Voor jou een tijgerstring.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:11 schreef Dae1337 het volgende:
Wat voor onderbroeken zijn een beetje hip zonder 20 euro per onderbroek te betalen
?
Dan kun je daar beter eerst iets aan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Wel want m'n broek hangt op m'n knieën.
ik bedoel boxersquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Onderbroek? Koop dan een boxershort of nog liever een string
Genept van bb? Verklaar je nader? Haal gewoon wat boxers bij de HenM of de VenDquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:12 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Die zijn ook vrij duur en dat zijn allemaal onderbroeken genept van bjorn borg...
Alsof BB er patent op heeft o.i.d.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:12 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Die zijn ook vrij duur en dat zijn allemaal onderbroeken genept van bjorn borg...
Het gaat niet om het patentquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Alsof BB er patent op heeft o.i.d.
Serieus man ben je niet eens in staat om je eigen boxers te kopen en dan nog bang zijn omdat anderen je pauper vinden... Alleen al dat je dit zegt vind ik pauperquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het patentHet gaat om het idee dat iedereen denkt dat ik te pauper ben voor een ekte, of een ander duur merk, terwijl ik m'n geld gewoon beter wil besteden.
Maar ff back on topic, gewoon witte/grijze boxers ofzo zonder (groot) merklabel is dat te doen?
Ik kan m'n eigen boxers kopen maar ik gebruik m'n geld liever om een versterker van 500 euro te kopen dan 10 onderbroeken van 20 euro.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:01 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Serieus man ben je niet eens in staat om je eigen boxers te kopen en dan nog bang zijn omdat anderen je pauper vinden... Alleen al dat je dit zegt vind ik pauper
Ik weet niet hoor, maar als ik je zie met een BB-boxer vind ik je meer een pauper dan wanneer je J&J boxers draagt..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het patentHet gaat om het idee dat iedereen denkt dat ik te pauper ben voor een ekte, of een ander duur merk, terwijl ik m'n geld gewoon beter wil besteden.
Maar ff back on topic, gewoon witte/grijze boxers ofzo zonder (groot) merklabel is dat te doen?
Je kan ook nog eens niet rekenen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:10 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen boxers kopen maar ik gebruik m'n geld liever om een versterker van 500 euro te kopen dan 10 onderbroeken van 20 euro.
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik je zie met een BB-boxer vind ik je meer een pauper dan wanneer je J&J boxers draagt..
Puur om het feit dat de meeste die BB dragen ook meteen van het volk is dat iedereen na doet. Draagt iedereen uggs, hun ook, draagt iedereen birckenstocks, hun ook. Snap je?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan ook nog eens niet rekenen.
Maar koop gewoon iets bij HEMA of V&D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |