Gaat dit nog over werk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
wat we met 5 mensen moesten doen, moesten we nu met z'n tweeën.
Kan gebeurenquote:
Hoi trugggg hoe is het op je werrukkk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Tevens hoi Draal
en Ragboer en Cash en KB en wie dan ook
Sharrquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Tevens hoi Draal
Juist welquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeker omdat je niet door hun besprongen word?
Vermoeiend welquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spannend verhaal wel.
[..]
Hoi trugggg hoe is het op je werrukkk?
hoiquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Tevens hoi Draal
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het homo's zijn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Ik moet nu gaan mailen om te vragen of ik gewoon betaald krijg, gezien de rest vrijwilliger is.
Hoe doe ik dat?
Onderwerp: ik wil geld
mail: nu.
zoiets?
Helpt altijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Ik moet nu gaan mailen om te vragen of ik gewoon betaald krijg, gezien de rest vrijwilliger is.
Hoe doe ik dat?
zoiets?
linksquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb lapobot aan dusja logisch
sterktequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onder deze lijn ga ik niet meer happen.
__________________________________________________________________________________________
Nee je moet doen van:quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Hoe doe ik dat?
zoiets?
naar peijenburg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onder deze lijn ga ik niet meer happen.
__________________________________________________________________________________________
Voordoen als een mod --> Banquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee je moet doen van:
Onderwerp: Vraag over salaris
Mail: Geachte meneer/mevrouw,
Door middel van dit schrijven wil ik graag informatie over mijn salaris. Bestaat dit, en zo ja, hoe groot is dit?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Netsplitter Forumadmin
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee je moet doen van:
Onderwerp: Vraag over salaris
Mail: Geachte meneer/mevrouw,
Door middel van dit schrijven wil ik graag informatie over mijn salaris. Bestaat dit, en zo ja, hoe groot is dit?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Netsplitter Forumadmin
haphaphapquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kop dicht jongen.
[..]
halllo niet samen smeden tegen mij
Waarom wil jij betaald krijgen als de rest het als vrijwilligerswerk doet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Hoe doe ik dat?
zoiets?
Omdat ik in de eerste instantie gesolliciteerd had voor een betaalde baan voor elke functie in het verzorgingscentrum, aan het werk gezet ben in het restaurant en dat een vrijwilligersproject blijkt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom wil jij betaald krijgen als de rest het als vrijwilligerswerk doet?
Dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ik in de eerste instantie gesolliciteerd had voor een betaalde baan voor elke functie in het verzorgingscentrum, aan het werk gezet ben in het restaurant en dat een vrijwilligersproject blijkt.
Buuuuuhquote:
HET IS NIET ONDER DEZE LIJN BASHEN WE FLIPS.quote:
En je hebt het niet eerst gehad over je salaris?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ik in de eerste instantie gesolliciteerd had voor een betaalde baan voor elke functie in het verzorgingscentrum, aan het werk gezet ben in het restaurant en dat een vrijwilligersproject blijkt.
Misschien meer een combinatie van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buuuuuh![]()
[..]
HET IS NIET ONDER DEZE LIJN BASHEN WE FLIPS.
HET WAS DE KLINKER HAPT NIET MEER LIJN.
Dan faal ik ja.quote:
quote:
OW SORRY HOOR.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat staat er in je contract?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het
Je bent dus aangenomen als zijnde betaalde werknemer?
Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buuuuuh![]()
[..]
Soep moet je drinken.quote:
Hey Hatsekiedee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat? sinds wanneer worden er hier mensen gebashd? waar is de liefde?
Heb je je contract wel al mee gekregen of iets?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIk zou gewoon het minimumloon krijgen, heb alleen nog geen contract ondertekend oid.
Ik heb het allemaal weggegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat? sinds wanneer worden er hier mensen gebashd? waar is de liefde?
Kan je niet beter langsgaan? Aangezien je daar toch al werkt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet ik nog ondertekenen, daar ga ik ook voor mailen.
Stommerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weggegooid.
ja echt erg, mijn zusje had een zuurtje en toen kreeg ze de hik en toen stikte ze erin bijna dood allesquote:
aan de hik ga je niet doodquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt erg, mijn zusje had een zuurtje en toen kreeg ze de hik en toen stikte ze erin bijna dood alles![]()
Zo gaat dat in het leven ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stommerd
Liefde is belangrijk in de wereld, dit topic en voor het maken van appeltaart
Alleen PM-banquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
kun je ook iemand laten bannen voor bedreigingen via pm? dan heb ik nog wel een nominatie..
pm een adminquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
kun je ook iemand laten bannen voor bedreigingen via pm? dan heb ik nog wel een nominatie..
ik was minecraft aan het spelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey Hatsekiedee!Lang niet meer gezien
Vast wel. PizzaMizza zeker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
ja pmbaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Niet zo sip zijn klinkquote:
PM verbod ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
gooi ze openbaar dan krijgt diegene een banquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Bedoel je Pimba?quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet zo sip zijn klink
We houden nog wel van je hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
gooi ze openbaar dan krijgt diegene een ban
quote:
neuh, moet er veel te hard mee lachenquote:
nee een anderquote:
wie is wequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet zo sip zijn klink
We houden nog wel van je hoor
Personal messagequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Personal message
Niet openbaar maken dus
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef gianni61 het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk het niet gianniquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
zijn ze je aant pesten, klinkie?quote:
Jan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk het niet gianni
Ja. Maar ze zeggen dat ze het niet menen.quote:
Daag, tot snel weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef HappyBob het volgende:
Tijd voor boodschapjes. Ik wens u allen een prettig half uur [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Personal message
Niet openbaar maken dus
Dan doet hij het welquote:
gr grquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef HappyBob het volgende:
Tijd voor boodschapjes. Ik wens u allen een prettig half uur [ afbeelding ]
Ik begin toch ook niet over jouw hoofd. Gewoon mondje dicht nu.quote:
maar jij gelooft ze niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Maar ze zeggen dat ze het niet menen.
Jij begon welquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik begin toch ook niet over jouw hoofd. Gewoon mondje dicht nu.
goedzo meisje, maak je niet boosquote:
duim zit aan de andere kantquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De linkerhand is anders dan de rechterhandddd oewwww.![]()
![]()
en vice versa?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Weet je wat je dan moet doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
tering ik heb echt harde zin in burgerking alles nu
jij at toch geen vlees?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
Wut?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Burgerkingquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
Kom naar groningenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
dat kan mijn rechterarm is ook breder dan mijn linkerarmquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat kan mijn rechterarm is ook breder dan mijn linkerarmHaha vetkwab.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
dat kan mijn rechterarm is ook breder dan mijn linkerarmu fapt met rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik heb hetzelfdequote:
jij hebt geen worstenvingersquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
[..]
dat kan mijn rechterarm is ook breder dan mijn linkerarmVan alle minecraft natuurlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehehequote:
Comic Sans MSquote:
wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Comic Sans MS_______________________________________________________________________________________________________________________________!
Hallo jongeman ik zeg even hallo terug want ik vind je wel zeer aardigquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
hai JanPiraat, ik dacht ik zeg maar even hai anders is het ook zo onbeleefd
Naar de Burgerking gaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet je wat je dan moet doen? [ afbeelding ]
Ik jou ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo jongeman ik zeg even hallo terug want ik vind je wel zeer aardig![]()
Zatte tijden en die inbreker die ineens achter me stond was wel geniaal jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheinbreker achter, je typen naast het toetsenbord...heyyyy ik heb een qwerty cool
![]()
goede tijden
Wat, inbreker achter je?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zatte tijden en die inbreker die ineens achter me stond was wel geniaal ja
HET IS EEN KUTFONT GODVERDOMME HOU JE NIET VAN DE DINGESTENquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat is daar grappig aan? ik snap het niet?
Ja maar ik volg al die trends nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS EEN KUTFONT GODVERDOMME HOU JE NIET VAN DE DINGESTEN
een hele grote hapquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS EEN KUTFONT GODVERDOMME HOU JE NIET VAN DE DINGESTEN
sorry, ik heb geen dom hoedje op. je kunt niet je bestelling aan mij doorgevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt! Fish King en twisted fries, onion rings
Ik dacht dat er stond:quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET IS EEN KUTFONT GODVERDOMME HOU JE NIET VAN DE DOMME
hebben ze daar ook een BK?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond:
"Naar de Bunnikside gaan?"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comic sans ms is afschuwelijk, het komt over alsof je 8 jaar bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat is daar grappig aan? ik snap het niet?
BlackChancery.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef sharr het volgende:
Mensen die als lievelingslettertype comic sans MS hebben
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi.
Ik gebruik het als ik schoolopdrachten maak voor stage.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Comic sans ms is afschuwelijk, het komt over alsof je 8 jaar bent
mensen die een lievelingslettertype hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef sharr het volgende:
Mensen die als lievelingslettertype comic sans MS hebben
Dit ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef K-Cash het volgende:
[..]
mensen die een lievelingslettertype hebben
Arial want als je weinig tekst hebt maar je moet lettergrootte 10 dan lijkt het meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef K-Cash het volgende:
[..]
mensen die een lievelingslettertype hebben
werksequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
werken, doei, thanks voor de steun!
Sterke cosjequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihi.
[..]
Ik gebruik het als ik schoolopdrachten maak voor stage.
Doei werkse succes tot snel weer toi toi toi !quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Doei sletquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
sterkte op je werk, kom wel levend terug hequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Al op twee derde dusquote:
Que?quote:
ok hihi LAPOHUNT hihahoquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Al op twee derde dus
Snel, allemaal lapo hunten, straks ben je te laat
ja ik weet zijn allebei wel hardequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik weet maar die is beter dan youssef diss
Lapohuntenquote:
Die komt wel weer terugquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef JanPiraat het volgende:
doeggg allemaal
Daaaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is al weg hoor jongens. Te laat.
doeggg allemaal
HAHAHA KLINKERJORUMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
_!_!_!_!_!
You can call me Commander.
doeggg allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
doeggg allemaal
Doei JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn pa zit nu voor werk in ParijsOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ga er langs dan, of ga bellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Ja jemig! Ik weet geen mailadres, de site van het bejaardenhuis ligt plat
die bejaarden ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Hebben die dan een site?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
quote:
112 bellen.quote:
Gewoon langsgaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Alle 244 posts staan bij mij op 1 pagina.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb net op F5 gedrukt, ik was net de hele tijd nog op de 1e pagina met updates
Had ik net ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alle 244 posts staan bij mij op 1 pagina.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
de muziek van nederland niet kunnen waarderen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat muziek noemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
lees jij mein kampf bij het kampvuur?
ist verboten..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
met een getekend snorretje en een SS pakquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ich hab ein wiener..quote:
een Berliner is een soort Duitse oliebol. Die fout maakte JFK ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Heb ik het verkeerd gespeld, ja_! Walgelijke kut Duitse taal
Je had ein niet moeten zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Heb ik het verkeerd gespeld, ja_! Walgelijke kut Duitse taal
Ben er wel eens geweest, was wel grappig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat ik van Duitsland moet vinden.Raar land, raar volk.
op school gezeten, gewerkt, stage gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat ik van Duitsland moet vinden.Raar land, raar volk.
Oquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
een Berliner is een soort Duitse oliebol. Die fout maakte JFK ook.
Ah even onthouden.quote:
Walgelijk persoon ben jij, zwartkijkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goed dat je zelf toegeeft, dat je reactie verschrikkelijk is
als ik maar eerst een hapje van je magquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
Nu word ik ook een president en neergeschoten
[..]
Ah even onthouden.
Okee okeequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
als ik maar eerst een hapje van je mag
klinker stinktquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een goede, vurige discussie.
ik bescherm je gewoonquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee okeeMaar daarna wel president en neergeschoten worden
Mooi dat we het eens zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar kun je geen vurige discussie over houden, omdat het de waarheid is.
goeiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wees dan Ronald Reagan. Die overleefde zijn aanslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |