quote:
Heujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Heuj
Ik heb nog geen plannen voor dit weekend en ben helemaal zielig alleen thuis
Vrijdag/zaterdagavond jetzt wat te doen?Knap van je hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg ook al of frankert biertje wilde gaan doen, maar meneer heeft geen tijd.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Heuj
Ik heb nog geen plannen voor dit weekend en ben helemaal zielig alleen thuis
Vrijdag/zaterdagavond jetzt wat te doen?Vrijdag al plannen en zaterdag zit ik in Rotterdam, dus dat gaat niet veel wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Die festivals met matige bandjes zeker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef Bozz187 het volgende:
Goeie morgen mensen.
Het is vandaag freedom day!!
Zuipen!!
Sorry maar als dat mijn dochter was.quote:
Gefeliciteerd, in een filmpje van 45 seconden, meer dan 10 seconden reclame.quote:
Zeiken?quote:
quote:zeiken
Uitspraak: ˈzɛikə(n) (zeikte, heeft gezeikt/gezeken) Werkwoord 1 [Informeel] klagend praten over iets. Synoniem: zeuren. Synoniem: zeveren
Ja dat weet ik. Maar met "Stop eens met zeikenquote:
Grote jongen. Nu boertje laten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
Oja je boy bozz wint net 5euro door een halve meter bratwurst te eten met stokbrood jeweetselluf
quote:
Wat een toeval.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef kenserkabouter het volgende:
Een gewone TDM in BO. 35-10 en dan nog verliezen.
niet zo raar praten he gewoon weer verder met bier drinkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Grote jongen. Nu boertje laten.
daar ga je ook van boeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet zo raar praten he gewoon weer verder met bier drinken
Ik boer juist goed.quote:
Hier ook. Met butbakouter nog effe aan het nachillen in der crib.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 04:25 schreef PierreTT het volgende:
Jawel, de afterparty gaat nog wel even door!
Ik vind het goed. Hoe laat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:02 schreef Michhas het volgende:
Morgen
Vanavond biertje doen in mijn nieuwe crib Bozz?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Het is mijn eigen keuze. Ik hoefde niet te komen werken (ik geloof dat we vandaag maar met 5 man zijn) maar ik heb achterstallig werk wat ik deze week nog af wil hebben.
Maargoed nu ben ik braaf aanwezig en nog geen enkele motivatie om iets nuttigs te gaan doen
Pierre, je bent een baasquote:
Kzag het op FB langskomen, zuur voor je. Ik moet ze ook ooit nog eens eruit laten halen maar de tandarts heeft tot nu toe nog geen reden gezien om ze al te trekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:48 schreef tliciouz het volgende:
Kom net van de tandarts af, 1 september gaan mijn verstandskiezen eruit.
Bij mij ook niet. Ze liggen al zo'n 3 jaar goed en ze zijn nog niet doorgekomen. Ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre, je bent een baas
[..]
Kzag het op FB langskomen, zuur voor je. Ik moet ze ook ooit nog eens eruit laten halen maar de tandarts heeft tot nu toe nog geen reden gezien om ze al te trekken
Bij mij normaal ook niet tot vandaag, ze groeien schuin en drukken mijn andere tanden naar voren. En er zitten gaatjes in maar dat merk ik zelf niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre, je bent een baas
[..]
Kzag het op FB langskomen, zuur voor je. Ik moet ze ook ooit nog eens eruit laten halen maar de tandarts heeft tot nu toe nog geen reden gezien om ze al te trekken
Ze hadden pas tijd eind Augustus. Maar heb er geen last van dus ik wacht het liefst nog een paar maandjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Vreemd dat ze je zo lang laten wachten voordat ze die er uit trekken
Inderdaad, lijkt me ook een stuk prettiger. Of ja... minder niet prettig danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Voor dat soort dingen heb ik het het liefst de dag erna. Anders zit je ook weer 3 maanden te piekeren.
Ik heb juist het tegenovergestelde ik stel het het liefst zo lang mogelijk uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Voor dat soort dingen heb ik het het liefst de dag erna. Anders zit je ook weer 3 maanden te piekeren.
Dude.quote:
ik ken het gevoel, alleen 'werk' ik vandaag ook nog thuis. (smoordruk maar beginnen ho maar)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Het is mijn eigen keuze. Ik hoefde niet te komen werken (ik geloof dat we vandaag maar met 5 man zijn) maar ik heb achterstallig werk wat ik deze week nog af wil hebben.
Maargoed nu ben ik braaf aanwezig en nog geen enkele motivatie om iets nuttigs te gaan doen
Hahaha true!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, alleen 'werk' ik vandaag ook nog thuis. (smoordruk maar beginnen ho maar)
Meestal kom ik op zulke werkdagen kneus tegen op live
Ik dacht dat alleen studenten van dit soort omgericht gedrag last hadden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, alleen 'werk' ik vandaag ook nog thuis. (smoordruk maar beginnen ho maar)
Leuke meid, met dat roze shirt aan.quote:
Haha, nouja gelukkig werk ik niet thuis want dan zou ik inderdaad ook achter de Xbox schuiven. Nu doe ik nog enigszins watquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Haa, nachtbraker.quote:
Ik heb hem af gezet, ik werd helemaal leip ervan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
You've NYANED for
646.4 seconds
And counting
Jonge speaker op vol en wachten op de burenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem af gezet, ik werd helemaal leip ervan.
Bij ons was ook chill, tot half 6 bij Frank gezeten ofzo, daarna naar huis fietsen langs werkende mensen, konijntjes en fluitende vogeltjesquote:
Die pizza was gruwelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Bij ons was ook chill, tot half 6 bij Frank gezeten ofzo, daarna naar huis fietsen langs werkende mensen, konijntjes en fluitende vogeltjes, om thuis te komen met de heerlijk warme zon die op m'n gezicht staat.
Die 2 gasten waren ook gruwelijk, maar dan negatief.quote:
Die twee gasten waren dan ook totaal niet welkom, maar ik ben niet hard genoeg om ze weg te sturen. Ze liepen gewoon meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die 2 gasten waren ook gruwelijk, maar dan negatief.En die 3 chicks die beweren dat ze wel even naar boven komen maar gewoon schaamteloos de deur verderop naar binnen gaan. Faalde dat even hard.
doe eens niet zo rasciminerend jijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is gehersenspoeld met anti neger doctrines.
Zit op werk, heb hem open in een ander tabblad want heb toch geen geluid hierquote:
Dat is wel laf, ouwe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit op werk, heb hem open in een ander tabblad want heb toch geen geluid hier
Nog een uur en een kwartier voordat ik klaar ben... Ik laat hem aanstaan
hahahahaquote:
Hoi Maurice, welkom op aarde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Net Schindler's list gekeken. Zelden zo'n goeie film gezien.![]()
Waarom zou je deze film voor je 17e/18e uberhaupt kijken? Net of je hem dan begrijpt/goed vindt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Maurice, welkom op aarde.
Hoe lang ben je nou eigenlijk weggeweest?
Omdat daar het meeste smaak in zit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom vinden mensen korstjes lekker om te eten? Van die korstjes op cake bijvoorbeeld, of korstjes van een kroket. Niemand weet het.
Vind ik wel, ik brak vroeger ook altijd een van de toppen eraf, dan schepte ik 'm leeg en at die vulling op en dan deed ik curry en mayo in die lege korst en dan at ik dat op omdat dat het lekkerst was.quote:
Okequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:12 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik brak vroeger ook altijd een van de toppen eraf, dan schepte ik 'm leeg en at die vulling op en dan deed ik curry en mayo in die lege korst en dan at ik dat op omdat dat het lekkerst was.
Waarom keek je die woensdag avond niet dan? Pff heb weer lekker lopen janken tijdens het kijken. Hoe vaak ik hem ook zie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Net Schindler's list gekeken. Zelden zo'n goeie film gezien.![]()
Ik heb hem toen ik in de 1e zat al gezien tijdens geschiedenis en dan begrijp je het gewoon hoor. Het is maar net waar je interesses liggen en of je goed oplet, wat in mijn klas niet altijd het geval was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je deze film voor je 17e/18e uberhaupt kijken? Net of je hem dan begrijpt/goed vindt.
of terminator 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Frankii het volgende:
La vita è bella moet je ook eens kijken dan, briljante film.
goed nieuws voor jou er komt een nieuwe terminator moet zich tussen 1&2 afspelen. Met arnie in de film en hopelijk ook sarah weer terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Terminator 1 man. Die oorlog scenesBeter dan die nieuwe terminator shit.
Deze![]()
aah maar toch is T2 mijn favoriet. Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
Terminator. Maar LA Noir wordt ook botervet.
ja vroeger als kind "mam ik voel me niet zo lekker" en dan de hele dag kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wow
Is dat niet ook zo'n beetje de max? die film is al 2.5 uur.
Nou, mijn interesse heeft altijd wel bij WO2 gelegen, maar in de eerste klas was je altijd drukker bezig met indruk maken op van die bakvissen dan met geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem toen ik in de 1e zat al gezien tijdens geschiedenis en dan begrijp je het gewoon hoor. Het is maar net waar je interesses liggen en of je goed oplet, wat in mijn klas niet altijd het geval was.
Toen had ik geen tijd, dus heb ik 'm gedownload. Daarbij heb ik echt een schijthekel aan die kankerreclames om de 10 minuten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom keek je die woensdag avond niet dan? Pff heb weer lekker lopen janken tijdens het kijken. Hoe vaak ik hem ook zie.
ja die 2 heb ik dus niet zo veel gezien judge dredd zelfs maar 1 keerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
En Judge Dredd en Running Man en al die jaren 90 vette shit
ja hiero ik ga em halen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef SoldMayor het volgende:
Ja wie gaat er allemaal hiero LA Noire halen?
Rockstar Games.
Sowieso, prestige 11.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Fsmxi het volgende:
Blijkbaar is er vanavond DXP op BLOPS, nog mensen die dan gaan spelen?
het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou ik het zeker doen ja.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het kanjij speelt em eerst uit en dan zeg je tegen mij via chat waar alles ligt enzo dan heb ik een perfect game.
Dan wel even, altijd leuk om extra veel binnen te harken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Fsmxi het volgende:
Blijkbaar is er vanavond DXP op BLOPS, nog mensen die dan gaan spelen?
Classic.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oeh, kijk eens wat ik ergens onderaan m'n youtube kanaal vond.
Goeie ouwe tijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oeh, kijk eens wat ik ergens onderaan m'n youtube kanaal vond.
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Fsmxi het volgende:
Belt het uitzendbureau net waar ik ben. Ik had al gezegd dat als ik vanavond kon werken dat pas vanaf ergens in de avond kon en dat ik het later nog wel zou horen. Nou, whoepie, nu nog eten etc. en werken dan maar
Kut voor je, man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Fsmxi het volgende:
Belt het uitzendbureau net waar ik ben. Ik had al gezegd dat als ik vanavond kon werken dat pas vanaf ergens in de avond kon en dat ik het later nog wel zou horen. Nou, whoepie, nu nog eten etc. en werken dan maar
verdiend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Yeah, spelling is niet mijn beste vak. Gelukkig ben ik in andere dingen weer goed.oke komt ie dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bj?
Dat werkt hier niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
Het was meer een opmerking met de bedoeling dat je er niet op reageert.
waar ben je?quote:
Omdat dubbel xp in BO de e-penis niet genoeg streelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
Warom mw2 doen als bo nu dubbel xp heeft.
kanker of dubbel kanker, wat is het verschil?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
Warom mw2 doen als bo nu dubbel xp heeft.
Het is al goed. Stil maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
Okee sorry wist niet dat jullie boos werden.
16 jarige sletjes hosselen op hyves met praat over m'n WOW account, jeweetz.quote:
deze is zeker voor al je home-boys in de kelder?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
16 jarige sletjes hosselen op hyves met praat over m'n WOW account, jeweetz.
[ afbeelding ]
Say what?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
deze is zeker voor al je home-boys in de kelder?
Ac(h)neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kutkabouter en zn matties.
Erm, niet dat ik weet. Van het slachtproces heb ik nooit iets "live" gezien zeg maar, alleen als het niet draaide. Zover ik het begrijp komen de kippen per vrachtwagen binnen, worden op een band gezet waar ze een bepaald gas inademen dat ze hersendood maakt. (ipv elektrische schok van vroeger waar ze "overheen" konden komen). Daarna woden ze opgehangen aan een transportsysteem dat ze langs een mes haalt dat nek opensnijdt. Ze worden over de "lekbak" geleid, dan gebeurt er nog wat shizzle en komen ze uiteindelijk bij de snijlijn waar ze gewoon langs verschillende messen worden geleid etc. etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef KoningStoma het volgende:
Fs, hebben ze bij jou op het werk ook van die malers om mannelijke kuikentjes in te gooien enzo?
Mooi dat je daar werkt. Ik had een keer zo'n docu van dat proces gezien en toen begon ik echt een beetje te twijfelen aan de mensheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:48 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Erm, niet dat ik weet. Van het slachtproces heb ik nooit iets "live" gezien zeg maar, alleen als het niet draaide. Zover ik het begrijp komen de kippen per vrachtwagen binnen, worden op een band gezet waar ze een bepaald gas inademen dat ze hersendood maakt. (ipv elektrische schok van vroeger waar ze "overheen" konden komen). Daarna woden ze opgehangen aan een transportsysteem dat ze langs een mes haalt dat nek opensnijdt. Ze worden over de "lekbak" geleid, dan gebeurt er nog wat shizzle en komen ze uiteindelijk bij de snijlijn waar ze gewoon langs verschillende messen worden geleid etc. etc.
Ik werk op het gedeelte waar de kip al in een krat/pakket zit en stapel dat op pallets.
Oh god, now I got him started.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:29 schreef KoningStoma het volgende:
Twijfelen aan de mensheid?Ik twijfel niet eens meer. Mensen, over het algemeen, zijn dom, kortzichtig, hebzuchtig en slecht. Ik vind het raar dat eigenlijk de hele mensheid denkt dat ze "goed" is.
Eerder de macht, en ook de "vrijheid" om de wereld te veranderen. Als bijvoorbeeld alle insecten uitsterven, zijn we wel binnen 3 maanden allemaal dood, maar insecten hebben niet de vrijheid om zomaar even massaal kapot te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
De macht om de wereld te veranderen, dat hebben andere organismen niet.
Ach, het ene moment zit je het vlees te sorteren terwijl de kippen een paar meter verderop met iets van 3/seconde langskomen, het volgende moment zit je in de kantine een kipschnitzeltje te bestellenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mooi dat je daar werkt. Ik had een keer zo'n docu van dat proces gezien en toen begon ik echt een beetje te twijfelen aan de mensheid.Niet dat ik er een filet of vleugel minder om eet hoor, daar niet van.
Ja, kijk maar in de spiegel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
Wisten jullie dat het menselijk lichaam minstens 10 keer meer niet-menselijke cellen als menselijke cellen bevat?
Herkenbaar, ben daarom ook maar expres de hele middag in de stad geweest. Anders was ik toch maar gaan gamen en dat is zonde met zulk weerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
Fuck, wat is het warm in de tuin! Voel me schuldig wanneer ik met het mooie weer binnen ga zitten
Vegetariër zal ik nooit worden, maar hoe het er in de bio-industrie tegenwoordig aan toe gaat is echt krankzinnig. We zeiken met z'n allen dan wel over ritueel slachten, maar met het gemiddelde dier in de bio-industrie wordt ook echt niet op een humane wijze omgegaan. En dat allemaal omdat we denken dat we zeven dagen in de week recht denken te hebben op een flinke lap vlees. Heel triest. Wat mij betreft mogen ze vlees flink duurder maken en dan vooral die grote budgetbakken die je tegenwoordig in de supermarkt ziet liggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ach, het ene moment zit je het vlees te sorteren terwijl de kippen een paar meter verderop met iets van 3/seconde langskomen, het volgende moment zit je in de kantine een kipschnitzeltje te bestellen
Oh snap!quote:
Vandaag?quote:
Eh, ik zou niet weten waar de kippen vandaan komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vegetariër zal ik nooit worden, maar hoe het er in de bio-industrie tegenwoordig aan toe gaat is echt krankzinnig. We zeiken met z'n allen dan wel over ritueel slachten, maar met het gemiddelde dier in de bio-industrie wordt ook echt niet op een humane wijze omgegaan. En dat allemaal omdat we denken dat we zeven dagen in de week recht denken te hebben op een flinke lap vlees. Heel triest. Wat mij betreft mogen ze vlees flink duurder maken en dan vooral die grote budgetbakken die je tegenwoordig in de supermarkt ziet liggen.
Mij best, maar dan moeten ze de sigaretten goedkoper maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vegetariër zal ik nooit worden, maar hoe het er in de bio-industrie tegenwoordig aan toe gaat is echt krankzinnig. We zeiken met z'n allen dan wel over ritueel slachten, maar met het gemiddelde dier in de bio-industrie wordt ook echt niet op een humane wijze omgegaan. En dat allemaal omdat we denken dat we zeven dagen in de week recht denken te hebben op een flinke lap vlees. Heel triest. Wat mij betreft mogen ze vlees flink duurder maken en dan vooral die grote budgetbakken die je tegenwoordig in de supermarkt ziet liggen.
Ja? Hier schijnt de zon de hele middag al volop. Vanmiddag even bewolking gehad maar dat verdween ook behoorlijk snel.quote:
Hier was het echt 3 keer niks. Maargoed, ik was ook pas om 2 uur uit bed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja? Hier schijnt de zon de hele middag al volop. Vanmiddag even bewolking gehad maar dat verdween ook behoorlijk snel.Heb een vuurrode neus en kan mijn zonnebril afdruk zien zitten.
meat is good!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Jamaar zij doen het om te overleven!!1!1!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:53 schreef Rossdale het volgende:
Ach, als je natuurdocumentaires kijkt dan zie je hoe een antilope door een horde luipaarden in tientallen stukken wordt gescheurd... en dan zeggen mensen dat het slachten in bio-industrie dieronvriendelijk is
Het binnen een paar weken vetmesten van beestjes in een klein kooitje is dan wel een ander verhaal natuurlijk
Ja hier ook, maar het was echt schijtwarm. Echt niet chill, dus ik heb heel de dag binnen zitten studeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Rossdale het volgende:
Er was toch echt een strakblauwe hemel in Breda heur
Maar wie zegt dat hoe het er in de natuur aan toe gaat per definitie niet even slecht is? Wij kunnen kiezen om het beter te doen, maar doen dit niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
"Jamaar zij doen het om te overleven!!1!1!"
En terecht, waarom zouden we van een menselijke eigenschap, zijnde een omnivoor zijn, een taboe maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hoe het er in de natuur aan toe gaat per definitie niet even slecht is? Wij kunnen kiezen om het beter te doen, maar doen dit niet.
de manier waarop we nu slachten is de beste manier waarop het kan. Want zonder verdoving met de hand slachten duurt te lang om de behoefte te voorzienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hoe het er in de natuur aan toe gaat per definitie niet even slecht is? Wij kunnen kiezen om het beter te doen, maar doen dit niet.
Tja, waarom is pedofilie eigenlijk nog steeds een taboe. Daar heb je ook een partij die zich er goed door voelt en een partij die zich er slecht door voelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En terecht, waarom zouden we van een menselijke eigenschap, zijnde een omnivoor zijn, een taboe maken?
naja mijn motto is nog altijd "onder de elf is van papa zelf" daar boven moet kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, waarom is pedofilie eigenlijk nog steeds een taboe. Daar heb je ook een partij die zich er goed door voelt en een partij die zich er slecht door voelt.
Ja, alleen daar is de partij tegen nogal veel groter. Gelukkig hebben we daar bij vlees eten geen last van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, waarom is pedofilie eigenlijk nog steeds een taboe. Daar heb je ook een partij die zich er goed door voelt en een partij die zich er slecht door voelt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, alleen daar is de partij tegen nogal veel groter. Gelukkig hebben we daar bij vlees eten geen last van.
Dat heel veel mensen anti-pedo zijn en heel weinig mensen anti-vleesquote:
Klopt, maar het bepaalt wel of er een taboe op is of niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:17 schreef KoningStoma het volgende:
Wat mensen ervan vinden maakt niets uit voor de dieren, of in mijn metafoor de kinderen, toch?
ja moet je maar een kantoor baan nemen als je dat niet wiltquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef KneusTeun het volgende:
Wat een kutdag om 12 uur non-stop te werken in het fucking bos!?!?@!?2![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, of metselaar worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja moet je maar een kantoor baan nemen als je dat niet wilt
hehe beetje tijgerbalsem, dan komt alles goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Dan hangen aan het eind van de dag de vellen er wel aan hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mij best, maar dan moeten ze de sigaretten goedkoper maken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
meat is good!
Plus we slachten zo veel omdat het kan. Wil je niet elke dag vlees kunnen kopen, ga lekker verhuizen naar afrika
ja bij mij als ex slager hoef je niet aan te komen met die hippie onzinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Had ook niets anders verwacht trouwens.
getest en het werkt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
Het schijnt dat sambal gemengd met zout goed helpt bij een schrale lul.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja bij mij als ex slager hoef je niet aan te komen met die hippie onzin
als in?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Hij eet zelf ook vleesch. Ik ook. Het probleem is de maatschappij.
Waarom zouden al die kleine geneugtes van het leven nou duur gemaakt moeten worden. Drank is teringduur, sigaretten zijn teringduur en nou wil jij vlees ook nog eens teringduur gemaakt zien worden. Wtf man.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Had ook niets anders verwacht trouwens.
Een grote kapitalistische consumptie cultuur, waarin per persoon veel meer vlees gegeten wordt dan nodig.quote:
ja maar kapitalisme is goed. Daar is de mens voor gemaakt, om beter te willen zijn dan de rest. Dus waarom geen oversized stuk vlees op je bordquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een grote kapitalistische consumptie cultuur, waarin per persoon veel meer vlees gegeten wordt dan nodig.
Natuurlijk, ik ben een hippie. En jij stemt PVV zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja bij mij als ex slager hoef je niet aan te komen met die hippie onzin
Och, ik durf toch wel te zeggen dat heel dit topic bestaat uit fervente vleeseters dus ik had er al niet echt op gerekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat blijkt wel weer ja, maar ik had sommigen toch wel iets hoger ingeschat
I'm down.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we gewoon weer in een virtuele wereld irritante 12 jarige Amerikaanse schreeuwkoters afslachten in een potje MW2 of BO?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we gewoon weer in een virtuele wereld irritante 12 jarige Amerikaanse schreeuwkoters afslachten in een potje MW2 of BO?
MW2 please.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Rossdale het volgende:
Tauch jonge, je bent al 9 dagen niet op Live geweest.quote:
Bedankt voor deze deling. En beterschap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Tron: Legacy aan het kijken...vette film tot nu toe. Even een break aangezien schoonmoeders belt....
Heb ik even tijd om de waterpokken van mijn kid te delen met jullie:
[ afbeelding ]
i know and dont care.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
Nu begin je écht kortzichtig te klinken.
Ja. Teringlijer.quote:
Niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat, duik zo weer lekker mijn bedje in.
Kut.quote:
Jij bent zelf een lekker stukje vlees.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:44 schreef tliciouz het volgende:
Wat een discussie.Ik ben een lekker hypocriete kut, ik hoef niet te zien waar het vlees vandaan komt en hoe die beesten geslacht worden maar ik heb vanavond wel een lekker stuk vlees op mijn bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |