jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HUUUH komt die gewoon automatisch in je myat
Geloofwaardig met die PIquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef SvenM het volgende:
Iemand Discovr al geprobeerd? Echt een toffe app! Kan je bandjes uitzoeken en dan zoekt ie zelf bandjes die daarbij passen. Echt gaaf.
Handig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faalhaas van het jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef o.us het volgende:
iPhone 3GS weggedaan twee maanden geleden omdat ik Android wou uitproberen. Daarna heel veel spijt gekregen en maar een iPod Touch 4 gekocht tot ik een iPhone kan halen![]()
.
Once you go Apple, you never go back. Dus ik ben weer in dit topic te vinden.
Plus de iPod Touch 4 is hier echt cheap.
Ik weet het jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Faalhaas van het jaar.
Waarom heb je precies spijt? En waarom heb je niet eerst ff alle 20.000 topics op Fok doorgelezen voordat je een Android-toestel kocht? :![]()
Heb een iPod Touch 4 32GB gekocht voor omgerekend 210 euquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel gb is je ipod dan, en hoeduur wastie?
Ligt er aan welke iPhone.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is de iPhone te gebruiken als muziekspeler? Veel minder dan een iPod, of prima te doen? En wat betreft het extra accugebruik?
Precies hetzelfde als de iPod (Touch), aangezien de iPod-app gewoon hetzelfde is. Ik gebruik hem elke dag als muziekspeler en het werkt prima, beter dan welke andere telefoon dan ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is de iPhone te gebruiken als muziekspeler? Veel minder dan een iPod, of prima te doen? En wat betreft het extra accugebruik?
Met oordoppen is het prima te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:11 schreef Hoogheid het volgende:
internetshop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb een iPod Touch 4 32GB gekocht voor omgerekend 210 eu.
90 euro goedkoper dan Nederland zie ik.
Uhuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |