te komen dan iemand van 150cm).
Dat is al een goede tip, dankje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
Te weinig eten is net zo slecht als teveel eten. Verder kun je beter snelle suikers mijden (witbrood, witte pasta, ontbijtkoek, sultana) en juist vezelrijk eten: volkoren, groente. Je lichaam heeft behoefte aan vitamines, mineralen, eiwitten en gezonde vetten om te kunnen functioneren. Voor het gemak ga ik er vanuit dat je voldoende koolhydraten binnenkrijgt.
Doen: veel groente eten, minstens 200 gramper dag en als je er 800 wegkrijgt, hoor je mij niet klagen. Regelmatig vette vis eten voor je omega's. Bewegen.
Verder zorgen spieren voor vetverbranding, dus hoe meer spieren je hebt, des te meer capaciteit om vet te verbranden. Voor spieropbouw eet je het beste eiwitten voor je sport, of tot een half uur erna. Sportdrankjes zijn nergens voor nodig als je geen topsport beoefent, wat carbs na het sporten om je glycogeenvoorraad aan te vullen.
Sorry, maar ik vind dit een heel denigrerende post.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef loveli het volgende:
Geloof dat je 40% fout mag doen, dan nog mislukt een kind niet.
omdat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit een heel denigrerende post.
Ik geloof niet dat er bij kinderen gesproken kan worden van 'mislukken' ... op zijn hoogst van een mislukte opvoeding, niet van een mislukt persoon (kind). Dat vind ik kwetsend.quote:
Volgens mij lopen kinderen altijd 'schade' op. Al is het maar dat perfecte ouders het kind het idee kunnen geven dat je 'perfect' moet zijn. Je doet het dus nooit goed. Gelukkig maar,wel zo rustgevend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
Verkeerd uitgedrukt. Volgens mij bleek zoiets uit wetenschappelijk onderzoek, dat kinderen er geen schade van ondervinden als minstens 60% van de opvoeding goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |