Vorige topic niet mee gelezen maar al op internet gekeken naar meer mensen met deze fout?quote:
Ja, maar kan nog niet echt fatsoenlijke oplossing er voor vinden.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vorige topic niet mee gelezen maar al op internet gekeken naar meer mensen met deze fout?
Eeej. 4.3.1 ftw, ik heb hetidee dat mijn accu aardig minder snel leeg looptquote:
Ik heb sinds de update wel problemen met push berichten van whatsapp.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eeej. 4.3.1 ftw, ik heb hetidee dat mijn accu aardig minder snel leeg loopt
Net op mn MBP geprobeerd ipv de normale Windows 7-pc maar daar hetzelfde probleem.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar kan nog niet echt fatsoenlijke oplossing er voor vinden.
Ooit zoiets met me classic ipod geprobeerd, en die was daarna dood verklaard.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Net op mn MBP geprobeerd ipv de normale Windows 7-pc maar daar hetzelfde probleem.
Alleen updaten zou moeten kunnen. Syncen moet je niet doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ooit zoiets met me classic ipod geprobeerd, en die was daarna dood verklaard.
Nog nix van gemerkt tbhquote:Op zondag 27 maart 2011 21:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb sinds de update wel problemen met push berichten van whatsapp.
En dat is óf in juli óf in september toch? Mijn abo loopt in juli af... en op die dag smijt ik m'n slome 3g tegen een muur. Dus ik moet dan al wel een andere phone hebbenquote:
Waarom niet een paar centen sparen en dan voor de, mogelijk, betere iPhone 5 gaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Basson het volgende:
[..]
En dat is óf in juli óf in september toch? Mijn abo loopt in juli af... en op die dag smijt ik m'n slome 3g tegen een muur. Dus ik moet dan al wel een andere phone hebben
Voor mij zou alleen de snelheid een plus zijn, en dat zal bij de 5 wel snor zitten. Maar ten opzichte van de 3g is de 4 al waanzinnig veel sneller. Geen 4 seconden wachten tot het instellingen menu opent. En nog eens 4 seconden voordat het wifi menu opent...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom niet een paar centen sparen en dan voor de, mogelijk, betere iPhone 5 gaan.
iPhone 4 is overigens wel gewoon keihard baas. Ik veeg mijn reed af met "antenna gate".
Dat betwijfel ik. De 3GS was immers ook niet opeens goedkoop toen de 4 uitkwam. Het werd een model met slechts 8GB geheugen en de prijs liegt er nog niet om. Een losse iPhone 4 kost hier £510 (16GB) en de 3GS (8GB) kost geloof ik £428quote:
lolwut zo lang? Ik check het nu net ff, en het openen van beide menu's duurt minder dan een halve seconde @ mijn iPhone 4quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Basson het volgende:
[..]
Voor mij zou alleen de snelheid een plus zijn, en dat zal bij de 5 wel snor zitten. Maar ten opzichte van de 3g is de 4 al waanzinnig veel sneller. Geen 4 seconden wachten tot het instellingen menu opent. En nog eens 4 seconden voordat het wifi menu opent...
Precies, de 3g is op alle fronten een gruwelijk slome drolquote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lolwut zo lang? Ik check het nu net ff, en het openen van beide menu's duurt minder dan een halve seconde @ mijn iPhone 4
Als je dan eenmaal upgrade, ben je echt in de hemel.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:51 schreef Basson het volgende:
[..]
Precies, de 3g is op alle fronten een gruwelijk slome drol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |