Tuurlijk, die zwarte gaat zo meteen Old Shatterhand bij de Indianen doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie chick heeft die Bohannon aan de haak geslagen
Als hij van Swede afkomt kan hij daar nog best relaxed leven
Ben benieuwd naar het volgende seizoen. Ik denk dat Elam het wel overleeft
+1quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:29 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oh yeah ! Heb er weer zin in !!!
Ja, da's wel een goed idee...quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:58 schreef kroepoek89 het volgende:
[..]
+1
Straks gelijk even aangooien. Denk dat ik laatste 2 afleveringen van seizoen 3 nog even opnieuw kijk
Waarschijnlijk in verband met verkiezingen of een of ander sportevenement ofzo. Rare Amerikanenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja... was wel héél erg veel bloed voor één uitzending... heb de FFW een paar keer gebruikt.
Maar ik zag in de aftiteling dat er hierna nog maar 2 uitzendingen zijn in dit seizoen ...
Dat maakt 't opsplitsen van de serie in 2 delen wel héél erg onzinnig.
Vijfde en tevens laatste seizoen krijgt 14 episodes waarvan 7 in 2015 en 7 in 2016 worden uitgezonden. Dat wordt dus nog flink wachtenquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:13 schreef mcwops het volgende:
5e seizoen...?????? op AMC
[ afbeelding ]
gaat amc dat sinds breaking bad met elke serie doen ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 11:06 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Vijfde en tevens laatste seizoen krijgt 14 episodes waarvan 7 in 2015 en 7 in 2016 worden uitgezonden. Dat wordt dus nog flink wachten
Stond al geprogrammeerd... maar toch, bedankt voor de heads up !quote:
Geen flauw idee, maar volgens mij doen ze dat bij AMC met alles zo. Wel een rottige cliffhanger ja.quote:Op zondag 6 september 2015 15:01 schreef WheeleE het volgende:
Het is een goede serie dus ik blijf wel kijken, maar zo'n 7-7 split is nou niet echt jofel. Wat voor nut heeft zo'n verdeling?
Maar ondanks de wat ongelukkige planning hebben ze wel een mooie cliffhanger weten te maken. Ik hoop heel erg dat Cullen zijn kind en vrouw niet kwijtraakt door de Swede. Hij mag die griezel nou eindelijk wel een keer definitief naar de eeuwige jachtvelden te helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |