Ik krijg echter het gevoel dat FTS in een trip is blijven hangen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
Sheeples. Hij zit wel, maar dit is vooral gefilosofeer naar het niets. Wiet kan soms leuke posts opleveren.
De boodschap is eigenlijk dat er mensen zijn die de politiek in de armen nemen. Ja, dat weet de politiek, en door het volk dat gevoel te geven, zal de overheid daardoor ook meer macht kunnen uitoefenen. Eigenlijk is de realiteit het tegenovergestelde dan fok beweert, maar met de hele dag thuis zitten blowen zul je die realiteit nooit inzien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:07 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal, maar hij heeft wel gelijk.
Bedoel je dat volgens jou het volk juist steeds meer macht kan uitoefenen over de politiek?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
De boodschap is eigenlijk dat er mensen zijn die de politiek in de armen nemen. Ja, dat weet de politiek, en door het volk dat gevoel te geven, zal de overheid daardoor ook meer macht kunnen uitoefenen. Eigenlijk is de realiteit het tegenovergestelde, maar met de hele dag thuis zitten blowen zul je die realiteit nooit inzien.
Nee, ik bedoel het juist andersom, maar de TS zoals jij stelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Bedoel je dat volgens jou het volk juist steeds meer macht kan uitoefenen over de politiek?
Je bent even onduidelijk als TS.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het juist andersom, maar de TS zoals jij stelt.
Stelletje laaggeletterden. Ik heb het aangepast.quote:
O, oke dan heeft hij toch geen gelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het juist andersom, maar de TS zoals jij stelt.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
O, oke dan heeft hij toch geen gelijk.
Hij heeft natuurlijk gelijk, zolang burgers schaapjes op het droge weten te houden. En men de put heeft gedempt.quote:
Nou wanneer iemand het over sheeples heeft ben ik geneigd te denken dat die persoon gelijk heeft.quote:
Je bent gewoon de onbegrepen intellectueel. Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef fokthesystem het volgende:
Tja, helaas, het ging zoals ik vooraf het vermoeden al had, qua reacties.
Deze, hoewel het dan meestal liggen is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor brein er achter TS zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |