Vandaag?quote:
Eh, ik zou niet weten waar de kippen vandaan komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vegetariėr zal ik nooit worden, maar hoe het er in de bio-industrie tegenwoordig aan toe gaat is echt krankzinnig. We zeiken met z'n allen dan wel over ritueel slachten, maar met het gemiddelde dier in de bio-industrie wordt ook echt niet op een humane wijze omgegaan. En dat allemaal omdat we denken dat we zeven dagen in de week recht denken te hebben op een flinke lap vlees. Heel triest. Wat mij betreft mogen ze vlees flink duurder maken en dan vooral die grote budgetbakken die je tegenwoordig in de supermarkt ziet liggen.
Mij best, maar dan moeten ze de sigaretten goedkoper maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vegetariėr zal ik nooit worden, maar hoe het er in de bio-industrie tegenwoordig aan toe gaat is echt krankzinnig. We zeiken met z'n allen dan wel over ritueel slachten, maar met het gemiddelde dier in de bio-industrie wordt ook echt niet op een humane wijze omgegaan. En dat allemaal omdat we denken dat we zeven dagen in de week recht denken te hebben op een flinke lap vlees. Heel triest. Wat mij betreft mogen ze vlees flink duurder maken en dan vooral die grote budgetbakken die je tegenwoordig in de supermarkt ziet liggen.
Ja? Hier schijnt de zon de hele middag al volop. Vanmiddag even bewolking gehad maar dat verdween ook behoorlijk snel.quote:
Hier was het echt 3 keer niks. Maargoed, ik was ook pas om 2 uur uit bed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja? Hier schijnt de zon de hele middag al volop. Vanmiddag even bewolking gehad maar dat verdween ook behoorlijk snel.Heb een vuurrode neus en kan mijn zonnebril afdruk zien zitten.
meat is good!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Jamaar zij doen het om te overleven!!1!1!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:53 schreef Rossdale het volgende:
Ach, als je natuurdocumentaires kijkt dan zie je hoe een antilope door een horde luipaarden in tientallen stukken wordt gescheurd... en dan zeggen mensen dat het slachten in bio-industrie dieronvriendelijk is
Het binnen een paar weken vetmesten van beestjes in een klein kooitje is dan wel een ander verhaal natuurlijk
Ja hier ook, maar het was echt schijtwarm. Echt niet chill, dus ik heb heel de dag binnen zitten studeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Rossdale het volgende:
Er was toch echt een strakblauwe hemel in Breda heur
Maar wie zegt dat hoe het er in de natuur aan toe gaat per definitie niet even slecht is? Wij kunnen kiezen om het beter te doen, maar doen dit niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
"Jamaar zij doen het om te overleven!!1!1!"
En terecht, waarom zouden we van een menselijke eigenschap, zijnde een omnivoor zijn, een taboe maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hoe het er in de natuur aan toe gaat per definitie niet even slecht is? Wij kunnen kiezen om het beter te doen, maar doen dit niet.
de manier waarop we nu slachten is de beste manier waarop het kan. Want zonder verdoving met de hand slachten duurt te lang om de behoefte te voorzienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hoe het er in de natuur aan toe gaat per definitie niet even slecht is? Wij kunnen kiezen om het beter te doen, maar doen dit niet.
Tja, waarom is pedofilie eigenlijk nog steeds een taboe. Daar heb je ook een partij die zich er goed door voelt en een partij die zich er slecht door voelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En terecht, waarom zouden we van een menselijke eigenschap, zijnde een omnivoor zijn, een taboe maken?
naja mijn motto is nog altijd "onder de elf is van papa zelf" daar boven moet kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, waarom is pedofilie eigenlijk nog steeds een taboe. Daar heb je ook een partij die zich er goed door voelt en een partij die zich er slecht door voelt.
Ja, alleen daar is de partij tegen nogal veel groter. Gelukkig hebben we daar bij vlees eten geen last van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, waarom is pedofilie eigenlijk nog steeds een taboe. Daar heb je ook een partij die zich er goed door voelt en een partij die zich er slecht door voelt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, alleen daar is de partij tegen nogal veel groter. Gelukkig hebben we daar bij vlees eten geen last van.
Dat heel veel mensen anti-pedo zijn en heel weinig mensen anti-vleesquote:
Klopt, maar het bepaalt wel of er een taboe op is of niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:17 schreef KoningStoma het volgende:
Wat mensen ervan vinden maakt niets uit voor de dieren, of in mijn metafoor de kinderen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |