Kan geregeld worden. Als jouw eitjes nog niet helemaal opgedroogd zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef trovey het volgende:
Zal er hier niet inzitten golfer...ik zou nog aan de kinderen moet beginnen om überhaupt kleinkinderen te krijgen.
Tong wil iedereen wel van dienst zijn zolang ze maar XX chromosomen hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan geregeld worden. Als jouw eitjes nog niet helemaal opgedroogd zijn.
Tong80 biedt zich vast wel als vrijwilliger aan.
Heb je ooit je ouders horen neuken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders het nog deden lang nadat ik was geboren....soms zijn muren te dun.![]()
De TT kan ik dus bevestigend beantwoorden.quote:
Wel de buurjongen met zijn vriendin, elke zondagochtend met de balcondeur open, ja ja ja, hijg hijg hijgquote:
Dan zou je toch zo door de grond willen zakkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef tong80 het volgende:
Heb ook wel een geneukt met het raam per ongeluk open.
Liet een overbuurman de hond uit en riep : 'Lukt het Herman ?'
Ik maakte het geluid nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou je toch zo door de grond willen zakken![]()
Als ik 50 ben doe ik dat soort dingen toch niet meer(om er nog een 50 draai aan te geven).
'Wat doet u nu buurman ?'quote:
Was niet meer te horen. Tatjana Simic werd van achteren genomen en het was een film voor onder 16.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En? Wat voor antwoord gaf de buurman?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was niet meer te horen. Tatjana Simic werd van achteren genomen en het was een film voor onder 16.
Bert André.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef Karina het volgende:
wat een anticlimax.
en nou zit ik te denken, wie speelde ook weer de buurman![]()
In mijn herinnering zag je veel meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Bert André.
http://www.dumpert.nl/med(...)_wat_doet_u_nu_.html
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan ben je ouder dan dat je in je dorp mag rijden....
Over de topic titel...quote:
Ach, dat dacht ik van 40 ook, maar na een paar dagen ben je dat alweer vergeten. Het is een cliche, maar je bent zo oud als je je voelt. En ik voel me zeker geen bijna 50.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over de topic titel...
Zeker niets ten nadele van 50plussers - per slot passeert iedereen die leeftijd - maar over de 50 zijn is toch een beste mijlpaal, of niet?
In de meeste bebouwde kommen geldt een limiet van 30.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan ben je ouder dan dat je in je dorp mag rijden....
Hier in de straat mag je 50, maar is niet aan te raden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
In de meeste bebouwde kommen geldt een limiet van 30.
daar ging mijn colaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef tong80 het volgende:
Heb ook wel een geneukt met het raam per ongeluk open.
Liet een overbuurman de hond uit en riep : 'Lukt het Herman ?'
Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over de topic titel...
Zeker niets ten nadele van 50plussers - per slot passeert iedereen die leeftijd - maar over de 50 zijn is toch een beste mijlpaal, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |