Die veertigers zijn een stelletje zeikerdsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef snetje het volgende:
[..]
daar ging mijn cola![]()
topic 50 is veel leuker dan 40 ... nu voel ik me weer jong![]()
Bijna vijftigers kunnen er ook wel wat van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die veertigers zijn een stelletje zeikerds
* Rewimo schopt just me naar het 60+ topicquote:
Hoho niet te snel, ik ben nog geen 60+quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Rewimo schopt just me naar het 60+ topic
Behoorlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef just me het volgende:
![]()
[..]
Hoho niet te snel, ik ben nog geen 60+
Eerst nog 59 worden volgende week![]()
Klinkt wel oud hè.. ik ben 59
Nou, aangezien hier allemaal 50- mensen posten in 50+ hoor jij als 60- dus logischerwijs thuis in het 60+ topicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef just me het volgende:
![]()
Jeetje, wat een oud wijf ben je dan al.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef just me het volgende:
![]()
FF pissenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die veertigers zijn een stelletje zeikerds
Je bent in ieder geval niet onvoorspelbaarquote:
Wat leuk! Oh dan is er voor mij ook nog hoop.quote:
Altijd hoop blijven houden, mijn verkering is wel een stukje jonger maar ik kan hem nog goed bijhouden hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Karina het volgende:
Wat leuk! Oh dan is er voor mij ook nog hoop.
Het oude wijf gaat wel op haar 59e verjaardag golfen in Spaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een oud wijf ben je dan al.
Hoi mam.quote:
Ik heb al 6 jaar geen club meer aangeraakt. Ben ermee gestopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef just me het volgende:
Het oude wijf gaat wel op haar 59e verjaardag golfen in Spa
Ik ben niet zoekende, maar een leuke vriend zou wel welkom zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Altijd hoop blijven houden, mijn verkering is wel een stukje jonger maar ik kan hem nog goed bijhouden hoor
Ik moest even nadenken maar ik snap 'm.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem het dan maar meteen het "over the hill" forum
Nee hoor, nog lang niet.quote:
Is geen grapje, we hadden een keer een laffer en static meet, daarna met zijn allen naar het CS in Amsterdam en daar dachten ze JM mijn moeder was. Ofzo, weet het niet precies meer, was redelijk beneveld.quote:
Was dat die meeting met de trap?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Is geen grapje, we hadden een keer een laffer en static meet, daarna met zijn allen naar het CS in Amsterdam en daar dachten ze JM mijn moeder was. Ofzo, weet het niet precies meer, was redelijk beneveld.
Nee, dat was de exclusieve L&S meet. Die van de trap was een algemene.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat die meeting met de trap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |