Ik ga heel vroeg weg zodat ik op tijd thuis ben om samen te eten. Als ik thuis werk kan ik haar dus nog net een extra voeding zelf geven voor ze naar het kinderdagverblijf gaat!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Waarom scheelt dat een fles, kun je haar dan eerder ophalen oid?
Dat is wel heel vervelend, ja. Ik ben blij met de voorraad die ik in mijn verlof heb opgebouwd, want die moet ik ook aanbreken vanwege verspilling. Met overgieten blijft er op een of andere manier altijd minder over en er wordt wel eens iets weggegooid.quote:Ik vind mijn kolfproductie trouwens nu wel een beetje zorgelijk, ze is sinds gisteravond weg, heeft inmiddels zo'n 640 cc weggetankt en ik heb 500 gekolfd. En ik krijg haar pas morgenavond weer terug. Daar gaat mijn met veel moeite bij elkaar geschraapte voorraad
Aan de andere kant is alles wat ik nu kolf natuurlijk weer gewoon voorraad, dus misschien moet ik niet zeiken.
Dit idee heb ik trouwens ook. Met 2 borsten kolven krijg ik meestal minder melk dan zij in een keer drinkt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat zij die hoeveelheid wél uit 1 borst krijgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kolf nu ook moeilijker de flesjes bij elkaar dan in het begin. Dat is een bij-effect van iets wat op zich heel fijn is, namelijk dat ze zo makkelijk uit een fles is gaan drinken. Ik heb het idee dat ze nu per keer meer uit een fles drinkt dan uit mij.
Ik zie het toevallig bij het bijlezen hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
mrien, uit welke fles drinkt Jelle nu eigenlijk? Lena drinkt nog steeds uit de Breastflow en zit nu op 150ml per fles. Ik heb er maar een limiet op gezet omdat ik meer niet bij elkaar gekolfd krijg.
Dat herken ik dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Daar staat trouwens wel tegenover dat ze op het kinderdagverblijf gerust 4-4,5 uur tussen voedingen laat. Thuis gebeurt dat vrijwel niet. Maar dat kan ook aan mij liggen: ik ben het gewend om haar te voeden als ze wakker wordt en dat zit nu in m'n systeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus daarover ben ik wel in jubelstemming!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
En nog even van andere ordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus daarover ben ik wel in jubelstemming!![]()
![]()
![]()
Dat klopt, ik geef haar het liefst zo lang mogelijk. Mocht het droogvallen door een zwangerschap dan is dat niet anders, maar op voorhand stoppen zie ik niet zitten. Ik heb namelijk niet de garantie dat een 2e kindje krijgen lukt dus om daarom te moeten stoppen lijkt me vreselijk! Straks lukt het niet en ben ik ook nog eens gestopt..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Orea, wat fijn! Ik had via de zijlijn meegekregen dat je dat wellicht zou moeten, maar nog niet wil.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef oeke het volgende:
Vanmiddag bracht P. Ko naar mijn werkplek, na de psz en ik vroeg of hij wat wilde drinken voor het slapen gaan. Ko liep meteen naar mijn tas om het tepelhoedje eruit te vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |