SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tico, stom dat ze niet overleggen.
dat verklaardquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef lily het volgende:
goed goed
druk, nieuwe baan functie, nog drukker
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef Ticootje het volgende:
Boh... Ik kom er dus vanmorgen achter dat ze Leyla op het kdv sap geven... Gewoon zomaar zonder overleg..
Vandaar dat ik opeens veel minder melk heb...
Nee belachelijk dat ze het zonder overleg geven. Dat ze sap krijgt is niet belachelijk. Ik heb geen ervaring met kdv's verder maar het lijkt me niet meer dan normaal dat er over zulke dingen overlegd wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Ticootje het volgende:
Helemaal belachelijk is het niet.. In feite is ze 8 maanden en ik denk dat het gros van de kindjes op haar leeftijd gewoon sap krijgen. Maar ik was er nog niet mee begonnen. Dus ik had het gewoon graag geweten.
Ja, sinds hij een grote baby was kon dat gewoon. En ik kon hem zelf tot nu toe ook gewoon zonder te voeden in bed leggen, dus ik had het niet verwacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:13 schreef Morretje het volgende:
Ai Twinkly...
Ben je vaker weg geweest, zonder problemen?
Hm, zou het dan niet kunnen liggen aan het feit dat hij nog niet moe genoeg was? En dan aan de borst wel tot rust komt, en dat weet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, sinds hij een grote baby was kon dat gewoon. En ik kon hem zelf tot nu toe ook gewoon zonder te voeden in bed leggen, dus ik had het niet verwacht.
Ja, ik denk eigenlijk ook dat het dat is geweest, of dat hij een driftbui heeft gekregen en bleef hangen in dat hij dat hij dat wilde om het willen zeg maar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, zou het dan niet kunnen liggen aan het feit dat hij nog niet moe genoeg was? En dan aan de borst wel tot rust komt, en dat weet?
Dat is hier vaak wel, als ze 's nachts voor de tigste keer wakker wordt, dan laat ze zich niet meer door Ravage in slaap praten maar heeft ze een slokje nodig. En dan ontspant ze ook helemaal.
Relaxt, hoef je je niet steeds in bochten te wringen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:34 schreef Orea het volgende:
Op mijn werk is het inmiddels ook helemaal ingeburgerd! Leuk om te merken dat iedereen inmiddels ook echt rekening houdt met mijn kolftijdenmeeting om 10 uur? Dat kan niet, dan is Kirs kolven
Als je daar vaker last van hebt zou je een syntocinon neusspray kunnen overwegen Vanyel, die wekt de toeschiet op, via de huisarts verkrijgbaar.
lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Twinkly, als Niels alleen om jou had gevraagd (dus zonder te willen drinken) , had ie jou dan de deur uitgezet?![]()
![]()
Je komt nu eenmaal bedrogen uit als je een kind twee slaapjes op een dag laat doen, waar er één gebruikelijk is. Vervelend voor heb dat hij zijn rustige avondje misliep, maar ja, pech voor hem.
Bij het overdag slapen heb ik me neergelegd. De nachten vind ik vervelender. Al hebben we afgelopen nacht echt een hele goede nacht gehad. Ik vertel alleen iets vaker aan mensen met jonge kids die weinig slapen dat Nathan al vanaf een paar weken oud weinig slaapt en zich goed ontwikkeld. Kennelijk vind hij het niet zo nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
lol
Ja, daar ging het hem om inderdaad. Hij vond een avondje alleen op de bank wel lekker.
Pessie, wat is Niels een slaapkop dan in vergelijking met Nathan! Niels sliep op zijn leeftijd nog twee keer 1,5 uur en een keer 3 kwartier en dan ging hij om half 8 weer naar bed (om 's nachts nog wel vaak wakker te worden, maar dat is bij jullie ook zo).
* Leandra mompelt half slapend voedend iets over de wet van FOK!...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef Leandra het volgende:
Soneal slaapt amper overdag, hoewel hij in de auto of draagdoek vaak wel in slaap valt, maar die gebruiken we niet dagelijks.
Soms valt hij in slaap tijdens een voeding maar als ik hem dan wegleg is het gelijk weer klaar met slapen.
Hij slaapt overigens wel onafgebroken van ongeveer 20.30 tot ergens rond 08.00... zonder speen, dus ook zonder ploppen, en als hij rond 06.00 wakker wordt van papa dan brabbelt hij zichzelf nog weer even in slaap.
Ben je weer in verwachting?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier zal het toch geen trio aan de borst worden. Fons zegt plots dat hij het niet meer kan.
Waarschijnlijk door de melk die weggevallen is.
dat laatste jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben je weer in verwachting?
Of loop ik weer hopeloos achter.
Ja nouja als het zo tussen neus en lippen door gemeld wordt dan weet ik eerlijk gezegd ook niet zo goed of iemand wel zit te wachten op een update. Anders hadden ze zich wel in Z&G gemeld denk ik dan. Das dan vast weer mijn kronkel enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ow.. ok...
I guess that mensen in sommige gevallen iets fanatieker zijn met updates in het update topic dan in andere.
Gefeliciteerd BM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |