Hier ook geen problemen (touch wood) maar het voegt eigenlijk ook niets toequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef braddofiel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enigste die geen problemen heeft met iOs 4.3?
Waarom wil je het er eigenlijk op hebben? Ik heb mijn iPhone 4 nu al ruim 5 maanden zonder screenprotector en heb er geen enkel krasje opquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef zerokil het volgende:
JEZUS
Hoe kan je ooit normaal een Screen Protector op je Iphone aanbrengen
Heb het al 2 x geprobeert maar deze faalt ook weer....
Nu blijft er redelijk wat lucht tussen zitten en ene beetje stof...
Enja ik heb al wat YouTube fimpjes gekeken.
iOS 4.3 werkt vooralsnog prima, ik zelf faalde alleen tijdens de update...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen (touch wood) maar het voegt eigenlijk ook niets toe
Nergens voor nodig,..quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef zerokil het volgende:
JEZUS
Bv. dit:quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom pakt iTunes geen Creditcards die niet uit NL komen ..... Echt wazig.
Of hoe betalen jullie in de App Store?
Ik gebruik 'gewoon' iTunes kaarten hiervoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom pakt iTunes geen Creditcards die niet uit NL komen ..... Echt wazig.
Of hoe betalen jullie in de App Store?
Gelukkig is dat uiteindelijk dan toch nog relatief eenvoudig opgelostquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Henno het volgende:
iOS 4.3 werkt vooralsnog prima, ik zelf faalde alleen tijdens de update...
Mijn notebook viel uit tijdens de "Preparing iPhone for update" fase... batterij was op 0%, had 'm aan de adapter moeten hangen voordat ik begon
Resultaat: software op de telefoon blijkbaar naar de klote... sprong meteen naar recovery mode, ook na koude start van de telefoon (zo'n stekkertje + iTunes logo).
Na opnieuw starten van iTunes kon ie alleen nog een restore naar fabriekstaat doen, daarna backup laten terugzetten die vlak voor de gefaalde update gemaakt was, telefoon weer de oude met al m'n apps, settings... en iOS 4.3
Gestroomlijnder wordt het niet
Ik weet dat in NL onder andere die kaarten bij Dixons en BCC te koop zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef Henno het volgende:
Ja wat die itunescode site doet is gewoon een scan van de code van een iTunes gift card tonen en e-mailen na betaling, die je op de gebruikelijke manier kan inwisselen. Heb er twee keer eentje gekocht op die manier.
Maar je kan ze ook vast wel in een winkel ergens krijgen (Bruna o.i.d?)... alleen het is wel een beetje jammer dat je voor zoiets je huis uit moet dan
zo'n screen protector is dikke bullshit. Een mooi leren tasje van Muvit is veel chiller.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef zerokil het volgende:
JEZUS
Ziet er chique uit, maar wel prijzig! Ik ben blij met mijn CaseMate Barely Therequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef KneusTeun het volgende:
Element Vapor bumper komt mijn kant op!http://elementcase.com/
Als je narekent zul je merken dat het niet echt duur is. Dit zijn bumpers die uit aluminium worden gefreesd en dan betaal je er 50 euro voor, de gemiddelde rubber bumper bij apple.com/shop is duurder!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ziet er chique uit, maar wel prijzig! Ik ben blij met mijn CaseMate Barely There.
Zitten wat glitches in, maar niks waar je echt last van gaat hebben hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef Haaruitval het volgende:
Ik houd het voorlopig bij iOS 4.2.1.
Hoor veel rare verhalen over 4.3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |