ja moet je maar een kantoor baan nemen als je dat niet wiltquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef KneusTeun het volgende:
Wat een kutdag om 12 uur non-stop te werken in het fucking bos!?!?@!?2![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, of metselaar worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja moet je maar een kantoor baan nemen als je dat niet wilt
hehe beetje tijgerbalsem, dan komt alles goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Dan hangen aan het eind van de dag de vellen er wel aan hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mij best, maar dan moeten ze de sigaretten goedkoper maken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
meat is good!
Plus we slachten zo veel omdat het kan. Wil je niet elke dag vlees kunnen kopen, ga lekker verhuizen naar afrika
ja bij mij als ex slager hoef je niet aan te komen met die hippie onzinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Had ook niets anders verwacht trouwens.
getest en het werkt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
Het schijnt dat sambal gemengd met zout goed helpt bij een schrale lul.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja bij mij als ex slager hoef je niet aan te komen met die hippie onzin
als in?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Hij eet zelf ook vleesch. Ik ook. Het probleem is de maatschappij.
Waarom zouden al die kleine geneugtes van het leven nou duur gemaakt moeten worden. Drank is teringduur, sigaretten zijn teringduur en nou wil jij vlees ook nog eens teringduur gemaakt zien worden. Wtf man.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Had ook niets anders verwacht trouwens.
Een grote kapitalistische consumptie cultuur, waarin per persoon veel meer vlees gegeten wordt dan nodig.quote:
ja maar kapitalisme is goed. Daar is de mens voor gemaakt, om beter te willen zijn dan de rest. Dus waarom geen oversized stuk vlees op je bordquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een grote kapitalistische consumptie cultuur, waarin per persoon veel meer vlees gegeten wordt dan nodig.
Natuurlijk, ik ben een hippie. En jij stemt PVV zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja bij mij als ex slager hoef je niet aan te komen met die hippie onzin
Och, ik durf toch wel te zeggen dat heel dit topic bestaat uit fervente vleeseters dus ik had er al niet echt op gerekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat blijkt wel weer ja, maar ik had sommigen toch wel iets hoger ingeschat
I'm down.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we gewoon weer in een virtuele wereld irritante 12 jarige Amerikaanse schreeuwkoters afslachten in een potje MW2 of BO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |