Komt eraan.. het water staat op. Ik doe nog ouderwets koken in zo'n ketel geval. Extra lekker jwz.quote:
en dan moet je de thee in laten trekken. DUs niet gelijk als een mongool der in roppen en eruit. Dan is hij pas lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Komt eraan.. het water staat op. Ik doe nog ouderwets koken in zo'n ketel geval. Extra lekker jwz.
Serviesquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
En een kopje Earl Grey in grootmoeders service voor Huppelmuts:
[ afbeelding ]
MET 2 klontjes suiker
Ik hoef helemaal geen gezondheids drankquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
Eén rooibosthee voor Lamabal:
[ afbeelding ]
Ingetrokken en wel.
En hoe ziet jouw dag eruit vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Servies![]()
Yeah
* Huppelmuts giet de thee over in een mok waar ze wel uit kan drinken
Graag gedaan....quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Servies![]()
Yeah
* Huppelmuts giet de thee over in een mok waar ze wel uit kan drinken
Oef, gelukkig ben ik niet echt een thee butler. Wat een zwaar leven zou die hebben met zeurpieten zoals julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen gezondheids drank
Zeurpieten nog wel. Ik zeur alleen, nu haal je HuppelMuts ook neer. Dat is niet lief !quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oef, gelukkig ben ik niet echt een thee butler. Wat een zwaar leven zou die hebben met zeurpieten zoals jullie
haha.. oke oke.quote:
Rooibos vind ik niet zo lekker om eerlijk te zijn. Zelf hou ik meer van Aarbei en kersquote:
Er was niks anders hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Rooibos vind ik niet zo lekker om eerlijk te zijn. Zelf hou ik meer van Aarbei en kers
Bij gebreck aan beter.quote:
Normaal pak ik ook wel een bak koffie. Maar geen zin in vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bij gebreck aan beter.
Hier hebben ze ook geen aardbei of kers dus ik zit aan de koffie..
Die heeft haar thee overgeschonken van het mooiste kopje van de wereld in een andere mok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zeurpieten nog wel. Ik zeur alleen, nu haal je HuppelMuts ook neer. Dat is niet lief !
Thee is ook wel iets gezonder maar moet er zo vaak van piessuh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Normaal pak ik ook wel een bak koffie. Maar geen zin in vandaag
quote:
O watfquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt lang weggeweest he![]()
CC heeft ban tot aan de kerst ofzo
En nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Teal het volgende:
en ik sluit net mijn tablat waar ik op aan het googlen was
Potverdriequote:
Ik kan het voor je doen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Kanovinnie red me welquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
Moet je wel heel erg spammen wil je een ban krijgen niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Kanovinnie red me welNo idea.. ik ben nog een GRTD groentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Lekken uit crew forumquote:
Ik zal me ff voorstellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
No idea.. ik ben nog een GRTD groentje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Teal
En was hier vet vaak, maar door examens op school geen tijd en al dik 3 maanden hier niet meer geweest.
Mocht je het boeiend vinden: ik heb de GRTD img gemaakt![]()
<--- Ook nieuw. HAI!. Hoe gingen je examens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Teal
En was hier vet vaak, maar door examens op school geen tijd en al dik 3 maanden hier niet meer geweest.
Mocht je het boeiend vinden: ik heb de GRTD img gemaakt![]()
Haha tof! Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Mc.Chicken.. hoef denk ik niet veel toe te voegen
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Oh ja.. goed gescoord op je examens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
<--- Ook nieuw. HAI!. Hoe gingen je examens?
Weet niet, ben er nog druk mee bezig, duurt een half jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
<--- Ook nieuw. HAI!. Hoe gingen je examens?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha tof! Ziet er goed uit.
Ik ben Mc.Chicken.. hoef denk ik niet veel toe te voegen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oh ja.. goed gescoord op je examens?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet niet, ben er nog druk mee bezig, duurt een half jaar![]()
Maar had gister een brandende vraag die ik even moest stellen, en toen viel ik weer in oude gewoontes om even hier langs te komen
[..]
Mag gewoon niet. Lekken is ban.quote:
Hahah damn.. dat duurt dus nog wel ff. Iig heel veel succes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet niet, ben er nog druk mee bezig, duurt een half jaar![]()
Maar had gister een brandende vraag die ik even moest stellen, en toen viel ik weer in oude gewoontes om even hier langs te komen
[..]
Hahah okquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag gewoon niet. Lekken is ban.
Zij had iemand op haar account gelaten ofzo geen idee over de details. Don't care ook
Tuurlijk wel, FOK! op je cv zetten heeft een groot voordeel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahah damn.. dat duurt dus nog wel ff. Iig heel veel succes.
Niet teveel tijd spenderen op FOK dan.
Telaat...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahah damn.. dat duurt dus nog wel ff. Iig heel veel succes.
Niet teveel tijd spenderen op FOK dan.
LOL.. ik zal het proberen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, FOK! op je cv zetten heeft een groot voordeel.
Daar gaan je exemans.. daar gaat je toekomst.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef Teal het volgende:
Ik doe webdesign, dus fok kan mijn toekomst zijn ja
ICTquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
![]()
Als ik het kon, zou ik het ook willen. Zit nu nog maar in 2de jaar van ICT. Maar ik zou wel graag die kant op willen
Ik ook, maar dan van webdesignquote:
Dat zijn ook mijn plannen arrr.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan van webdesign![]()
Hierna nog een hbo'tje doen, en dan vind ik het wel best met school
Nee, Den Haagquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn plannen arrr.
Hbo groningen?
Ik wil ook HBO gaan doen maar totaal iets andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan van webdesign![]()
Hierna nog een hbo'tje doen, en dan vind ik het wel best met school
Ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik wil ook HBO gaan doen maar totaal iets andersBye bye IT.
Wat ga je doen?quote:
Niceeee...! Goeie..quote:
Dat klinkt wel tof.. waarom die keuze?quote:
Omdat ICT me niet zo ligt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof.. waarom die keuze?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Omdat ICT me niet zo ligt...En toch ben je het aan het afmaken? Nice. Sam here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even doorzetten..vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik doe multimedia geen ICT.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
En toch ben je het aan het afmaken? Nice. Sam here.
Nog even doorzetten..
Tenzij je 21 bent geloof ik..quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik doe multimedia geen ICT.
maar je kan geen HBO doen zonder MBO diploma of VWO oid
Ik ga eerst lunchen. Dan breng ik je koffie.quote:
Sorry kerel, geen idee... Wil je dit voor hardlopen gebruiken? Ik gebruik altijd Runkeeper, ik loop dan gewoon een stuk en zie achteraf wel hoeveel het is geworden... Plannen werkt voor mij niet echt, aangezien de paden in de duinen toch niet staan aangegeven op de kaartquote:
Oh my god....quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef Teal het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html damn wat erg dit
Ik heb er één..quote:
Nope.. ik gebruik dat niet. Gewoon ff op je iPhone klooien.quote:
Waarom heb je een iphone als je dat niet gebruiktquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope.. ik gebruik dat niet. Gewoon ff op je iPhone klooien.
Ik heb TomTom eropquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Waarom heb je een iphone als je dat niet gebruiktjij bent een van die mensen die maar 10% van de smartphone gebruikt ?
Als je er een van je werkt krijgt, waarom zou je hem dan niet gebruiken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Waarom heb je een iphone als je dat niet gebruiktjij bent een van die mensen die maar 10% van de smartphone gebruikt ?
heb ik al, ik heb bladwijzers ervan, maar moet met route beschrijving meerder locaties invoerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
Je kan plaats speld doen.. weet niet of je dat bedoeld..
Als je er een van je werk krijgt, wat doe je dan op fok, dan moet je wel een goeie baan hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je er een van je werkt krijgt, waarom zou je hem dan niet gebruiken?
Soms even wat afleiding tussen de drukke werkdag door, moet kunnen tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je er een van je werk krijgt, wat doe je dan op fok, dan moet je wel een goeie baan hebben
Jij trekt wel snel je conclusies..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je er een van je werk krijgt, wat doe je dan op fok, dan moet je wel een goeie baan hebben
Better keep upquote:
Waarom zet je ze er niet allemala in en navigeer je eerst naar je eerste bestemming dan vanuit daar naar je tweede enzovoorts..?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Teal het volgende:
[..]
heb ik al, ik heb bladwijzers ervan, maar moet met route beschrijving meerder locaties invoeren
Mwha marktkennisquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jij trekt wel snel je conclusies..
zelfs smokez is nog eens hier..quote:
Misschien is het wel een iPhone 2Gquote:
Je hebt nog geen keuze gemaakt..quote:
Yo yo Tripackster!quote:
drukker.. en bij jou?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat voor soep?
[..]
nee nu is het te laat. Krijg al soep
Ouch. Dat is zeker een faal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:58 schreef tripack het volgende:
jah aan het werk
op een plek waar ik wel kan fokken twitteren en hyves, maar niet mijn email kan checken
faal!
dat is juist niet bereikbaar...quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ouch. Dat is zeker een faal.
Geen webmaiL?
Ik heb net nog me mail gechecktquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is juist niet bereikbaar...hotmail/gmail/mailserver van mijn werkgever
LATERSSSquote:
Blokkeert de firewall het?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is juist niet bereikbaar...hotmail/gmail/mailserver van mijn werkgever
jaquote:
heb ik dan weer geen zin om uit te zoekenquote:
proxysmurf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
heb ik dan weer geen zin om uit te zoeken![]()
Milf weer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:13 schreef Lamabal het volgende:
Damn weetje hoe saai het hier is.
En dan is het vandaag ook nog is milf weer
Warm weer, lopen altijd even buiten een rondje in de buurt. Komen we vlakbij een basisschool met milfsquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
proxysmurf?
[..]
Milf weer?
Do explain yourself hahaa.
alsof ze dat niet zouden afschermenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
proxysmurf?
[..]
Milf weer?
Do explain yourself hahaa.
Waar zit je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof ze dat niet zouden afschermen
zow dom zijn ze niet
ja klopt helemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Waar zit je dan in godsnaam?
Bij een klant die alles heeft dichtgetimmerd?
damn that sux.quote:
HaxorZ!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef tripack het volgende:
ik heb al een workarround gevonden
men nemen igoogle waar je dan inlogt. daarna voegt men dan de gmail gadget toe:D
en voilla men heeft toegang tot de email
Teh Skillz i haz them
Lame. zit liever in de tuin of ergens anders. Niet op bed gaan liggen met dit weer gekquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HaxorZ!
Even iets heeeeel anders...
Kheb eigenlijk niet zoveel zin meer vandaag. Het gaat langzaam, het is saai en wil eigenlijk lekker op m'n bedje liggen en ff een paar uurtjes mijn ogen dicht doen
Oh nou, het is hier een beetje bewolkt. Lijkt me niet zo lekker aangezien het nog wel best fris is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lame. zit liever in de tuin of ergens anders. Niet op bed gaan liggen met dit weer gek
Ik heb het gevoel dat het hier ieder moment kan gaan onweren.. zo hangt het er hier een beetje bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef tripack het volgende:
hier zonnig en een windje... denk dat het te koud is om zonder jas naar buiten te gaan
Hey feestbeest!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef tripack het volgende:
hier zonnig en een windje... denk dat het te koud is om zonder jas naar buiten te gaan
Ah das mooi dat de postduif zijn werk heeft gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey feestbeest!
Ik kreeg nog wat post laatst, gezellig man
Oja, ik weet niet of het de bedoeling was, maar die postduif smaakte overigens primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah das mooi dat de postduif zijn werk heeft gedaan
Nu heb ik zin in gegrilde kip..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik weet niet of het de bedoeling was, maar die postduif smaakte overigens prima
ach die duif kon toch al moeilijk zijn weg terug vindenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik weet niet of het de bedoeling was, maar die postduif smaakte overigens prima
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ach die duif kon toch al moeilijk zijn weg terug vinden
HAHA, shit joh. Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mc. Chicken die zin heeft in gegrilde kip..
jah volgens mij welquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog even tussendoor... is eventuele aanhang ook welkom? Ze weet nog niet of ze vrij is die dag, maar dat zal binnenkort wel bekend worden
ik ga vandaag vanalles missen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:43 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
blij om te weten dat ik niet veel heb gemist
dat is wel balen man. succes vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga vandaag vanalles missen.
ik heb mn telefoon thuis laten liggen
Nice! Wat voor één?quote:
Oef.. that sux. Ik zou echt gek worden haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga vandaag vanalles missen.
ik heb mn telefoon thuis laten liggen
Het is nog rustigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:43 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
blij om te weten dat ik niet veel heb gemist
ach het voordeel is wel dat ik niet gebeld of gesmst word om op het terras te gaan zitten terwijl ik nog op mn werk zitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Morning!
[..]
Nice! Wat voor één?
[..]
Oef.. that sux. Ik zou echt gek worden haha.
[..]
Het is nog rustig
Dat heb je goed. Iets wat ik vandaag ook niet kan doen aangezien het van 8:30 tot 17:00 is en dan van 19:00 tot 2:30quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach het voordeel is wel dat ik niet gebeld of gesmst word om op het terras te gaan zitten terwijl ik nog op mn werk zit
nu stage, straks werken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Iets wat ik vandaag ook niet kan doen aangezien het van 8:30 tot 17:00 is en dan van 19:00 tot 2:30yaaay! I gotta love the friday's
zal ze leuk vinden om te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oh well, at least I get to see my future ex tonight
Hey dude!quote:
Haha nee geintje. Is gewoon eentje waar ik af en toe mee klooi. Is wel leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
zal ze leuk vinden om te horen![]()
heb je een leuke dame op het oog dan??
aha een beetje klooienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hey dude!
[..]
Haha nee geintje. Is gewoon eentje waar ik af en toe mee klooi. Is wel leuk.
Yupquote:
Doe de laatste tijd niet anders maar echt voldoening geeft het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:55 schreef tripack het volgende:
Morguuh Lama
[..]
aha een beetje klooien
leuk toch
Hosselboiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:57 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yupstage en straks lekker werken!
[..]
Doe de laatste tijd niet anders maar echt voldoening geeft het niet
Neeee nee. Het valt mee. Er zit een serieuze tussen en juist daarbij lukt het nietquote:
Hi ho Hi ho! Goedemorgen zo zo zo!quote:
Morguuh Psyquote:
misschien lukt het wel niet omdat je ondertussen een beetje aan het klooien bentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Neeee nee. Het valt mee. Er zit een serieuze tussen en juist daarbij lukt het niet![]()
Ondertussen een beetje klooien. Valt reuze mee.
Dat is dus altijd zo he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Neeee nee. Het valt mee. Er zit een serieuze tussen en juist daarbij lukt het niet![]()
Ondertussen een beetje klooien. Valt reuze mee.
Zou kunnen .. maar ja. Ik zie het wel. Vind het eigenlijk ook wel prima zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
Morguuh Psy
[..]
misschien lukt het wel niet omdat je ondertussen een beetje aan het klooien bent
Well said!quote:
een Ford fiestaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Morning!
[..]
Nice! Wat voor één?
[..]
Oef.. that sux. Ik zou echt gek worden haha.
[..]
Het is nog rustig
Krijg trek in zo,n mac-chicken. stuk of 3.quote:
quote:
Dat effect heeft mijn username wel vaker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:31 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Krijg trek in zo,n mac-chicken. stuk of 3.
Een lekker scheurbakkiequote:
welke? welk jaar?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
Dat effect heeft mijn username wel vaker.
quote:
titanium editie. Jaar 2011quote:
School (Stage)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:39 schreef Lamabal het volgende:
Homoooooo stage.
Ik moet een foutmelding oplossen maar ik doe dus ICT en ik leer echt geen kak op school. Echt niks. Vraag ik het me begeleider, JA DAT MOET JE ZELF MAAR UITZOEKEN
Dus ik zeg: ja sorry dat leer ik niet op school, ik heb al gegoogeld maar kan niks vinden.
Hij: Nou dan ga je maar lekker terug naar je school. Wat een heumo!
die heb ik ookquote:
ook een hele nieuwe?quote:
nee dat nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ook een hele nieuwe?. Kan nu al niet meer wachten totdat hij geleverd wordt!
Dan is die van jou een scheurbakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat niet
gewoon een gouwe ouwe(nja groen dan
)
Snel ga naar Venus!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef Unfabulouss het volgende:
Echter gister wel veel wiet gerookt, dammm loop nu nog op mars![]()
ik heb nog een mars in mn lunchbox..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef Unfabulouss het volgende:
Echter gister wel veel wiet gerookt, dammm loop nu nog op mars![]()
shit, vergist. vandaag is het een twix.quote:
Raiderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, vergist. vandaag is het een twix.
Me too!quote:
wat een leven..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:08 schreef Unfabulouss het volgende:
Ga zo met een blowtje chillen in de tuinheb toch lekker lang weekend
quote:
me = jealousquote:
ikke nie, ik blow heel weinig en heb er nu ook geen behoefte aanquote:
Neee nee. Niet om het blowen maar om het feit dat ie lang weekend heeft. Ik heb 5 dagen stage gelopen, moet vanavond werken en morgenavond ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ikke nie, ik blow heel weinig en heb er nu ook geen behoefte aan
Jij hoeft het ook niet te rokenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ikke nie, ik blow heel weinig en heb er nu ook geen behoefte aan
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Neee nee. Niet om het blowen maar om het feit dat ie lang weekend heeft. Ik heb 5 dagen stage gelopen, moet vanavond werken en morgenavond ook.
Yup. I have a sad life hahahaquote:
Vers? .. oh my. HONGERRRRRquote:
Wordt het goed weer, moet je werkenquote:
Ja.. vanavond vind ik niet zo erg.. en morgenavond moet ik pas 22:00 beginnen dus.. tot 6:00 dus zondag lekker gaar in de tuinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wordt het goed weer, moet je werkenIk leef met je mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja.. vanavond vind ik niet zo erg.. en morgenavond moet ik pas 22:00 beginnen dus.. tot 6:00 dus zondag lekker gaar in de tuin
Dat heb ik 1x gedaan toen ik van 22:00 tot 9:00 moest werken.. na dat biertje konden ze me opdweilen. hahahahaquote:
Haha lol, voor jou dan een glas colaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan toen ik van 22:00 tot 9:00 moest werken.. na dat biertje konden ze me opdweilen. hahahaha
Cola, fanta, verse jus 'd orangequote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:30 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Haha lol, voor jou dan een glas cola
In elk geval gezonder dan mij bezigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Cola, fanta, verse jus 'd orangealles behalve alcohol.
Moet wel. Anders ben ik maandag helemaal niets op stagequote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
In elk geval gezonder dan mij bezig
Neuh, AH pakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Vers? .. oh my. HONGERRRRR
Croissantje met suiker doen?
Ah oke toch wel lekker. Hmm.. ik heb ook een frieze ex.. kan me niet heugen wat ik daar aan heb overgehoudenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Neuh, AH pakmaar erg lekker. Het beste wat ik heb overgehouden aan mn frieze ex
Dat sla ik niet af, met sterke koffie.
Mijne was al 10x verhuisd maar geboren in .. ehmquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef tripack het volgende:
ik heb ook een friese ex
mijn god wat een kutreis van den haag naar focking makkum
Friesland is meer Nederland. Kan je tegenwoordig in de randstad niet meer van zeggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit in friesland geweest.
Ook nog nooit in een friesse geweest overigens..
Was toch m'n leukste vriendin. En ze kon tenminste koken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ah oke toch wel lekker. Hmm.. ik heb ook een frieze ex.. kan me niet heugen wat ik daar aan heb overgehoudenmuwhahahaha
omdat in de randstad mensen wonen waarvan de ouders/opa's en oma's vroeger in een ander land hebben gewoond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Friesland is meer Nederland. Kan je tegenwoordig in de randstad niet meer van zeggen.
Utrecht - Leeuwarden. Maar mevrouw had een auto, ha!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef tripack het volgende:
ik heb ook een friese ex
mijn god wat een kutreis van den haag naar focking makkum
dat jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat in de randstad mensen wonen waarvan de ouders/opa's en oma's vroeger in een ander land hebben gewoond?
Niet dat ik wat erop tegen heb, maar ja zo kan je dat zien ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat in de randstad mensen wonen waarvan de ouders/opa's en oma's vroeger in een ander land hebben gewoond?
nou die van mijn was en kon dat allebei nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was toch m'n leukste vriendin. En ze kon tenminste koken.
Ben ik blij dat ik die blonde stoot had. Alleen ze vond FOK! voor mongolen en ik moest m'n account deletenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nou die van mijn was en kon dat allebei niet
vriendin hoeft niet te kunnen koken, dat kan ik zelf al. maar als ze kan strijken zou ik dat toch wel heel fijn vindenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nou die van mijn was en kon dat allebei niet
ik heb me er nog nooit aan geergerd toen ik in den haag woonde, woonde dan nog wel in een krachtwijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Niet dat ik wat erop tegen heb, maar ja zo kan je dat zien ja.
Tja ik ben in R.Dam opgegroeid. Ik voelde me toch vreemd in me eigen land.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb me er nog nooit aan geergerd toen ik in den haag woonde, woonde dan nog wel in een krachtwijk
ach stiekem heeft ze dan wel gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik die blonde stoot had. Alleen ze vond FOK! voor mongolen en ik moest m'n account deletenda's dan weer jammer.
Ik kook ook liever zelf, maar soms is het fijn als zij het doet. Man, bedenk me net dat ze de enige is die kon koken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vriendin hoeft niet te kunnen koken, dat kan ik zelf al. maar als ze kan strijken zou ik dat toch wel heel fijn vinden
Ja, ok. Maar ik voel me thuis hierquote:
Ohjah, een kutgevoel. Dat heb ik er aan overgehouden. hahaha die van mij ook. Kon de beste tosti's makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was toch m'n leukste vriendin. En ze kon tenminste koken.
gelukkig kan mijn a.s.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik kook ook liever zelf, maar soms is het fijn als zij het doet. Man, bedenk me net dat ze de enige is die kon koken.
sommige dingen moeten vrouwen niet tussen proberen te komenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar ik voel me thuis hierdus ene klap op die
kont! Bek houden.
Kijk, zo moet het. En inderdaad, voor de vrouwen: je blijft af van een man zijn:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
gelukkig kan mijn a.s.koken en vind ze het meestal leuk
![]()
het is ook leuk om samen te koken
[..]
sommige dingen moeten vrouwen niet tussen proberen te komen
Dat en fries suikerbroodquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ohjah, een kutgevoel. Dat heb ik er aan overgehouden. hahaha die van mij ook. Kon de beste tosti's makenmis haar nog wel
hier al talloze topics over, maar toch: QFTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kijk, zo moet het. En inderdaad, voor de vrouwen: je blijft af van een man zijn:
gereedschap - NOOIT 'opruimen'
FOK!
bier.
Hehe, lekker hoor. Ik vond het nooit fijn als ze iets voor mij deed. Wilde altijd alles voor haar doen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kijk, zo moet het. En inderdaad, voor de vrouwen: je blijft af van een man zijn:
gereedschap - NOOIT 'opruimen'
FOK!
bier
[..]
Dat en fries suikerbrooden ze maakte trouw elke dag broodjes met gesmolten kaas.
Precies. Die mogen ook bij de lijst ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al talloze topics over, maar toch: QFT
tevens nooit kleren weggooien of je man verrassen met een lekkere maaltijd zonder vlees.
Ik deed ook wel wat voor haar... geloof ik... af en toe... soms... geloof ik. We hadden wel een topdeal, zei de baas en ik in bed de baas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hehe, lekker hoor. Ik vond het nooit fijn als ze iets voor mij deed. Wilde altijd alles voor haar doen..
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef Unfabulouss het volgende:
Nog steeds trek in mac-chicken...... *kwijlt*
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt.
Andersom heb ik liever.. mag ze me lekker helemaal kapot makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Precies. Die mogen ook bij de lijst ja.
[..]
Ik deed ook wel wat voor haar... geloof ik... af en toe... soms... geloof ik. We hadden wel een topdeal, zei de baas en ik in bed de baas.
Epic Win for mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt.
quote:
Ik was er blij meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Andersom heb ik liever.. mag ze me lekker helemaal kapot maken
ja, echt, ik denk verdomme aan jou in de fucking supermarkt!quote:
Heb ik het topic nou vermoord?quote:
iedereen aan de mcchickenquote:
yum yum.....quote:
aha vandaar dat hij zo stil isquote:
ik heb er nog nooit een gehad..quote:
Dat is het.quote:
Hella ya!quote:
Ik was even serieus aan het werk. Zelfs dat gebeurt nog wel eens.quote:
vervelend is dat he..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik was even serieus aan het werk. Zelfs dat gebeurt nog wel eens.
OMG bel de krant bel hart van NL dit is heeeet nieuwsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je moet gewoon denkbeeldig eten jonghuquote:
Bah! Het w-woord! Spoel je mond, vlegel!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
sorry, in mijn andere SC is zojuist bepaald dat ik vandaag ga voor griekse komkommers salade, gebakken aardappeltjes en een runderlapje voor mij en een visstick voor sharrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je moet gewoon denkbeeldig eten jonghu
Soms..quote:
Heel aardig van jou.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
OMG bel de krant bel hart van NL dit is heeeet nieuws![]()
Doe ik zo met melk tijdens de lunchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Bah! Het w-woord! Spoel je mond, vlegel!
Lekkere maaltijd. Ik moet nog maar even bedenken wat ik vanavond ga eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, in mijn andere SC is zojuist bepaald dat ik vandaag ga voor griekse komkommers salade, gebakken aardappeltjes en een runderlapje voor mij en een visstick voor sharr
Goedzo. En nu weer aan het werk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Soms..
[..]
Heel aardig van jou.
[..]
Doe ik zo met melk tijdens de lunch
Grrrrrrrr.....!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Goedzo. En nu weer aan het werk!
Je baas.
Eyo!quote:
en Eyoo!quote:
Heb jij nu ook zin in een Mc.Chicken?quote:
Nee, wel in pizza.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heb jij nu ook zin in een Mc.Chicken?
Mooizo! Rustig aan gedaan, de laatste dagen?quote:
Ja. Woensdag wel gewoon gewerkt enzo. Maar gisteren niet (wel weggeweest met pa) en vandaag ook niet veel te doen, dadelijk wel nog even naar de supermarkt voor het eten voor de komende 2 dagen. VOor zondag pak ik denk ik iets uit de diepvries.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, wel in pizza.
[..]
Mooizo! Rustig aan gedaan, de laatste dagen?
Oh, oké! Je blijft in ieder geval wel iets doen, dat is positief.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Woensdag wel gewoon gewerkt enzo. Maar gisteren niet (wel weggeweest met pa) en vandaag ook niet veel te doen, dadelijk wel nog even naar de supermarkt voor het eten voor de komende 2 dagen. VOor zondag pak ik denk ik iets uit de diepvries.
Hey triquote:
Ja, even kijken voor iets voor morgen en zondag. Ja okee, ik krijg morgen wel even bezoek van de begeleidkundige, maar dat is maar een uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké! Je blijft in ieder geval wel iets doen, dat is positief.
[..]
Hey triWel goed hoor, met jou?
ja met mij ook goed, voornamelijk druk bezigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké! Je blijft in ieder geval wel iets doen, dat is positief.
[..]
Hey triWel goed hoor, met jou?
Hmm oké! Heb je vandaag wel een goede dag, denk je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, even kijken voor iets voor morgen en zondag. Ja okee, ik krijg morgen wel even bezoek van de begeleidkundige, maar dat is maar een uurtje ofzo.
Oké oké! Hard werken enzo!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ja met mij ook goed, voornamelijk druk bezig
wrijf het er maar inquote:
Damn you!quote:
lolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Damn you!
Check m'n onderschrift trouwens. Vind hem wel echt geniaal
... oef Ik denk dat dat wel een lastige is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol
ik wacht nog op een mooie spontane uitspraak met mijn naam om in mn sig te zetten
komt ooit wel. heeft geen haastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
... oef Ik denk dat dat wel een lastige is.
Haha, waarom? Fuck dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ooit wel. heeft geen haast
we kunnen trouwens gaan lapo hunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |