jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HUUUH komt die gewoon automatisch in je myat
Geloofwaardig met die PIquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef SvenM het volgende:
Iemand Discovr al geprobeerd? Echt een toffe app! Kan je bandjes uitzoeken en dan zoekt ie zelf bandjes die daarbij passen. Echt gaaf.
Handig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faalhaas van het jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef o.us het volgende:
iPhone 3GS weggedaan twee maanden geleden omdat ik Android wou uitproberen. Daarna heel veel spijt gekregen en maar een iPod Touch 4 gekocht tot ik een iPhone kan halen![]()
.
Once you go Apple, you never go back. Dus ik ben weer in dit topic te vinden.
Plus de iPod Touch 4 is hier echt cheap.
Ik weet het jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Faalhaas van het jaar.
Waarom heb je precies spijt? En waarom heb je niet eerst ff alle 20.000 topics op Fok doorgelezen voordat je een Android-toestel kocht? :![]()
Heb een iPod Touch 4 32GB gekocht voor omgerekend 210 euquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel gb is je ipod dan, en hoeduur wastie?
Ligt er aan welke iPhone.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is de iPhone te gebruiken als muziekspeler? Veel minder dan een iPod, of prima te doen? En wat betreft het extra accugebruik?
Precies hetzelfde als de iPod (Touch), aangezien de iPod-app gewoon hetzelfde is. Ik gebruik hem elke dag als muziekspeler en het werkt prima, beter dan welke andere telefoon dan ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is de iPhone te gebruiken als muziekspeler? Veel minder dan een iPod, of prima te doen? En wat betreft het extra accugebruik?
Met oordoppen is het prima te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Hoogheid het volgende:
internetshop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb een iPod Touch 4 32GB gekocht voor omgerekend 210 eu.
90 euro goedkoper dan Nederland zie ik.
Uhuquote:
Je bedoelt podcasts, niet ipods.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wil iemand mijn vraag beantwoorden
Gewon in iTunes instellen dat hij blijft staan. Je telefoon selecteren en dan het in het tabblad podcasts aangeven welke podcastafleveringen gesynchroniseerd moeten worden.quote:
Zal er eens naar kijken, thx homiequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewon in iTunes instellen dat hij blijft staan. Je telefoon selecteren en dan het in het tabblad podcasts aangeven welke podcastafleveringen gesynchroniseerd moeten worden.
Rechtermuisknop -> info tonen. Daar kan je instellen welk nummer het is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de tracks uit een bepaalde album op volgorde krijg? Itunes blijkt ze door elkaar af te spelen.
Speelt het dan automatisch in de Ipod ook in deze volgorde af? En moet je dit bij alle nummers dus handmatig doen mocht de gehele album door elkaar lopen? Kan het niet op een snellere manier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> info tonen. Daar kan je instellen welk nummer het is.
iPod is een kopie van iTunes, dus ja. Dat moet je in principe handmatig doen, tenzij je gewoon goed getagte muziek downloadt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Speelt het dan automatisch in de Ipod ook in deze volgorde af? En moet je dit bij alle nummers dus handmatig doen mocht de gehele album door elkaar lopen? Kan het niet op een snellere manier.
Ik heb hem naast een iPhone 4 gelegd en het verschil merk je niet zo bij het gebruik. Wel als je een zwart beeld hebt zoals de opening van Plants vs. Zombiesquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe erg is het verschil tussen de iPhone zijn ips scherm en de iPods non-ips scherm te zien?
Zodra je het verschil ziet wil je niet anders meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe erg is het verschil tussen de iPhone zijn ips scherm en de iPods non-ips scherm te zien?
Lijkt me software-matig. Al een softreset gedaan of de boel even leeggehaald en opnieuw op je iPhone gezet? Nieuwste firmware draaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef fonsoy het volgende:
Ik hoop dat ik hier goed zit
De iPhone van mijn digibeetmoeder is een beetje kaputt aan het gaan. Hij tilt niet meer (scherm draait niet mee als je de iPhone draait) en bij berichten is de "bewerk" knop niet te gebruiken, alsof het touchscreen daar het niet doet. Dit werkt wel als je buiten berichten staat. Raar probleem dus, en gelukkig heeft 't ding nog garantie.
Bestaat er een makkelijke functie om al haar adressen, contacten, foto's en dergelijke makkelijk te backuppen? Mocht het ding vervangen worden, zou het makkelijk zijn om het hele zaakje op een eventuele andere iPhone meteen te restoren.
Firmware was inderdaad outdated. Hij is nu aan het updaten .. straks even zien of 't wat oplost. Van 4.1 naar 4.3.3 is een beste stap moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me software-matig. Al een softreset gedaan of de boel even leeggehaald en opnieuw op je iPhone gezet? Nieuwste firmware draaien?
4.3.3 is een snel uitgebrachte FW voor wat fixes. Ik denk dat Apple bij grote updates de lekken dichten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
4.3.3 is ook alweer een jailbreak voor. Apple heeft geen zin meer om de lekken te dichten :x?
En?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Firmware was inderdaad outdated. Hij is nu aan het updaten .. straks even zien of 't wat oplost. Van 4.1 naar 4.3.3 is een beste stap moet ik zeggen
Is er al een indicatie wanneer de nieuwe iPhone uitkomt dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:03 schreef Firenzo het volgende:
Iemand hier de accu van een iPhone 3G wel eens zelf vervangen? Mijn accu is erg slecht en wil tot de volgende iPhone wachten met contractverlenging (zit op sim only dus kan best) dus wil ik eventueel de accu vervangen.
Dat weet niemand en je moet geen enkele gerucht geloven tot er een sterke bron voor komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is er al een indicatie wanneer de nieuwe iPhone uitkomt dan?
Je kan zelf wel wat bedenken toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is er al een indicatie wanneer de nieuwe iPhone uitkomt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |