Shit, een a vergeten.quote:
Maar jij had denk ik eerder internet dan ik. Ik in augustus 2000.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Shit, een a vergeten.Internet was toen trouwens nog een onbekend woord Tong...moet jij weten want jij bent ouder dan ik.
Zal je tegenvallen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar jij had denk ik eerder internet dan ik. Ik in augustus 2000.
De computer of de kennis ?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal je tegenvallen.Op mijn werk even in 1997/98 en toen werd ik ziek (RSI) en ben pas weer met internet begonnen in 2007 met een afgedankte computer van een kennis (die ik overigens nog steeds heb).
Beide.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
De computer of de kennis ?
Ik heb nog steeds de zelfde bak als in 2000.
Maar niet hetzelfde toetsenbord meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog steeds de zelfde bak als in 2000.
De laatse die ik in december van de sint heb gekregen is alweer versleten Golfertquote:
Zal ik hem inkoppen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatse die ik in december van de sint heb gekregen is alweer versleten Golfert
Ik heb ooit eens een foto gemaakt van Tong's toetsenbord.quote:
Zo een vermoeden had ik al.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een foto gemaakt van Tong's toetsenbord.
Die hebben altijd nogal te leiden bij hem.
Tast die WAO ook al je schrijfvaardigheid aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een foto gemaakt van Tong's toetsenbord.
Die hebben altijd nogal te leiden bij hem.
Gelukkig maak jij nooit een taalfout, hè?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tast die WAO ook al je schrijfvaardigheid aan?
Hoe gaat het met de carriere van je dochter samen met Solomon Burk ?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tast die WAO ook al je schrijfvaardigheid aan?
Jonge jonge, als je ook al niet meer tegen een grapje kunt als je over de veiftig bent, is het wel erg triest met je gesteld hoor. Excuses als ik uwe oudheid beledigd heb. Ik ben er alweer weg van. Geen zin in rancuneuze bejaarden.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij nooit een taalfout, hè?
quote:
5 jaar oud...ik ben in 4 jaar al toe aan mijn 3e exemplaarquote:Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een vermoeden had ik al.
Die van mij is al een jaar of 5 oud, maar dat is zo een ergonomische om sneller te kunnen typen.
Kijk vooral dan niet in de spiegel.quote:
Ik ook en ik moet nog 50 worden. Dus ik mag hier nog niet eens postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik bouw gewoon elk jaar weer nieuwe PC, ben een 50+ nerd.
Ik ook niet, maar Tong eigenlijk ook niet en zo zijn er wel meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook en ik moet nog 50 worden. Dus ik mag hier nog niet eens posten
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook en ik moet nog 50 worden. Dus ik mag hier nog niet eens posten
1961 is de grens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Tong eigenlijk ook niet en zo zijn er wel meer.
Ach, dat had ik nou nooit gedacht.quote:
Jij hebt zeker nog hoofdrekenen geleerd? En schrijven op een leitje?quote:
Hoeveel nachtjes wachten nog?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:21 schreef childintime het volgende:
Ik ben van '61, maar geen 50Maar aangezien ik natuurlijk wel in het voorpoortaal zit mag ik hier wel posten; kan ik vast wennen voor als ik wel 50 ben
Tong is een junkie. Als je die zijn dagelijkse 120 posts afneemt slaat ie psychisch door en wordt nog gevaarlijker voor de samenleving als ie al is. Dus gedoogbeleid om hem zijn vileine genoegdoenerij te laten posten in willekeurig welk topic en tegen willekeurig welke mede-user dan ook is alleen maar een daad van menslievendheid waar ik graag aan meewerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Tong eigenlijk ook niet en zo zijn er wel meer.
Als je zo jong bent kan je natuurlijk het woord trouwens ook nog niet schrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben van '62 trouwes. Dus toedels. Ik ben te jong.
Ik ben jonger maar blijf lekker toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben van '62 trouwes. Dus toedels. Ik ben te jong.
Wat ben jij baldadig vanavond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je zo jong bent kan je natuurlijk het woord trouwens ook nog niet schrijven.
Niet alleen vanavond hoor.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:19 schreef childintime het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig.......(
)
Dan mag je bij "de club"!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:22 schreef trovey het volgende:
[..]
...helaas ben ik ook al lang bejaard en bijna dood voor een -20-er.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
en ga ik maar eens slapen
....ik moet natuurlijk wel mijn jeugdige uiterlijk zoveel mogelijk behouden.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |