Gaat dit nog over werk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
wat we met 5 mensen moesten doen, moesten we nu met z'n tweeën.
Kan gebeurenquote:
Hoi trugggg hoe is het op je werrukkk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Tevens hoi Draal
en Ragboer en Cash en KB en wie dan ook
Sharrquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Tevens hoi Draal
Juist welquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeker omdat je niet door hun besprongen word?
Vermoeiend welquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spannend verhaal wel.
[..]
Hoi trugggg hoe is het op je werrukkk?
hoiquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Tevens hoi Draal
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het homo's zijn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Ik moet nu gaan mailen om te vragen of ik gewoon betaald krijg, gezien de rest vrijwilliger is.
Hoe doe ik dat?
Onderwerp: ik wil geld
mail: nu.
zoiets?
Helpt altijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Ik moet nu gaan mailen om te vragen of ik gewoon betaald krijg, gezien de rest vrijwilliger is.
Hoe doe ik dat?
zoiets?
linksquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb lapobot aan dusja logisch
sterktequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onder deze lijn ga ik niet meer happen.
__________________________________________________________________________________________
Nee je moet doen van:quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Hoe doe ik dat?
zoiets?
naar peijenburg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onder deze lijn ga ik niet meer happen.
__________________________________________________________________________________________
Voordoen als een mod --> Banquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee je moet doen van:
Onderwerp: Vraag over salaris
Mail: Geachte meneer/mevrouw,
Door middel van dit schrijven wil ik graag informatie over mijn salaris. Bestaat dit, en zo ja, hoe groot is dit?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Netsplitter Forumadmin
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee je moet doen van:
Onderwerp: Vraag over salaris
Mail: Geachte meneer/mevrouw,
Door middel van dit schrijven wil ik graag informatie over mijn salaris. Bestaat dit, en zo ja, hoe groot is dit?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Netsplitter Forumadmin
haphaphapquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kop dicht jongen.
[..]
halllo niet samen smeden tegen mij
Waarom wil jij betaald krijgen als de rest het als vrijwilligerswerk doet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Hoe doe ik dat?
zoiets?
Omdat ik in de eerste instantie gesolliciteerd had voor een betaalde baan voor elke functie in het verzorgingscentrum, aan het werk gezet ben in het restaurant en dat een vrijwilligersproject blijkt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom wil jij betaald krijgen als de rest het als vrijwilligerswerk doet?
Dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ik in de eerste instantie gesolliciteerd had voor een betaalde baan voor elke functie in het verzorgingscentrum, aan het werk gezet ben in het restaurant en dat een vrijwilligersproject blijkt.
Buuuuuhquote:
HET IS NIET ONDER DEZE LIJN BASHEN WE FLIPS.quote:
En je hebt het niet eerst gehad over je salaris?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ik in de eerste instantie gesolliciteerd had voor een betaalde baan voor elke functie in het verzorgingscentrum, aan het werk gezet ben in het restaurant en dat een vrijwilligersproject blijkt.
Misschien meer een combinatie van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buuuuuh![]()
[..]
HET IS NIET ONDER DEZE LIJN BASHEN WE FLIPS.
HET WAS DE KLINKER HAPT NIET MEER LIJN.
Dan faal ik ja.quote:
quote:
OW SORRY HOOR.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat staat er in je contract?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het
Je bent dus aangenomen als zijnde betaalde werknemer?
Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buuuuuh![]()
[..]
Soep moet je drinken.quote:
Hey Hatsekiedee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat? sinds wanneer worden er hier mensen gebashd? waar is de liefde?
Heb je je contract wel al mee gekregen of iets?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIk zou gewoon het minimumloon krijgen, heb alleen nog geen contract ondertekend oid.
Ik heb het allemaal weggegooid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat? sinds wanneer worden er hier mensen gebashd? waar is de liefde?
Kan je niet beter langsgaan? Aangezien je daar toch al werkt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet ik nog ondertekenen, daar ga ik ook voor mailen.
Stommerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weggegooid.
ja echt erg, mijn zusje had een zuurtje en toen kreeg ze de hik en toen stikte ze erin bijna dood allesquote:
aan de hik ga je niet doodquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt erg, mijn zusje had een zuurtje en toen kreeg ze de hik en toen stikte ze erin bijna dood alles![]()
Zo gaat dat in het leven ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stommerd
Liefde is belangrijk in de wereld, dit topic en voor het maken van appeltaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |