Done.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef trovey het volgende:
Reageer eens in je persoonlijke topic gemaakt door Tong.We dachten al dat je je looprekje niet kon vinden.
![]()
quote:
Je bent en blijft een FOK!er dus een eenling...hoe oud je ook bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef barthol het volgende:
Ik duik maar even onder als mensen me aan het vissen of het sjoelen, (of ander vertier) willen zetten
Ik las Gelderland, dus ik had zoiets vanquote:Op maandag 6 juni 2011 01:15 schreef childintime het volgende:
Ik in OktoberEen rollator en bejaardenflatje zal er nog niet inzitten; ik moet nog altijd 17 jaar werken vanaf dat moment
Denk dat ik maar in Griekenland ga wonen, ga ik me lekker laten onderhouden door Nederland
Veelal omdat mensen van onze generatie ook al gingen werken toen ze 16 of 17 jaar waren.... Ik zie mij echt niet op mijn 65e nog mensen begeleiden die misschien wel 30 jaar jonger zijn dan ikquote:Op maandag 6 juni 2011 07:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las Gelderland, dus ik had zoiets vanMaar er staat Griekenland.
Nog 17 jaar werken, als ik er aan denk... echt geen zin in.
Terug naar PUB dus maar.quote:
Dan haar. Maar golfer, ben jij niet heel blij dat je vanuit die tijd stamt? Wij konden nog zelf volwassen worden, met vallen en opstaan. We hebben geleerd van onze fouten. De tegenwoordige jeugd wordt behoedt voor alle fouten die jeugdigen kunnen maken en groeien langzaamaan op als een soort robots; die klakkeloos doen wat de regering van hen eist; want de regering weet wel wat het beste voor hen is.......quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef golfer het volgende:
Mijn zoontje is bijna 10 jaar ouder dan hem.
Ach ja, aktie Tomaat en de Maagdenhuisbezetting ligt alweer een tijdje achter ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef childintime het volgende:
Dan haar. Maar golfer, ben jij niet heel blij dat je vanuit die tijd stamt? Wij konden nog zelf volwassen worden, met vallen en opstaan. We hebben geleerd van onze fouten. De tegenwoordige jeugd wordt behoedt voor alle fouten die jeugdigen kunnen maken en groeien langzaamaan op als een soort robots; die klakkeloos doen wat de regering van hen eist; want de regering weet wel wat het beste voor hen is.......
Klopt, toen ik ging werken was ik ook pas 17 (ik had geen zin meer in school).quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:57 schreef childintime het volgende:
[..]
Veelal omdat mensen van onze generatie ook al gingen werken toen ze 16 of 17 jaar waren.... Ik zie mij echt niet op mijn 65e nog mensen begeleiden die misschien wel 30 jaar jonger zijn dan ik![]()
Maar naar Griekenland gaan, daar gaan wonen (op je 59e) en vervolgens op je 60e pensioengerechtigd zijn is nog helemaal niet zo'n gek idee
Arme Bluezzquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef golfer het volgende:
Mijn lichaam vond 38 jaar hard werken ook wel genoeg geweest.
Ik al 33 jaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, toen ik ging werken was ik ook pas 17 (ik had geen zin meer in school).
Ik zou toch een ander land dan Griekenland kiezen, dat land trekt me niet zo. Alhoewel het natuurlijk wel lekker goedkoop is daar.
Jezus, ik realiseer met net dat ik dus al 32 jaar werk, kunnen ze niet invoeren dat je met pensioen kan als je 40 jaar gewerkt hebt?
quote:
Ik verveelde me dood op school, ik had gewoon geen zin meer om naar school te gaan. En destijds was het makkelijker (denk ik) om werk te vinden, dus ik had ook heel snel een baantje, terwijl ik makkelijk verder had kunnen leren als ik mijzelf ertoe had gezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik al 33 jaarHet zou idd eerlijker zijn als ze een "werkleeftijdsgrens" zouden instellen. Ik vond school ook niet boeiend. Scoorde het eerste jaar alleen maar 10en en zakte enorm af daarna. Er werd destijds niet zoveel voor je gedaan in dit soort gevallen; als het op school niet goed ging, dan ging je maar werken, er waren niet allerlei hulpgroepjes die uit gingen vinden of je misschien wel onder je nivo zat te leren
![]()
Griekenland is geweldig; lekker weer, lekker goedkoop en dan van een pensioentje rond moeten komen daar op mijn 60e lijkt me niet bepaald een straf(zoals het hier wel is)
Ik eigenlijk ook niet hoor, over een jaar pasquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Een topic waar ik nog niet mee mag posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |